Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Миколаївський міський палац культури "Молодіжний" |
Код ЄДРПОУ: | 37157138 |
Місцезнаходження: | 54018, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вул. Театральна (Васляєва), будинок 1 |
Контактна особа: |
Данилевська Ольга Юріївна +380512223258 lelya2009@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 грудня 2019 20:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 січня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 14 січня 2020 14:45 |
Очікувана вартість: | 4 507 473,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 537,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата наданих послуг виконується шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10(десяти) банківських днів з дати підписання Актів приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 грудня 2019 20:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 грудня 2019 20:41 |
Технічне завдання додаток 2-2.rtf | |
26 грудня 2019 20:41 |
Технічне завдання додаток 2-1.rtf | |
26 грудня 2019 20:41 |
Проект договору додаток 1.docx | |
26 грудня 2019 20:41 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2) Вартість будівельних робіт згідно зведеного кошторису складає 300498,18 тис. грн. з врахуванням ПДВ
У зв’язку зі складністю об’єкта будівництва заміна матеріалів, виробів, конструкцій потребує детального аналізу та може викликати необхідність перевірки якості таких матеріалів, внаслідок чого виникає потреба в послугах акредитованої будівельної лабораторії.
Вимоги про усунення порушення
Пункти Проекту Договору № 2.1.3; 2.1.11; 2.1.13; 2.1.15; 2.1.17 та подібні умови в Тендерній документації
Вимогаємо виключити всі дискримінаційні умови в Тендерній документації, що не входять до компетенції технічного нагляду відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №903
Відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» затвердженого наказом Мінрегіону від 08.08.2017 № 192, визначено кваліфікаційні характеристики професій, зокрема «Інженер з технічного нагляду (будівництво)».
Ці кваліфікаційні характеристики призначені для застосування будівельними організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування і набирають чинності з дня набрання чинності змінами до Національного класифікатора України «Класифікатор професій ДК 003:2010»
Функції інженера з технічного нагляду визначаються згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури».
Умови договору на виконання робіт з технічного нагляду розроблено базуючись на вимогах чинного законодавства і відповідають функціям, завданням та обов’язкам інженера з технічного нагляду.
Відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» затвердженого наказом Мінрегіону від 08.08.2017 № 192, визначено кваліфікаційні характеристики професій, зокрема «Інженер з технічного нагляду (будівництво)».
Ці кваліфікаційні характеристики призначені для застосування будівельними організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування і набирають чинності з дня набрання чинності змінами до Національного класифікатора України «Класифікатор професій ДК 003:2010»
Функції інженера з технічного нагляду визначаються згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури».
Умови договору на виконання робіт з технічного нагляду розроблено базуючись на вимогах чинного законодавства і відповідають функціям, завданням та обов’язкам інженера з технічного нагляду.
Так, в п. 1.) протоколу засідання тендерного комітету зазначено, що
« …пунктами 1.1.1, 2.1, 2.3 договору № 21/17 від 10.07.2017 визначено предмет договору консультаційні послуги щодо здійснення технічного нагляду за будівництвом об’єкта, який здійснюються інженером-консультантом з технічного нагляду. Виходячи з викладеного договір не є аналогічним та є підстави вважати, що учасник не відповідає кваліфікаційному критерію…».
Мусимо зазначити, що преамбула Договору № 21/17 від 10.07.2017 чітко зазначає, що «…сторони уклали цей договір на здійснення технічного нагляду...», а перелік послуг, перерахованих в розділі 2 Договору « Обсяг надання послуг та вимоги щодо їх якості» повністю відповідає функціям інженера технічного нагляду, тобто:
«2.2. Виконавець повинен надати Замовнику послуги щодо:
2.2.1 проведення перевірки:
- відповідності обсягів виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням;
- відповідності якості виконаних будівельно-монтажних робіт, проектній документації, будівельних норм та національних стандартів;
- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;
- щодо здійснення Підрядником вхідного та операційного контролю
і так далі.
Тобто, суть наданих послуг відповідає специфіці робіт інженера з технічного нагляду і, навіть за бажанням, не може розглядатись, як інші послуги. Щодо додаткових послуг в Договорі, які виходять за межі «Порядку здійснення технічного нагляду…» (Постанова КМУ № 903 від 11.07.2007 р.) і властиві інженеру-консультанту, то маю звернути вашу увагу, що навіть проект договору на вашу закупівлю містить подібні положення: п.п. 2.1.10 - 2.1.12, 2.1.15, 2.1.17 та інші.
В пункті 2.) протоколу засідання тендерного комітету зазначено, що «… в складі тендерної пропозиції учасника відсутній розрахунок ціни пропозиції (договірної ціни) та є підстави вважати, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації...».
Однак, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» в статті 26, якою визначено порядок подання тендерних пропозицій/пропозицій недвозначно записано, що Учасником подаються документи, що вимагаються замовником у тендерній документації:
1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Тендерна документація на закупівлю: «Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту «Реконструкція Миколаївського міського палацу культури «Молодіжний», І та ІІ черга за адресою: м.Миколаїв, Інгульський район, вул.Театральна (Васляєва), 1. Коригування.» (ДК 021:2015: 71247000-1 - Нагляд за будівельними роботами).» жодним чином не зазначає вимогу надати(завантажити) документ «Розрахунок ціни пропозиції(договірної ціни)». Тендерна документація містить лише вказівки щодо методики розрахунку договірної ціни.
Враховуючи зазначене, просимо надати додаткові пояснення з приводу відхилення нашої тендерної пропозиції з тим, щоб у подальшому, разі незгоди, ми могли оскаржувати ваші дії у відповідних органах.
Генеральний директор ТОВ «ІК-ПРОЕКТ» Литвиненко Л.М.
2. Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
3. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Відповідно до договору №21/17 від 10.07.2017 наданого ТОВ «ІК-ПРОЕКТ»:
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. У цьому Договорі терміни вживаються у такому значенні:
1.1.1 інженер - консультант технічного нагляду - представник Виконавця, який має дійсний кваліфікаційний сертифікат інженера технічного нагляду, особисту печатку інженера технічного нагляду та здійснює консультаційні послуги з питань технічного нагляду за будівництвом об'єкта;
2. ОБСЯГ НАДАННЯ ПОСЛУГ ТА ВИМОГИ ЩОДО ЇХ ЯКОСТІ
2.1. Виконавець зобов'язується в порядку, на умовах та у строк, встановлений Договором, надати Замовнику консультаційні послуги щодо здійснення технічного нагляду за будівництвом об'єкта «Капітальний ремонт в комунальному закладі «Навчально-виховного комплексі «Спеціалізована школа І-ІІ ступенів з поглибленим вивченням природничих наук - ліцей № 293» Деснянського району міста Києва, вул. Милославська 7»
Пунктом 5.1 договору №21/17 від 10.07.2017, наданого учасником ТОВ "ІК-ПРОЕКТ" на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів визначено таке: Договір набирає чинності з моменту його підписання та скріплення печатками Сторін і діє до повного та належного виконання Сторонами своїх обов'язків.
Відповідно до ч. 2 ст. 639 Цивільного Кодексу України, якщо сторони домовилися укласти договір у певній формі, він вважається укладеним з моменту надання йому цієї форми, навіть якщо законом ця форма для даного виду договорів не вимагалася.
Тобто виходячи з того, що вищевказаний договір укладено, підписано, скріплено печатками і відповідно сторонами досягнуто згоди щодо його умов, предметом договору є саме консультаційні послуги, а не роботи з технічного нагляду.
В той самий час пунктом 4 статті 180 ГКУ визначено: Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 цього Кодексу, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг.
Номенклатура та перелік послуг, визначені пунктом 2.2 вищевказаного договору є номенклатурою послуг які надаються інженером-консультантом, як випливає з тексту договору.
Додатково це підтверджується пунктами 2.3 та 2.4 договору, а саме:
У разі виявлення інженером - консультантом технічного нагляду відхилень від проектних рішень, допущених під час будівництва об'єкта та відмови підрядника їх усунути, інженер - консультант з технічного нагляду повідомляє про це Замовнику для вжиття заходів відповідно до законодавства.
2.3. Виконавець надає консультаційні послуги з технічного нагляду протягом усього періоду будівництва об'єкта.
2.4. Цей Договір не передбачає здійснення Виконавцем та інженером-консультантом з технічного нагляду функцій Замовника, окрім визначених у пункті 2.2 цього Договору.
Виходячи з викладеного, договір надання інженером-консультантом консультаційних послуг щодо здійснення технічного нагляду за будівництвом об'єкта не є аналогічним в розумінні тендерної документації та не відповідає вимогам тендерної документації.
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію ТА документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатками 2-1, 2-2 до тендерної документації) Учасник повинен виконати роботи, якість яких відповідає умовам чинного законодавства, нормативно-технічним актам та санітарним нормам.
Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована на підставі нормативної потреби в трудових ресурсах, необхідних для здійснення технічного нагляду за якістю та обсягами виконання робіт по об’єкту і ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
Сполучник «ТА» в реченні означає, що Учасники повинні надати не тільки інформаційні довідки, а ще й підтверджуючі документи, про які іде мова в наступному абзаці пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Крім того зазначену інформацію було додатково продубльовано більш детально під час надання відповіді на запитання від 27.12.19, 14:08 «Про ціну пропозиції», яке розміщено на сторінці закупівлі.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «ІК-ПРОЕКТ» наявні інформаційні довідки про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатками 2-1, 2-2 до тендерної документації), проте відсутній документ, який підтверджує, що ціна пропозиції розрахована на підставі нормативної потреби в трудових ресурсах, необхідних для здійснення технічного нагляду за якістю та обсягами виконання робіт по об’єкту і ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», а саме відповідний розрахунок.
Скарги до процедури
Дата подання: 10 лютого 2020 21:31
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-10-000030 ● 79218f06c14b499dadcccf10d8597a39
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 березня 2020 19:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.03.2020 № 61
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
10.03.2020 № 61
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2019-12-26-001750-c 26.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-12 12:32:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту «Реконструкція Миколаївського міського палацу культури «Молодіжний», І та ІІ черга за адресою: м. Миколаїв, Інгульський район, вул. Театральна (Васляєва), 1. Коригування.» (код ДК 021:2015: 71247000-1 – Нагляд за будівельними роботами) очікуваною вартістю 4 507 473,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-26-001750-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чи включено до кошторисної вартості робіт по об’єкту «Реконструкція Миколаївського міського палацу культури «Молодіжний», І та ІІ черга за адресою: м. Миколаїв, Інгульський район, вул. Театральна (Васляєва), 1. Коригування.» здійснення технічного нагляду за об’єктом та якою є його вартість?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-13 19:33:19
Пояснення до запиту
На Ваш запит стосовно пояснення з приводу рішення про моніторинг закупівлі за предметом: "Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту «Реконструкція Миколаївського міського палацу культури «Молодіжний», І та ІІ черга за адресою: м.Миколаїв, Інгульський район, вул.Театральна (Васляєва), 1. Коригування.»" (код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 71247000-1 - Нагляд за будівельними роботами) інформацію за яким опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2019-12-26-001750-c повідомляємо наступне. До кошторисної вартості робіт по об'єкту:«Реконструкція Миколаївського міського палацу культури «Молодіжний», І та ІІ черга за адресою: м. Миколаїв, Інгульський район, вул.Театральна (Васляєва), 1. Коригування.» включені роботи із здійснення технічного нагляду, а саме у главі 10 "Утримання служби замовника" зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва. Видатки на технічний нагляд становлять 1,5 % від глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 (зі змінами) п 5.8.13, та становлять 4507,473 тис. грн.. з врахуванням ПДВ. (очікувана вартість закупівлі). Зведені кошторисні розрахунки вартості об'єкта будівництва І та ІІ черги додаються.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-03-24 17:05:08
Роз'яснення щодо висновку
Заперечення на Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-12-26-001750-c
ID моніторингу: UA-M-2020-03-10-000030
Дата публікації висновку: 18 бер 22:07
Відповідно до вимог абзацу 2 частини 8 статті 7.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон»), Миколаївський міський палац культури "Молодіжний" оприлюднює через електронну систему закупівель аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі за предметом: "Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту «Реконструкція Миколаївського міського палацу культури «Молодіжний», І та ІІ черга за адресою: м. Миколаїв, Інгульський район, вул. Театральна (Васляєва), 1. Коригування.»" (код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 71247000-1 - Нагляд за будівельними роботами) UA-2019-12-26-001750-c (далі – «Висновок»)
За результатами моніторингу установлено, що Замовником у тендерній документації не передбачено необхідності застосування заходів із захисту довкілля у складі технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, чим не дотримано норми пункту 3 частини другої статті 22 Закону. Також на порушення вимог частин другої та третьої статті 22 Закону, тендерна документація містить посилання на нормативно-правовий акт, який втратив чинність (Указ Президента України № 549/2015 від 16.09.2015 року втратив чинність на підставі Указу Президента від 15.05.2017 № 133/2017).
Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України, з огляду на таке:
1. Відповідно до п.3 статті 22 Закону Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Критерії застосування заходів із захисту довкілля стосуються таких аспектів управління як:
- енергоефективність;
- раціональне використання водних ресурсів;
- раціональне використання матеріальних ресурсів;
- забезпечення ефективних закупівель із врахуванням заходів із захисту довкілля та методу оцінювання вартості життєвого циклу предмету закупівлі;
- обмеження вмісту небезпечних для довкілля та здоров’я людини речовину матеріалах і засобах, що використовуються для забезпечення функціонування;
- зменшення обсягів утворення та ефективне управління відходами.
Необхідність застосування заходів із захисту довкілля визначається в залежності від предмету закупівель і може передбачати:
дотримання постачальником тендерних процедур вимог природоохоронного законодавства;
наявність на виробничих потужностях постачальника тендерних процедур функціонуючої системи екологічного керування згідно ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування;
досягнення в процесі експлуатації (споживання, використання, будівництва чи реконструкції) предмету закупівлі встановлених показників впливів на довкілля;
відповідність хімічних речовин та їх сумішей встановленим показникам впливів на довкілля за класом і категорію небезпеки згідно системи ООН по класифікації та маркуванню хімічних речовин і сумішей (СГС, англ. GHS)
наявність у предмета закупівлі певних екологічних характеристик згідно ДСТУ ISO 14021;
відповідність предмета закупівлі вимогам екологічних стандартів та критеріїв оцінювання життєвого циклу згідно ДСТУ ISO 14024;
досягнення показників екологічної результативності згідно вимог стандарту «Зелений офіс».
При цьому, встановлюючи заходи з охорони довкілля необхідно забезпечити, щоб такі заходи:
1) стосувалися безпосередньо предмета закупівель;
2) були чітко визначені;
3) були об'єктивними, вимірними та піддавалися перевірці.
Предметом закупівлі в нашому випадку є технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті. Предмет закупівлі не підпадає під дію жодного з вищеперелічених факторів, оскільки переможець закупівлі нічого не виробляє, під час виконання договору не застосовує жодних матеріалів, обладнання чи конструкцій які могли б нести вплив на навколишнє середовище.
Виходячи з викладеного, вимоги щодо заходів із захисту довкілля до закупівлі застосувати неможливо і недоцільно, оскільки відповідно до предмету закупівлі завдання переможця процедури закупівлі полягає в контролі за дотриманням проектних рішень та будівельних норм і правил, а також контролю за якістю виконаних робіт та їх обсягами під час будівництва об'єкта містобудування.
В тому числі технічний нагляд здійснює контроль за дотриманням підрядною організацією, що виконує будівельні роботи по об’єкту «Реконструкція Миколаївського міського палацу культури «Молодіжний», І та ІІ черга за адресою: м. Миколаїв, Інгульський район, вул. Театральна (Васляєва), 1. Коригування.» дотримання зобов’язань виконати роботи, якість яких відповідає умовам чинного законодавства, нормативно-правовим актам з питань дотримання вимог санітарних норм та охорони навколишнього природного середовища (захисту довкілля), зокрема:
- не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт, асфальтове покриття;
- під час експлуатації автотранспорту викид відпрацьованих газів не повинен перевищувати допустимі норми;
- не допускати складування сміття у несанкціонованих місцях;
- компенсувати шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище.
Зважаючи на вищевикладене вважаємо що Замовником дотримано вимог чинного законодавства.
2. Частиною 2 та 3 статті 22 Закону визначено перелік інформації, яку повинна містити тендерна документація замовника. Пункт 3 розділу 4 тендерної документації містить таку інформацію.
Тендерна пропозиція учасника, щодо якого застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України «Про санкції» № 1644-VII від 14 серпня 2014 року та Указу Президента України №549/2015 від 16 вересня 2015 року, буде відхилена.
Зазначене посилання на нормативно правові акти носить суто інформативний характер, на підтвердження зазначеної інформації Замовником не вимагається надання жодних підтверджуючих документів, зазначена інформація не є кваліфікаційним критерієм або вимогою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, тому не несе впливу на тендерні пропозиції учасників і не може розглядатись як порушення частини другої та третьої Закону.
Посилання на нормативний акт що втратив чинність є опискою, яку враховано та буде виправлено шляхом недопущення під час проведення закупівель в подальшому.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 січня 2020 15:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІК-ПРОЕКТ" |
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
2 689 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Проектна компанія "Аркон" |
3 606 120,00
UAH з ПДВ
|
2 690 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку" |
3 708 180,00
UAH з ПДВ
|
2 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "НУЖДОВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ" |
3 914 112,00
UAH з ПДВ
|
3 449 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІК-ПРОЕКТ" #39229916 |
Відхилено |
2 689 990,00
UAH з ПДВ
|
20 січня 2020 16:42
|
|
ТОВ "Проектна компанія "Аркон" #40833722 |
Відхилено |
2 690 000,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2020 17:52
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку" #35829997 |
Відхилено |
2 700 000,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2020 17:49
|
|
ФОП "НУЖДОВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ" #2863014917 |
Переможець |
3 449 000,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2020 16:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2020 11:42
|
додаткова угода 1 технічний нагляд.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2020 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2020 12:56
|
Договір 31.pdf | укладений |
05 березня 2020 12:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума бюджетних призначень на 2020 рік складає 23872,04 грн. (Двадцять три тисячі вісімсот сімдесят дві грн. 04 коп.) без ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |