Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 55510000-8 послуги їдалень (організація харчування дітей Попаснянської багатопрофільної гімназії № 25)
Очікувана вартість
582 606,00 UAH
UA-2019-12-26-001664-b f8f460ce53564a50ba1417bb9f9cfac5
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Заворотня

+380636606054 zoshv25@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Попасняська багатопрофільна гімназія №25 Попаснянської районної ради Луганської області
Код ЄДРПОУ: 33224980
Місцезнаходження: 93300, Україна , Луганська обл., Попаснянський район, місто Попасна, ВУЛИЦЯ КОШОВОГО, БУД. 31
Контактна особа: Тетяна Заворотня
+380636606054
zoshv25@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 грудня 2019 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 01 січня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 січня 2020 15:00
Початок аукціону: 13 січня 2020 11:54
Очікувана вартість: 582 606,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 826,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
організація харчування дітей Попаснянської багатопрофільної гімназії № 25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93000, Україна, Харківська область, м.Попасна, вул.Кошового,буд.31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Плата за надані послуги здійснюється безготівковим розрахунком у 7 денний термін (банківських днів) з моменту подання Замовнику акту про надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 грудня 2019 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2019 14:55
ТД_харчування.doc
26 грудня 2019 14:55
Додатки харчування.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-26-001664-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Шкара Юрій Геннадійович, Код ЄДРПОУ:2396607278
Дата подання: 24 січня 2020 17:09
щодо прийняття рішення тендерним комітетом, щодо визнання переможця
У зв’язку з оголошенням Попаснянської багатопрофільної гімназії №25 Попаснянської районної ради Луганської області процедури закупівлі UA-2019-12-26-001664-b ● f8f460ce53564a50ba1417bb9f9cfac5 на надання послуг - ДК 021:2015: 55510000-8 послуги їдалень (організація харчування дітей Попаснянської багатопрофільної гімназії № 25). Мною, фізичною особою – підприємцем Шкара Юрій Геннадійович (ідентифікаційний код 2396607278) було взято участь у закупівлі, проте моя пропозиція визначена аукціоном не економічно вигідна та займає другу позицію з трьох поданих учасниками.
Я, ФОП Шкара Юрій Геннадійович (ідентифікаційний код 2396607278) згідно ч.4 ст.30 та ч.1 ст. 32 ЗУ "Про публічні закупівлі" прошу визнати протокол розгляду тендерних пропозицій тендерного комітету Попаснянської багатопрофільної гімназії №25 Попаснянської районної ради таким що не відповідає дійсності, а саме ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
В умовах тендерної документації, а саме Додаток 1 п.3 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» прописано надання ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ.
Замовник надає наступне визначення поняттю «аналогічний договір»: Аналогічним договором в розумінні Документації є договір аналогічного предмету закупівлі, тобто подібної послуги – послуги харчування, організації харчування тощо.
Учасник, якого визнано переможцем закупівлі,(Протокол розгляду тендерних пропозицій №2 від 15.01.2020р.) фізична особа підприємець Тодорова Ірина Сергіївна, у наданих документах до закупівлі не надала у повному обсязі інформацію стосовно надання послуг харчування у пришкільному таборі:
А саме:
- ДОВІДКУ ПРО НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ;
- Сканована копія аналогічного договору, як приклад, «Найменування предмету закупівлі: «Послуги з організації харчування учнів загальноосвітніх шкіл у пришкільному таборі.»
- Лист- відгук на надання послуг харчування дітей у пришкільному таборі.
Тому згідно ч.4. ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Прошу надати відповідь - роз’яснення стосовно прийнятого рішення-протоколу або визнати його не дійсним. Дякую за увагу! ФОП Шкара Ю.Г.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

24 січня 2020 17:09
лист оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-28-000030 ● d0376ac6ee7543b9b5c319b80842d8c5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2020 14:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
28.01.2020 № 6
Сєвєродонецьк


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ



Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 28.01.2020 № 6
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-12-26-001664-b 26.12.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі ч. 8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" Попасняська багатопрофільна гімназія №25 Попаснянської районної ради Луганської області надає наступні заперечення на висновок ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 14.02.2020 року. 1. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що на вимогу Замовника відповідно до пункту 1.3 Додатку 1 до тендерної документації учасником ФОП Тодорова Ірина Сергіївна не надано у складі своєї тендерної пропозиції видане Перевізнику рішення (повідомлення) про державну реєстрацію потужностей Перевізника за видом діяльності, що пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі 10 С та відомості/довідку з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України у вигляді передбаченому Положенням про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 23.04.2014 № 486 щодо Перевізника. Замовник не згодний з даними зауваженнями, вважає, що доводи, які приводить ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА у своєму висновку носять суб’єктивний характер які не підтверджені умовами документації та законодавством України у сфері публічних закупівель. Згідно з п.1.3 п.1 додатку 1 тендерної документації за відсутністю у учасника власного автотранспорту, у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник), який здійснює перевезення вантажів, Учасник надає нижчезазначені документи: • договір про надання Учаснику відповідних послуг перевезення, укладений відповідно до вимог чинного законодавства; • видане Перевізнику рішення (повідомлення) про державну реєстрацію потужностей Перевізника за видом діяльності, що пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі 10 С і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: транспортування, відповідно до Наказу Мінагрополітики та продовольства від 10.02.2016 р. № 39. • Відомості/довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України у вигляді передбаченому Положенням про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 23.04.2014 № 486 щодо Перевізника. Слід зазначити, що у тендерній документації вимога про надання вищезазначених документів, була передбачена тільки для учасника, який залучає до перевезення предмету закупівлі Перевізника (суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів). Проте, з документів наданих у складі тендерної пропозиції ФО-П Тодорової І.С. вбачається, що учасник буде здійснюватиме перевозку предмету закупівлі самостійно за допомогою орендованого автотранспорту. Це підтверджується сканкопією договору оренди автотранспорту №1 від 02.01.2020 року. На підставі вищезазначеного, учасник жодним чином не порушив умов тендерної документації. 2. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що за результатами моніторингу встановлено, що умови укладеного Договору № 2 відрізняються від змісту проекту договору наданого ФОП Тодорова Ірина Сергіївна у складі своєї тендерної пропозиції, зокрема, в частині невідповідності пункту 1.2 Розділу I, пунктів 2.1, 2.2 Розділу II, пункту 3.2 Розділу III, пунктів 4.1, 4.2 Розділу IV, пунктів 5.1, 5.2 Розділу V, пунктів 6.2.1, 6.3.1-6.3.8 Розділу VI, пунктів 7.2, 7.3 Розділу VII, пунктів 8.2-8.4 Розділу VIII, пункту 10.1 Розділу X, Розділів XI-XIII з проектом договору, а також відсутності пункту 1.3 Розділу I, пунктів 2.3-2.6 Розділу II, пункту 3.4 Розділу III, пунктів 4.3, 4.4 Розділу IV, пунктів 5.3-5.5 Розділу V, пунктів 6.2.3-6.2.5, 6.3.9-6.3.15 Розділу VI, пунктів 7.4, 7.5 Розділу VII та пункту 10.3 Розділу X в укладеному Договорі № 2, чим порушено вимоги частини четвертої статті 36 Закону № 922 (надалі-закон). Замовник не погоджується з висновком Держаудитслужби з наступних причин. У складі тендерної пропозиції ФО-П Тодорової І.С. міститься проект договору, який вимагався п.3 розділу 6 тендерної документації. Даний проект договору не відрізняється від проекту, вказаного в додатку 4 тендерної документації. Слід зауважити, що у відповідності до законодавства України, проект договору може змінюватися при укладанні договору про закупівлю. Це передбачено наступними нормами. Відповідно до ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Згідно з ч. 1 ст.36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Статтею 638 Цивільного кодексу України передбачено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною. При цьому Закон № 922 не містить переліку істотних умов договору про закупівлю. Одночасно при укладенні договору про закупівлю замовник повинен керуватися нормами ГК та Цивільного кодексу (далі – ЦК). Зауважимо, що саме кодифіковані норми містять перелік істотних умов, які обов’язково мають узгодити сторони при укладенні договору. Так, згідно зі ст. 638 ЦК договір уважається укладеним лише в тому випадку, якщо його сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов. При цьому істотними умовами договору ЦК визначає (ч. 1 ст. 638): - предмет договору; - умови, визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду; - усі умови, щодо яких за заявою хоча б однієї зі сторін має бути досягнуто згоди. Відповідно до ч. 2 ст. 180 ГК, яка кореспондується зі ст. 638 ЦК, господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо всіх його істотних умов, зокрема предмета, ціни та строку дії договору (ч. 3 ст. 180 ГК). Отже, сторони самостійно визначають істотні умови договору про закупівлю, виходячи з виду договору, який вони укладають. При цьому в обов’язковому порядку узгоджують предмет, ціну та строк дії договору. Відповідно до п. 4 розділу 6 тендерної документації істотні умови договору про закупівлю, що будуть включені до нього: • предмет договору (найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості); • ціна і загальна сума договору; • строк дії договору. На підставі вищезазначеного, проект договору (тобто умови договору, запропоновані однією зі сторін, які в подальшому будуть фігурувати при оферті) можуть змінюватися під час укладення договору про закупівлю, крім, істотних умов договору, визначених замовником. Маємо зауважити, що умови договору про закупівлю жодним чином не відрізняються від змісту тендерної пропозиції ФО-П Тодорової І.С. (адже, учасник надав тільки проект договору, який в подальшому був змінений за згодою сторін). У зв’язку з цим, Замовник не порушив норми Закону в цій частині. У зв'язку з вищезазначеним, дії Попасняської багатопрофільної гімназії №25 Попаснянської районної ради Луганської області в частині визначення переможцем торгів - ФО-П Тодорової І.С. та укладння договору про закупівлю, не суперечать законодавству України. На підставі вищенаведеного, просимо вас: - прийняти зауваження Попасняської багатопрофільної гімназії №25 Попаснянської районної ради Луганської області до розгляду; - зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель ( у зв'язку з відсутністю порушень).

2020-02-20 13:10:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 січня 2020 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Тодорова Ірина Сергіївна 570 062,32
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шкара Юрій Геннадійович 579 010,00
UAH з ПДВ
568 358,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Ребрій Крістіна Валентинівна 582 606,00
UAH з ПДВ
582 606,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 січня 2020 15:11
МВС.pdf
16 січня 2020 17:54
Тендерна пропозиція.PDF
10 січня 2020 11:08
Додаток 1.PDF
10 січня 2020 11:08
Додаток 2.PDF
10 січня 2020 11:08
паспорт, код.pdf
10 січня 2020 11:08
ВИТЯГ.pdf
10 січня 2020 11:08
Листи.PDF
10 січня 2020 11:08
Меню 1-4 класів.pdf
10 січня 2020 11:08
Медичні книжки.pdf
10 січня 2020 11:08
пдв.pdf
10 січня 2020 11:08
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

11 січня 2020 10:28
Електронний підпис
11 січня 2020 10:26
технічні вимоги.pdf
11 січня 2020 10:26
свідоцтво.pdf
11 січня 2020 10:26
сан паспорт.pdf
11 січня 2020 10:26
рахунок приват.pdf
11 січня 2020 10:26
пропозиція.pdf
11 січня 2020 10:26
проект договору.pdf
11 січня 2020 10:26
права та інше.pdf
11 січня 2020 10:26
паспорт.pdf
11 січня 2020 10:26
меню.pdf
11 січня 2020 10:26
меню лагерь.pdf
11 січня 2020 10:26
мед.книжка шкара.pdf
11 січня 2020 10:26
мед.книжка самойлова.jpg
11 січня 2020 10:26
мед.книжка лугова о..jpg
11 січня 2020 10:26
мвс.pdf
11 січня 2020 10:26
іденкод.pdf
11 січня 2020 10:25
договр 23 от 29.01.2018.pdf
11 січня 2020 10:25
дератизація.pdf
11 січня 2020 10:25
відгуки.pdf
11 січня 2020 10:25
Відгук Освіта.pdf
11 січня 2020 10:25
витяг 3 група.pdf

Публічні документи

08 січня 2020 19:25
Додаток 4.PDF
08 січня 2020 19:25
Додаток 2.PDF
08 січня 2020 19:25
Додаток 3.PDF
08 січня 2020 19:25
Додаток 1.PDF
08 січня 2020 19:25
Додаток 5.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Тодорова Ірина Сергіївна

ФОП Шкара Юрій Геннадійович

Фізична особа-підприємець Ребрій Крістіна Валентинівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Тодорова Ірина Сергіївна
#2122610489
Переможець 500 000,00
UAH з ПДВ
15 січня 2020 11:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2020 11:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Тодорова Ірина Сергіївна
#2122610489
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 10:29
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:08
Дод уг 7.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:07
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2020 11:36
Дод уг 6.pdf зміни до договору
10 листопада 2020 11:36
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 12:08
Дод угода 5.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 12:07
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2020 10:30
Дод уг 4.pdf зміни до договору
25 червня 2020 10:29
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 12:11
Дод уг 3.pdf зміни до договору
28 травня 2020 12:09
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2020 12:55
Додаткова угода.pdf зміни до договору
05 лютого 2020 12:53
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2020 13:50
Протокол (1).pdf зміни до договору
03 лютого 2020 13:49
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2020 12:02
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
03 лютого 2020 12:01
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 11:35
Договір 2 2020 р.pdf укладений
03 лютого 2020 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: зазначені у вкладеному файлі. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: зазначені у вкладеному файлі.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оприлюднення протоколу виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: не змінилася. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінилася.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У з’язку з встановленням карантину для запобігання виникненню і поширенню корона вірусної хвороби COVID -19 на території України сторони домовились зменшити суму Договору № 2 від 03 лютого 2020 року на суму 21094,50 грн.,а саме суму послуг з організації гарячого харчування для дітей пришкільного табору на 21094,50 грн.) без ПДВ (КПК -0613140):
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У з’язку з встановленням карантину для запобігання виникненню і поширенню корона вірусної хвороби COVID -19 на території України та зменшенням в зв’язку з цим асигнувань, сторони домовились зменшити суму Договору № 2 від 03 лютого 2020 року на суму 124748,24 грн.(Сто двадцять чотири тисячі сімсот сорок вісім грн. 24 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною головного розпорядника коштів ,а саме ліквідацією юридичної особи – відділу освіти Попаснянської районної державної адміністрації Луганської області та створення структурного підрозділу районної державної адміністрації відділу культури,молоді,спорту та освіти на підставі розпорядженням голови державної адміністрації – керівника районної військово-цивільної адміністрації від 17.06.2020 р № 815 «Про внесення змін до структури Попаснянської районної державної адміністрації»
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з встановленням карантину для запобігання виникненню і поширенню корона вірусної хвороби COVID-19 на території України та зменшення зв'язку з цим асигнувань,сторони домовились зменшити суму Договору №2 від 03.02.2020 р. на суму 24014,24 грн.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення процедури закупівлі на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 202 953,44
UAH