Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Попасняська багатопрофільна гімназія №25 Попаснянської районної ради Луганської області |
Код ЄДРПОУ: | 33224980 |
Місцезнаходження: | 93300, Україна , Луганська обл., Попаснянський район, місто Попасна, ВУЛИЦЯ КОШОВОГО, БУД. 31 |
Контактна особа: |
Тетяна Заворотня +380636606054 zoshv25@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 грудня 2019 14:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 січня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 13 січня 2020 11:54 |
Очікувана вартість: | 582 606,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 826,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Плата за надані послуги здійснюється безготівковим розрахунком у 7 денний термін (банківських днів) з моменту подання Замовнику акту про надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 грудня 2019 14:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 грудня 2019 14:55 |
ТД_харчування.doc | |
26 грудня 2019 14:55 |
Додатки харчування.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Я, ФОП Шкара Юрій Геннадійович (ідентифікаційний код 2396607278) згідно ч.4 ст.30 та ч.1 ст. 32 ЗУ "Про публічні закупівлі" прошу визнати протокол розгляду тендерних пропозицій тендерного комітету Попаснянської багатопрофільної гімназії №25 Попаснянської районної ради таким що не відповідає дійсності, а саме ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
В умовах тендерної документації, а саме Додаток 1 п.3 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» прописано надання ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ.
Замовник надає наступне визначення поняттю «аналогічний договір»: Аналогічним договором в розумінні Документації є договір аналогічного предмету закупівлі, тобто подібної послуги – послуги харчування, організації харчування тощо.
Учасник, якого визнано переможцем закупівлі,(Протокол розгляду тендерних пропозицій №2 від 15.01.2020р.) фізична особа підприємець Тодорова Ірина Сергіївна, у наданих документах до закупівлі не надала у повному обсязі інформацію стосовно надання послуг харчування у пришкільному таборі:
А саме:
- ДОВІДКУ ПРО НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ;
- Сканована копія аналогічного договору, як приклад, «Найменування предмету закупівлі: «Послуги з організації харчування учнів загальноосвітніх шкіл у пришкільному таборі.»
- Лист- відгук на надання послуг харчування дітей у пришкільному таборі.
Тому згідно ч.4. ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Прошу надати відповідь - роз’яснення стосовно прийнятого рішення-протоколу або визнати його не дійсним. Дякую за увагу! ФОП Шкара Ю.Г.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-28-000030 ● d0376ac6ee7543b9b5c319b80842d8c5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2020 14:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.01.2020 № 6
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 28.01.2020 № 6
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-12-26-001664-b 26.12.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі ч. 8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" Попасняська багатопрофільна гімназія №25 Попаснянської районної ради Луганської області надає наступні заперечення на висновок ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 14.02.2020 року. 1. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що на вимогу Замовника відповідно до пункту 1.3 Додатку 1 до тендерної документації учасником ФОП Тодорова Ірина Сергіївна не надано у складі своєї тендерної пропозиції видане Перевізнику рішення (повідомлення) про державну реєстрацію потужностей Перевізника за видом діяльності, що пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі 10 С та відомості/довідку з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України у вигляді передбаченому Положенням про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 23.04.2014 № 486 щодо Перевізника. Замовник не згодний з даними зауваженнями, вважає, що доводи, які приводить ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА у своєму висновку носять суб’єктивний характер які не підтверджені умовами документації та законодавством України у сфері публічних закупівель. Згідно з п.1.3 п.1 додатку 1 тендерної документації за відсутністю у учасника власного автотранспорту, у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник), який здійснює перевезення вантажів, Учасник надає нижчезазначені документи: • договір про надання Учаснику відповідних послуг перевезення, укладений відповідно до вимог чинного законодавства; • видане Перевізнику рішення (повідомлення) про державну реєстрацію потужностей Перевізника за видом діяльності, що пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі 10 С і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: транспортування, відповідно до Наказу Мінагрополітики та продовольства від 10.02.2016 р. № 39. • Відомості/довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України у вигляді передбаченому Положенням про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 23.04.2014 № 486 щодо Перевізника. Слід зазначити, що у тендерній документації вимога про надання вищезазначених документів, була передбачена тільки для учасника, який залучає до перевезення предмету закупівлі Перевізника (суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів). Проте, з документів наданих у складі тендерної пропозиції ФО-П Тодорової І.С. вбачається, що учасник буде здійснюватиме перевозку предмету закупівлі самостійно за допомогою орендованого автотранспорту. Це підтверджується сканкопією договору оренди автотранспорту №1 від 02.01.2020 року. На підставі вищезазначеного, учасник жодним чином не порушив умов тендерної документації. 2. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що за результатами моніторингу встановлено, що умови укладеного Договору № 2 відрізняються від змісту проекту договору наданого ФОП Тодорова Ірина Сергіївна у складі своєї тендерної пропозиції, зокрема, в частині невідповідності пункту 1.2 Розділу I, пунктів 2.1, 2.2 Розділу II, пункту 3.2 Розділу III, пунктів 4.1, 4.2 Розділу IV, пунктів 5.1, 5.2 Розділу V, пунктів 6.2.1, 6.3.1-6.3.8 Розділу VI, пунктів 7.2, 7.3 Розділу VII, пунктів 8.2-8.4 Розділу VIII, пункту 10.1 Розділу X, Розділів XI-XIII з проектом договору, а також відсутності пункту 1.3 Розділу I, пунктів 2.3-2.6 Розділу II, пункту 3.4 Розділу III, пунктів 4.3, 4.4 Розділу IV, пунктів 5.3-5.5 Розділу V, пунктів 6.2.3-6.2.5, 6.3.9-6.3.15 Розділу VI, пунктів 7.4, 7.5 Розділу VII та пункту 10.3 Розділу X в укладеному Договорі № 2, чим порушено вимоги частини четвертої статті 36 Закону № 922 (надалі-закон). Замовник не погоджується з висновком Держаудитслужби з наступних причин. У складі тендерної пропозиції ФО-П Тодорової І.С. міститься проект договору, який вимагався п.3 розділу 6 тендерної документації. Даний проект договору не відрізняється від проекту, вказаного в додатку 4 тендерної документації. Слід зауважити, що у відповідності до законодавства України, проект договору може змінюватися при укладанні договору про закупівлю. Це передбачено наступними нормами. Відповідно до ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Згідно з ч. 1 ст.36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Статтею 638 Цивільного кодексу України передбачено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною. При цьому Закон № 922 не містить переліку істотних умов договору про закупівлю. Одночасно при укладенні договору про закупівлю замовник повинен керуватися нормами ГК та Цивільного кодексу (далі – ЦК). Зауважимо, що саме кодифіковані норми містять перелік істотних умов, які обов’язково мають узгодити сторони при укладенні договору. Так, згідно зі ст. 638 ЦК договір уважається укладеним лише в тому випадку, якщо його сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов. При цьому істотними умовами договору ЦК визначає (ч. 1 ст. 638): - предмет договору; - умови, визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду; - усі умови, щодо яких за заявою хоча б однієї зі сторін має бути досягнуто згоди. Відповідно до ч. 2 ст. 180 ГК, яка кореспондується зі ст. 638 ЦК, господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо всіх його істотних умов, зокрема предмета, ціни та строку дії договору (ч. 3 ст. 180 ГК). Отже, сторони самостійно визначають істотні умови договору про закупівлю, виходячи з виду договору, який вони укладають. При цьому в обов’язковому порядку узгоджують предмет, ціну та строк дії договору. Відповідно до п. 4 розділу 6 тендерної документації істотні умови договору про закупівлю, що будуть включені до нього: • предмет договору (найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості); • ціна і загальна сума договору; • строк дії договору. На підставі вищезазначеного, проект договору (тобто умови договору, запропоновані однією зі сторін, які в подальшому будуть фігурувати при оферті) можуть змінюватися під час укладення договору про закупівлю, крім, істотних умов договору, визначених замовником. Маємо зауважити, що умови договору про закупівлю жодним чином не відрізняються від змісту тендерної пропозиції ФО-П Тодорової І.С. (адже, учасник надав тільки проект договору, який в подальшому був змінений за згодою сторін). У зв’язку з цим, Замовник не порушив норми Закону в цій частині. У зв'язку з вищезазначеним, дії Попасняської багатопрофільної гімназії №25 Попаснянської районної ради Луганської області в частині визначення переможцем торгів - ФО-П Тодорової І.С. та укладння договору про закупівлю, не суперечать законодавству України. На підставі вищенаведеного, просимо вас: - прийняти зауваження Попасняської багатопрофільної гімназії №25 Попаснянської районної ради Луганської області до розгляду; - зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель ( у зв'язку з відсутністю порушень).
2020-02-20 13:10:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 січня 2020 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Тодорова Ірина Сергіївна |
570 062,32
UAH з ПДВ
|
500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Шкара Юрій Геннадійович |
579 010,00
UAH з ПДВ
|
568 358,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Ребрій Крістіна Валентинівна |
582 606,00
UAH з ПДВ
|
582 606,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Тодорова Ірина Сергіївна #2122610489 |
Переможець |
500 000,00
UAH з ПДВ
|
15 січня 2020 11:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2021 10:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 11:08
|
Дод уг 7.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 11:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 листопада 2020 11:36
|
Дод уг 6.pdf | зміни до договору |
10 листопада 2020 11:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2020 12:08
|
Дод угода 5.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2020 12:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2020 10:30
|
Дод уг 4.pdf | зміни до договору |
25 червня 2020 10:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 травня 2020 12:11
|
Дод уг 3.pdf | зміни до договору |
28 травня 2020 12:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 лютого 2020 12:55
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
05 лютого 2020 12:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2020 13:50
|
Протокол (1).pdf | зміни до договору |
03 лютого 2020 13:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2020 12:02
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2020 12:01
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2020 11:35
|
Договір 2 2020 р.pdf | укладений |
03 лютого 2020 11:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: зазначені у вкладеному файлі. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: зазначені у вкладеному файлі. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Оприлюднення протоколу виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: не змінилася. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінилася. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У з’язку з встановленням карантину для запобігання виникненню і поширенню корона вірусної хвороби COVID -19 на території України сторони домовились зменшити суму Договору № 2 від 03 лютого 2020 року на суму 21094,50 грн.,а саме суму послуг з організації гарячого харчування для дітей пришкільного табору на 21094,50 грн.) без ПДВ (КПК -0613140): |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У з’язку з встановленням карантину для запобігання виникненню і поширенню корона вірусної хвороби COVID -19 на території України та зменшенням в зв’язку з цим асигнувань, сторони домовились зменшити суму Договору № 2 від 03 лютого 2020 року на суму 124748,24 грн.(Сто двадцять чотири тисячі сімсот сорок вісім грн. 24 коп.) без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною головного розпорядника коштів ,а саме ліквідацією юридичної особи – відділу освіти Попаснянської районної державної адміністрації Луганської області та створення структурного підрозділу районної державної адміністрації відділу культури,молоді,спорту та освіти на підставі розпорядженням голови державної адміністрації – керівника районної військово-цивільної адміністрації від 17.06.2020 р № 815 «Про внесення змін до структури Попаснянської районної державної адміністрації» |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з встановленням карантину для запобігання виникненню і поширенню корона вірусної хвороби COVID-19 на території України та зменшення зв'язку з цим асигнувань,сторони домовились зменшити суму Договору №2 від 03.02.2020 р. на суму 24014,24 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку з необхідністю проведення процедури закупівлі на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |