Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщень та утеплення фасаду будівлі Яськівського будинку культури вул. Центральна 34, с. Яськи, Біляївського району Одеської області код по ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Очікувана вартість
8 601 577,60 UAH
UA-2019-12-26-001246-c ● af8cf39062fc4506b08c87e20b06199a
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Яськівської сільської ради Біляївського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 42007485 |
Місцезнаходження: | 67642, Україна , Одеська обл., село Яськи, Центральна, будинок 78/1 |
Контактна особа: |
Філіпович Оксана 380984939241 tender280119@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 грудня 2019 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2020 12:01 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2020 12:01 |
Початок аукціону: | 31 січня 2020 15:01 |
Очікувана вартість: | 8 601 577,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43 007,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 43007.89 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 роботи
Капітальний ремонт приміщень та утеплення фасаду будівлі Яськівського будинку культури вул. Центральна 34, с. Яськи, Біляївського району Одеської області код по ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67642, Україна, Одеська область, с. Яськи, вул. Центральна, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2020
—
30 квітня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Капітальний ремонт приміщень та утеплення фасаду будівлі Яськівського будинку культури вул. Центральна 34, с. Яськи, Біляївського району Одеської області | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 70 |
Виконання робіт | Капітальний ремонт приміщень та утеплення фасаду будівлі Яськівського будинку культури вул. Центральна 34, с. Яськи, Біляївського району Одеської області. | Аванс | 7 | Банківські | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2020 15:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 січня 2020 15:50 |
Таблиця 3 Додатку 7 ТД.xlsx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 січня 2020 15:50 |
Таблиця 4 Додатку 7 ТД.xlsx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 січня 2020 15:50 |
Таблиця 1 до Додатку 7 ТД (1).xlsx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 січня 2020 15:50 |
Таблиця 2 Додатку 7 ТД.xlsx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 січня 2020 15:50 |
ТД КАПРЕМОН (нова редакція,згідно протоколу 4 від 22.01.2020) (1).doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 січня 2020 15:49 |
зміни від 22.01.2020.jpg
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 січня 2020 14:53 |
Таблиця 1 до Додатку 7 ТД.xlsx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 січня 2020 14:53 |
Таблиця 4 Додатку 7 ТД.xlsx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 січня 2020 14:53 |
Таблиця 2 Додатку 7 ТД.xlsx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 січня 2020 14:53 |
Таблиця 3 Додатку 7 ТД.xlsx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 січня 2020 14:53 |
ТД КАПРЕМОН (нова редакція,згідно протоколу 3 від 17.01.2020).doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 січня 2020 11:33 |
Зміни.jpeg
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 січня 2020 11:33 |
зміни 2.jpeg
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 січня 2020 16:09 |
ТД КАПРЕМОНТ (Нова редакція).doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 січня 2020 15:58 |
Зміни до ТД.jpeg
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26 грудня 2019 15:54 |
Таблиця 1 до Додатку 7 ТД.xlsx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26 грудня 2019 15:54 |
Таблиця 2 Додатку 7 ТД.xlsx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26 грудня 2019 15:54 |
Таблиця 3 Додатку 7 ТД.xlsx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26 грудня 2019 15:54 |
Таблиця 4 Додатку 7 ТД.xlsx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26 грудня 2019 15:53 |
ТД КАПРЕМОНТ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 31 грудня 2019 16:24
Дата відповіді: 02 січня 2020 18:28
Просимо надати роз'яснення щодо розділу 10 Технічного завдання - електрика (Таблиця 1). В зазначеному розділі відсутні роботи (розділ пустий). Просимо надати роз'яснення, що саме має бути в цьому розділі, та чи не має помилки.
Відповідь: Вітаю! Розділ 10 Електрика не заповнюється, тому що в всі пункти цього розділу включені до Локальних кошторисів № 2-1-1 (на будинок культури) та №2-1-3 (освітлення сцени).
Щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 31 грудня 2019 16:31
Дата відповіді: 02 січня 2020 18:17
Просимо надати роз'яснення щодо вимог п.5. Інструкції з підготовки пропозиції, а саме про то, що Учасник надає довідки у довільній формі. При цьому, у Додатку 2 зазначені конкретні форми довідок про наявність матеріально-технічної бази та досвіду.
Просимо вказати, чи має можливість Учасник все ж таки надавати довідку у довільній формі, чи він має слідувати форми Замовника (відповідно до Додатку 2)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаю! На сторінці 7 ТД в пункті 5 вказано які саме кваліфікаційні критерії має підтвердити, на вимогу Замовника, Учасник. А в Додатку 2 ТД Замовник вказав, яким саме чином Учасник підтвердить свої кваліфікаційні критерії. Тому Учасники повинні при поданні пропозиції керуватися Додатком 2 ТД.
Вид документів
Дата подання: 31 грудня 2019 16:33
Дата відповіді: 02 січня 2020 18:08
Просимо надати роз'яснення, якщо щодо конкретного документу не зазначено у вигляді оригіналу чи копії потрібно його надавати, Учасник в такому випадку надає документи у будь-якому вигляд? Наприклад, документи на підтвердження повноважень, тощо?
Відповідь: Вітаю! Якщо відсутнє слово "копію", то це означає , що Учасник надає сканований оригінал документу.
Кошторис
Дата подання: 31 грудня 2019 16:35
Дата відповіді: 02 січня 2020 18:02
Просимо надати роз'яснення, в якому вигляді вимагається надання Договірної ціни та кошторису? Чи потрібно надавати зазначені документи у сканованому вигляді з підписом та печаткою керівника (на кожній сторінці, або в одному місці), або достатньо буде надання кошторису у форматі WORD або EXEL?
Відповідь: Вітаю! Договірну ціну, яку видає АВК, або ІВК, або інша програма у форматі WORD або EXSEL.
Копії документів
Дата подання: 31 грудня 2019 16:36
Дата відповіді: 02 січня 2020 17:49
Просимо надати роз'яснення, які вимоги встановлюються до завірення копій документів, яке завірення буде вважатися таким, що відповідає вимогам ТД?
Відповідь: Вітаю! Слова: "згідно оригіналу" скріпити посадою, прізвищем та ініціалами, підписом повноваженої посади на право підпису документів та печаткою (у разі наявності)
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ
Дата подання: 31 грудня 2019 16:37
Дата відповіді: 02 січня 2020 17:44
Просимо надати роз'яснення, чи подається тендерна пропозиція на етапі подання пропозицій, або вона завантажується тільки після аукціону за фінальною ціною?
Відповідь: Вітаю! Так. При поданні пропозиції надаються всі розрахунки. Учасник-переможець після аукціону надає Форму пропозиції (Додаток 1 ) ТД з приведеною ціною з розрахунками під приведену ціну.
Мат тех база
Дата подання: 31 грудня 2019 16:39
Дата відповіді: 02 січня 2020 17:40
Відповідно до вимог Таблиці 1 Додатку 2 ТД зазначено, що інформація надається про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника. Чи потрібно надавати інформацію щодо ручного інструменту, ручного обладнання, інвентарю?
Відповідь: Вітаю! Не обов'язково.
Інформація по статті 17
Дата подання: 31 грудня 2019 16:40
Дата відповіді: 02 січня 2020 17:39
Чи можливе надання однієї зведеної довідки з прописаними окремими пунктами статті 17?
Відповідь: Вітаю! Так.
Проект договору
Дата подання: 31 грудня 2019 16:42
Дата відповіді: 02 січня 2020 17:38
Просимо надати роз'яснення, чи потрібно надавати у складі тендерної пропозиції проект договору? Якщо так, чи потрібно надавати додатки до нього (як то, календарний графік чи план фінансування), а також заповнювати проект договору?
Відповідь: Вітаю! Да. 1). Проект Договору: Згідно п. 3 на сторінці 13 ТД. Обов'язково зі згодою з істотними умовами проекту Договору, за підписом та печаткою (у разі наявності) Учасника. Проект Договору не треба заповнювати.
2). Календарний графік виконання робіт - згідно Розділу 2 Проекту Договору;
3). План фінансування - згідно Розділу 11 Проекту Договору.
2). Календарний графік виконання робіт - згідно Розділу 2 Проекту Договору;
3). План фінансування - згідно Розділу 11 Проекту Договору.
Додаток 6
Дата подання: 31 грудня 2019 16:44
Дата відповіді: 02 січня 2020 17:31
Просимо надати роз'яснення, у якому вигляді вимагається надання наступних документів:
- Інформаційну довідку про Учасника (найменування, адреса, код ЄДРПОУ, контактну особу та її телефон)
- Інформацію про особу, що має повноваження на підписання документів пропозиції
- Інформацію про особу, що має повноваження на підписання Договору
Відповідь: Вітаю! Всі довідки довільної форми. Крім того, Учасники - юридичні особи, надають завірені власноручно копії документів згідно п. 5 Розділу "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції "ТД.
Додаток 6
Дата подання: 31 грудня 2019 16:45
Дата відповіді: 02 січня 2020 16:59
Просимо надати роз'яснення про вимогу надання Довідки довільної форми про наявність банківських розрахункових - чи має вона бути видана банківською установою, або Учасником?
Відповідь: Вітаю! Учасником.
Додатки до проекту договору
Дата подання: 31 грудня 2019 16:46
Дата відповіді: 02 січня 2020 13:37
Просимо надати роз'яснення, чи потрібно надавати у складі тендерної пропозиції наступні документи:
- Календарний графік виконання кожного виду робіт.
- План фінансування виконаних робіт.
Відповідь: Додрого дня! Календарний графік (Додаток 2 до Договору) Учасники надають згідно Розділу 2 Проекту Договору;
План фінансування виконаних робіт (Додаток 3 до Договору) Учасники надають згідно Розділу 11 Проекту Договору.
План фінансування виконаних робіт (Додаток 3 до Договору) Учасники надають згідно Розділу 11 Проекту Договору.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-12-26-001246-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Укрбудконстракшн, Код ЄДРПОУ:41511636
Дата подання: 16 лютого 2020 20:34
Дата подання: 16 лютого 2020 20:34
Скарга на рішення Замовника про визначення переможця
Скарга на рішення Замовника відповідно до протоколу №7 від «06» лютого 2020р. щодо визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Мороз Олександр Пилипович та рішення про намір укласти договір. Замовник безпідставно та необґрунтовано визнав переможцем закупівлі ФОП Мороз Олександр Пилипович, оскільки тендерна пропозиція останнього не відповідала кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації. Цим порушено права інших Учасників на прозору та недискримінаційну участь у процедурі закупівлі. Обгрунтування у доданій скарзі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 лютого 2020 20:01
рішення від 19.02.2020 № 3192 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 19 лютого 2020 20:00
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.03.2020 № 4294.pdf
Дата публікації: 06 березня 2020 15:33
рішення від 05.03.2020 № 4294 .pdf
Дата публікації: 11 березня 2020 18:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: ЯСЬКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ
ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ
ПРОТОКОЛ
про скасування рішення Протоколу №7 розгляду пропозиції
«11» березня 2020 року №20 с. Яськи
ПРИСУТНІ:
Чорна Наталія Іллівна, економіст відділу, голова тендерного комітету;
Філіпович Оксана Василівна, головний спеціаліст відділу, секретар тендерного комітету.
Склярова Ірина Анатоліївна, бухгалтер відділу, заступник голови тендерного комітету;
Баско Оксана Петрівна, бухгалтер відділу, член тендерного комітету;
Клименко Сергій Олександрович, інженер з охорони праці централізованої бухгалтерії, член тендерного комітету;
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Ознайомлення з Рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг (надалі Колегія).
2. Скасування рішення Протоколу №7 від 06.02.2020 р.
СЛУХАЛИ:
По першому питанню: Голова тендерного комітету (надалі ТК) Чорна Н.І. ознайомила членів ТК зі змістом Рішення Колегії №4294-р/пк-пз від 05.03.2020 р.
По другому питанню: Після опрацювання Скарги та прийнятого по ній Рішення Колегії, було відмічено наступне:
- Замовник надав 28.02.2020 пояснення Колегії по Е-mail з особистої пошти Чорної Н.І., так як це був кінець робочого дня;
- В Колегію було направлено скріншот з Центрального засвідчу вального органу платіжного доручення з відміткою банку, у чому впевнилась також Колегія, тому тендерне забезпечення пропозиції Мороз О.П. вніс;
- Банківську гарантію Мороз О.П. отримав за 3 дні до аукціону, тому строк дії тендерного забезпечення з дня аукціону склав не 90, а 87 днів, що є порушенням вимог тендерної документації (далі ТД);
- Надання власних документів учасником з відміткою «Копія» не вплинуло на зміст тендерної пропозиції, тому не є порушенням вимог ТД;
- Мороз О.П. протягом 5 днів надав особисто оригінали документів (супроводжуючий лист №37 від 07.02.2020) на вимогу абзацу другого ч. 3 ст. 17 Закону, а не оприлюднив оригінали документів на вимогу абзацу другого ч. 3 ст. 17 Закону та вимогу п. 2. Додатку 3 ТД, що являється порушенням вимог ТД.
Згідно вищевикладеного члени ТК прийняли наступні рішення:
ВИРІШИЛИ:
1. Визнати порушення, щодо визначення переможцем торгів ФОП Мороза О.П. та взяти до відома і врахування в своїй подальшій роботі Рішення Колегії.
Голосували:
Склад комітету Прізвище, ініціали Результати голосування «за», «проти», «утримався»
Голова ТК Чорна Н.І. «за»
Заступник голови ТК Склярова І.А. «за»
Секретар ТК Філіппович О.В. «за»
Член ТК Баско О.П. «за»
Член ТК Клименко С.О. «за»
2. Скасувати рішення Протоколу №7 від 06.02.2020 р. про визначення переможцем відкритих торгів Мороз О.П.
Голосували:
Склад комітету Прізвище, ініціали Результати голосування «за», «проти», «утримався»
Голова ТК Чорна Н.І. «за»
Заступник голови ТК Склярова І.А. «за»
Секретар ТК Філіппович О.В. «за»
Член ТК Баско О.П. «за»
Член ТК Клименко С.О. «за»
3. Секретарю тендерного комітету Філіпович О. В. оприлюднити відповідну інформацію на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель.
Голосували:
Склад комітету Прізвище, ініціали Результати голосування «за», «проти», «утримався»
Голова ТК Чорна Н.І. «за»
Заступник голови ТК Склярова І.А. «за»
Секретар ТК Філіппович О.В. «за»
Член ТК Баско О.П. «за»
Член ТК Клименко С.О. «за»
Члени тендерного комітету:
Чорна Н.І., економіст відділу,
голова тендерного комітету _________
Склярова І. А., бухгалтер відділу,
заступник голови тендерного комітету __________
Філіпович О. В., головний спеціаліст
відділу, секретар тендерного комітету __________
Баско О. П., бухгалтер відділу,
член тендерного комітету ___________
Клименко С.О. інженер з охорони
праці централізованої бухгалтерії,
член тендерного комітету ______________
Дата виконання рішення замовником: 13 березня 2020 09:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2020 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Мороз Олександр Пилипович |
7 618 194,00
UAH з ПДВ
|
7 348 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Укрбудконстракшн |
7 655 000,00
UAH з ПДВ
|
7 349 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "Астера" |
7 958 930,00
UAH з ПДВ
|
7 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СТРОЙСЕРВІС ЮГ" |
8 212 762,76
UAH з ПДВ
|
8 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Осадчий Віталій Володимирович |
8 270 380,68
UAH з ПДВ
|
8 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Мороз Олександр Пилипович #2004216870 |
Рішення скасоване |
7 348 000,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2020 11:03
|
ФОП Мороз Олександр Пилипович #2004216870 |
Відхилено |
7 348 000,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2020 11:24
|
ТОВ Укрбудконстракшн #41511636 |
Відхилено |
7 349 000,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2020 11:32
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СТРОЙСЕРВІС ЮГ" #41670866 |
Очікує рішення |
8 000 000,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2020 11:30
|
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "Астера" #38709835 |
Відхилено |
7 350 000,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2020 11:30
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 23 березня 2020 11:34 |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Документи:
23 березня 2020 11:34
|
протокол відміни.pdf |