Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 –15550000-8 Молочні продукти різні (кефір, ряжанка, сметана)
Очікувана вартість
136 940,00 UAH
UA-2019-12-26-001002-b 241c54e2289440b794cf7a3ba5d847c1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бесараб Любов Станіславівна

+380412227596 school9intern@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний навчальний заклад " Житомирська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05395948
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Синельниківська, №12
Контактна особа: Бесараб Любов Станіславівна
+380412227596
school9intern@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 грудня 2019 12:38
Звернення за роз’ясненнями: до 03 січня 2020 12:43
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 січня 2020 12:43
Очікувана вартість: 136 940,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 684,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450 літр
сметана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Синельниківська,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
2000 літр
Ряжанка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Синельниківська,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
2000 літр
Кефір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Синельниківська,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ДК 021:2015 –15550000-8 Молочні продукти різні (кефір, ряжанка, сметана) Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 січня 2020 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Акріс Логістик" 112 432,50
UAH з ПДВ
112 432,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 січня 2020 11:22
Електронний підпис
08 січня 2020 10:47
Свідоцтво ПДВ.pdf
04 січня 2020 15:34
Електронний підпис
04 січня 2020 15:29
1.3 експертний 09.12.pdf
04 січня 2020 15:29
1.1 протокол ГМО.pdf
04 січня 2020 15:29
1.5 мед кн демченко.pdf
04 січня 2020 15:29
1.5 мед кн койда.pdf
04 січня 2020 15:29
1.3 експертний 25.11.pdf
04 січня 2020 15:29
1.3 експертний 21.12.pdf
04 січня 2020 15:29
1.3 експертний 22.11.pdf
04 січня 2020 15:29
1.2 якісне 30.12.pdf
04 січня 2020 15:29
1.4 санпасп 1883.pdf
04 січня 2020 15:29
1.4 санпасп 3016.pdf
04 січня 2020 15:29
1.6 до 12.01 1883+3016.pdf
04 січня 2020 15:29
1. тех вимоги.pdf
04 січня 2020 15:29
2. пропозиція.pdf
04 січня 2020 15:29
8.2 накази 36к та 1.pdf
04 січня 2020 15:29
4. БПД.pdf
04 січня 2020 15:29
3. відомості.pdf
04 січня 2020 15:29
5. проект.pdf
04 січня 2020 15:29
8.3 витяг з наказу 39.pdf
04 січня 2020 15:29
7. свідоцтво ПДВ.pdf
04 січня 2020 15:29
6. витяг єдр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Акріс Логістик"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Акріс Логістик"
#36330737
Переможець 112 432,50
UAH з ПДВ
08 січня 2020 13:55

Документи

08 січня 2020 13:55
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2020 13:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Акріс Логістик"
#36330737
112 432,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 січня 2020 13:55
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 15:33
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 12:46
д.у.3.PDF зміни до договору
11 листопада 2020 12:43
д.у.2.PDF зміни до договору
11 листопада 2020 12:25
д.у.1.PDF зміни до договору
14 січня 2020 11:01
договір укладений
14 січня 2020 10:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились про покращення якості предмета закупівлі, а саме: замінити кефір 2.5% на кефір 3.2%, при умові, що таке покращення не призведе до збільшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та загальну ціну договору зменшити на 15,06 грн(П'ятнадцять гривень 06 копійок), у т.ч. ПДВ 2,51 грн (Дві гривні 51 копійка). Викласти пункт 3.1. в наступній редакції: Сума визначена в договорі складає 112417,44 грн (Сто дванадцять тисяч чотириста сімнадцять гривень 44 копійки), у т.ч. ПДВ 18736,24 грн (Вісімнадцять тисяч сімсот тридцять шість гривень 24 копійки)
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити обсяг поставки товару та зменшити суму договору №2 від 13.01.2020 року на 37895,94 грн (тридцять сім тисяч вісімсот дев'яносто п'ять гривень 94 копійки). Пункт 3.1. викласти в наступній редакції: Загальна вартість договору складає 74521,50 грн (сімдесят чотири тисячі п'ятсот двадцять одна гривня 50 копійок) у т.ч. 12420,25 грн (дванадцять тисяч чотириста двадцять гривень 25 копійок)
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились припинити дію договору №2 від 13.01.2020 року і зменшити суму даного договору на 9088,20 грн (Дев'ять тисяч вісімдесят вісім гривень 20 копійок) та пункт 3.1 викласти в наступній редакції: Загальна вартість договору становить 65433,30 грн (Шістдесят п'ять тисяч чотириста тридцять три гривні 30 копійок) з ПДВ - 10905,55 грн.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML