Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з обробки даних
Очікувана вартість
7 555 726,22 UAH
UA-2019-12-26-000938-c ● 6a5533157f7640d1b62868f3ed44a6ce
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом'янського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 35756919 |
Вебсайт: | http://www.solor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03186, Україна , Київська обл., Київ, Соціалістична, 6 |
Контактна особа: |
Андреєв Володимир Володимирович 380442483093 v.andreev@kpsolor.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до рішення Київської міської ради від 9 жовтня 2014 року № 270/270 в кожному районі міста Києва почало функціонувати комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом’янського району м. Києва» (далі – «Керуюча компанія»), до функцій якого на даний час входить надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. Керуюча компанія має проводити розрахунки за надані послуги зі споживачами по кожному особовому рахунку споживача окремо. У зв’язку з відсутністю матеріально-технічної бази та достатньої кількості штатних працівників в структурі Керуючої компанії для забезпечення належного обслуговування споживачів послуг підприємства виникає необхідність укладення договору з підрядною організацією, щодо надання послуг з комплексного обслуговування споживачів – мешканців багатоповерхових будинків, у відокремлених точках обслуговування (контакт-центрах), що розповсюджені по місту Києву, з метою надання якісного сервісу в безпосередній близькості (кроковій досяжності) від будинків споживачів. Організація процесу обслуговування споживачів Керуюча компанія потребує комплексного підходу до здійснення адміністрування особових рахунків споживачів послуг Замовника. Основними критеріями до вибору контрагенту для надання таких послуг є ряд критеріїв (умов) яким повинен відповідати контрагент, зокрема: Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08 грудня 2016 року № 1244 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі комунального концерну «Центр комунального сервісу» (далі – «Концерн») організовано єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна». З метою практичної реалізації зазначеної норми Розпорядженням комунальному концерну «Центр комунального сервісу» доручено: забезпечити організацію роботи єдиної міської служби для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» у сервісних центрах обслуговування з надання житлово-комунальних послуг на договірній основі з виконавцями житлово-комунальних послуг в установленому порядку (виконавцями послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в місті Києві є комунальні підприємства «Керуючі компанії за обслуговування житлового фонду районів м. Києва»); здійснювати прийом споживачів житлово-комунальних послуг з питань нарахування та обліку житлово-комунальних послуг, які надаються виконавцями житлово-комунальних послуг, на підставі договорів укладених з виконавцями житлово-комунальних послуг (зокрема, комунальними підприємствами «Керуючими компаніями з обслуговування житлового фонду районів міста Києва»); проводити інформаційно-роз’яснювальну роботу зі споживачами з питань житлово-комунальних послуг, які надаються виконавцями житлово-комунальних послуг на підставі договорів укладених з виконавцями житлово-комунальних послуг (зокрема, комунальними підприємствами «Керуючими компаніями з обслуговування житлового фонду районів міста Києва»); забезпечити в установленому порядку взаємодію із суб’єктами господарювання, які приймають, розщеплюють, обліковують платежі за житлово-комунальні послуги та володіють/користуються відповідним програмним забезпеченням (в місті Києві таким суб’єктом визначено комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр»), для здійснення інформаційного обміну щодо актуалізації інформації загальноміської системи нарахування і обліку сплати населенням за житлово-комунальні послуги.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2019 08:22 |
Оскарження наміру укласти договір: | 08 січня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних
послуги з актуалізації даних про споживачів,нарахування і облік сплати населенням за послуги з застосуванням відповідного програмного забезпечення , послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом "єдиного вікна"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
87051 Одиниця
Послуги з обробки даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03186, Україна, місто Київ, Київ, Солом'янський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | джерело фінансування -власні кошти | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
26 грудня 2019 14:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальний концерн "Центр Комунального сервісу" #39946227 |
Переможець |
7 555 726,22
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2019 08:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2021 15:50
|
звіт 09-2020 (4).pdf | укладений |
13 січня 2021 15:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2020 15:35
|
Дод.угода №1.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2020 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2020 10:03
|
Договір 9_2020.pdf | укладений |
22 січня 2020 10:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керучись ст.ст 651-654 ЦК України , ст. 188 ГК України, пп. 9.7,9.10 Договору про надання послуг від 21.01.2020 №9/2020 |
Номер договору про закупівлю: | 9/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |