Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

колодки гальмівні типу «М», «ЧС», «Ф», «С» - 6624 шт. (детальніше в додатку 6 ТД)
Очікувана вартість
3 265 269,60 UAH
UA-2019-12-26-000877-a 850469411b6345f3b8dd978989acaa03
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губаренко Вікторія

+380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Губаренко Вікторія
+380567931985
v.gubarenko@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 грудня 2019 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 11 січня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2020 19:00
Очікувана вартість: 3 265 269,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 330,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32660 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


колодки гальмівні типу «М», «ЧС», «Ф», «С» - 6624 шт. (детальніше в додатку 6 ТД)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6624 шт
колодки гальмівні типу «М», «ЧС», «Ф», «С» - 6624 шт. (детальніше в додатку 6 ТД)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару але не раніше реєстрації податкової накладної Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 грудня 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2019 17:06
ТД колодка 3265,2696 М,ЧС,Ф,С 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вимоги в тендреній пропозиції
Дата подання: 10 січня 2020 15:07
Дата відповіді: 14 січня 2020 15:07
Викладено в тендерній документації ДОДАТОК 1 Пропозиція Умови розрахунків –– 100% перерахуванням грошових коштів на рахунок постачальника протягом 30 банківських днів з дати поставки, але не раніше реєстрації податкової накладної. Датою поставки товару вважається дата підписання Сторонами акту приймання-передачі товару Пропонуємо зміни Умови розрахунків –– 100% перерахуванням грошових коштів на рахунок постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки. Датою поставки товару вважається дата підписання Сторонами акту приймання-передачі товару. Постачальник зобов’язаний скласти податкову накладну в день виникнення податкового зобов’язання, зареєструвати її у Єдиному реєстрі податкових накладних у строки передбачені законодавством та передати в електронному вигляді Замовнику.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дане питання найближчим часом буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.
пункт 6 Додатку 3
Дата подання: 10 січня 2020 15:09
Дата відповіді: 14 січня 2020 15:07
Викладено в тендерній документації Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 № 044, учасник повинен надати документи чи їх копії, завірені виробником вказаної продукції: - копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»; - або копію витягу з вказаного договору, які містять першу сторінку, останню сторінку (з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору та перелік продукції. Видалити дану вимогу з тендерної документації. Так як в Проекті договору (Додаток 5) в пункті 2.9 З боку ПОКУПЦЯ якість товару перевіряється кінцевим одержувачем – структурним підрозділом залізниці, згідно з вимогами Інструкції № П-7 .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дане питання найближчим часом буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.
Проект договору п. 2.3
Дата подання: 10 січня 2020 15:12
Дата відповіді: 14 січня 2020 15:07
Викладено в тендерній документації Підтвердженням якості товару з боку ПОСТАЧАЛЬНИКА є наступні документи: ________________*,які надаються ПОСТАЧАЛЬНИКОМ товару ПОКУПЦЮ при укладанні договору, та при постачанні товару на склад з кожною партією. В сертифікаті якості ставиться відмітка про проведення інспекторського контролю при постачанні товару згідно вимог наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044. Происимо внести зміни та викласти в наступній редакції Додаток 5. Проект договору п. 2.3 Підтвердженням якості товару з боку ПОСТАЧАЛЬНИКА є наступні документи: ________________*,які надаються ПОСТАЧАЛЬНИКОМ товару ПОКУПЦЮ при укладанні договору, та при постачанні товару на склад з кожною партією.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дане питання найближчим часом буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.
проект договору п. 2.8
Дата подання: 10 січня 2020 15:14
Дата відповіді: 14 січня 2020 15:07
Викладено в тендерній документації Додаток 5. Проект договору 2.8 Якщо протягом гарантійного терміну _____________ зазначеного у п. 2.5 Договору, будуть виявлені приховані дефекти товару або якість товару не буде відповідати умовам договору або під час приймання товару буде виявлено недостачу товару, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується замінити товар на якісний та такий що відповідає умовам договору, здійснити допоставку товару протягом 20 календарних днів з моменту письмового повідомлення покупця. Просимо внести зміни та викласти в наступній редакції Додаток 5. Проект договору 2.8 Якщо протягом гарантійного терміну _____________ зазначеного у п. 2.5 Договору, будуть виявлені приховані дефекти товару або якість товару не буде відповідати умовам договору або під час приймання товару буде виявлено недостачу товару, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується замінити товар на якісний та такий що відповідає умовам договору, здійснити допоставку товару протягом 20 робочих днів з моменту письмового повідомлення покупця.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дане питання найближчим часом буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.
проект договору п. 4.2.
Дата подання: 10 січня 2020 15:15
Дата відповіді: 14 січня 2020 15:07
Викладено в тендерній документації Додаток 5. Проект договору 4.2. ПОСТАЧАЛЬНИК повинен протягом доби перевірити надходження рознарядки на електронну адресу ________@_________, підписати її з обов’язковим накладанням ЕЦП та направити її на електронну адресу ПОКУПЦЯ ________@________***. У випадку непідписання та невідправлення рознарядки ПОСТАЧАЛЬНИКОМ на електронну адресу ПОКУПЦЯ _____@________***рознарядка вважається отриманою з дня її відправлення ПОКУПЦЕМ. Просимо внести зміни та викласти в наступній редакції Додаток 5. Проект договору 4.2. ПОСТАЧАЛЬНИК повинен протягом 2-х робочих днів перевірити надходження рознарядки на електронну адресу ________@_________, підписати її з обов’язковим накладанням ЕЦП та направити її на електронну адресу ПОКУПЦЯ ________@________***. У випадку непідписання та невідправлення рознарядки ПОСТАЧАЛЬНИКОМ на електронну адресу ПОКУПЦЯ _____@________***рознарядка вважається отриманою з дня її відправлення ПОКУПЦЕМ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дане питання найближчим часом буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.
проект договору п. 4.4
Дата подання: 10 січня 2020 15:17
Дата відповіді: 14 січня 2020 15:08
Викладено в тендерній документації Додаток 5. Проект договору 4.4 ПОКУПЕЦЬ не несе відповідальності та обов’язку оплати за поставлений Товар за рознарядкою, що підписана іншими особами, ніж тими, що визначені у п. 4.3 Просимо видалити-Додаток 5. Проект договору п. 4.4 . Так як Постачальник не має можливості перевіряти правочинність підписів заявки, якщо вона надійшла з офіційної адреси чи електронної адреси Покупця.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дане питання найближчим часом буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.
Проект договору п. 4.5.
Дата подання: 10 січня 2020 15:18
Дата відповіді: 14 січня 2020 15:08
Викладено в тендерній документації Додаток 5. Проект договору 4.5 Датою поставки товару вважається дата підписання Сторонами акту приймання-передачі товару. Просимо прийняти зміни та викласти в наступній редакції Додаток 5. Проект договору 4.5 Датою поставки товару вважається дата підписання Сторонами акту приймання-передачі товару, але не пізніше ніж через 2 робочих днів після доставки продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дане питання найближчим часом буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.
Проект договору п.6.4.
Дата подання: 10 січня 2020 15:20
Дата відповіді: 14 січня 2020 15:08
Викладено в тендерній документації Додаток 5. Проект договору 6.4 ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого товару після пред’явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунка-фактури на оплату товару протягом _____ банківських днів з дати поставки, але не раніше реєстрації податкової накладної. Оплата за кожну партію поставленого товару по даному Договору проводиться Покупцем при наявності податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. Датою поставки товару вважається дата підписання Сторонами акту приймання-передачі товару. Просимо внести зміни та викласти в наступній редакції Додаток 5. Проект договору 6.4 ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого товару після пред’явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунка-фактури на оплату товару протягом _____ банківських днів з дати поставки. Датою поставки товару вважається дата підписання Сторонами акту приймання-передачі товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дане питання найближчим часом буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.
Проект договору п.7.4
Дата подання: 10 січня 2020 15:21
Дата відповіді: 14 січня 2020 15:08
Викладено в тендерній документації Додаток 5. Проект договору 7.4 ПОСТАЧАЛЬНИК в погоджений термін, але не більше 20 календарних днів з моменту письмового повідомлення покупця, робить за свій рахунок заміну неякісного товару на якісний товар та такий, що відповідає умовам договору. Внести зміни та викласти в наступній редакції Додаток 5. Проект договору 7.4 ПОСТАЧАЛЬНИК в погоджений термін, але не більше 20 робочих днів з моменту письмового повідомлення Покупця, робить за свій рахунок заміну неякісного товару на якісний товар та такий, що відповідає умовам договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дане питання найближчим часом буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.
Проект договору 10.2.
Дата подання: 10 січня 2020 15:22
Дата відповіді: 14 січня 2020 15:08
Викладено в тендерній документації Додаток 5. Проект договору 10.2 ПОКУПЕЦЬ за даним договором несе таку відповідальність: сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності ПОКУПЦЯ за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) процента річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим договором . Внести зміни та викласти в наступній редакції Додаток 5. Проект договору 10.2 Покупець за даним договором несе відповідальність: - за несвоєчасну оплату товару, ПОКУПЕЦЬ сплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми неоплаченого в строк товару за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 днів додатково сплачується штраф у розмірі семи відсотків від вказаної суми;
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дане питання найближчим часом буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.
Проект договору 7.3
Дата подання: 10 січня 2020 15:24
Дата відповіді: 14 січня 2020 15:08
Викладено в тендерній документації Додаток 5. Проект договору 10.3 ПОСТАЧАЛЬНИК за даним договором несе відповідальність: - за несвоєчасну поставку товару, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 днів додатково сплачується штраф у розмірі семи відсотків від вказаної суми; - за постачання товарів неналежної якості ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 20% від вартості поставленого неякісного товару. - за прострочення строків заміни товару на якісний та такий, що відповідає умовам договору, погоджених відповідно до п 2.8, 7.4 Договору, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ пеню у розмірі 0,1% від вартості товару, що має бути замінений, за кожен день прострочення. - за непоставку чи недопоставку товарів Постачальник сплачує Покупцю штраф у розмірі 20% від суми договору. Внести зміни та викласти в наступній редакції Додаток 5. Проект договору 10.3 ПОСТАЧАЛЬНИК за даним договором несе відповідальність: - за несвоєчасну поставку товару, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 днів додатково сплачується штраф у розмірі семи відсотків від вказаної суми; - за постачання товарів неналежної якості та не виконання пункту 7.4. ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 20% від вартості поставленого неякісного товару, - за непоставку чи недопоставку товарів Постачальник сплачує Покупцю штраф у розмірі 20% від суми недопоставленого товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дане питання найближчим часом буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.
Вимога скасування Інспекторського контролю
Дата подання: 11 січня 2020 13:06
Дата відповіді: 14 січня 2020 15:09
Просимо внести зміни в тендерну документацію та Проект Договору щодо Інспекторського контролю продукції. Просимо виключити вище вказану вимогу як неправомірну та нездійсненну по наступним причинам: - Методика та спосіб проведення запропонованого Інспекторського контролю суперечить нормативній документації на виготовлення чавунних гальмівних колодок та може спотворити результати та висновки приймально – здавальних випробувань передбачених Технічними умовами на продукцію; - Перелік продукції затверджений Наказом ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 № 044 в якому включені чавунні гальмівні колодки передбачає застосування Інспекторського контролю при виробництві продукції, що відповідно з ДСТУ ГОСТ 32894:2016 відносяться до Інспекторського контролю виробничих процесів (ІКВП), а не до інспекторського контролю продукції; - Партія чавунних гальмових колодок згідно Технічних умов чітко визначена та обмежена кількістю та розміром однієї плавки в один день, тому приймально – здавальні випробування та визначення придатності колодок проводяться щоденно ( з цих причин, швидше за все, гальмівні колодки не підлягають Інспекторському контролю в жодній з країн – підписантів ГОСТа 32894).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дане питання найближчим часом буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 11 січня 2020 13:08
Дата відповіді: 14 січня 2020 15:09
Просимо внести зміни в Тендерну документацію (Додаток №3, пункт №6), а саме дозволити учаснику закупівлі надати не договір про надання послуг з інспекторського контролю, а гарантійний лист щодо укладення вищевказаного договору при визнанні учасника переможцем закупівлі.
Відповідь: Доброго дня! Дане питання найближчим часом буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 11 січня 2020 13:10
Дата відповіді: 14 січня 2020 15:09
Просимо внести зміни в Тендерну документацію. А саме: в Додаток №6 "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ АБО СПЕЦИФІКАЦІЯ". Замовник планує здійснити закупівлю колодки чавунної типу М згідно ГОСТ 30249-97 або НТД виробника, Колодки гальмівної секційної для електровозів серії ЧС згідно НТД виробника, колодки гальмівної типу "Ф" згідно ГОСТ 28186-89, Колодки гальмівна тип "С" зі вставкою згідно НТД виробника. Проте в жодному з ГОСТів не вказано геометричних розмірів вищезазначених колодок. А також відсутні будь-які технічні характеристики, згідно яких можна було б визначити відповідність власних НТД умовам закупівлі. Враховуючи вищевикладене, просимо замість посилань на ГОСТи та НТД вказати чіткі вимоги до якісних параметрів та габаритних розмірів предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дане питання найближчим часом буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.
Розгорнути всі запитання: 14 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-26-000877-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НДМЗ", Код ЄДРПОУ:35505991
Дата подання: 11 січня 2020 10:05
Зміни до проєкту договору
Зміни до проєкту договору
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 січня 2020 15:10
Доброго дня! Дане питання найближчим часом буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.
Номер вимоги: UA-2019-12-26-000877-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 11 січня 2020 13:36
Внесення змін до ТД та Додатку 5. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ
Внесення змін до ТД та Додатку 5. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши дану тендерну документацію, бажає прийняти участь в даних торгах та невідкладно просить Вас внести нижче вказані зміни:
1) Додаток 1. викласти в наступній редакції: Умови розрахунків –– 100% перерахуванням грошових коштів на рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА протягом 10-ти банківських днів з дати поставки. Датою поставки товару вважається дата підписання Сторонами акту приймання-передачі товару.
2) З Додатку 3. видалити п. 6., так як в додатку 5. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ в розділі 2. ЯКІСТЬ ТОВАРУ ТА ГАРАНТІЙНІ ТЕРМІНИ, в п.п. 2.9 прописано: - з боку ПОКУПЦЯ якість товару перевіряється кінцевим одержувачем – структурним підрозділом залізниці, згідно з вимогами Інструкції № П-7.

3) Додаток 5. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ, п. п. 2.3. викласти в наступній редакції: Підтвердженням якості товару з боку ПОСТАЧАЛЬНИКА є наступні документи: сертифікат відповідності, сертифікат якості (етикетка), які надаються ПОСТАЧАЛЬНИКОМ товару ПОКУПЦЮ при укладанні договору, та при постачанні товару на склад з кожною партією.

4) З Додатку 5. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ, п. п. 4.4. видалити взагалі, так як в ньому йде про те, що ПОКУПЕЦЬ не несе відповідальності та обов’язку оплати за поставлений товар за рознарядкою, що підписана іншими особами, ніж тими, що визначені у п. 4.3. цього ПРОЕКТ ДОГОВОРУ. Дане пояснюється наступним: (якщо викладене в цьому пункті узагальнити і конкретизувати, то виходить наступне: - ПОКУПЕЦЬ відправивши зареєстровану заявку зі своєї адреси, знімає з себе відповідальність та зобов’язання по оплаті продукції, яка була поставлена ПОСТАЧАЛЬНИКОМ і прийнята ПОКУПЦЕМ належним чином, відповідно до необхідного переліку документів і яку він експлуатує, і з якої отримує прибуток з дати поставки). І останнє: - перевірка справжності підписів чи компетенції підписанта заявки, не входить до повноважень ПОСТАЧАЛЬНИКА, це повноваження зовсім інших органів…!!!

5) Додаток 5. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ, п. п. 4.5. викласти в наступній редакції: Датою поставки товару вважається дата підписання Сторонами акту приймання-передачі товару, який повинен бути підписаний на протязі 2-х робочих днів з моменту поставки продукції в адресу ПОКУПЦЯ.

6) Додаток 5. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ, п. п. 6.4. викласти в наступній редакції: ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого товару після пред’явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунка-фактури на оплату товару протягом 10-ти банківських днів з дати поставки. Датою поставки товару вважається дата підписання Сторонами акту приймання-передачі товару.


7) Додаток 5. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ, Розділ 10. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН взагалі в повному обсязі потребує кардинальних змін, так як він повністю суперечить загальноприйнятим нормам ГКУ (і здоровому глузду). Викладена редакція Розділу 10 ставить ПОСТАЧАЛЬНИКА у нерівне становище з ПОКУПЦЕМ та порушує баланс прав та обов’язків Сторін за Договором.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 січня 2020 15:10
Доброго дня! Дане питання найближчим часом буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-26-000877-a.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Білоцерківський завод "Трібо", Код ЄДРПОУ:35046274
Дата подання: 16 січня 2020 19:08
Дискримінаційні умови для потенційних учасників торгів
Дискримінаційні умови для потенційних учасників торгів
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 січня 2020 09:36
Рішення від 20.01.2020 №1065 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 січня 2020 09:35
Рішення від 30.01.2020 №1920.pdf
Дата публікації: 04 лютого 2020 15:28

Документи подані скаржником

16 січня 2020 19:08
Скарга АМКУ
16 січня 2020 19:08
Тендерна документація

Інформація про відміну

Дата відміни
21 січня 2020 19:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій