Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, (послуги з ремонту і технічного обслуговування екскаваторів, навантажувача та катка дорожнього марки JCB)
Очікувана вартість
3 402 000,00 UAH
UA-2019-12-26-000821-c 705976b7035d457cb4bbfbba390a9e09
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Садовська Ірина Ігорівна

+380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Садовська Ірина Ігорівна
+380442801536
ykazberch@vodokanal.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 грудня 2019 13:54
Звернення за роз’ясненнями: до 03 січня 2020 13:59
Оскарження умов закупівлі: до 09 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 січня 2020 13:59
Початок аукціону: 14 січня 2020 14:13
Очікувана вартість: 3 402 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 101000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, (послуги з ремонту і технічного обслуговування екскаваторів, навантажувача та катка дорожнього марки JCB)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, місто, адреса СТО переможця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за послуги проводиться Замовником протягом 20 днів від дати підписання Сторонами Акту наданих послуг та повернення ТЗ. Розрахунки за надані послуги, запасні частини та матеріали здійснюються шляхом банківського переказу на розрахунковий рахунок Виконавця. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 грудня 2019 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2019 13:55
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні умови
Дата подання: 28 грудня 2019 09:56
Дата відповіді: 03 січня 2020 15:09
Доброго дня, шановний Замовнику! Проаналізувавши вимоги п. 3 Додатку 3 Тендерної Документації вважаємо це положення таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі», а саме: по-перше, згідно п. 3 Додатку 3 Замовник вимагає копію Сертифікату офіційного дилера та авторизаційного листа, виданого Генеральним директором JCB Європа, Близький Схід, Африка JCB Sales Limited, що порушує ч. 1 ст. 3, ч. 3 ст. 5, ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». по-друге, вищезазначена вимога є неможливою, оскільки офіційні представники JCB є безпосередніми конкурентами інших Учасників закупівлі, що у свою чергу, унеможливлює отримання сертифікату від Генерального директора JCB Європа, Близький Схід, Африка JCB Sales Limited. Таким чином, вимога щодо надання цього сертифікату є дискримінаційною, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі» по відношенню до інших Учасників. Отже, наполегливо просимо змінити або виключити вищезазначений пункт Тендерної Документації!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Згідно відповіді структурного підрозділу, вимога Сертифікату офіційного дилера та авторизаційного листа є вмотивованою, оскільки наша Компанія має на балансі гарантійні екскаватори марки JCB. Даний Сертифікат офіційного дилера та авторизаційний лист підтверджують можливість забезпечити Замовника оригінальними запчастинами виробництва JCB та технічною підтримкою з боку кваліфікованих сервіс-інженерів, які проходять курс навчання на заводах JCB, а також підтримує гарантію на нові екскаватори JCB.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-26-000821-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ОЛАНВО", Код ЄДРПОУ:38198552
Дата подання: 31 січня 2020 17:29
Скарга
Дискримінаційні умови
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 лютого 2020 20:18
Рішення від 04.02.2020 № 2119 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 04 лютого 2020 20:17
Рішення від 20.02.2020 № 3309.pdf
Дата публікації: 25 лютого 2020 20:49

Документи подані скаржником

31 січня 2020 17:29
Додаток 3.doc
31 січня 2020 17:29
Наказ.pdf
31 січня 2020 17:29
Платіжне доручення.pdf
31 січня 2020 17:29
Статут.pdf
31 січня 2020 17:29
Скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2020 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ОЛАНВО" 3 011 400,00
UAH з ПДВ
3 011 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАПЧАСТИНА АВТО СЕРВІС" 3 378 900,00
UAH з ПДВ
3 378 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Констракшн Машинері" 3 402 000,00
UAH з ПДВ
3 402 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 січня 2020 12:19
Електронний підпис
13 січня 2020 12:07
Статут.pdf
13 січня 2020 12:07
Свідоцтво ПДВ.pdf
13 січня 2020 12:07
Протокол.pdf
13 січня 2020 12:07
Пропозиція.pdf
13 січня 2020 12:07
Наказ.pdf
13 січня 2020 12:07
Лист НБУ по ліцензії.pdf
13 січня 2020 12:07
Лист Відгук.pdf
13 січня 2020 12:07
Додаток 2.pdf
13 січня 2020 12:07
Довідка ст17.pdf
13 січня 2020 12:07
Довідка про санкції.pdf
13 січня 2020 12:07
Довідка додаток 3.pdf
13 січня 2020 12:06
Довідка адреса СТО.pdf
13 січня 2020 12:06
Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

13 січня 2020 12:06
Тендерна пропозиція.pdf
13 січня 2020 12:06
Лист від виробника.pdf
13 січня 2020 12:06
Сертифікат ВААІД.pdf
13 січня 2020 12:06
Наказ.pdf
13 січня 2020 12:06
Протокол № 12 Ятло.pdf
13 січня 2020 12:06
Паспорт код Ятло Я А.pdf
13 січня 2020 12:06
Копія Статуту 2019.pdf
13 січня 2020 12:06
Витяг ПДВ.pdf
13 січня 2020 12:06
Договір оренди.pdf
13 січня 2020 12:06
Витяг ЄДР 03.01.2020.pdf

Публічні документи

22 січня 2020 11:11
public_doc.p7s
22 січня 2020 11:11
public_doc.pdf
11 січня 2020 16:12
Електронний підпис
11 січня 2020 16:12
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
11 січня 2020 16:12
banking_licence_ПУМБ.pdf
11 січня 2020 16:12
Виписка_101 000,00 UAH.pdf.p7s.p7s
11 січня 2020 16:12
Виписка_101 000,00 UAH.pdf
11 січня 2020 16:12
GUARANTEE_101 000,00 UAH.pdf.p7s.p7s
11 січня 2020 16:12
GUARANTEE_101 000,00 UAH.pdf
11 січня 2020 16:12
Технічна частина.pdf
11 січня 2020 16:12
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ОЛАНВО"

ТОВ "ЗАПЧАСТИНА АВТО СЕРВІС"

ТОВ "Констракшн Машинері"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ОЛАНВО"
#38198552
Відхилено 3 011 400,00
UAH з ПДВ
21 січня 2020 17:19
ТОВ "ЗАПЧАСТИНА АВТО СЕРВІС"
#37880861
Відхилено 3 378 900,00
UAH з ПДВ
21 січня 2020 17:23
ТОВ "Констракшн Машинері"
#32828388
Переможець 3 402 000,00
UAH з ПДВ
21 січня 2020 17:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2020 17:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Констракшн Машинері"
#32828388
3 402 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2021 15:18
Звіт укладений
29 жовтня 2021 14:25
Електронний підпис укладений
27 квітня 2021 16:03
Констракшн Машинері 324.docx зміни до договору
27 квітня 2021 15:59
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 16:49
Повідомлення про внесення змін.docx зміни до договору
01 грудня 2020 16:45
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 17:41
Договір укладений
02 березня 2020 17:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі – 680 400 грн. 00 коп. (шістсот вісімдесят тисяч чотириста грн. 00 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі 3 402 000 грн. 00 коп. (три мільйони чотириста дві тисячі грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ – 567 000 грн. 00 коп. (п’ятсот шістдесят сім тисяч грн. 00 коп.), сума без ПДВ - 2 835 000 грн. 00 коп. (два мільйони вісімсот тридцять п’ять тисяч грн. 00 коп.) укладеному в 2020 році. 2. У зв’язку з цим Сторони погодилися змінити наступні умови Договору: 2.1. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору становить 4 082 400 грн. 00 коп. (чотири мільйони вісімдесят дві тисячі чотириста грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 680 400 грн. 00 коп. (шістсот вісімдесят тисяч чотириста грн. 00 коп.), сума без ПДВ 3 402 000 грн. 00 коп. (три мільйони чотириста дві тисячі грн. 00 коп.) та складається з вартості нормо/годин та вартості запасних частин». 2.2. Пункт 7.1 Договору викласти в наступній редакції: «7.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання та діє до 30.04.2021 року. Закінчення строку дії цього Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії цього Договору. Відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови Договору можуть застосовуватися до відносин між ними, які виникли до його укладання.». 3. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 6. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 324/4/16-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись чинним законодавством України Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору, у зв’язку з чим пункт 7.1. Договору викласти в наступній редакції: «7.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання та діє до 31.07.2021 року. Закінчення строку дії цього Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії цього Договору. Відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови Договору можуть застосовуватися до відносин між ними, які виникли до його укладання.». 2. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 3. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 4. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 5. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 324/4/16-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 липня 2021
Сума оплати за договором: 4 051 595,33
UAH (в тому числі ПДВ 675 265,89 UAH)