Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електричні побутові прилади
Очікувана вартість
92 000,00 UAH
UA-2019-12-26-000810-a 5a9df796fb484bc2876f57de538fc476
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Панков Антон Дмитрович

+380444253216 tender@podil.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 39609111
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хорива, 36
Контактна особа: Панков Антон Дмитрович
+380444253216
tender@podil.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 грудня 2019 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 03 січня 2020 16:38
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 січня 2020 16:38
Початок аукціону: 10 січня 2020 12:42
Очікувана вартість: 92 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 920,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Електричні побутові прилади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04208, Україна, Відповідно до документації, м. Київ, вул. Світлицького, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за придбаний Товар здійснюється протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту передачі товару (дати оформлення видаткової накладної). Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 грудня 2019 08:27
Дата відповіді: 27 грудня 2019 10:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предмет закупівлі та критерії оцінки тендерних пропозицій учасників, у тому числі учасників, які не є платниками ПДВ, зазначені у Кваліфікаційних критеріях даної закупівлі.
Приймайте участь!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-26-000810-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "Європа-Схід", Код ЄДРПОУ:31526583
Дата подання: 27 грудня 2019 10:29
прошу скасувати дискримінаційні вимоги
прошу скасувати дискримінаційні вимоги:___п. 4 "Кваліфікаційні критерії .." вашої ТД____
"Кваліфікація переможця здійснюється тендерним комітетом Замовника на підставі оригіналів документів (зазначених в пп.4.1-4.4 даних кваліфікаційних критеріїв) у паперовому вигляді, завірених належним чином, наданих Учасником протягом одного робочого дня, наступного за днем формування Системою протоколу розкриття тендерних пропозицій. Документи подаються за місцем розташування структурного підрозділу Замовника, що здійснює прийом та реєстрацію вхідної кореспонденції за адресою: м. Київ, вул. Хорива, 36. Обов'язковою умовою є проставлення відмітки про прийняття документів, що містить дату приймання та П.І.Б. відповідальної особи. При недотриманні даної вимоги пропозиція буде вважатися поданою неналежним чином та буде відхилена." ____так як вони обмежуть коло потенційних учасників до підприємств ВИКЛЮЧНО м. Києва та Київської області !
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 січня 2020 09:49
Кваліфікаційні критерії даної закупівлі не порушують вимог зазначених в наказі Наказ № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", принципів здійснення закупівель затверджених у ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також оскільки, закупівлю оголошено 26.12.19 Учасник має достатньо часу (16 діб) для виконання вимог пункту 4 Кваліфікаційних критеріїв.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає підстав для виключення даної вимоги з кваліфікаційних критеріїв даної закупівлі. Також зазначаємо, що участь у закупівлі є добровільною.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 січня 2020 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 86 487,84
UAH з ПДВ
86 487,84
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ "ІБФ ЛДС" 91 245,06
UAH з ПДВ
91 245,06
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 січня 2020 14:04
Електронний підпис
09 січня 2020 13:07
Електронний підпис
09 січня 2020 13:06
Сертифікати.pdf
09 січня 2020 13:06
Пропозиція.pdf
09 січня 2020 13:06
Довідки.pdf
09 січня 2020 13:06
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
09 січня 2020 13:06
Статут.pdf

Публічні документи

09 січня 2020 11:47
Електронний підпис
09 січня 2020 11:46
07_Гарантійний лист.pdf
09 січня 2020 11:46
06_Ст_17.pdf
09 січня 2020 11:46
05_Згода на обробку.pdf
09 січня 2020 11:46
04_Сертифікація.pdf
09 січня 2020 11:46
03_Свідоцтво ПДВ_з.pdf
09 січня 2020 11:46
02_Витяг ЄДР_09.01.2020_з.pdf
09 січня 2020 11:46
01_Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

ТДВ "ІБФ ЛДС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
Відхилено 86 487,84
UAH з ПДВ
13 січня 2020 17:09
ТДВ "ІБФ ЛДС"
#22906244
Переможець 91 245,06
UAH з ПДВ
13 січня 2020 17:11

Документи

13 січня 2020 17:09
Протокол

Документи

13 січня 2020 17:11
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2020 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТДВ "ІБФ ЛДС"
#22906244
91 245,06
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 січня 2020 17:11
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
16 січня 2020 09:48