Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

обладнання для системи зберігання даних
storage system equipment
Очікувана вартість
18 000 000,00 UAH
UA-2019-12-26-000686-c 1ffc7a4fd8374d1abf6003ad63dffeed
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черняєв Святослав Юрійович

+380444983854 s.chernyaev@uipv.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДП «Український інститут інтелектуальної власності»
Код ЄДРПОУ: 31032378
Вебсайт: http://www.uipv.org/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Глазунова, 1
Контактна особа: Черняєв Святослав Юрійович
+380444983854
s.chernyaev@uipv.org
Додаткові контактні особи: Станіславчук Юрій Іванович
+380444940528
stanislavchuk@ukrpatent.org
Мельник Тетяна Віталіївна
+380444983870
t.melnik@ukrpatent.org
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: GovE Ukrainian Institute of Intellectual Property
National ID: 31032378
Contact point:
+380444983854
s.chernyaev@uipv.org
Additional contacts: Stanislavchuk Yuri Ivanovich
+380444940528
stanislavchuk@ukrpatent.org
Melnyk Tatiana
+380444983870
t.melnik@ukrpatent.org

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 грудня 2019 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2020 13:14
Оскарження умов закупівлі: до 14 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2020 13:14
Початок аукціону: 23 березня 2020 15:25
Очікувана вартість: 18 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 360000 UAH
Publication date: 26 грудня 2019 13:09
Enquiries until: 08 лютого 2020 13:14
Complaints submission until: до 14 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 лютого 2020 13:14

Information

Estimated total value: 18 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 90 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
обладнання для системи зберігання даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Глазунова, 1
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

storage system equipment
CPV: 30230000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за замовлений та відповідно поставлений Товар та надані Супутні послуги здійснюються шляхом безготівкового перерахування коштів Покупцем на поточний рахунок Постачальника впродовж 60 (шістдесяти) банківських днів після підписання Сторонами видаткової накладної, Акту приймання-передачі супутніх послуг та надання Постачальником Покупцеві рахунків-фактур на оплату Товару та Супутніх послуг. Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 лютого 2020 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2020 17:17
Перелік змін.doc
04 лютого 2020 17:17
Додаток 2 (нова редакція).docx
04 лютого 2020 17:17
ТД (нова редакція).doc
30 січня 2020 10:12
Перелік змін.doc
22 січня 2020 16:40
Перелік змін.doc
26 грудня 2019 13:11
Додаток 5.docx
26 грудня 2019 13:11
Додаток 4.docx
26 грудня 2019 13:11
Додаток 3.docx
26 грудня 2019 13:11
Додаток 1.docx
04 лютого 2020 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 20:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2019 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2020 17:17
Перелік змін.doc
04 лютого 2020 17:17
Додаток 2 (нова редакція).docx
22 січня 2020 16:40
Додаток 2 (нова редакція).docx
26 грудня 2019 13:11
Додаток 2.docx
04 лютого 2020 17:17
ТД (нова редакція).doc
30 січня 2020 10:12
ТД (нова редакція).doc
22 січня 2020 16:40
ТД (нова редакція).doc
26 грудня 2019 13:11
ТД.doc
30 січня 2020 10:12
Перелік змін.doc
22 січня 2020 16:40
Перелік змін.doc
26 грудня 2019 13:11
Додаток 5.docx
26 грудня 2019 13:11
Додаток 4.docx
26 грудня 2019 13:11
Додаток 3.docx
26 грудня 2019 13:11
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо технічної частини
Дата подання: 16 січня 2020 09:29
Дата відповіді: 21 січня 2020 15:57
1) Просимо вказати на скільки збільшує продуктивність СЗД апаратний прискорювач розрахунку RAID парності, для того, щоб запропонувати аналогічне по продуктивності рішення. 2) Просимо роз'яснити, чому потрібна підтримка саме 22 додаткових дискових полиць. Розширення загального дискового простору, вказаного в ТЗ, можливо домогтися меншою кількістю полиць, що в свою чергу оптимізує витрати. 3) Для того, щоб запропонувати оптимальне рішення просимо роз'яснити , що мається на увазі під "Реальними даними" у пункті «реплікація даних повинна підтримувати Thin Provisioning, та здійснювати передачу тільки блоків з реальними даними» 4) Для того, щоб запропонувати оптимальне рішення просимо роз'яснити , які саме системи Windows, Linux плануються використовуватись 5) Пункт "система зберігання повинна підтримувати єдиний графічний інтерфейс користувача (GUI)-нова та існуюча" це особливості конкретної СЗД одного виробника, це приносить дискримінацію і обмежує можливість рівноправної участі всіх виробників. 6)Надайте будь-ласка роз’яснення, что мається на увазі під виразом «вбудованими службами реплікації між системами зберігання даних без використання додаткового програмного забезпечення та обладнання (за винятком програмного забезпечення, передбаченого виробником для використання з цим обладнанням)» 7)Надайте будь-ласка роз’яснення щодо пункту «автоматичний механізм балансування навантаження для всіх томів (LUNs) на всіх фізичних компонентах (диски, полиці для дисків та контролери) в стандартному режимі, без необхідності здійснювати спеціальні додаткові налаштування, навантаження на кожний том (LUN) повинно оброблятися всіма наявними контролерами (реальний active/active)». Якщо ми говоримо про автоматичний механізм балансування , що тоді мається на увазі під додатковими налаштуваннями? 8) Для того, щоб запропонувати оптимальне рішення, надайте будь-ласка роз’яснеення , що мається на увазі під пунктом «кеш даних повинен безпечно скидатися на диск (de-staged to disk) у випадку зникнення електричного живлення»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Апаратні прискорювачі розрахунку RAID парності присутні в усіх сучасних системах збереження даних незалежно від виробника. Крім того, Додатком 2 до тендерної документації не визначено на скільки апаратний прискорювач повинен збільшити продуктивність системи зберігання даних, а встановлюється лише вимога щодо наявності апаратного прискорювача розрахунку RAID парності.
2. Ваші зауваження були враховані та найближчим часом до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
3. Передача блоків з реальними даними передбачає передачу блокових даних без вільного простору та дублюючих ланок на томах, які використовують технологію Thin Provisioning. Блоки з реальними даними - це блоки з даними які не містять «нулів».
4. Замовником планується використовувати системи Windows Server 2019 та VMware vSphere 6.7.
5. Ваші зауваження були враховані та найближчим часом до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
6. Реплікація між системами зберігання даних повинна виконуватись за допомогою вбудованого (попередньо встановленого виробником) програмного забезпечення без необхідності для Замовника здійснювати придбання додаткового стороннього програмного забезпечення та/або обладнання.
7. Автоматичний механізм балансування повинен працювати після встановлення та підключення обладнання без попередніх дій (налаштувань) з боку Замовника. Проте, такий механізм балансування повинен забезпечувати можливість в подальшому, у разі потреби, вносити додаткові зміни в механізм балансування.
8. Обладнання системи зберігання даних повинно мати можливість скидання даних кешу, які ще не потрапили на диски, на окремі SSD/NVMe енергонезалежні диски.
Питання стосовно технічних вимог
Дата подання: 17 січня 2020 16:32
Дата відповіді: 22 січня 2020 16:37
Шановний замовник, ретельно проаналізувавши тендерну документацію, ми дійшли висновку, що у тендерній документації встановлено вимоги, які суперечать чинному законодавству і, таким чином, порушують законні інтереси та права потенційних учасників. Додаток 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» містить наступні дискримінаційні вимоги: - Розділ 2 пункт 4 «використання частини простору SSD дисків як кеш пам’яті, яка не виключає спроможності зберігати дані на цих же дисках»; - Розділ 2 пункт 5 «забезпечувати синхронну та асинхронну реплікацію з наявною системою зберігання 3PAR 7200». - Розділ 4 пункт 2 «У складі тендерної пропозиції учасник має надати офіційного листа від Hewlett Packard Enterprise або особи уповноваженої Hewlett Packard Enterprise на підтримку каналу уповноважених дистриб’юторів та торгівельних посередників на території України, яким підтверджується сумісність запропонованого учасником обладнання з наявним у Замовника обладнанням HP 3PAR StoreServ 7200 (QR482A)». Ці вимоги насправді не мають раціонального підґрунтя, крім закупівлі заздалегідь обраного Замовником продукту, тим самим виключає можливість запропонувати еквівалент. Сукупно ці вимоги призводять до того, що Замовнику за цим тендером можна пропонувати лише продукт виробництва Hewlett Packard Enterprise, а саме систему зберігання даних 3PAR 8400. Для уникнення неможливості пропонування продукції інших виробників вимагаємо: - Вимогу у розділі 2 пункті 4 «використання частини простору SSD дисків як кеш пам’яті, яка не виключає спроможності зберігати дані на цих же дисках» видалити, оскільки вимога є дискримінаційною і звужує можливість пропонування продукції інших виробників, а лише продукцію виробництва Hewlett Packard Enterprise. - Вимогу у розділі 2 пункті 5 «забезпечувати синхронну та асинхронну реплікацію з наявною системою зберігання 3PAR 7200» змінити на «забезпечувати синхронну та асинхронну реплікацію даних, що зберігаються на наявній системі зберігання 3PAR 7200», оскільки поточне формулювання є технічно не коректним, адже реплікація застосовується саме по відношенню до даних, що безпосередньо розміщені на обладнанні, а не до самого обладнання, і може привести до неправильного трактування при визначенні відповідності вимогам пропозицій учасників; - Вимогу у розділі 4 пункті 2 «У складі тендерної пропозиції учасник має надати офіційного листа від Hewlett Packard Enterprise або особи уповноваженої Hewlett Packard Enterprise на підтримку каналу уповноважених дистриб’юторів та торгівельних посередників на території України, яким підтверджується сумісність запропонованого учасником обладнання з наявним у Замовника обладнанням HP 3PAR StoreServ 7200 (QR482A)». Видалити, оскільки вимоги, щодо підтвердження сумісності обладнання визначені таким чином, що лише один виробник, а саме Hewlett Packard Enterprise повинен підтвердити сумісність запропонованого учасниками торгів обладнанням, з наявним у виробника обладнанням виробництва Hewlett Packard Enterprise, хоча учасники мають право пропонувати інших виробників. В даному випадку Hewlett Packard Enterprise є зацікавленою стороною в постачанні обладнання саме свого виробництва.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З приводу першого питання слід зазначити наступне.
У зверненні стверджується, що вимоги абзацу 3 пункту 4 Розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації дозволяють учасникам запропонувати лише продукцію компанії Hewlett Packard Enterprise, а саме систему зберігання даних 3PAR 8400.
Проте, такі твердження не відповідають дійсності, оскільки, згідно інформації отриманої з офіційних веб-сайтів виробників обладнання для систем зберігання даних, вимогам наведеним у абзаці 3 пункту 4 Розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації відповідає обладнання щонайменше трьох виробників систем зберігання, а саме:
- NetApp FAS;
- HPE 3PAR;
- FUJITSU ETERNUS.
Отже, у тендерного комітету відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
З приводу другого питання слід зазначити наступне.
Згідно пункту 2 розділу IV Додатку 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник має надати офіційного листа від Hewlett Packard Enterprise або особи уповноваженої Hewlett Packard Enterprise на підтримку каналу уповноважених дистриб’юторів та торгівельних посередників на території України, яким підтверджується сумісність запропонованого учасником обладнання з наявним у Замовника обладнанням HP 3PAR StoreServ 7200 (QR482A).
Слід зазначити, що включення даної вимог до тендерної документації було зумовлено тим, що на Державному підприємстві «Український інститут інтелектуальної власності» (далі – Укрпатент) для зберігання даних протягом останніх років використовується система зберігання даних 3PAR StoreServ 7200 виробництва компанії Hewlett Packard.
Натомість, обладнання для системи зберігання даних, яке є предметом даної закупівлі буде використано Укрпатентом для розширення вже існуючої системи зберігання.
Таким чином, технічна несумісність запропонованого учасником обладнання з наявною системою зберігання даних може призвести до додаткових витрат з боку Укрпатенту або не можливості використовувати придбане обладнання за призначенням.
Разом з тим, в Укрпатенту відсутні фахівці відповідної кваліфікації, які спроможні самостійно здійснити оцінку сумісності запропонованого обладнання.
Крім того, за наявною в Укрпатенту інформацією, компанія Hewlett Packard Enterprise надає листи щодо сумісності обладнання на письмові запити зацікавлених осіб.
Таким чином, вимога передбачена пунктом 2 розділу IV Додатку 2 до тендерної документації не призводить до дискримінації учасників процедури закупівлі.
Отже, у тендерного комітету відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
З приводу третього питання слід зазначити наступне.
Зауваження висловлені у зверненні стосовно некоректності формулювань у пункті 5 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації є слушними. До тендерної документації внесено відповідні зміни.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-26-000686-c.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ", Код ЄДРПОУ:38282958
Дата подання: 23 січня 2020 17:52
Скарга щодо вимог Замовника
Скарга викладена у доданому файлі
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 28 січня 2020 21:40
Рішення від 28.01.2020 № 1703 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 28 січня 2020 21:40
Рішення від 11.02.2020 № 2598.pdf
Дата публікації: 14 лютого 2020 21:56
Номер скарги: UA-2019-12-26-000686-c.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН", Код ЄДРПОУ:35467396
Дата подання: 13 лютого 2020 17:47
Скарга на дискримінаційні вимоги Замовника
Скарга викладена у доданому файлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 17.02.2020 № 2970.pdf
Дата публікації: 17 лютого 2020 18:53

Документи подані скаржником

23 січня 2020 17:52
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

04 лютого 2020 17:22
Пояснення

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

14 лютого 2020 14:29
Лист від 14.01.2020 № 203/1.8
14 лютого 2020 14:29
Додаток 2
14 лютого 2020 14:29
Додаток 3
14 лютого 2020 14:29
Додаток 1

Документи Органу Оскарження

17 лютого 2020 18:53
Рішення від 17.02.2020 № 2970.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 березня 2020
UA-2019-12-26-000686-c1ffc7a4fd8374d1abf6003ad63dffeed
Найменування: ДП «Український інститут інтелектуальної власності»
Код ЄДРПОУ: 31032378
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Глазунова, 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ЛанТек" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Амайнд" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 18:17
Електронний підпис
17 лютого 2020 18:17
Електронний підпис
17 лютого 2020 18:15
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
17 лютого 2020 18:15
Dovirenist Davidchuk.zip
17 лютого 2020 18:15
Dovidka pro nazvu.zip
17 лютого 2020 18:15
Bankivska Licenzia.zip
17 лютого 2020 18:15
201241_19_4_15_360 000.zip
17 лютого 2020 18:15
Amrita_CS_tehnichna_chastyna.pdf
17 лютого 2020 18:15
Amrita_CS_kvalifikaciina_chastyna.pdf
17 лютого 2020 18:15
Amrita_CS_tenderna_propozitsiya.pdf

Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 10:34
Електронний підпис
21 квітня 2020 10:32
Електронний підпис
21 квітня 2020 10:32
Довідка ДФС.zip
16 квітня 2020 10:36
Електронний підпис
16 квітня 2020 10:36
Перерахунок ціни.pdf
16 квітня 2020 10:36
Довідка.zip
16 квітня 2020 10:36
Довідка МВС.zip
16 квітня 2020 10:36
Довідка (1).zip
16 квітня 2020 10:36
Електронний підпис
18 лютого 2020 10:25
Електронний підпис
18 лютого 2020 10:25
Електронний підпис
18 лютого 2020 10:24
Лист НБУ по ліцензії.pdf
18 лютого 2020 10:24
Технічна частина.pdf
18 лютого 2020 10:24
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»

ПП "ЛанТек"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Амайнд"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2020 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЛанТек" 15 310 000,00
UAH з ПДВ
15 310 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» 15 380 000,00
UAH з ПДВ
15 380 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 10:34
Електронний підпис
21 квітня 2020 10:32
Електронний підпис
21 квітня 2020 10:32
Довідка ДФС.zip
16 квітня 2020 10:36
Електронний підпис
16 квітня 2020 10:36
Перерахунок ціни.pdf
16 квітня 2020 10:36
Довідка.zip
16 квітня 2020 10:36
Довідка МВС.zip
16 квітня 2020 10:36
Довідка (1).zip
16 квітня 2020 10:36
Електронний підпис
18 лютого 2020 10:25
Електронний підпис
18 лютого 2020 10:25
Електронний підпис
18 лютого 2020 10:24
Лист НБУ по ліцензії.pdf
18 лютого 2020 10:24
Технічна частина.pdf
18 лютого 2020 10:24
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 лютого 2020 18:17
Електронний підпис
17 лютого 2020 18:17
Електронний підпис
17 лютого 2020 18:15
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
17 лютого 2020 18:15
Dovirenist Davidchuk.zip
17 лютого 2020 18:15
Dovidka pro nazvu.zip
17 лютого 2020 18:15
Bankivska Licenzia.zip
17 лютого 2020 18:15
201241_19_4_15_360 000.zip
17 лютого 2020 18:15
Amrita_CS_tehnichna_chastyna.pdf
17 лютого 2020 18:15
Amrita_CS_kvalifikaciina_chastyna.pdf
17 лютого 2020 18:15
Amrita_CS_tenderna_propozitsiya.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЛанТек"

ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2020 17:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЛанТек"
#30692374
15 310 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 15:37
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 10:45
договір № 59/2020І від 04.05.2020 р. укладений
04 травня 2020 10:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 310 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 499 826,60 UAH)