Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сири
Очікувана вартість
660 700,00 UAH
UA-2019-12-26-000020-c f4389e970c4d4298aa64548051e9de1e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткаченко Світлана Петрівна

380975403797 bpi95@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188398
Місцезнаходження: 11262, Україна , Житомирська обл., село Березівка, Ємільчинський р-н, Центральна, 26
Контактна особа: Ткаченко Світлана Петрівна
380975403797
bpi95@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 грудня 2019 08:22
Звернення за роз’ясненнями: до 31 грудня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2020 12:00
Початок аукціону: 13 січня 2020 14:00
Очікувана вартість: 660 700,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 340,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1429 кілограми
сир твердий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11262, Україна, Житомирська область, с. Березівка, Центральна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15544000-3 — Твердий сир
3674 кілограми
сир кисломолочний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11262, Україна, Житомирська область, с. Березівка, Центральна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15541000-2 — Столовий сир

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 грудня 2019 08:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2019 08:22
зак_сир_2020.doc
26 грудня 2019 08:22
зак_сир_2020.д3.doc
26 грудня 2019 08:22
зак_сир_2020.д4.doc
26 грудня 2019 08:22
зак_сир_2020.д2.doc
26 грудня 2019 08:22
зак_сир_2020.д1.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-16-000020 ● c43560646f5f4c879c872084037325bb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 січня 2020 17:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

16.01.2020
№ 6

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.01.2020 № 6.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
15. UA-2019-12-26-000020-c від 26.12.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Начальнику управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмилі КОСТЮК Заперечення Комунальна установа "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради не в повній мірі погоджується з висновком про результати проведення моніторингу UA-M-2020-01-16-000020 ● c43560646f5f4c879c872084037325bb (Дата публікації висновку про результати проведення моніторингу: 03-02-2020) , а саме: 1. Моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції переможця ФОП Трохимчук Г.В. надано лист - згоду на обробку персональних даних Трохимчук Г.В. (особа, що підписала документи пропозиції) від 08.01.2020 року № 13, в якому вказано інформацію про місце реєстрації особи, що підписала документи пропозиції, а не місця її проживання, що не відповідає умовам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Оскільки учасником подано лист - згоду на обробку персональних даних Трохимчук Г.В. (особа, що підписала документи пропозиції) від 08.01.2020 року № 13, в якому вказано інформацію про місце реєстрації особи, що підписала документи пропозиції Файл документа зареєстрованого в системі: Згода закуп.jpg Експортовано: 08-01-2020, 19:55:32 Подано Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в якій вказано «Місце проживання фізичної особи-підприємця» Файл документа зареєстрованого в системі: jpg2pdf (13) (1).pdf Експортовано: 08-01-2020, 19:55:29 Подано копії сторінок паспорта громадянина України, зокрема ст. 11 паспорта, на якій внесено дані про місце проживання. Файл документа зареєстрованого в системі: jpg2pdf (14) (1).pdf Експортовано: 08-01-2020, 19:55:30 Крім того, відповідно абз. 9 ст. 3 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» від 11 грудня 2003 року № 1382-IV визначено «документи, до яких вносяться відомості про місце проживання, - паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист». Відповідно п.1.2. Порядку «Реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та зразків необхідних для цього документів» затвердженого Наказом МВС України від 22.11.2012 № 1077 та Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 18 грудня 2012 р. за № 2109/22421, який визначає процедуру реєстрації місця проживання та місця перебування осіб в Україні, встановлено, що «Реєстрація місця проживання або місця перебування особи - внесення інформації до Єдиного державного демографічного реєстру про місце проживання або місце перебування особи із зазначенням адреси, за якою з особою може вестися офіційне листування або вручення офіційної кореспонденції. Відомості про місце проживання та місце перебування особи вносяться до паспорта громадянина України» Отже,враховуючи подані учасником документи та положення Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», положення Порядку «Реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та зразків необхідних для цього документів» посадовами особами, якими проводився моніторинг необґрунтовано та безпідставно встановлено порушення учасником вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, 2. Моніторингом установлено, що на порушення вимог підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, у наданій у складі тендерної пропозиції переможця ФОП Трохимчук Г.В. довідці від 08.01.2020 року № 14, відсутня інформація про технічний стан наявних складських приміщень, а також не надано договори, укладені з виробниками або з постачальниками продукції, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922). Дане твердження не є в повній мірі правомірним, оскільки в довідці від 08.01.2020 року № 14 учасником вказано, що орендоване складське приміщення зареєстровано в державному реєстрі потужностей операторів ринку, та в приміщеннях знаходяться морозильні камери для зберігання продукції та дотримуються всі умови температурного режиму. Файл документа зареєстрованого в системі: МТБ.jpg Експортовано: 08-01-2020, 19:55:36 Також учасником подано копію договору оренди складського приміщення та морозильної камери укладеного з ПАТ «Продцентр» №11 від 02.01.2020р. та акт приймання-передачі майна від 02.01.2020р. в якому вказано, що приміщення знаходиться в задовільному стані та оснащене електроосвітленням та придатне для використання за призначенням. Файли документів зареєстрованих в системі: договір приміщення (01).jpg Експортовано: 08-01-2020, 19:55:32 договір приміщення (02).jpg Експортовано: 08-01-2020, 19:55:32 договір приміщення.jpg Експортовано: 08-01-2020, 19:55:32 Учасником, надано лист-пояснення № 22 від 01.01.2020р. Відповідно до якого, учасник зобов’язується надати договори, укладені з виробниками або з постачальниками продукції на відповідну дату , згідно оголошення закупівлі в разі визнання його пропозиції найбільш економічно вигідною. Файл документа зареєстрованого в системі: Лист постачальники.jpg Експортовано: 08-01-2020, 19:55:35 Поновлені договори на 2020р. з постачальником (копії) отримані нами поштою перед укладенням договору. Крім того, За результатами минулорічних торгів по закупівлі аналогічної продукції даний учасник переміг в процедурі закупівлі та ним були надані копії укладених договорів відповідно на 2019р., які наявні в установі. 3. Моніторингом установлено, що на порушення вимог пунктів 1, 6 розділу ІІІ та пункту 5 Додатку № 2 тендерної документації, у наданій у складі тендерної пропозиції переможця ФОП Трохимчук Г.В. пояснювальній записці від 08.01.2020 року № 20, відсутня інформація про країну походження та повну назву виробника. Посадовами особами, якими проводився моніторинг, необґрунтовано та безпідставно зроблено висновок про порушення по даному пункту. Оскільки дана інформація присутня. А саме, в пояснювальній записці від 08.01.2020 року № 20 Файл документа зареєстрованого в системі: Пояснювальна технічні.jpg Експортовано: 08-01-2020, 19:55:38 щодо продукції «Сир кисломолочний 9%» чітко вказано ТОВ «Богодухівський молзавод», 60103. Харківська обл., Богодухівський район, місто Богодухів, провулок Харківській, будинок 6, щодо продукції Сир твердий вказано – Україна, 29025, м. Хмельницький, вул.. Кооперативна, 3. Чому посадовою особою зроблено висновок про відсутність інформації про країну походження на вище викладене??? Для всіх мабуть буде зрозуміло, що країна походження «Україна». Щодо повної назви виробника продукції Сир твердий, посадова особа контролюючого органу неуважно моніторила документ, на який посилається нижче, а саме копію декларації про відповідність ПрАТ «Хмельницька маслосирбаза», в якому під назвою підприємства вказана адреса: «29025, м. Хмельницький, вул. Кооперативна, 3». Дані підприємства є виробниками продукції і зареєстровані та знаходяться в Україні. Файл документа зареєстрованого в системі: Сертифікат.jpg Експортовано: 08-01-2020, 19:55:39 4. Також, відповідно до пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання відомостей про учасника у довільній формі, що містить, зокрема, інформацію про форму та ставку оподаткування, а також надання документа, що підтверджує якість запропонованого товару (декларації виробника/експертного висновка/ветеринарних документів) із зазначенням дати виготовлення, терміну та умов зберігання товару. На виконання вказаної вимоги учасником ФОП Трохимчук Г.В. в складі пропозиції надано відомості про учасника від 08.01.2020 року № 21, копію декларації виробника № 1 ТОВ «Богодухівський молзавод» та копію декларації про відповідність ПрАТ «Хмельницька маслосирбаза». Однак, моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації, у наданій відомості про учасника від 08.01.2020 року № 21 відсутня інформація про форму та ставку оподаткування, а у наданій копії декларації про відповідність ПрАТ «Хмельницька маслосирбаза» відсутні дата виготовлення, термін та умови зберігання товару. Твердження про те, що відсутня інформація про форму та ставку оподаткування не в повній мірі є правомірним, оскільки . додано копію паспорта з всіма належними сторінками та додано копію виписки з ЄДРПОУ. Файли документів зареєстрованих в системі вказано вище. В даних документах наявна основна інформація, на підставі якої установа може перевірити особу учасника у відкритих реєстрах державних органів, а саме щодо форми та ставки оподаткування на сайті державної податкової служби https://cabinet.tax.gov.ua/registers . Твердження про те, що відсутні дати виготовлення, терміну та умов зберігання товару, не в повній мірі є правомірним, оскільки продукція планується постачатися по заявці протягом року. Зважаючи на те, що дана продукція має обмежений термін придатності, вимога про дату виготовлення є актуальною при поставці товару, а не під час проведення процедури закупівлі продукції на цілий рік. Посилання на термін та умови зберігання товару вказано у документі Пояснювальна записка №20 від 08.01.202р. (файл документа вказано вище) посиланням на ГОСТ 11041-88 «Сир російський» в якому визначені основні параметри продукції, в тому числі термін та умови зберігання товару. З огляду на викладене, та застосування неупередженого та всебічного розгляду пропозиції учасника, а не відособлено окремих документів, учасник ФОП Трохимчук Г.В. відповідає умовам пунктів 1, 5, 6, 7 та пункту 5 Додатку № 2 тендерної документації. Оскільки, порушення, викладене в Інформації про моніторинг UA-M-2020-01-16-000020 ● c43560646f5f4c879c872084037325bb (Дата публікації висновку про результати проведення моніторингу: 03-02-2020) не порушили принципи здійснення закупівлі (ст.3 Закону № 922 «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням») вважаємо, що закупівля не потребує відміни торгів та визнання їх такими, що не відбулися.

2020-02-06 12:12:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 січня 2020 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Трохимчук Г.В. 362 530,40
UAH
362 530,40
UAH
Документи
ТОВ Т.В.К.Сервіс 450 622,26
UAH
424 000,00
UAH
Документи
ТОВ "Акріс Логістик" 462 160,30
UAH
424 652,16
UAH
Документи

Публічні документи

17 січня 2020 07:06
податкова.pdf
17 січня 2020 07:06
МВС.pdf
17 січня 2020 07:04
корупція.pdf
08 січня 2020 19:57
Електронний підпис
08 січня 2020 19:55
Умови догов.jpg
08 січня 2020 19:55
тех.стан.jpeg
08 січня 2020 19:55
Тех паспорт.jpg
08 січня 2020 19:55
Тех паспорт (01).jpg
08 січня 2020 19:55
Тех вимог (01).jpg
08 січня 2020 19:55
Тех вимог.jpg
08 січня 2020 19:55
Статут.jpg
08 січня 2020 19:55
Ст. 17.jpg
08 січня 2020 19:55
Сертифікат.jpg
08 січня 2020 19:55
Сертифікат (01).jpg
08 січня 2020 19:55
санобробка.jpg
08 січня 2020 19:55
потужності.jpg
08 січня 2020 19:55
сан.паспорт.jpeg
08 січня 2020 19:55
посадова.jpg
08 січня 2020 19:55
сан.паспорт1.jpeg
08 січня 2020 19:55
мед.книжка1.jpeg
08 січня 2020 19:55
медкнижка.jpg
08 січня 2020 19:55
Реєстр.jpg
08 січня 2020 19:55
МТБ.jpg
08 січня 2020 19:55
Пропозиція.jpg
08 січня 2020 19:55
Лист постачальники.jpg
08 січня 2020 19:55
Працівники.jpg
08 січня 2020 19:55
Лист згода.jpg
08 січня 2020 19:55
Лист відгук.jpg
08 січня 2020 19:55
Істот. умов. дог.jpg
08 січня 2020 19:55
Згода закуп.jpg
08 січня 2020 19:55
договір приміщення.jpg
08 січня 2020 19:55
Договір (01).jpg
08 січня 2020 19:55
Дог пост.jpg
08 січня 2020 19:55
договір авто (02).jpg
08 січня 2020 19:55
Довідка санкції.jpg
08 січня 2020 19:55
договір авто (01).jpg
08 січня 2020 19:55
Довідка водії.jpg
08 січня 2020 19:55
договір авто.jpg
08 січня 2020 19:55
довідка банк.pdf
08 січня 2020 19:55
Договір.jpg
08 січня 2020 19:55
Гарантії санкції.jpg
08 січня 2020 19:55
відомість.jpeg
08 січня 2020 19:55
Договір (03).jpg
08 січня 2020 19:55
jpg2pdf (14) (1).pdf
08 січня 2020 19:55
Договір (02).jpg
08 січня 2020 19:55
jpg2pdf (13) (1).pdf

Публічні документи

10 січня 2020 11:17
Електронний підпис
10 січня 2020 11:15
Якість сир твердий 2.pdf
10 січня 2020 11:15
Протокол 1 оригінал.pdf
10 січня 2020 11:15
витяг пдв 2018.pdf
10 січня 2020 11:15
витяг 21 12 ориг.pdf
10 січня 2020 11:15
виписка з ЄДР.pdf
10 січня 2020 11:15
Якість сир твердий.pdf
10 січня 2020 11:14
Проект договору.pdf
10 січня 2020 11:14
Погодження з ТЗ.pdf
10 січня 2020 11:14
Статут завірений.pdf
10 січня 2020 11:14
Паспорт_код оригінал.pdf
10 січня 2020 11:14
Код доступу.pdf
10 січня 2020 11:14
Статут - оригінал.pdf
10 січня 2020 11:14
Довідка аналогічні.pdf
10 січня 2020 11:14
Довідка працівники.pdf
10 січня 2020 11:14
Договір оренди.pdf
10 січня 2020 11:14
Медична книжка Білюк.pdf
10 січня 2020 11:14
Сан обробка 18.01.2020.pdf
10 січня 2020 11:14
тех паспорти авто 2.pdf
10 січня 2020 11:14
Довідка водії.pdf
10 січня 2020 11:14
Рішення власника.pdf
10 січня 2020 11:14
Довідка ст 17.pdf
10 січня 2020 11:14
Цінова пропозиція.pdf
10 січня 2020 11:14
Реєєстр.pdf

Публічні документи

10 січня 2020 10:57
Електронний підпис
10 січня 2020 10:56
13.2 експертний канів.pdf
10 січня 2020 10:56
13.2 експертний 09.12.pdf
10 січня 2020 10:56
13.2 експертний 25.11.pdf
10 січня 2020 10:56
13. тех вим.pdf
10 січня 2020 10:56
13.1 якісне канів.pdf
10 січня 2020 10:56
13.4 поясн записка.pdf
10 січня 2020 10:56
13.1 якісне 08.01 сир.pdf
10 січня 2020 10:56
13.5. гарант тв.pdf
10 січня 2020 10:56
2. пропозиція.pdf
10 січня 2020 10:56
11. статут.pdf
10 січня 2020 10:56
3.1 свідоцтво тз.pdf
10 січня 2020 10:56
6. договір ЖМЗ.pdf
10 січня 2020 10:56
4.1 мед кн демченко.pdf
10 січня 2020 10:56
4.1 мед кн койда.pdf
10 січня 2020 10:56
7.1 мед кн заруцький.pdf
10 січня 2020 10:56
16.1 проект.pdf
10 січня 2020 10:56
18. довіреність.pdf
10 січня 2020 10:56
21. сертифікат 22000.pdf
10 січня 2020 10:56
3.3 сан пасп 3016.pdf
10 січня 2020 10:56
3.3 сан пасп 1883.pdf
10 січня 2020 10:56
7.1 мед кн слюсар.pdf
10 січня 2020 10:56
10. гарант ст17.pdf
10 січня 2020 10:56
20. гарант санкції.pdf
10 січня 2020 10:56
1. реєстр.pdf
10 січня 2020 10:56
14. відомості.pdf
10 січня 2020 10:56
19. БПД.pdf
10 січня 2020 10:56
8. дов аналог дог.pdf
10 січня 2020 10:56
5. дов маттех база.pdf
10 січня 2020 10:56
7. дов прац-ки.pdf
10 січня 2020 10:56
3.2 сан обр до 13.01.pdf
10 січня 2020 10:56
3. дов тз.pdf
10 січня 2020 10:56
4. дов водії.pdf
10 січня 2020 10:56
16. гарант проект.pdf
10 січня 2020 10:56
12. гарант зах довк.pdf
10 січня 2020 10:56
8.2 відгук будліцей 2019.pdf
10 січня 2020 10:55
17. гарант умови закуп.pdf
10 січня 2020 10:55
4.2 койда трудова.pdf
10 січня 2020 10:55
4.2 демченко трудова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Трохимчук Г.В.

ТОВ Т.В.К.Сервіс

ТОВ "Акріс Логістик"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Трохимчук Г.В.
#1969502828
Переможець 362 530,40
UAH
15 січня 2020 10:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2020 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Трохимчук Г.В.
#1969502828
362 530,40
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 лютого 2021 01:05
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 16:37
CCF04022020.pdf укладений
04 лютого 2020 16:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 334 951,18
UAH