Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір для офісної техніки формату А-4)
Очікувана вартість
2 790 000,00 UAH
UA-2019-12-24-004370-b ● 626b1ff0d4bb4c2abaf6d5d5852c118b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081216 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Євгена Котляра, буд. 7 |
Контактна особа: |
Денис Варець +380577244648 nh_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 грудня 2019 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 січня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 січня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 13 січня 2020 14:21 |
Очікувана вартість: | 2 790 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Папір для офісної техніки формату А-4
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37500 пачка
Папір для офісної техніки формату А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 грудня 2019 15:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 грудня 2019 15:50 |
127 ТД бумага А4.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-24-004370-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 15 січня 2020 17:40
Невідповідність
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-12-24-004370-b (Офісне устаткування та приладдя різне (папір для офісної техніки формату А-4)), який проходив 13.01.2020р.
Згідно п.2.7. Технічних вимог до Тендерної документації Замовника, зазначено наступне:
«Якщо учасник не є виробником продукції надати документ, який підтверджує стосунки із виробником:
- сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера;
або:
- лист виробника про представництво його інтересів учасником;
або:
- договір з виробником;
або
- гарантійний лист учасника про надання оригіналу або копії документу (вказати який саме) на підтвердження походження продукції при її поставці (для продукції імпортного виробництва).
Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції.»
Учасником ТОВ Торговий дім "Беріл" в тендерній пропозиції надано Лист від компанії Stora Enso від 02.10.2019р. про представництво його інтересів учасником, в якому не зазначено термін дії, що не підтверджує його дійсність на момент постачання продукції Замовнику.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ Торговий дім "Беріл" як таку, що не відповідає умовам та вимогам п.1. Розділу III Тендерної документації Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Згідно п.2.7. Технічних вимог до Тендерної документації Замовника, зазначено наступне:
«Якщо учасник не є виробником продукції надати документ, який підтверджує стосунки із виробником:
- сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера;
або:
- лист виробника про представництво його інтересів учасником;
або:
- договір з виробником;
або
- гарантійний лист учасника про надання оригіналу або копії документу (вказати який саме) на підтвердження походження продукції при її поставці (для продукції імпортного виробництва).
Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції.»
Учасником ТОВ Торговий дім "Беріл" в тендерній пропозиції надано Лист від компанії Stora Enso від 02.10.2019р. про представництво його інтересів учасником, в якому не зазначено термін дії, що не підтверджує його дійсність на момент постачання продукції Замовнику.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ Торговий дім "Беріл" як таку, що не відповідає умовам та вимогам п.1. Розділу III Тендерної документації Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 січня 2020 13:03
Невідповідність
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-12-24-004370-b (Офісне устаткування та приладдя різне (папір для офісної техніки формату А-4)), який проходив 13.01.2020р. Згідно п.2.7. Технічних вимог до Тендерної документації Замовника, зазначено наступне: «Якщо учасник не є виробником продукції надати документ, який підтверджує стосунки із виробником: - сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера; або: - лист виробника про представництво його інтересів учасником; або: - договір з виробником; або - гарантійний лист учасника про надання оригіналу або копії документу (вказати який саме) на підтвердження походження продукції при її поставці (для продукції імпортного виробництва). Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції.» Учасником ТОВ Торговий дім "Беріл" в тендерній пропозиції надано Лист від компанії Stora Enso від 02.10.2019р. про представництво його інтересів учасником, в якому не зазначено термін дії, що не підтверджує його дійсність на момент постачання продукції Замовнику. Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ Торговий дім "Беріл" як таку, що не відповідає умовам та вимогам п.1. Розділу III Тендерної документації Замовника.Згорнути
Тендерна документація не містить вимог щодо вказання строку дії.
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-12-24-004370-b (Офісне устаткування та приладдя різне (папір для офісної техніки формату А-4)), який проходив 13.01.2020р. Згідно п.2.7. Технічних вимог до Тендерної документації Замовника, зазначено наступне: «Якщо учасник не є виробником продукції надати документ, який підтверджує стосунки із виробником: - сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера; або: - лист виробника про представництво його інтересів учасником; або: - договір з виробником; або - гарантійний лист учасника про надання оригіналу або копії документу (вказати який саме) на підтвердження походження продукції при її поставці (для продукції імпортного виробництва). Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції.» Учасником ТОВ Торговий дім "Беріл" в тендерній пропозиції надано Лист від компанії Stora Enso від 02.10.2019р. про представництво його інтересів учасником, в якому не зазначено термін дії, що не підтверджує його дійсність на момент постачання продукції Замовнику. Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ Торговий дім "Беріл" як таку, що не відповідає умовам та вимогам п.1. Розділу III Тендерної документації Замовника.Згорнути
Тендерна документація не містить вимог щодо вказання строку дії.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 січня 2020 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БЕРІЛ" |
2 612 250,00
UAH з ПДВ
|
2 380 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
2 468 250,00
UAH з ПДВ
|
2 436 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БЕРІЛ" #32931083 |
Відхилено |
2 380 500,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2020 11:59
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
2 436 750,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2020 11:26
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 14:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 квітня 2020 09:50
|
127 ДУ-1 папір А4.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2020 09:46
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2020 15:16
|
127 Договір.pdf | укладений |
10 лютого 2020 15:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, згідно п.2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | П/НХ-20137/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | П/НХ-20137/НЮ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |