Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (Офісне приладдя)
Очікувана вартість
31 900,00 UAH
UA-2019-12-24-004358-b ● d035030107764ee6bbadca88d932894f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "НВЦТД "Техдіагаз" АТ "Укртрансгаз" |
Код ЄДРПОУ: | 24746520 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ВОЛИНСЬКА, будинок 56 |
Контактна особа: |
Іваник Людмила Йосипівна +380444612440 ivanyk-li@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 грудня 2019 15:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 січня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 23 січня 2020 11:22 |
Очікувана вартість: | 31 900,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 159,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-12-18-001401-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Офісне приладдя». Джерело фінансування: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
220 шт
Офісне приладдя (маркер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03151, Україна, Київська обл., Київ, вул. Волинська, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 грудня 2019 15:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 грудня 2019 15:49 |
тд 19-160 маркер.docx | |
24 грудня 2019 15:49 |
тд 19-160 додаток 5-в екологічний питальник.doc | |
24 грудня 2019 15:49 |
тд 19-160 додаток 5-б опитувальник контрагента ФО.xlsx | |
24 грудня 2019 15:49 |
тд 19-160 додаток 5-а опитувальник контрагента-ЮО.xlsx | |
24 грудня 2019 15:49 |
тд 19-160 додаток 3 вимоги до Переможця.docx | |
24 грудня 2019 15:49 |
тд 19-160 додаток 4 проект договору.docx | |
24 грудня 2019 15:49 |
тд 19-160 додаток 2 кваліфікаційні вимоги.docx | |
24 грудня 2019 15:49 |
тд 19-160 додаток 1 технічні вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 грудня 2019 20:30
Дата відповіді: 27 грудня 2019 16:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: - Тендерна документація на закупівлю «Офісне устаткування та приладдя різне (Офісне приладдя)» не містить посилання на торгову марку або модель. - У Додатку 1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» в таблиці ст.4: «Характеристики запропоновані учасником» передбачена вимога (*) щодо зазначення найменування та марки запропонованого учасником товару, характеристики якого учасник зазначатиме в цьому додатку. - В п.5 Розділу І «Загальні положення» тендерної документації зазначено про те, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Інформацію про методику оцінки тендерних пропозицій викладено в п.1 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. Додатково інформуємо, що тендерна документація на дану закупівлю знаходиться на порталі уповноваженого органу у вільному доступі (за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-24-004358-b).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 січня 2020 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Бумвест" |
9 757,00
UAH
|
9 757,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
17 050,00
UAH
|
16 885,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "БРАВО-ПАП" |
17 787,00
UAH
|
16 951,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" |
18 700,00
UAH
|
18 700,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ДІАГНОСТИЧНІ ПРИЛАДИ" |
31 900,00
UAH
|
31 900,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Бумвест" #23702466 |
Переможець |
9 757,00
UAH
|
30 січня 2020 12:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2020 15:31
|
ЗпВД_ТДГ-13_2002000059.pdf | укладений |
27 квітня 2020 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2020 12:27
|
Дог_ТДГ-13_2002000059_17022020_Тов_Бумвест.pdf | укладений |
18 лютого 2020 12:26
|