Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Офісне приладдя)
Очікувана вартість
31 900,00 UAH
UA-2019-12-24-004358-b d035030107764ee6bbadca88d932894f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іваник Людмила Йосипівна

+380444612440 ivanyk-li@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "НВЦТД "Техдіагаз" АТ "Укртрансгаз"
Код ЄДРПОУ: 24746520
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ВОЛИНСЬКА, будинок 56
Контактна особа: Іваник Людмила Йосипівна
+380444612440
ivanyk-li@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 грудня 2019 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 12 січня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2020 17:00
Початок аукціону: 23 січня 2020 11:22
Очікувана вартість: 31 900,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 159,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-12-18-001401-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Офісне приладдя». Джерело фінансування: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
220 шт
Офісне приладдя (маркер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська обл., Київ, вул. Волинська, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 грудня 2019 20:30
Дата відповіді: 27 грудня 2019 16:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Тендерна документація на закупівлю «Офісне устаткування та приладдя різне (Офісне приладдя)» не містить посилання на торгову марку або модель. - У Додатку 1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» в таблиці ст.4: «Характеристики запропоновані учасником» передбачена вимога (*) щодо зазначення найменування та марки запропонованого учасником товару, характеристики якого учасник зазначатиме в цьому додатку. - В п.5 Розділу І «Загальні положення» тендерної документації зазначено про те, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Інформацію про методику оцінки тендерних пропозицій викладено в п.1 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. Додатково інформуємо, що тендерна документація на дану закупівлю знаходиться на порталі уповноваженого органу у вільному доступі (за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-24-004358-b).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2020 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Бумвест" 9 757,00
UAH
9 757,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 17 050,00
UAH
16 885,00
UAH
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 17 787,00
UAH
16 951,00
UAH
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 18 700,00
UAH
18 700,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ДІАГНОСТИЧНІ ПРИЛАДИ" 31 900,00
UAH
31 900,00
UAH
Документи

Публічні документи

04 лютого 2020 16:28
Електронний підпис
04 лютого 2020 16:27
Установчий договір.pdf
04 лютого 2020 16:27
Статут.pdf
22 січня 2020 16:57
Електронний підпис
22 січня 2020 16:38
Проект договору.pdf
22 січня 2020 16:38
Опитувальник.pdf
22 січня 2020 16:38
Установчий договір.pdf
22 січня 2020 16:38
Статут.pdf
22 січня 2020 16:38
Свідоцтво ПДВ.pdf
22 січня 2020 16:38
Договір 72 від 14.03.2019.pdf
22 січня 2020 16:38
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
22 січня 2020 16:38
Довідка 4-ОПП.pdf
22 січня 2020 16:38
Видаткова накладна.pdf

Публічні документи

20 січня 2020 11:06
Пропозиція ТОВ ВМ.pdf
20 січня 2020 11:06
Аналогічний договір.pdf
20 січня 2020 11:06
Додаток 5-а.pdf
20 січня 2020 11:06
Витяг з ПДВ.pdf
20 січня 2020 11:06
Опис документів.pdf

Публічні документи

22 січня 2020 16:59
Тех. характеристика.pdf
22 січня 2020 16:59
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar
22 січня 2020 16:59
опитувальник 5- а.pdf
22 січня 2020 16:59
Лист про санкнції.pdf
22 січня 2020 16:59
Лист гарантія по ст 17.pdf
22 січня 2020 16:59
Довідки по СТ.17_ЗУ.zip
22 січня 2020 16:59
Довідка МВС (до 21.02).pdf
22 січня 2020 16:59
Довідка ДФС (до 26.01.20).pdf

Публічні документи

20 січня 2020 13:22
статут.pdf
20 січня 2020 13:22
протокол зборів.pdf
20 січня 2020 13:22
Питальник 16012020.pdf
20 січня 2020 13:22
Опитувальник 16012020.pdf
20 січня 2020 13:22
Лист відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Бумвест"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ "БРАВО-ПАП"

ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ДІАГНОСТИЧНІ ПРИЛАДИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Бумвест"
#23702466
Переможець 9 757,00
UAH
30 січня 2020 12:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2020 12:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Бумвест"
#23702466
9 757,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 15:31
ЗпВД_ТДГ-13_2002000059.pdf укладений
27 квітня 2020 15:31
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 12:27
Дог_ТДГ-13_2002000059_17022020_Тов_Бумвест.pdf укладений
18 лютого 2020 12:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2020 — 30 березня 2020
Сума оплати за договором: 11 708,40
UAH (в тому числі ПДВ 1 951,40 UAH)