Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

м'ясо яловичини охолоджене, напівфабрикати яловичі (вирізка) охолоджені, птиця (стегно індика, філе індика) охолоджені
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2019-12-24-002217-b 9fa2e81938e84578b0f2716847a9b296
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тюменцева Наталія Миколаївна

+380457131203 tnmz1975@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Київської обласної ради "Обласне психіатрично-наркологічне медичне об'єднання"
Код ЄДРПОУ: 01994793
Місцезнаходження: 08631, Україна , Київська обл., смт Глеваха, вул Вокзальна 8
Контактна особа: Тюменцева Наталія Миколаївна
+380457131203
tnmz1975@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 грудня 2019 12:43
Звернення за роз’ясненнями: до 30 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 09 січня 2020 12:17
Очікувана вартість: 1 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,06%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 найменувань
м'ясо яловичини охолоджене, напівфабрикати яловичі (вирізка) охолоджені, птиця (стегно індика, філе індика) охолоджені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08631, Україна, Київська область, Васильківський район, смт. Глеваха, вул. Вокзальна, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 грудня 2019 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 12:43
додаток_5.pdf
24 грудня 2019 12:43
додаток_4.pdf
24 грудня 2019 12:43
додаток_3.pdf
24 грудня 2019 12:43
додаток_2.pdf
24 грудня 2019 12:43
додаток_1.pdf
24 грудня 2019 12:43
Тендерна_документацiя.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запітання щодо договору про дезінфекцію
Дата подання: 27 грудня 2019 14:42
Дата відповіді: 02 січня 2020 11:36
Відповідно до пункту 1.4 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі пропозиції має надати копію договору про послуги з дезінфекції транспортного засобу, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі з актами виконаних робіт з дезінфекції, за останніх два місяці до дати подання тендерної пропозиції. У разі, якщо договір про послуги з дезінфекції транспортного засобу було укладено у грудні 2019 року та проведено дезінфекцію, отримано один акт виконаних робіт з дезінфекції від контрагента, чи може Учасник надати один акт виконаних робіт з дезінфекції за останній місяць до дати подання тендерних пропозицій відповідно до укладеного договору та проведених робіт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На наявне в електронній системі закупівель Роз’яснення до процедури/ Запитання до процедури (дата подання: 27 грудня 2019 14:42) тендерний комітет КЗ Київської обласної ради "Обласне психіатрично-наркологічне медичне об'єднання" (далі - замовник) на закупівлю - основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 15110000-2 — М’ясо (м'ясо яловичини охолоджене, напівфабрикати яловичі (вирізка) охолоджені, птиця (стегно індика, філе індика) охолоджені) - повідомляє наступне.
Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон).
Частина 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) передбачає зміст тендерної документації. Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація, згідно з умовами Закону, містить перелік, зміст та порядок подання документів, що мають міститись у складі тендерних пропозицій учасників.
Частиною 1 статті 25 Закону передбачено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно.
Відповідно до пункту 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Тендерної документації, Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначено в Додатку 1 до тендерної документації. Додаток 1 до тендерної документації містить кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, відповідно до пункту 1 якого для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник має надати, зокрема -
«1.4. Копія договору про послуги з дезінфекції транспортного засобу, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі з актами виконаних робіт з дезінфекції, за останніх два місяці до дати подання тендерної пропозиції».
Запитання щодо найманного автотранспорту
Дата подання: 28 грудня 2019 13:04
Дата відповіді: 02 січня 2020 11:38
Шановний Замовник, відповідно до п. 1.2 Учасник має надати копію документу на право власності або діючого договору оренди, або іншого документу, який підтверджує наявність в учасника транспортного засобу для поставки товару. Чи може Учасник залучити до постачання Перевізника та надати договір про надання послуг з перевезень?
Відповідь: На наявне в електронній системі закупівель Роз’яснення до процедури/ Запитання до процедури (дата подання: 28 грудня 2019 13:04) тендерний комітет КЗ Київської обласної ради "Обласне психіатрично-наркологічне медичне об'єднання" (далі - замовник) на закупівлю - основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 15110000-2 — М’ясо (м'ясо яловичини охолоджене, напівфабрикати яловичі (вирізка) охолоджені, птиця (стегно індика, філе індика) охолоджені) - повідомляє наступне.
Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон).
Частина 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) передбачає зміст тендерної документації. Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація, згідно з умовами Закону, містить перелік, зміст та порядок подання документів, що мають міститись у складі тендерних пропозицій учасників.
Частиною 1 статті 25 Закону передбачено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно.
Відповідно до пункту 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Тендерної документації, Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначено в Додатку 1 до тендерної документації. Додаток 1 до тендерної документації містить кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, відповідно до пункту 1 якого для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник має надати, зокрема -
«1.2. Копії документів на право власності або діючого договору оренди, або інших документів, які підтверджують наявність в учасника транспортних засобів для поставки товару та складського приміщення».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2020 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Аврахова Катерина Григорівна 1 457 370,00
UAH з ПДВ
1 000 249,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Громік Віталій Васильович 1 699 400,00
UAH з ПДВ
1 000 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 1 268 250,00
UAH з ПДВ
1 266 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Густі Валентина Олександрівна 1 512 900,00
UAH з ПДВ
1 267 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 січня 2020 16:46
проект договору.pdf
08 січня 2020 16:46
0-2.дог. аналогічний.pdf
08 січня 2020 16:46
пропозиція.pdf
08 січня 2020 16:46
про транспорт.pdf
08 січня 2020 16:46
0-1.Відгук.pdf
08 січня 2020 16:46
потужності АВРАХОВА.pdf

Публічні документи

08 січня 2020 15:25
Електронний підпис
08 січня 2020 15:21
установчі документи.pdf
08 січня 2020 15:21
технічні вимоги.pdf
08 січня 2020 15:21
пропозиція.pdf
08 січня 2020 15:21
проект договору.pdf
08 січня 2020 15:21
оренда авто.pdf
08 січня 2020 15:21
Медичні книжки.pdf
08 січня 2020 15:21
Медична книжка водія.pdf
08 січня 2020 15:21
договір дезінф авто.pdf
08 січня 2020 15:21
довкілля.pdf
08 січня 2020 15:21
довідки ст.17.pdf
08 січня 2020 15:21
довідка про статут.pdf
08 січня 2020 15:21
Довідка МТБ.pdf
08 січня 2020 15:21
деклараціі.pdf
08 січня 2020 15:21
Витяг 08.10.2019р..zip

Публічні документи

08 січня 2020 18:10
Електронний підпис
08 січня 2020 18:10
iso22000.pdf
08 січня 2020 18:09
санкції.pdf
08 січня 2020 18:09
про дозволи.pdf
08 січня 2020 18:09
згода ціна.pdf
08 січня 2020 18:09
довкілля.pdf
08 січня 2020 18:09
гарантійний санкції.pdf
08 січня 2020 18:09
гарантійний зразки.pdf
08 січня 2020 18:09
8.проект договору.pdf
08 січня 2020 18:09
8.згода по договору.pdf
08 січня 2020 18:09
7.об открытии счета М.pdf
08 січня 2020 18:09
6.ст 17.pdf
08 січня 2020 18:09
5.повноваження .pdf
08 січня 2020 18:09
5-5.витяг 23.10.2019 .pdf
08 січня 2020 18:09
5-4.виписка завір.pdf
08 січня 2020 18:09
5-2.паспорт завір.pdf
08 січня 2020 18:09
4.пропозиція.pdf
08 січня 2020 18:09
3.технічний опис.pdf
08 січня 2020 18:09
2.працівники.pdf
08 січня 2020 18:09
2-0.ДФ Маз 3 кв 2019.pdf
08 січня 2020 18:09
1.МАТ БАЗА.pdf
08 січня 2020 18:09
1-3.про сан обробку .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Аврахова Катерина Григорівна

ФОП Громік Віталій Васильович

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

ФОП Густі Валентина Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Аврахова Катерина Григорівна
#3149416743
Відхилено 1 000 249,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2020 10:26
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Фізична особа-підприємець Громік Віталій Васильович
#3168209595
Відхилено 1 000 250,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 14:00
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Відхилено 1 266 250,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 11:22
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Густі Валентина Олександрівна
#2202416922
Переможець 1 267 000,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 12:59

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Аврахова Катерина Григорівна #3149416743

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

04 лютого 2020 10:26
Електронний підпис
04 лютого 2020 10:04
протокол.pdf

Документи

10 лютого 2020 13:59
Електронний підпис
10 лютого 2020 13:57
протокол.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

14 лютого 2020 11:20
Електронний підпис
14 лютого 2020 11:02
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 12:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Густі Валентина Олександрівна
#2202416922
1 267 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 14:24
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 14:19
IMG_0006.pdf зміни до договору
17 березня 2021 14:11
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 09:53
ДУ _6 до договору _38-8 від 03.03.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 09:52
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 09:43
ДУ _5 до договору _38-8 від 03.03.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 09:42
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 15:47
Дод.угода _4 від 30.09.2020.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 15:45
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 13:50
Додаткова угода _3 від 03.07.2020.pdf зміни до договору
03 липня 2020 13:48
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 11:11
Додаткова угода _2 до договору _ 38-8 від 03.03.2020 року.pdf зміни до договору
03 березня 2020 11:10
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 10:55
Додаткова угода _1 до договору _ 38-8 від 03 березня 2020 року.pdf зміни до договору
03 березня 2020 10:52
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 10:11
Договір _ 38-8 від 03 березня 2020 року.pdf укладений
03 березня 2020 10:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Покупця
Номер договору про закупівлю: 38/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 38/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни в договорі про закупівлю у зв'язку зі зміною ставок
Номер договору про закупівлю: 38/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 38/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості(обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 38/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 38/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 38/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 376 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 229 400,00 UAH)