Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (ДК 021:2015 - 79710000-4) (послуги з охорони об’єктів)
Очікувана вартість
3 191 982,00 UAH
UA-2019-12-24-001922-b 3d6e51b16b204c43ba7b18dc5d65e520
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Толстих

+380442916109 tcheart@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 38831595
Місцезнаходження: 02660, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А
Контактна особа: Марія Толстих
+380442916109
tcheart@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 грудня 2019 12:10
Звернення за роз’ясненнями: до 03 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 січня 2020 18:00
Початок аукціону: 14 січня 2020 15:19
Очікувана вартість: 3 191 982,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 959,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56280 людино-година
(послуги з охорони об’єктів) (джерело фінансування закупівлі - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, буд.5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання покупцем на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом та/або можливості здійснити платежі Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 грудня 2019 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2019 14:46
perelik_zmin.doc
27 грудня 2019 14:46
Проєкт Договору охорона 2020.docx
27 грудня 2019 14:46
ТД охорона 2020 (зі змінами).doc
27 грудня 2019 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 13:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2019 14:46
perelik_zmin.doc
27 грудня 2019 14:46
Проєкт Договору охорона 2020.docx
24 грудня 2019 12:11
Проєкт Договору охорона 2020.docx
27 грудня 2019 14:46
ТД охорона 2020 (зі змінами).doc
24 грудня 2019 12:11
ТД охорона 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

56 працівників
Дата подання: 30 грудня 2019 13:52
Дата відповіді: 08 січня 2020 12:44
Для підтвердження наявності необхідної кількості працівників в тендерною документацією вимагається надання, в тому числі й наступних документів: «- Копія останнього звіту за формою Д4 з відміткою податкових інспекцій Головного управління Міндоходів, що підтверджує наявність в штаті Учасника працівників в кількості не менше 28 (двадцяти восьми) чоловік. Копія останнього квартального звіту за формою 1ДФ з відміткою відповідного органу державної податкової служби України, що підтверджує наявність в штаті Учасника працівників в кількості не менше 56 (п’ятдесяти шести) чоловік» Просимо надати роз’яснення, чому в звіті за формою 1ДФ необхідно підтвердити наявність не менше 56 (п’ятдесяти шести) чоловік, якщо для надання послуг, які передбачені цією закупівлею, необхідно значно менша кількість?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додатком 2 Тендерної документації визначено кількість постів та кількість людино/годин на кожен місяць надання послуг. Кількість цілодобових постів в кожному місяці складає 7. Відповідно до статті 50 Кодексу законів про працю України, нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень.
Отже, для забезпечення охорони на 7 цілодобових постах, учасник повинен мати в своєму штаті не менше 28 (двадцять вісім) працівників.
Відповідно до п. 6.3.10 Додатку 7 Тендерної документації, виконавець зобов’язується на обґрунтовану вимогу замовника (у разі грубих порушень порядку несення служби та вимог цього Договору) провести одночасну заміну всієї зміни охорони. Заміна має відбуватися протягом 2-ох годин, з моменту отримання виконавцем обґрунтованої вимоги від замовника. Заміна зміни охорони повинна складатися з підготовленого персоналу виконавця, не задіяного раніше на об’єкті заміни, який відповідає вимогам Закону України «Про охоронну діяльність».
Відтак, Замовник хоче бути впевненим, що на виконання вищезазначеної вимоги для одночасної заміни всієї зміни охорони, виконавець має в своєму штаті достатню кількість працівників, а саме не менше 56 (п’ятдесяти шести) працівників.
Частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Отже, на підтвердження наявної кількість працівників не менше 28 (двадцять вісім) відповідно до абзацу 4 підпункту 5.1.2 пункту 5 розділу III Тендерної документації учасник надає копію останнього звіту за формою Д4 з відміткою податкових інспекцій Головного управління Міндоходів, та відповідно до абзацу 5 підпункту 5.1.2 пункту 5 розділу III Тендерної документації вимога щодо наявності в штаті учасника працівників в кількості не менше 56 (п’ятдесяти шести) працівників підтверджується наданням копії останнього квартального звіту за формою 1ДФ з відміткою відповідного органу державної податкової служби України.
Додатково інформуємо, що абзацом другим підпункту 6 пункту 1 розділу III Тендерної документації визначено, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє таку тендерну пропозицію учасника.
56 працівників
Дата подання: 30 грудня 2019 13:53
Дата відповіді: 08 січня 2020 12:44
Для підтвердження наявності необхідної кількості працівників в тендерною документацією вимагається надання, в тому числі й наступних документів: «- Копія останнього звіту за формою Д4 з відміткою податкових інспекцій Головного управління Міндоходів, що підтверджує наявність в штаті Учасника працівників в кількості не менше 28 (двадцяти восьми) чоловік. Копія останнього квартального звіту за формою 1ДФ з відміткою відповідного органу державної податкової служби України, що підтверджує наявність в штаті Учасника працівників в кількості не менше 56 (п’ятдесяти шести) чоловік». Просимо надати роз’яснення, чому в звіті за формою 1ДФ необхідно підтвердити наявність не менше 56 (п’ятдесяти шести) чоловік, а в звіті за формою Д4 - не менше 28 (двадцяти восьми) чоловік?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додатком 2 Тендерної документації визначено кількість постів та кількість людино/годин на кожен місяць надання послуг. Кількість цілодобових постів в кожному місяці складає 7. Відповідно до статті 50 Кодексу законів про працю України, нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень.
Отже, для забезпечення охорони на 7 цілодобових постах, учасник повинен мати в своєму штаті не менше 28 (двадцять вісім) працівників.
Відповідно до п. 6.3.10 Додатку 7 Тендерної документації, виконавець зобов’язується на обґрунтовану вимогу замовника (у разі грубих порушень порядку несення служби та вимог цього Договору) провести одночасну заміну всієї зміни охорони. Заміна має відбуватися протягом 2-ох годин, з моменту отримання виконавцем обґрунтованої вимоги від замовника. Заміна зміни охорони повинна складатися з підготовленого персоналу виконавця, не задіяного раніше на об’єкті заміни, який відповідає вимогам Закону України «Про охоронну діяльність».
Відтак, Замовник хоче бути впевненим, що на виконання вищезазначеної вимоги для одночасної заміни всієї зміни охорони, виконавець має в своєму штаті достатню кількість працівників, а саме не менше 56 (п’ятдесяти шести) працівників.
Частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Отже, на підтвердження наявної кількість працівників не менше 28 (двадцять вісім) відповідно до абзацу 4 підпункту 5.1.2 пункту 5 розділу III Тендерної документації учасник надає копію останнього звіту за формою Д4 з відміткою податкових інспекцій Головного управління Міндоходів, та відповідно до абзацу 5 підпункту 5.1.2 пункту 5 розділу III Тендерної документації вимога щодо наявності в штаті учасника працівників в кількості не менше 56 (п’ятдесяти шести) працівників підтверджується наданням копії останнього квартального звіту за формою 1ДФ з відміткою відповідного органу державної податкової служби України.
Додатково інформуємо, що абзацом другим підпункту 6 пункту 1 розділу III Тендерної документації визначено, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє таку тендерну пропозицію учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2020 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНА СЛУЖБА ЗАХИСТУ" 3 039 120,00
UAH з ПДВ
2 812 874,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРСІД" 3 146 052,00
UAH з ПДВ
2 814 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" 3 191 076,00
UAH з ПДВ
3 191 076,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 січня 2020 10:59
Лист 14 01 2020.pdf
15 січня 2020 10:59
Лист 14 01 2020.pdf
13 січня 2020 17:28
Електронний підпис
13 січня 2020 17:10
17 Інші документи.pdf
13 січня 2020 17:10
14 Довідка з банку.pdf
13 січня 2020 17:10
10 Лист Відгук.pdf
13 січня 2020 17:10
7 Звіт 1 ДФ.pdf
13 січня 2020 17:10
6 Звіт Д4.pdf
13 січня 2020 17:10
3 Наявнасть офісу.pdf

Публічні документи

16 січня 2020 17:05
Супровідний лист.pdf
13 січня 2020 11:31
Посвідчення ОП.PDF
13 січня 2020 11:31
Технічні вимоги.pdf
13 січня 2020 11:31
Листи-відгуки.pdf
13 січня 2020 11:31
Звіт 1ДФ.PDF
13 січня 2020 11:31
Звіт Д4.pdf

Публічні документи

11 січня 2020 17:48
Електронний підпис
11 січня 2020 17:47
17. Інші документи.pdf
11 січня 2020 17:47
14. Довідки з банку.pdf
11 січня 2020 17:47
10. Відгук.pdf
11 січня 2020 17:47
8. Копії свідоцтв.pdf
11 січня 2020 17:47
7. Копія 1ДФ.pdf
11 січня 2020 17:47
6. Копія Д4.pdf
11 січня 2020 17:47
4. Копії док.на машини.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНА СЛУЖБА ЗАХИСТУ"

ТОВ "АРСІД"

ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНА СЛУЖБА ЗАХИСТУ"
#43089794
Рішення скасоване 2 812 874,40
UAH з ПДВ
16 січня 2020 14:50
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНА СЛУЖБА ЗАХИСТУ"
#43089794
Відхилено 2 812 874,40
UAH з ПДВ
16 січня 2020 15:24
ТОВ "АРСІД"
#33548965
Переможець 2 814 000,00
UAH з ПДВ
16 січня 2020 15:29

Документи

16 січня 2020 15:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2020 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРСІД"
#33548965
2 814 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 11:18
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 15:35
ДУ 3 від 01.02. до Д 7971-1-Т_АРСІД.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 15:33
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 11:24
ДУ 2 від 18.12 до Д 7971-1-Т_Арсід.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 11:23
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 08:47
ДУ 1 від 21.09.2020 Арсід.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 08:46
Електронний підпис укладений
30 січня 2020 15:44
Д 7971-1-Т від 29.01.2020 ТОВ Арсід.pdf укладений
30 січня 2020 15:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів виконавця
Номер договору про закупівлю: 7971-1-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку (Ця закупівля створена до 19.04.2020 тому проводиться згідно з попередньою редакцією Закону "Про публічні закупівлі")
Номер договору про закупівлю: 7971-1-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку (Ця закупівля створена до 19.04.2020 тому проводиться згідно з попередньою редакцією Закону "Про публічні закупівлі")
Номер договору про закупівлю: 7971-1-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2020 — 07 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 814 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 469 000,00 UAH)