Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

придбання мікроскопу для КНП СОР «Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер»
Очікувана вартість
59 800,00 UAH
UA-2019-12-24-001848-b 7e2f11b2a4bb4f0d9a4c453103d9a013
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21107251
Вебсайт: http://mayno.sm.gov.ua
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2
Контактна особа: Інна
+380542700065,+380542700066
getman20@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38510000-3: Мікроскопи


Постачальник повинен поставити Покупцю Товар, якість якого відповідає умовам встановленим, відповідно до чинного законодавства.
Товар, який постачається повинен бути зареєстрований в Україні за правилами встановленими законодавством України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Мікроскоп Carl Zeiss Primo Star для КНП СОР "Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер" - 1 шт (Джерело фінансування - кошти обласного бюджету, в тому числі, що надійшли до обласного бюджету у вигляді субвенції із бюджетів інших рівнів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Привокзальна, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019  —  26 грудня 2019
ДК 021:2015: 38510000-3 — Мікроскопи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться за рахунок коштів обласного бюджету (в тому числі, що надійшли до обласного бюджету у вигляді субвенції із бюджетів інших рівнів), за фактом постачання Товару та після надання Постачальником належним чином оформлених видаткових накладних у термін 30 банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

24 грудня 2019 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 12:03
спец до 126.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПЕТЛЕНКО ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#3035904715
Переможець 59 800,00
UAH
24 грудня 2019 12:03

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2020 13:29
додатк угода 3 дог 126.pdf зміни до договору
07 серпня 2020 13:28
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 15:35
дод угода до 126.pdf зміни до договору
28 травня 2020 15:33
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 11:11
дод уг до дог 126 від 24.12.19.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 11:11
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 12:04
дог 126.pdf укладений
24 грудня 2019 12:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Продовжити строк дії договору та строк виконання зобов'язань, щодо передачі товару, у зв’язку з відсутністю фактичних надходжень спеціального фонду бюджету. 2. Внести зміни до п.п 5.1, та викласти його в наступній редакції: «Поставка Товару здійснюється за адресою покупця в термін до 31.05.2020 року». 3. Внести зміни до п.п 12.1, та викласти його в наступній редакції: «Цей договір набирає чинності з дня отримання бюджетних асигнувань Замовником, встановлених кошторисом та фактичних надходжень спеціального фонду бюджету і діє до повного виконання сторонами своїх зобов'язань за цим Договором».
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Продовжити строк дії договору та строк виконання зобов'язань, щодо передачі товару, у зв’язку з відсутністю фактичних надходжень спеціального фонду бюджету. 2. Внести зміни до п.п 5.1, та викласти його в наступній редакції: «Поставка Товару здійснюється за адресою покупця в термін до 01.09.2020 року». 3. Внести зміни до п.п 12.1, та викласти його в наступній редакції: «Цей договір набирає чинності з дня отримання бюджетних асигнувань Замовником, встановлених кошторисом та фактичних надходжень спеціального фонду бюджету і діє до повного виконання сторонами своїх зобов'язань за цим Договором».
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із зміною банківських реквізитів сторони погодились внесли зміни до договору №126 від 24.12.2019 пункту XV. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН, виклавши в наступній редакції: Замовник: Управління майном Сумської обласної ради 40030, м. Суми пл. Незалежності, 2 код ЄДРПОУ 21107251 р/р UA228201720344291002103019302 в ГУДКСУ у Сумській області МФО 83701З тел. (0542) 700-068 Заступник начальника Управління І.В. Козачок Постачальник: Фізична особа-підприємець Петленко Віталій Миколайович 40000, м. Суми, пр-т Лушпи, буд. 39, корп. 1, кв. 67 Код ЄДРПОУ 3035904715 р/р UА103071230000026005010821594 в ПАТ «БАНК ВОСТОК» Тел.(066-125-32-12) Фізична особа-підприємець ___________________ В. М.Петленко 2. Продовжити строк дії договору та строк виконання зобов'язань, щодо передачі товару, у зв’язку з відсутністю фактичних надходжень спеціального фонду бюджету. 3. Внести зміни до п.п 5.1, та викласти його в наступній редакції: «Поставка Товару здійснюється за адресою покупця в термін до 01.09.2020 року». 4. Внести зміни до п.п 12.1, та викласти його в наступній редакції: «Цей договір набирає чинності з дня отримання бюджетних асигнувань Замовником, встановлених кошторисом та фактичних надходжень спеціального фонду бюджету і діє до повного виконання сторонами своїх зобов'язань за цим Договором». 5. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1 Ціна Договору 59800,00 (П’ятдесят дев’ять тисяч вісімсот грн. 00 коп.)без ПДВ в межах обсягу фінансування на 2020 рік.» 6. Інші пункти договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 7. Дана Додаткова угода набуває чинності з моменту підписання Сторонами та діє до 31.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML