Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кейтерингові послуги (Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області)
Catering services (Services for children victims of the Chernobyl disaster, in educational institutions located on the territories of radioactive contamination Kamin-Kashirskii district of Volyn region)
Очікувана вартість
40 000 000,00 UAH
UA-2019-12-24-001105-b 99ea587505cb412e82e65b656332339b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Леонець

+380969403202 0754uszn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління соціального захисту населення Камінь-Каширської РДА
Код ЄДРПОУ: 03192023
Місцезнаходження: 44500, Україна , Волинська область обл., м. Камінь-Каширський, вул. Воля, 2
Контактна особа: Віталій Леонець
+380969403202
0754uszn@ukr.net
Додаткові контактні особи: Олександр Яцук
+380662831444
ayatsuk1008@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Upravlinnya sotsialnogo zahistu naselennya Kamin-Kashirskoi RDA
National ID: 03192023
Contact point: Vitalii Leonets
+380969403202
0754uszn@ukr.net
Additional contacts: Олександр Яцук
+380662831444
ayatsuk1008@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 грудня 2019 10:43
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2020 08:00
Початок аукціону: 02 квітня 2020 11:30
Очікувана вартість: 40 000 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1200000 UAH
Publication date: 24 грудня 2019 10:43
Enquiries until: 14 січня 2020 08:00
Complaints submission until: до 20 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 січня 2020 08:00

Information

Estimated total value: 40 000 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 100 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,25 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Кейтерингові послуги (Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44500, Україна, Волинська область, Камінь-Каширський район, навчальні заклади
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Catering services (Services for children victims of the Chernobyl disaster, in educational institutions located on the territories of radioactive contamination Kamin-Kashirskii district of Volyn region)
CPV: 55520000-1
Період постачання: з 17 лютого 2020 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 січня 2020 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2020 11:35
ПЕРЕЛІК змін.doc
09 січня 2020 11:35
Проект договору нова редакція.doc
24 грудня 2019 10:43
Проект договору.doc
24 грудня 2019 10:43
документація 2020.doc
09 січня 2020 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2020 11:35
ПЕРЕЛІК змін.doc
09 січня 2020 11:35
Проект договору нова редакція.doc
24 грудня 2019 10:43
Проект договору.doc
24 грудня 2019 10:43
документація 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-24-001105-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41602890
Дата подання: 04 лютого 2020 15:16
ВИМОГА НА РЕЗУЛЬТАТИ ПРЕКВАЛІФІКАЦІЇ
Згідно оприлюдненого 03.02.2019 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) Протоколу розгляду тендерних пропозицій пропозиція ТОВ «Рамедас Україна» була відхилена як така, що не відповідає вимогам, визначеним у тендерній документації. При цьому Вами зроблені висновки про те, що Учасником (ТОВ «Рамедас Україна») в тендерній пропозиції подано перспективне двотижневе меню з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області, що не стосується закупівлі послуг харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області; в той же час примірне двотижневе меню повинно бути погоджено з територіальною установою державної санітарно-епідеміологічної служби, в даному випадку - Камінь-Каширське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області.

Відповідно до п. 6.2. розділу 3 Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, зокрема, перспективне двотижневе меню має бути підписане Учасником із прикладанням печатки* та погоджене згідно вимог чинного законодавства (пп. 6.2.1). При цьому Тендерна документація не містять окремих вимог до порядку оформлення (погодження) такого перспективного двотижневого меню, а так само не містить умов або приписів відносно того, які саме вимоги чинного законодавства повинні бути враховані (застосовані).
Отже, Тендерна документація не містить вимог про те, що перспективне двотижневе меню повинно бути погоджено виключно Камінь-Каширським районним управлінням Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області.
Стосовно наведених Вами міркувань про застосування наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 року № 242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», зокрема, п. 19 Порядку, затвердженого цим наказом, слід зазначити наступне.
По-перше, комплексний аналіз зазначеної норми у взаємозв’язку з іншими нормами зазначеного документу (п. 3, 8, 13 Порядку) дають підстав дійти впевненого висновку, що зазначений наказ та Порядок взагалі не встановлює обов’язок надання згаданого примірного двотижневого меню під час проведення конкурсного відбору організацій, що надаватимуть послуги з харчування дітей (процедури закупівлі відповідної послуги).
По-друге, п. 19 Порядку передбачено, що керівником закладу (навчального, оздоровчого, підприємства громадського харчування або організації, що надає послуги з харчування дітей) затверджуються примірні двотижневі меню, які погоджуються саме з територіальною установою державної санітарно-епідеміологічної служби.
В той же час відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 348 від 29 березня 2017р. державну санітарно-епідеміологічну служби України ліквідовано.
Разом з тим, повноваження інших органів щодо погодження примірного двотижневого меню чинним законодавством не визначені, а нормативно-правовий акт, який би визначав безпосередні повноваження територіальних органів Держпродспоживслужби погоджувати примірні двотижневі мені, - відсутній.
В будь-якому випадку, Камінь-Каширське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області не є територіальною установою державної санітарно-епідеміологічної служби в розумінні п. 19 згаданого Порядку.
При цьому окремо зауважимо, що листи Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області не встановлюють норм права. Відповідні правові норми мають бути викладені виключно у нормативно-правовому акті, затвердженому відповідним розпорядчим документом, погодженому із заінтересованими органами та зареєстрованому в органах юстиції в порядку, встановленому законодавством про державну реєстрацію нормативно-правових актів.
Таким чином, Ваше твердження про те, що в даному випадку двотижневе меню повинно бути погоджено з Камінь-Каширським районним управлінням Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області, є безпідставним та незаконним.
Враховуючи викладене, надане ТОВ «Рамедас України» в складі своєї тендерної пропозиції перспективне двотижневе меню повністю відповідає вимогам Тендерної документації, а відтак ТОВ «Рамедас України» не порушило умови Тендерної документації в цій частині.
З огляду на зазначене щиро сподіваємось, що висновок, який ліг в основу обґрунтування відхилення нашої пропозиції, має суто технічний характер внаслідок допущеної помилки через людський фактор, та такий висновок не стане на заваді проведення процедури закупівлі у відповідності до загальних принципів здійснення публічних закупівель, таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, та дозволить скасувати явно безпідставне та неправомірне рішення про відхилення нашої пропозиції й здійснити закупівлю необхідного товару без обтяження цього процесу зайвими процедурами оскарження.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2020 14:32
Аргументи, наведені ТОВ «РАМ ЕДАС УКРА ЇН А » с недостатніми для задоволення його вимоги.
Відповідно до пункту 6 розділу III документації тендерна пропозиція повинна складатись з інформації про необхідні технічні характеристики, які підтверджують
відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам, учасники повинні подати у складі пропозиції перспективне двотижневе меню. Відповідно до пункту 6 розділу 1 Документації місце надання послуги - навчальні заклади, розташовані натериторіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району. Волинської області. У складі пропозиції ТОВ «РАМ ЕДАС УКРА ЇН А » міститься перспективне двотижневе меню з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Серненського району Рівненської
області, що не відповідає умовам документації в цій частині.
Окрім того, вказана вище, невідповідність пропозиції Учасника вимогам документації не може бути визнана технічною помилкою, оскільки відповідно до п.6.3.6. проекту
договору, який є в свою чергу частиною документації, Учасник зобов'язаний складати щоденне меню згідно з примірним циклічним меню. Таким чином, Учасник, що не надав в складі тендерної пропозиції перспективного двотижневого меню харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області, у випадку визнання його переможцем, не зможе виконати умов договору.
Також, твердження Учасника, стосовно неправомірності висновку Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області про визначення обов'язковості
погодження перспективного двотижневою меню Камінь-Каширським районним управлінням Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області, не може
бути прийняте, оскільки постановою КМУ № 348 від 29.03.2017р., якою ліквідовано державну санітарно-епідеміологічну службу, визначено передачу її функцій органам
Держпродспоживслужби, які. в свою чергу підпорядковуються головному управлінню та розташовані на території відповідної адміністративно- територіальної одиниці і забезпечують реалізацію державної політики, зокрема у галузі безпечності харчових продуктів, державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства, що в свою чергу доводить правомірність висновку Головного управління ДЕржпродспоживслужби у Волинській області про обов'язковість погодження перспективного двотижневого меню для закладів харчування Камінь-Каширського району з Камінь-Каширським районним управлінням Головного управління Дсржпродспоживслужби у Волинській області.
Взявши до уваги, вищевказану інформації, відсутні підстави для задоволення вимоги на результати прекваліфікації та скасування рішення тендерного комітету про відхилення пропозиції ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА».
Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №6874-р/пк-пз від 02.10.2017р. в аналогічній справі, що визначає невідповідність тендерної пропозиції, в якій подано перспективне двотижневе меню на харчування дітей в навчальних закладах, розташованих на забрудненій території іншого району, вимогам документації.

Документи подані скаржником

Документи

07 лютого 2020 14:32
протокол скарга.pdf
07 лютого 2020 14:32
По меню.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-24-001105-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41602890
Дата подання: 08 лютого 2020 23:19
СКАРГА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Управлінням соціального захисту населення Камінь-Каширської райдержадміністрації (далі – Замовник) згідно оголошення UA-2019-12-24-001105-b про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) з публікацією англійською мовою, було оголошено про проведення відкритих торгів з закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 – 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області)», (далі – Процедура закупівлі, Закупівля). Товариство з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА» (далі – Скаржник) прийняло участь у Закупівлі та подало відповідну тендерну пропозицію. За результатами розгляду тендерної пропозиції Скаржника в порядку ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» вона була відхилена згідно оприлюдненої 03.02.2020р. на веб-порталі Уповноваженого органу інформації про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та відповідно до розміщеного Протоколу розгляду тендерних пропозицій (далі – Протокол), згідно якого тендерну пропозицію Скаржника було відхилено як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Вважаємо вищезазначене рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника необґрунтованим й протиправним та таким, що порушує інтереси та права Скаржника, з огляду на наступне. Згідно вищезгаданого Протоколу в розділі підстав відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України “Про публічні закупівлі” відносно Скаржника зазначено наступне: «Не відповідає вимогам тендерної документації у пропозиції Учасника присутні не всі документи, які вимагаються тендерною документацією. Зокрема – Учасником в тендерній пропозиції подано перспективне двотижневе меню з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області, що не стосується закупівлі послуг харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області. Тендерною документацією (пункт 6.2.1) передбачено вимогу подання Учасниками у пропозиції перспективного двотижневого меню, яке має бути підписане Учасником із прикладанням печатки та погоджене згідно вимог чинного законодавства. Відповідно п.19 наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 року № 242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», що регулює правові відносини з даного питання, передбачено погодження примірного двотижневого меню з територіальною установою державної санітарно-епідеміологічної служби, в даному випадку - Камінь-Каширське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області. Обов’язковість погодження примірного двотижневого меню для закладів освіти Камінь-Каширського району Камінь-Каширським районним управлінням Держпродспоживслужби підтверджено листом Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області від 28.01.2020р. № 04.01-03/471. Таким чином – в пропозиції ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» відсутнє перспективне двотижневе меню, яке має бути підписане Учасником із прикладанням печатки та погоджене згідно вимог чинного законодавства, тому пропозиція ТОВ «РАМЕДАС Україна» не відповідає вимогам, визначеним у тендерній документації та не може бути допущена до участі в електронному аукціоні». Однак з такими висновками Замовника про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам тендерної документації та з самим рішенням Замовника про відхилення пропозиції Скаржника погодитись не можна, з огляду на наступне. Тендерна документація в п. 6 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» містить наступну умову: «6.2. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, а саме: 6.2.1. Перспективне двотижневе меню має бути підписане Учасником із прикладанням печатки* та погоджене згідно вимог чинного законодавства». При цьому, Тендерна документація не містять жодних вимог щодо форми та змісту (контекстного наповнення) такого перспективного двотижневого меню. Також Тендерною документацією не встановлено окремих вимог до порядку оформлення (погодження) такого перспективного двотижневого меню, окрім того, що воно має бути підписане Учасником із прикладанням печатки* та погоджене згідно вимог чинного законодавства, в той же час Тендерна документація не містить умов або приписів відносно того, які саме вимоги чинного законодавства повинні бути враховані (застосовані). Відзначимо, що чинне законодавство також не містить чітких вимог до форми та змісту перспективного двотижневого меню, а також відсутній нормативно-правовий акт, який би встановлював регламент (окрему процедуру) погодження двотижневого меню. Так, згідно ст. 1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» дозвільна (погоджувальна) процедура - сукупність дій, що здійснюються адміністраторами та дозвільними органами під час проведення погодження (розгляду), оформлення, надання висновків тощо, які передують отриманню документа дозвільного характеру, а документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності. Згідно ст. 4 згаданого Закону виключно законами, які регулюють відносини, пов'язані з одержанням документів дозвільного характеру, встановлюються необхідність одержання документів дозвільного характеру та їх види; дозвільний орган, уповноважений видавати документ дозвільного характеру; В Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затвердженого Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», відсутній такий документ як двотижневе меню, а так само не передбачена будь-яка погоджувальна процедура, за результатами якої б надавалось погодження такого меню. В той же час, в складі тендерної пропозиції Скаржника наявний файл «57. Перспективне двотижневе меню_154-158.pdf», який містить перспективне двотижневе меню, яке підписане Скаржником з прикладанням печатки, та яке погоджене шляхом проставлення відповідної відмітки за підписом начальника Сарненського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби у Рівненській області та прикладенням печатки. Стосовно наведених Замовником в Протоколі міркувань про застосування наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 року № 242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», зокрема, п. 19 Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого цим наказом, слід зазначити наступне. По-перше, ані зазначений наказ, ані Порядок взагалі не встановлюють обов’язок надання згаданого примірного двотижневого меню під час проведення конкурсного відбору організацій, що надаватимуть послуги з харчування дітей (процедури закупівлі відповідної послуги). Більше того, п. 3 Порядку, що визначає процес організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, взагалі не містить такий етап як складання двотижневого меню, а комплексний аналіз згаданої норми п. 19 Порядку у взаємозв’язку з іншими нормами зазначеного документу (п. 3, 8, 13 Порядку) дають підстав дійти впевненого висновку, що зазначене примірне двотижневе меню затверджується вже після відпрацювання режиму і графіка харчування дітей, визначення постачальників продуктів харчування і продовольчої сировини, тобто після проведеної процедури закупівлі відповідної послуги (процедури конкурсного відбору організацій, що надаватимуть послуги з харчування дітей), а не до такої процедури. По-друге, п. 19 Порядку передбачено, що керівником закладу (навчального, оздоровчого, підприємства громадського харчування або організації, що надає послуги з харчування дітей) затверджуються примірні двотижневі меню, які погоджуються саме з територіальною установою державної санітарно-епідеміологічної служби. В той же час відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 348 від 29 березня 2017р. державну санітарно-епідеміологічну служби України ліквідовано. Разом з тим, повноваження інших органів щодо погодження примірного двотижневого меню чинним законодавством не визначені, а нормативно-правовий акт, який би визначав безпосередні повноваження територіальних органів Держпродспоживслужби погоджувати примірні двотижневі мені, - відсутній. В будь-якому випадку, Камінь-Каширське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області не є територіальною установою державної санітарно-епідеміологічної служби в розумінні п. 19 згаданого Порядку. При цьому окремо зауважимо, що листи Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області не встановлюють норм права. Відповідні правові норми мають бути викладені виключно у нормативно-правовому акті, затвердженому відповідним розпорядчим документом, погодженому із заінтересованими органами та зареєстрованому в органах юстиції в порядку, встановленому законодавством про державну реєстрацію нормативно-правових актів. Таким чином, твердження Замовника про те, що в даному випадку двотижневе меню повинно бути погоджено з Камінь-Каширським районним управлінням Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області, є безпідставним та незаконним. В будь-якому випадку Тендерна документація не містить жодних приписів чи вимог про те, що перспективне двотижневе меню повинно бути погоджено виключно Камінь-Каширським районним управлінням Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області. Що стосується зауважень Замовника на здатність виконувати учасником-переможцем Процедури закупівлі договір про закупівлю, зокрема п. 6.3.6 його проекту, у взаємозв’язку з наданим таким учасником перспективного двотижневого меню, то такі зауваження не є слушними, адже згідно п. 6.3.6 проекту договору про закупівлю учасник зобов’язаний складати щоденне меню згідно з примірним циклічним меню, затвердженим Замовником (зауважимо, що за згаданим п. 19 Порядку таке не виключається). Отже, в даному випадку жодним чином не йдеться мова про перспективного двотижневого меню, надане учасником, та про взаємозв’язок такого меню з наданням послуг з харчування дітей за укладеним в межах цієї Процедури договором. Враховуючи викладене, Скаржник належним чином виконав умови Тендерної документації, зокрема пп. 6.2.1 п. 6 Розділу III, надане Скаржником в складі своєї тендерної пропозиції перспективне двотижневе меню в повній мірі відповідає вимогам Тендерної документації, а відтак ТОВ «Рамедас України» не порушило умови Тендерної документації в цій частині. З огляду на зазначене, відхилення тендерної пропозиції Скаржника, як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації за зазначеною підставою, - є необґрунтованим та неправомірним. При цьому, додатковим підтвердженням порушення Замовником встановлених основних принципів здійснення закупівель, зокрема, щодо об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та недискримінації учасників, є та обставина, що, будучи занадто категоричним при дослідженні пропозиції Скаржника, при цьому нехтуючи доцільність та необхідність застосування в даному випадку загально прийнятого принципу розумності, при вивченні пропозиції інших учасників, яких наразі допущено до аукціону, не взяті до уваги окремі елементи невідповідності та суперечності, які є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Так, згідно пп. 2.1 п. 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством необхідно подати інформацію у довільній формі про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей, які є достатніми для надання послуг з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району, Волинської області та документів, які підтверджують право володіння/користування Учасника вказаними ним об’єктами матеріально-технічної бази. Учасником ТОВ «АРХІМАГІР» в складі своєї пропозиції наданий файл «3мат тех база.pdf», в якому відсутня саме інформація у довільній формі про наявність в Учасника власних виробничих потужностей, що не відповідає умовам Документації Згідно пп. 2.4. п. 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством необхідно подати інформація Учасника у довільній формі про виконання аналогічних договорів за 2018-2019 роки, що містить інформацію про предмет закупівлі, замовників і їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон) та для підтвердження надати договора та позитивні відгуки по цих договорах. Замовник вправі перевірити інформацію про добросовісне виконання учасником своїх зобов’язань. У випадку виявлення Замовником випадків розірвання договору з вини Учасника та/або неналежного виконання зобов’язань Учасником – його пропозиція буде відхилена. Достатнім підтвердженням для замовника такого є інформація історії виконання Договорів з ProZorro (https://prozorro.gov.ua) та реєстру судових рішень. При цьому, згідно п. 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» усі довідки, що видаються будь-якою установою, організацією, підприємством, повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї процедури закупівлі або на більш пізню дату, якщо це передбачено умовами Документації...
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 лютого 2020 21:58
Рішення від 12.02.2020 № 2667 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 лютого 2020 21:58
Рішення від 26.02.2020 № 3732.pdf
Дата публікації: 02 березня 2020 20:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: Повідомляємо про виконання рішення АМКУ та надсилаємо копію протоколу про скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" та допущення до аукціону пропозиції ТОВ "АРХІМАГІР"
Дата виконання рішення замовником: 04 березня 2020 09:13
Номер скарги: UA-2019-12-24-001105-b.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ АТОМСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:39927581
Дата подання: 09 березня 2020 21:15
невідповідність пропозиції ТД
невідповідність пропозиції ТД
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 березня 2020 21:08
рішення від 12.03.2020 № 4738 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 12 березня 2020 21:08
рішення від 25.03.2020 № 5716 .pdf
Дата публікації: 30 березня 2020 20:53

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

17 лютого 2020 17:34
По меню.pdf
17 лютого 2020 17:34
tmp6F90.pdf
17 лютого 2020 17:34
відповідь.pdf
04 березня 2020 08:53
протокол 7.pdf
04 березня 2020 09:13
протокол 7.pdf

Документи подані скаржником

09 березня 2020 21:14
платіжне
09 березня 2020 21:14
скарга

Документи подані замовником

18 березня 2020 15:47
лист.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 березня 2020
UA-2019-12-24-001105-b99ea587505cb412e82e65b656332339b
Найменування: Управління соціального захисту населення Камінь-Каширської РДА
Код ЄДРПОУ: 03192023
Місцезнаходження: 44500, Україна, Волинська область обл., м. Камінь-Каширський, вул. Воля, 2
Учасник Документи Рішення
ТОВ АРХІМАГІР Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ АТОМСЕРВІС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ АРХІМАГІР Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

23 січня 2020 11:35
9меню та тех умови.pdf
23 січня 2020 11:35
8інф про учасника.pdf
23 січня 2020 11:35
7довідки публ закуп.pdf
23 січня 2020 11:35
6аналогічні договори.pdf
23 січня 2020 11:35
5штат.pdf
23 січня 2020 11:35
4кредитний договір.pdf
23 січня 2020 11:35
3мат тех база.pdf
23 січня 2020 11:35
2статутні док.pdf
23 січня 2020 11:35
1титул та зміст.pdf

Документи

Публічні документи

23 січня 2020 13:25
ГАРАНТІЯ ТА ІНШЕ.rar
23 січня 2020 13:04
Штатка.pdf
23 січня 2020 13:04
технічні предмета.pdf
23 січня 2020 13:04
тендерна пропозиція.pdf
23 січня 2020 13:04
стаття 17.pdf
23 січня 2020 13:04
проект договору.pdf
23 січня 2020 13:04
калькуляція.pdf
23 січня 2020 13:04
ГАРАНТІЯ ТА ІНШЕ.rar
23 січня 2020 13:04
аналогічні договори.pdf

Документи

Публічні документи

06 квітня 2020 14:51
Електронний підпис
06 квітня 2020 14:11
Лист-пояснення.pdf
06 квітня 2020 12:12
Довідка.zip
06 квітня 2020 12:12
Довідка гарантія.pdf
06 квітня 2020 12:12
fwd (4).zip
24 січня 2020 00:15
Електронний підпис
24 січня 2020 00:15
Електронний підпис
24 січня 2020 00:14
2. Зміст.pdf
24 січня 2020 00:14
47. Копія Статуту_102-124.pdf
24 січня 2020 00:14
23. Штатний розпис_40.pdf
24 січня 2020 00:14
7. Довідка МТБ_6-10.pdf
24 січня 2020 00:14
1. Титульна сторінка_1.pdf
24 січня 2020 00:14
Vutyag z nakazu Savchenko.ZIP
24 січня 2020 00:14
Dovirenist_Savchenko.ZIP
24 січня 2020 00:14
Dovidka pro nazvu.ZIP
24 січня 2020 00:14
Bankivska Licenzia.ZIP
24 січня 2020 00:14
202994-ГР-0115_1 200 000.ZIP
24 січня 2020 00:14
Тендерна пропозиція.pdf
24 січня 2020 00:14
Калькуляція.pdf

Документи

04 березня 2020 09:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

06 квітня 2020 14:51
Електронний підпис
06 квітня 2020 14:11
Лист-пояснення.pdf
06 квітня 2020 12:12
Довідка.zip
06 квітня 2020 12:12
Довідка гарантія.pdf
06 квітня 2020 12:12
fwd (4).zip
24 січня 2020 00:15
Електронний підпис
24 січня 2020 00:15
Електронний підпис
24 січня 2020 00:14
2. Зміст.pdf
24 січня 2020 00:14
47. Копія Статуту_102-124.pdf
24 січня 2020 00:14
23. Штатний розпис_40.pdf
24 січня 2020 00:14
7. Довідка МТБ_6-10.pdf
24 січня 2020 00:14
1. Титульна сторінка_1.pdf
24 січня 2020 00:14
Vutyag z nakazu Savchenko.ZIP
24 січня 2020 00:14
Dovirenist_Savchenko.ZIP
24 січня 2020 00:14
Dovidka pro nazvu.ZIP
24 січня 2020 00:14
Bankivska Licenzia.ZIP
24 січня 2020 00:14
202994-ГР-0115_1 200 000.ZIP
24 січня 2020 00:14
Тендерна пропозиція.pdf
24 січня 2020 00:14
Калькуляція.pdf

Документи

04 березня 2020 09:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

23 січня 2020 11:35
9меню та тех умови.pdf
23 січня 2020 11:35
8інф про учасника.pdf
23 січня 2020 11:35
7довідки публ закуп.pdf
23 січня 2020 11:35
6аналогічні договори.pdf
23 січня 2020 11:35
5штат.pdf
23 січня 2020 11:35
4кредитний договір.pdf
23 січня 2020 11:35
3мат тех база.pdf
23 січня 2020 11:35
2статутні док.pdf
23 січня 2020 11:35
1титул та зміст.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АРХІМАГІР

ТОВ АТОМСЕРВІС

ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"

ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"

ТОВ АРХІМАГІР

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2020 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" 35 394 393,50
UAH
29 165 014,14
UAH
Документи
ТОВ АТОМСЕРВІС 39 999 953,49
UAH
29 227 285,01
UAH
Документи

Публічні документи

06 квітня 2020 14:51
Електронний підпис
06 квітня 2020 14:11
Лист-пояснення.pdf
06 квітня 2020 12:12
Довідка.zip
06 квітня 2020 12:12
Довідка гарантія.pdf
06 квітня 2020 12:12
fwd (4).zip
24 січня 2020 00:15
Електронний підпис
24 січня 2020 00:15
Електронний підпис
24 січня 2020 00:14
2. Зміст.pdf
24 січня 2020 00:14
47. Копія Статуту_102-124.pdf
24 січня 2020 00:14
23. Штатний розпис_40.pdf
24 січня 2020 00:14
7. Довідка МТБ_6-10.pdf
24 січня 2020 00:14
1. Титульна сторінка_1.pdf
24 січня 2020 00:14
Vutyag z nakazu Savchenko.ZIP
24 січня 2020 00:14
Dovirenist_Savchenko.ZIP
24 січня 2020 00:14
Dovidka pro nazvu.ZIP
24 січня 2020 00:14
Bankivska Licenzia.ZIP
24 січня 2020 00:14
202994-ГР-0115_1 200 000.ZIP
24 січня 2020 00:14
Тендерна пропозиція.pdf
24 січня 2020 00:14
Калькуляція.pdf

Публічні документи

23 січня 2020 13:25
ГАРАНТІЯ ТА ІНШЕ.rar
23 січня 2020 13:04
Штатка.pdf
23 січня 2020 13:04
технічні предмета.pdf
23 січня 2020 13:04
тендерна пропозиція.pdf
23 січня 2020 13:04
стаття 17.pdf
23 січня 2020 13:04
проект договору.pdf
23 січня 2020 13:04
калькуляція.pdf
23 січня 2020 13:04
ГАРАНТІЯ ТА ІНШЕ.rar
23 січня 2020 13:04
аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"

ТОВ АТОМСЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
#41602890
Переможець 29 165 014,14
UAH
02 квітня 2020 15:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2020 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
#41602890
29 165 014,14
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 09:58
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2021 13:07
Додаткова угода № 5.pdf зміни до договору
18 лютого 2021 12:56
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 13:01
додаткова угода №4.pdf зміни до договору
15 січня 2021 12:13
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 08:47
Додаткова угода3.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 08:46
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:08
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:03
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 15:03
2020-12-18-0004.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 14:59
2020-12-18-0003.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 14:59
Електронний підпис укладений
14 квітня 2020 16:00
Договір №14 від 14.04.2020.pdf укладений
14 квітня 2020 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1/14
Договір:
Номер додаткової угоди: без номера
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1/14
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 1/14
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до терміну дії додаткової угоди 3 до 31.03.2021
Номер договору про закупівлю: 1/14
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1/14
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 17 410 410,54
UAH