Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво санітарно-побутових приміщень для спортивного ядра №2 загальноосвітньої школи I-III ступенів в с.Петропавлівська Борщагівка по вул.Парковій,34-Б Києво-Святошинського району Київської області
Очікувана вартість
1 490 200,00 UAH
UA-2019-12-24-000988-c c576353daf0a4c348e78799c69265a24
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василенко Леся Іванівна

+380444064539 pbrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПЕТРОПАВЛІВСЬКО-БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04362489
Місцезнаходження: 08130, Україна , Київська обл., село Петропавлівська Борщагівка, Київська обл., Києво-Святошинський район, село Петропавлівська Борщагівка, вул. Ярослава Мудрого,1-А
Контактна особа: Василенко Леся Іванівна
+380444064539
pbrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво санітарно-побутових приміщень для спортивного ядра №2 загальноосвітньої школи I-III ступенів в с.Петропавлівська Борщагівка по вул.Парковій,34-Б Києво-Святошинського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08130, Україна, Київська область, с.Петропавлівська Борщагівка, вул.Паркова,34-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт після підписання акту виконаних робіт Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

24 грудня 2019 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-13-000066 ● 6dd477e707e847d597ad9381c506bcfd
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2020 16:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.02.2020 № 27
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.02.2020 № 27

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-12-24-000988-c 24.12.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-24 15:55:38

Запит про надання пояснень

Згідно з Розділом III «Визначення предмета закупівлі робіт» Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок) визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону № 992-VIІI за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293 (далі - ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013), а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011
№ 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Водночас об'єкт будівництва - це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 № 163.
У свою чергу, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об'єкт будівництва.
Враховуючи викладене, прошу пояснити наявність підстав для укладання договору на виконання робіт з будівництва санітарно-побутових приміщень для спортивного ядра №2 загальноосвітньої школи I-III ступенів в
с. Петропавлівська Борщагівка по вул. Парковій, 34-Б Києво-Святошинського району Київської області (код ДК 021:2015: 45210000-2 – Будівництво будівель) без застосування однієї із процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону № 992-VIІI, зважаючи, що Петропавлівсько - Борщагівською сільською радою Києво – Святошинського району Київської області було укладено договір від 24.12.2019 № 24 за показником четвертої цифри зазначеного коду ДК 021:2015 на суму 1 490 036,40 гривень?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-27 11:00:34

Пояснення з приводу рішення про моніторинг

Згідно з Розділом III «Визначення предмета закупівлі робіт» Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок) визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за об’єктами будівництва.
Згідно статті 4 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» об’єктами будівництва є будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури.
ДБН А.2.2-3-2014 встановлюють склад та зміст проектної документації на нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт та технічне переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або їх частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури.
Рішенням сесії Петропавлівсько-Борщагівської ради №2 від 17.10.2019 року виділено кошти на виготовлення проектно-кошторисної документації та будівництво об’єкту «Будівництво санітарно-побутового приміщення для спортивного ядра по вул. Парковій, 34-Б в селі Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області».
Рішенням сесії Петропавлівсько-Борщагівської ради №4 від 14.11.2019 року виділено кошти на виготовлення проектно-кошторисної документації та будівництво об’єкту «Будівництво санітарно-побутового приміщення для спортивного ядра №2 по вул. Парковій, 34-Б в селі Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області».
Враховуючи вищевказану інформацію та відповідно статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що договір на будівництво об’єкту «Будівництво санітарно-побутового приміщення для спортивного ядра по вул. Парковій, 34-Б в селі Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області» заключено на підставі позитивного експертного звіту на суму 1 490 036,40 грн та договір на будівництво об’єкту «Будівництво санітарно-побутового приміщення для спортивного ядра №2 по вул. Парковій, 34-Б в селі Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області» заключено на підставі позитивного експертного звіту на суму 1 490 194,80 грн, що не суперечить чинному законодавству.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 березня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Арх-Буд"
#31783320
Переможець 1 490 194,80
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 15:44

Документи

24 грудня 2019 15:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 13:06
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 13:04
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 12:19
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 12:59
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 16:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились про продовження строку дії договору до 30.06.2020 року, в зв'язку з призупиненням виконання робіт через запровадження карантину
Номер договору про закупівлю: 24/12
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною згодою Сторони домовились подовжити строки виконання робіт по договору до 31.07.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 24/12
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились про зменшення договірної ціни на суму 161349,60
Номер договору про закупівлю: 24/12
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2019 — 31 липня 2020
Сума оплати за договором: 1 328 845,20
UAH (в тому числі ПДВ 221 474,20 UAH)