Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4
Очікувана вартість
1 371 750,00 UAH
UA-2019-12-24-000523-c 1fbea3f97e35446eba2151db8c03fd39
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ісаєва Олена Сергіївна

(048) 727-27-62 ontvm5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081200
Місцезнаходження: Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19
Контактна особа: Ісаєва Олена Сергіївна
(048) 727-27-62
ontvm5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 грудня 2019 12:57
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 21 лютого 2020 12:52
Очікувана вартість: 1 371 750,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 858,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Джерело фінансування: власні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22125 пач
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2020 08:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2020 09:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2020 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2020 08:42
7.1 Протокол щодо внесення змін 4.doc
06 лютого 2020 08:42
7 ТД Папір А4 Зміни №4.doc
24 січня 2020 14:13
6.2 ТД Папір А4 зміни №3.doc
17 січня 2020 15:27
5.2 ТД папір А4 зі змінами 2.doc
08 січня 2020 15:48
4.2 ТД Папір А4 зм 1.doc
24 грудня 2019 12:54
2020 ТД Папір А4 (1).doc
24 січня 2020 14:13
6.1 Протокол щодо внесення змін 3.doc
17 січня 2020 15:27
5.1 Протокол щодо внесення змін 2.doc
09 січня 2020 09:37
4.1 Протокол щодо внесення змін.doc
24 грудня 2019 12:54
Проект договору на 2020 рік (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції,вимагається надати, п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:
Дата подання: 28 грудня 2019 16:49
Дата відповіді: 08 січня 2020 11:08
Відповідно до Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції,вимагається надати, п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: 1. Документи щодо підтвердження відповідності (Документи щодо підтвердження відповідності надаються учасником ще раз при постачанні товару, якщо учасник буде визнаний переможцем) 1.1 Для підтвердження відповідності товару заявленим вимогам надати один з наступних документів про відповідність: - декларація (у тому числі декларація про відповідність); - протокол (у тому числі протокол випробувань); - звіт; - висновок; - свідоцтво (у тому числі про визнання); - сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності); - атестат; - інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Оцінка відповідності (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 (Додаток №4). Документи про відповідність повинні бути чинні за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. Якщо строк дії документу про відповідність товару закінчується до кінця року постачання товару, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного. Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленого товару, учасник надає гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії товару. Прохання внести роз’яснити та внести зміни до тендерної документації: - Перше – Відповідно до Розділу III.(Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у частині 1. Документи щодо підтвердження відповідності (Документи щодо підтвердження відповідності надаються учасником ще раз при постачанні товару, якщо учасник буде визнаний переможцем). Не зрозуміло, чи потрібно викладати Документи щодо підтвердження відповідності у складі тендерної пропозиції? Друге - внести зміни, у частині 1.1 Для підтвердження відповідності товару заявленим вимогам надати один з наступних документів про відповідність Документи щодо підтвердження відповідності,додати-документ «та/або паспорт якості» та /або «сертифікат якості» ( обидва документа в яких мають бути зазначені технічні характеристики, а саме : формат паперу - А4 (210*297мм) ; щільність(ISO 536) (маса(вага) паперу площею 1 м2) -від 80г; кількість аркушів у пачці - 500 аркушів,білизна ,CIE ( ISO 11475): від 168 %;непрозорість,% (ISO 2471): від 91%;вологість,%(ISO 287) від 4,3;-товщина, мк(ISO 534)від 104; саме вищевказані технічні характеристики є показниками якості паперу,запропонованого товару Учасником Трете –викласти та додати Додаток 2 Вимоги до предмету закупівлі У частині 2. Технічна характеристика:2.1. Запропонований товар має відповідати нормативно-технічній документації, згідно якої він виготовляється: формат паперу - А4 (210*297мм) ; щільність(ISO 536) (маса(вага) паперу площею 1 м2) -від 80г; кількість аркушів у пачці - 500 аркушів,білизна ,CIE ( ISO 11475): від 168 %;непрозорість,% (ISO 2471): від 91%;вологість,%(ISO 287) від 4,3;-товщина, мк(ISO 534)від 104; Четверте - додати у Додатку 2 Вимоги до предмету закупівлі У частині 3. Маркування: на упаковці повинно бути наступна інформація : -наявність ISO – 9001, ISO 14001 виданих виробнику паперу; Таким чином пропонуємо Розділ III. ( Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викласти в наступній редакції Перше- частина 1. 1. Документи щодо підтвердження відповідності (Документи щодо підтвердження відповідності надаються учасником у складі тендерної пропозиції , та ще раз при постачанні товару, якщо учасник буде визнаний переможцем)-нова редакція Друге- у частині 1.1 Для підтвердження відповідності товару заявленим вимогам надати один з наступних документів про відповідність 1.1 Для підтвердження відповідності товару заявленим вимогам надати один з наступних документів про відповідність: - декларація (у тому числі декларація про відповідність); - протокол (у тому числі протокол випробувань); - звіт; - висновок; - свідоцтво (у тому числі про визнання); - сертифікат ,(у тому числі сертифікат відповідності); - атестат; -паспорт якості ; -сертифікат якості; - інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Оцінка відповідності (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 (Додаток №4). Документи про відповідність повинні бути чинні за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. Якщо строк дії документу про відповідність товару закінчується до кінця року постачання товару, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного. Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленого товару, учасник надає гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії товару. (нова редакція) Третє- Додаток 2 Вимоги до предмету закупівлі Вимоги до предмету закупівлі 1. Назва предмету закупівлі (далі - товар): папір А4 1.1. Товар не повинен бути у попередній експлуатації. 1.2. Дані, надані учасником, будуть внесені до договору постачання у разі, якщо учасник буде визнаний переможцем. 2. Технічна характеристика: 2.1. Запропонований товар має відповідати нормативно-технічній документації, згідно якої він виготовляється: - формат паперу - А4 (210*297мм) ; - щільність(ISO 536) (маса(вага) паперу площею 1 м2) -від 80г; - кількість аркушів у пачці - 500 аркушів. -білизна ,CIE ( ISO 11475): від 168 % -непрозорість,% (ISO 2471): від 91% -вологість,%(ISO 287) від 4,3 -товщина, мк(ISO 534)від 104 3. Маркування: на упаковці повинно бути наступна інформація : - найменування виробника; - формат паперу; - кількість аркушів у пачці; -наявність ISO – 9001, ISO 14001 виданих виробнику паперу; 3. Потреба: 22 125 пач. 4. Призначення: для роботи підприємств залізниці. (Нова редакція)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше звернення уважно розглянуто. Дійсним інформуємо Вас, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки та додаються необхідні файли з інформацією та документами зазначеними в Розділі ІІІ тендерної документації (вимоги пп.1.1 п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації).
Додатково інформуємо, найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації, в частині характеристик предмету закупівлі.
Дякуємо за звернення.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-24-000523-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 22 січня 2020 15:07
Скарга до АМКУ
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 22.01.2020 № 17/юр/20.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 січня 2020 17:02
рішененя від 27.01.2020 №1586+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 січня 2020 17:02
рішення від 10.02.2020№2482.pdf
Дата публікації: 13 лютого 2020 20:44

Документи подані скаржником

22 січня 2020 15:07
Скарга 22.01.20.pdf
22 січня 2020 15:07
Платіжне доручення.pdf
22 січня 2020 15:07
Ballet Premier.pdf
22 січня 2020 15:07
Berga Focus.pdf
22 січня 2020 15:07
Brilliant Laser copy 80.pdf
22 січня 2020 15:07
Xerox premier.pdf
22 січня 2020 15:07
Ксерокс Exclusive.pdf

Документи подані замовником

06 лютого 2020 08:43
Додаток1.pdf
06 лютого 2020 08:43
Додаток3.jpg
06 лютого 2020 08:43
Додаток2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 1 327 500,00
UAH
1 268 868,75
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БЕРІЛ" 1 369 537,50
UAH
1 269 975,00
UAH
Документи
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" 1 370 643,75
UAH
1 370 643,75
UAH
Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 15:01
Електронний підпис
21 лютого 2020 15:01
ЦП.pdf
19 лютого 2020 16:03
Електронний підпис
19 лютого 2020 16:02
Документи частина 2.rar
19 лютого 2020 16:02
Документи частина 1.pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 12:03
Електронний підпис
19 лютого 2020 12:02
Документи пропозиції.zip

Публічні документи

17 квітня 2020 11:33
Електронний підпис
17 квітня 2020 11:32
документи.rar
26 березня 2020 10:48
Електронний підпис
18 лютого 2020 17:46
Електронний підпис
18 лютого 2020 17:46
технічний опис 1.rar
18 лютого 2020 17:32
Електронний підпис
18 лютого 2020 17:31
технічний опис 3.rar
18 лютого 2020 17:31
технічний опис 2.rar
18 лютого 2020 17:31
технічний опис 1.rar
05 лютого 2020 16:52
Електронний підпис
05 лютого 2020 16:51
технічний опис.rar
05 лютого 2020 16:51
документи щодо підису.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БЕРІЛ"

ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 1 268 868,75
UAH
05 березня 2020 08:50
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БЕРІЛ"
#32931083
Відхилено 1 269 975,00
UAH
26 березня 2020 09:01
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
#38295925
Переможець 1 370 643,75
UAH
17 квітня 2020 09:45

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

05 березня 2020 08:50
Електронний підпис
26 лютого 2020 16:40
Електронний підпис

Документи

26 березня 2020 09:01
Електронний підпис
13 березня 2020 08:30
Електронний підпис
05 березня 2020 08:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 09:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
#38295925
1 370 643,75
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 липня 2021 14:10
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:59
Untitled.д.у.249.pdf укладений
29 грудня 2020 15:59
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 13:36
iso 9001 2015 . 14001 2015 нов (1).pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 13:36
Висновок ДСЕЕ (1).pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 13:36
декларація про відповідність (1).pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 13:36
додаток 1 (1).pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 13:36
контракт (1).pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 13:35
Лист УЗ (1).pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 13:35
свідоцтво 931 Р 17 (1).pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 13:35
Сертифікат якості (1).pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 13:35
цінова (додаток 3) (1).pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 13:35
Untitled.FR12 249ДУ2 (1).pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 13:35
10_iso 9001 2015 . 14001 2015 нов.pdf укладений
28 жовтня 2020 13:29
9_Висновок ДСЕЕ.pdf укладений
28 жовтня 2020 13:29
8_декларація про відповідність.pdf укладений
28 жовтня 2020 13:29
7_додаток 1.pdf укладений
28 жовтня 2020 13:29
6_контракт.pdf укладений
28 жовтня 2020 13:29
5_Лист УЗ.pdf укладений
28 жовтня 2020 13:29
4_свідоцтво 931 Р 17.pdf укладений
28 жовтня 2020 13:29
3_Сертифікат якості.pdf укладений
28 жовтня 2020 13:29
2_цінова (додаток 3).pdf укладений
28 жовтня 2020 13:29
1_Untitled.FR12 249ДУ2.pdf укладений
28 жовтня 2020 13:29
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2020 14:25
Untitled.д.у.20-249 (1).pdf зміни до договору
17 липня 2020 14:25
1_Untitled.д.у.20-249.pdf укладений
17 липня 2020 14:24
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 10:46
Untitled.249.pdf укладений
30 квітня 2020 10:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості(обсягу) та якості товарів), згідно п.п. 5, п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: ОД/НХ-20-249-НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): - узгоджено зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості(обсягу) та якості товарів), згідно п.п. 5, п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі». - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, згідно п.п. 3, п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: ОД/НХ-20-249-НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ-2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження строку дії договору, згідно п.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: ОД/НХ-20-249-НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 1 588 957,65
UAH