Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Бланки (обл.бюджет)
Очікувана вартість
1 210,80 UAH
UA-2019-12-24-000487-b 5be4a4b6f66846de8e14eb565ae94f40
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мазур Любов Любомирівна

380342530655 lubovmazur.00@gmail.com

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01993256
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ЄВГЕНА КОНОВАЛЬЦЯ, будинок 132
Контактна особа: Мазур Любов Любомирівна
380342530655
lubovmazur.00@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22800000-8: Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби


Бланків 2 найменування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
254 штуки
Меню розкладне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є. Коновальця,132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
1000 штуки
Меню розкладне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Є. Коновальця,132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби

Документація

Тендерна документація

24 грудня 2019 09:35
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Гусак І.М
#2833603236
Переможець 1 210,80
UAH
24 грудня 2019 09:40

Документи

24 грудня 2019 09:39
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 грудня 2019 09:42
sign.p7s укладений
24 грудня 2019 09:41

Актуальні тендери

До пошуку