Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Очікувана вартість
72 000,00 UAH
UA-2019-12-24-000200-c 240caa9157b44d02ad9f44b2ce5cb32d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шилюк Віра Андріївна

+380433421188 gaisyn.tercenter@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна Установа "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Гайсинського району Вінницької області"
Код ЄДРПОУ: 25962929
Місцезнаходження: 23700, Україна , Вінницька обл., місто Гайсин, вулиця Студентська 14
Контактна особа: Шилюк Віра Андріївна
+380433421188
gaisyn.tercenter@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 грудня 2019 10:33
Звернення за роз’ясненнями: до 28 грудня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 січня 2020 11:00
Очікувана вартість: 72 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2854.8 кг
Хліб пшеничний вищого ґатунку (білий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23700, Україна, Вінницька область, місто Гайсин, вулиця Студентськ,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
1244.4 кг
Хліб житньо -пшеничний вищого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23700, Україна, Вінницька область, місто Гайсин, вулиця Студентськ,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 грудня 2019 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 10:34
Хліб пшеничний та житньо-пшеничний.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 січня 2020 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мензул Олександр Анатолійович 68 442,00
UAH з ПДВ
68 442,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 січня 2020 10:19
проект договору.PDF
03 січня 2020 10:19
технічні вимоги.PDF
03 січня 2020 10:19
Ідент.код.PDF
03 січня 2020 10:19
цінова пропозиція.PDF
03 січня 2020 10:19
якісне.PDF
03 січня 2020 10:19
Виписка.PDF
03 січня 2020 10:19
Витяг з реєстру.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мензул Олександр Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мензул Олександр Анатолійович
#2554512353
Переможець 68 442,00
UAH з ПДВ
08 січня 2020 11:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2020 11:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мензул Олександр Анатолійович
#2554512353
68 442,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 21:15
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 21:03
Додаткова угода _ 2 від 24.12.2020 р. до договору _ 2 01 від 13.01.2020 р. ФОП Мензул О.А..pdf зміни до договору
24 грудня 2020 21:02
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 09:43
Додаткова угода _ 1 до договору _ 2 01 від 13.01.2020 року Хлібопродукти_ свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби.pdf зміни до договору
10 листопада 2020 09:35
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 13:19
Договір _ 2 01 Хлібопродукти_ свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби ( хліб пшеничний та житньо-пшеничний).zip зміни до договору
13 січня 2020 13:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 2/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Разом сторони, керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 або (п. 1 ч. 5 ст. 36 старий закон) Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 3.3 Договору № 2/01 від 13.01.2020 року, а також згодою Сторін, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору на суму 224,40 грн. ( двісті двадцять чотири грн. 40 коп.) із зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та відповідно пункт 3.3 Договору про закупівлю № 2/01 від 13.01.2020 року викласти в наступній редакції: « Сума Договору становить 68 217,60 грн. ( шістдесят вісім тисяч двісті сімнадцять грн. 60 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 2/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 68 217,60
UAH