Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Частини та приладдя до офісної техніки)
Очікувана вартість
190 106,40 UAH
UA-2019-12-24-000178-b 19f2926f366849f7b4471f5e40d828aa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Синча Роман

+380624957307 tender@utes.centrenergo.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вуглегірська теплова електрична станція Публічного акціонерного товариства "Центренерго"
Код ЄДРПОУ: 00131245
Місцезнаходження: 84792, Україна , Донецька обл., Світлодарськ, Донецька обл., м.Світлодарськ
Контактна особа: Синча Роман
+380624957307
tender@utes.centrenergo.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 грудня 2019 08:48
Звернення за роз’ясненнями: до 30 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 09 січня 2020 15:37
Очікувана вартість: 190 106,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 190,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


код ДК 021:2015: 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Частини та приладдя до офісної техніки)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1785 шт
Частини та приладдя до офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84792, Україна, Донецька обл., Світлодарськ, склад Вуглегірської ТЕС
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за Продукцію здійснюються Покупцем у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дати підписання Покупцем Акту приймання-передачі продукції Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 грудня 2019 08:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 08:45
30120000-6_ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 грудня 2019 20:36
Дата відповіді: 27 грудня 2019 13:15
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
Доброго дня!
У відповідь на Ваше питання, поставлене за закупівлею: код ДК 021:2015: 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Частини та приладдя до офісної техніки) (номер тендеру в ЦБД UA-2019-12-24-000178-b) повідомляємо наступне.
Відповідно до підпункту 3 пункту 1.1 частини 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що у випадку пропонування учасником еквівалента, якщо це було передбачено, повинна бути надана довідка у довільній формі з зазначенням його технічних характеристик у порівнянні з технічним характеристиками Продукції, що була у технічних вимогах і на яку еквівалент надається. Під «еквівалентом» Продукції або її складових розуміється рівноцінна та рівнозначна Продукція, така що повністю відповідає встановленим вимогам Замовника. Враховуючи зазначене, Учасники мають можливість запропонувати еквівалент, але за умови, що еквівалентна Продукція, повністю відповідає встановленим технічним характеристикам.
Що стосується участі у закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 2 статті 20 Закону України ««Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (надалі - Закон): «під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи».
Згідно частини 1 статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електрону систему закупівель. Розкриття тендерних пропозицій здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону (частина 1 статті 27 Закону).
Згідно підпункту 2.1.2. пункту 2.1. частини 2 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації: до кінцевої ціни пропозиції включаються усі витрати Учасника, в тому числі, прямі витрати, накладні витрати, витрати сторонніх організацій та прибуток, який Учасник планує одержати при виконанні договору.
Згідно частини 1 статті 28 Закону: «оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на сонові критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2020 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІТУНО ГРУП" 189 784,80
UAH з ПДВ
169 495,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 174 532,80
UAH з ПДВ
169 568,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 січня 2020 18:25
Довідка МВС.pdf
19 січня 2020 21:44
Довідка НАПЗК 1.pdf
19 січня 2020 21:44
Довідка МВС.pdf
08 січня 2020 22:33
ISO 9001_2015.pdf
08 січня 2020 22:33
ISO 18001_2007.pdf
08 січня 2020 22:33
ISO 14001_2015.pdf
08 січня 2020 22:33
ПДВ.pdf
08 січня 2020 22:33
Виписка.pdf
08 січня 2020 22:33
Атестат виробництва.pdf
08 січня 2020 22:33
5 Статут ІТГ.pdf
08 січня 2020 22:33
4_2 Протокол зборів.pdf
08 січня 2020 22:33
1_3_2 volti_відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІТУНО ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІТУНО ГРУП"
#37730274
Переможець 169 495,00
UAH з ПДВ
15 січня 2020 16:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2020 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІТУНО ГРУП"
#37730274
169 495,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 08:52
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 15:19
Додаткова угода 1від 24.12.20 до дог.12_6 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:18
Електронний підпис укладений
30 січня 2020 10:08
Договор 12-6 от 30_01_20.pdf укладений
30 січня 2020 10:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 статті 36 Закону «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку».
Номер договору про закупівлю: 12/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 січня 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 156 150,74
UAH (в тому числі ПДВ 26 025,12 UAH)