Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хліб житньо-пшеничний, батон та булка здобна, пряник
Очікувана вартість
523 752,00 UAH
UA-2019-12-24-000095-a ● 1955a991d8f54ba1b1e1c47dc8e3092f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41761455 |
Місцезнаходження: | 41300, Україна , Сумська обл., Кролевець, вулиця Франка,8 |
Контактна особа: |
Діброва Наталія Володимирівна +380984953313 otgkrolosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 грудня 2019 09:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 грудня 2019 09:31 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 січня 2020 09:31 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2020 14:09 |
Очікувана вартість: | 523 752,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 237,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8900 кг
Хліб житньо - пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Франка, 8 (згідно дислокації закладів освіти управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
9700 кг
Батон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Франка, 8 (згідно дислокації закладів освіти управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
4700 кг
Булка здобна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Франка, 8 (згідно дислокації закладів освіти управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1500 кг
Пряник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Франка, 8 (згідно дислокації закладів освіти управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Видаткова накладна | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 грудня 2019 11:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 грудня 2019 11:00 |
перелік змін у тендерній документації.docx | |
26 грудня 2019 11:00 |
Тендер.docx |
26 грудня 2019 11:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 грудня 2019 11:00 |
перелік змін у тендерній документації.docx
|
|||
26 грудня 2019 11:00 |
Тендер.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
особова медична книжка
Дата подання: 27 грудня 2019 13:39
Дата відповіді: 28 грудня 2019 09:09
Доброго дня! В додатку 1 п.2 тендерної документації зазначено "Водій транспорту, особи, які супроводжують продукти у дорозі й виконують вантажно-розвантажувальні роботи повинні мати особову медичну книжку з результатами своєчасного проходження обов’язкових медичних оглядів". Яким нормативним документом регламентується видача особову медичну книжку?
Відповідь: Добрий день! (ст. 26 ЗУ № 4004 "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" та ст. 21 ЗУ № 1645 "Про захист населення від інфекційних хвороб"
витяг ПДВ
Дата подання: 27 грудня 2019 16:56
Дата відповіді: 28 грудня 2019 08:56
Витяг з реєстру платників податку на додану вартість можна надати замість Свідоцтва платника податку на додану вартість?
Відповідь: Добрий День! Так можна!
особові медичні книжки
Дата подання: 28 грудня 2019 09:27
Дата відповіді: 28 грудня 2019 10:13
Вибачте, але в ст. 21 ЗУ № 1645 "Про захист населення від інфекційних хвороб" мова йде про "особисті медичні книжки".
Відповідь: ст. 26 ЗУ № 4004!!!! Вимога Замовника про наявність особистої медичної книжки водієм учасника є законною, оскільки продукція поставляється у заклади загальної середньої освіти та дошкільної освіти!!
Акт перевірки Держпродспоживслужби
Дата подання: 28 грудня 2019 10:16
Дата відповіді: 28 грудня 2019 10:33
«Порядком визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.10.2018 №896, планові перевірки проводяться від чотирьох разів на рік (у суб’єктів з дуже високим ступенем ризику) до не більше одного разу на два роки. Якщо підприємство відноситься до середнього ступеня ризику і перевірка проводиться лише 1 раз на рік, то який документ має надати учасник (Акт перевірки датований раніше ніж жовтень 2019 року) ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Акт перевірки не раніше жовтня 2019р!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-24-000095-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ", Код ЄДРПОУ:00374568
Дата подання: 27 грудня 2019 14:15
Вимога усунути дискримінаційні умови тендерної документації
В тендерній документації п.2.2 Додатку 2 зазначена вимога "надати копію позитивного Акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (наказ 447 від 08.08.2019). Акт повинен бути складений компетентним органом, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, з датою не пізніше 3 місячної давнини та щоквартальним поновленням".
Необхідно зазначити, що положення про надання акту перевірки не пізніше 3 місячної давнини та за формою від повідно до наказу 447 від 08.08.2019 є дискримінаційною вимогою Замовника, з наступних причин:
Періодичність проведення перевірок, а відповідно і складання актів перевірок регламентується Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин», «Порядком визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.10.2018 №896. Планові перевірки проводяться від чотирьох разів на рік (у суб’єктів з дуже високим ступенем ризику) до не більше одного разу на два роки.
Відповідно до ч.1 ст.56 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» компетентний орган забезпечує здійснення регулярних заходів державного контролю вантажів з харчовими продуктами нетваринного походження та кормами нетваринного походження, які ввозяться (пересилаються) на митну територію України. Зазначені заходи здійснюються на основі ризик-орієнтованого підходу відповідно до щорічного плану державного контролю або позапланово у випадках, визначених законодавством про державний контроль.
Згідно з Річним планом здійснення заходів державного нагляду (контролю) Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на 2019рік затвердженого Наказом Держпродспоживслужби від 26.11.2018р. № 964 проводяться планові перевірки. У відповідності до ч.9 ст. 11, ч. 4 ст. 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» можуть проведитися позапланові перевірки.
Відповідно до викладених вище нормативних документів перевірка компетентним органом може проводитися лише у відповідності до затвердженого графіку (планові) або з метою перевірки виконання операторами ринку приписів, розпоряджень та рішень, прийнятих за результатами здійснення попередніх заходів державного контролю, або у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності (позапланові).
Таким чином, проведення перевірки компетентним органом, а відповідно і складення акту може здійснюватися в чітко регламентований спосіб та строк. За намагання проведення перевірок з порушенням встановленого порядку посадові особи несуть встановлену відповідальність.
Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 серпня 2019 року №447 про затвердження нової форми Акту, відповідно до його п.4 він набирав чинності з моменту опублікування, а опублікований він був лише 13.09.2019р. Таким чином, усі акти перевірок, що складались до 13.09.2019р. були складені у формі затвердженій попередньо діючого наказу №42 від 06.02.2017р.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А встановлюючи такі обмеження в термінах складання актів перевіок, замовник значно обмежує конкуренцію серед учасників.
Просимо виключити із тендерної документації положення, про терміни складання акта перевірки стосовно дотримання операторами ринку вимог щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу та його форми.
Розгорнути
Згорнути
Необхідно зазначити, що положення про надання акту перевірки не пізніше 3 місячної давнини та за формою від повідно до наказу 447 від 08.08.2019 є дискримінаційною вимогою Замовника, з наступних причин:
Періодичність проведення перевірок, а відповідно і складання актів перевірок регламентується Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин», «Порядком визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.10.2018 №896. Планові перевірки проводяться від чотирьох разів на рік (у суб’єктів з дуже високим ступенем ризику) до не більше одного разу на два роки.
Відповідно до ч.1 ст.56 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» компетентний орган забезпечує здійснення регулярних заходів державного контролю вантажів з харчовими продуктами нетваринного походження та кормами нетваринного походження, які ввозяться (пересилаються) на митну територію України. Зазначені заходи здійснюються на основі ризик-орієнтованого підходу відповідно до щорічного плану державного контролю або позапланово у випадках, визначених законодавством про державний контроль.
Згідно з Річним планом здійснення заходів державного нагляду (контролю) Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на 2019рік затвердженого Наказом Держпродспоживслужби від 26.11.2018р. № 964 проводяться планові перевірки. У відповідності до ч.9 ст. 11, ч. 4 ст. 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» можуть проведитися позапланові перевірки.
Відповідно до викладених вище нормативних документів перевірка компетентним органом може проводитися лише у відповідності до затвердженого графіку (планові) або з метою перевірки виконання операторами ринку приписів, розпоряджень та рішень, прийнятих за результатами здійснення попередніх заходів державного контролю, або у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності (позапланові).
Таким чином, проведення перевірки компетентним органом, а відповідно і складення акту може здійснюватися в чітко регламентований спосіб та строк. За намагання проведення перевірок з порушенням встановленого порядку посадові особи несуть встановлену відповідальність.
Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 серпня 2019 року №447 про затвердження нової форми Акту, відповідно до його п.4 він набирав чинності з моменту опублікування, а опублікований він був лише 13.09.2019р. Таким чином, усі акти перевірок, що складались до 13.09.2019р. були складені у формі затвердженій попередньо діючого наказу №42 від 06.02.2017р.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А встановлюючи такі обмеження в термінах складання актів перевіок, замовник значно обмежує конкуренцію серед учасників.
Просимо виключити із тендерної документації положення, про терміни складання акта перевірки стосовно дотримання операторами ринку вимог щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу та його форми.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 грудня 2019 10:07
Добрий день! Відповідно до Наказу міністерства агарної політики та продовольства № 447 від 08.08.2019р. "Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин", п.3 даного наказу - "Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 06 лютого 2017 року N 42 "Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 15 березня 2017 року за N 358/30226", вимога Замовника про надання позитивного Акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю не пізніше 3-х місячної давнини є законною і відповідає вимогам безпечності,якості харчових продуктів для закладів загальної середньої освіти та закладів дошкільної освіти!
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-12-24-000095-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛУХІВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ", Код ЄДРПОУ:00379608
Дата подання: 03 січня 2020 16:35
Дата подання: 03 січня 2020 16:35
Усунення дискримінаційної умови тендерної документації
Дискримінаційна умова про надання копії позитивного Акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (наказ 447 від 08.08.2019). Акт повинен бути складений компетентним органом, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, з датою не пізніше 3 місячної давнини та щоквартальним поновленням. Періодичність проведення перевірок, а відповідно і складання актів перевірок регламентується Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин», «Порядком визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.10.2018 №896. Планові перевірки проводяться від чотирьох разів на рік (у суб’єктів з дуже високим ступенем ризику) до не більше одного разу на два роки.
Більш детально наша позиція викладена в Скарзі, що додається.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 січня 2020 22:00
рішення від 10.01.2020 №434 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 січня 2020 22:00
Інформація про перенесення розгляду Скарги від 03.01.2020 № UA-2019-12-24-000095-a.a2.pdf
Дата публікації: 24 січня 2020 22:48
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.01.2020№1604.pdf
Дата публікації: 28 січня 2020 17:28
Рішення від 27.01.2020№1604.pdf
Дата публікації: 30 січня 2020 19:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 1604-р/пк-пз від 27.01.2020р. буде виконано, шляхом внесення змін в тендерну документацію!
Дата виконання рішення замовником: 03 лютого 2020 10:27
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОНТАКТ ПЛЮС" #30161290 |
Переможець |
349 000,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2020 15:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2021 16:09
|
Ду 9 хліб.pdf | зміни до договору |
25 травня 2021 16:08
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2021 14:45
|
Ду 8 хліб.pdf | зміни до договору |
21 січня 2021 14:44
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 08:09
|
ДУ7 хліб.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 08:08
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 08:36
|
ДУ 6 хліб.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 08:35
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2020 11:18
|
ДУ 5 хліб.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2020 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2020 08:51
|
ДУ 4 хліб.pdf | зміни до договору |
03 липня 2020 08:50
|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2020 11:37
|
Ду 3 хлеб.pdf | зміни до договору |
04 червня 2020 11:36
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 10:41
|
ДУ 2 хліб.PDF | зміни до договору |
01 квітня 2020 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2020 09:07
|
ДУ 1 хлеб.PDF | зміни до договору |
25 лютого 2020 09:03
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2020 08:50
|
Договір на закупівлю | укладений |
18 лютого 2020 08:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 2 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі", у зв'язку з коливанням цін на продукти харчування |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 2 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі", у зв'язку з коливанням цін на продукти харчування |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", зменшили обсяги закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з коливанням ціни на продукти харчування та на виконання п. 2 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.1 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", зменшили обсяги закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.1 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", зменшили обсяги закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючтсь п.1 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі", зменшили обсяги закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |