Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Код ДК-021-2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини », «Код НК-2019: 37647 Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова»
Imaging equipment for medical, dental and veterinary use (Mobile basic diagnostic x-ray system, digital)
Очікувана вартість
6 074 050,00 UAH
UA-2019-12-23-005346-b c0174f546bef4b80b7cf9b604a47934d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аністратенко Віта Вікторівна

380676063993
vito4k@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Укрмедпроектбуд"
Код ЄДРПОУ: 37700171
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., Київ, Грушевського 7
Контактна особа: Аністратенко Віта Вікторівна
380676063993,
vito4k@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: SOE "Ukrmedproektbud"
National ID: 37700171
Contact point: Anistratenko Vita Viktorivna
380676063993,
vito4k@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 грудня 2019 18:49
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2020 18:00
Початок аукціону: 24 лютого 2020 12:22
Очікувана вартість: 6 074 050,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 121 481,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 182221.5 UAH
Publication date: 23 грудня 2019 18:49
Enquiries until: 13 січня 2020 18:00
Complaints submission until: до 19 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 січня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 6 074 050 UAH including VAT
Minimal lowering step: 121 481 UAH
Minimal lowering step, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Система рентгенівська пересувна цифрова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, місто Київ, Київ, В'ячеслава Чорновола, 28/1
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 37647 — Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова

Mobile basic diagnostic x-ray system, digital
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 01 травня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Укладення договору за наслідками даної процедури закупівлі може бути здійснено виключно у разі, якщо використання коштів за договором відповідатиме наявним бюджетним призначенням / бюджетним асигнуванням / напрямкам використання бюджетних коштів. В іншому випадку замовник залишає за собою право відмінити процедуру закупівлі (враховуючи статтю 31 Закону України «Про публічні закупівлі») та не укладати відповідний договір без жодної відповідальності перед учасниками та / або іншими особами. Опис: Авансування може бути здійснено виключно в порядку, в розмірах та на умовах, що передбачені чинним в Україні законодавством (якщо такі передбачені) та підлягають застосуванню при виконанні даного Договору. Аванс 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 січня 2020 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 січня 2020 21:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 січня 2020 20:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2019 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2019 18:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 17:10
Помилково завантажено файл.docx
14 січня 2020 17:07
14.01__Перелік змін до тендерної документації від 14.01.2020_ліжка медичні функціональні.docx
14 січня 2020 17:10
Помилково завантажено файл.docx
14 січня 2020 17:07
14.01.Тендерна документація_ліжка медичні функціональні від 23.12.2019 зі змінами вд 14.01.2020.docx
04 січня 2020 12:20
2020 -Проект договру на закупівлю обладнання від 03.01.2020р..docx
03 січня 2020 20:45
3_Перелік змін до тендерної документації від 03.01.2020_рентгенівська установка.docx
03 січня 2020 20:44
3_Перелік змін до тендерної документації від 03.01.2020_рентгенівська установка.docx
03 січня 2020 20:44
Тендерна документація_система рентгенівська пересувна цифрова від 23.12.2019 зі змінами від 03.01.2020.docx
28 грудня 2019 13:00
3_Перелік змін до тендерної документації від 28.12.2019_рентгенівська установка.docx
28 грудня 2019 13:00
Тендерна документація_система рентгенівська пересувна цифрова від 23.12.2019 зі змінами від 28.12.19.docx
23 грудня 2019 18:51
2019 -Проект договору на закупівлю медичного обладнання.docx
23 грудня 2019 18:50
Проект Тендерної документації на обладнання.docx
23 грудня 2019 18:50
Тендерна документація_система рентгенівська пересувна цифрова від 23.12.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення ТД
Дата подання: 04 січня 2020 10:52
Дата відповіді: 10 січня 2020 14:05
Відповідно до ч.2 ст. 23 Закону України, визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно положень ч.3 ст.5 Закону України, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Після ознайомлення зі змістом та аналізом тендерної документації в цілому та медико-технічним вимогам до предмету закупівлі ми дійшли висновку, що виробник медичного діагностичного обладнання, компанія FUJIFILM та ТзОВ «АЙРІСМЕД» , як офіційний представник, не маємо можливості взяти участь у зазначеній закупівлі в зв’язку з наявністю в тендерній документації вимог до параметрів, які на наш погляд не мають клінічного значення, є застарілими, і(або) обмежують конкуренцію. Ми маємо в наявності декілька мобільних систем цифрової рентгенографії, одна з яких в цілому відповідає зазначеним медико-технічним вимогам з деякими суттєвими різницями, а саме в таблиці МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ: - п.8 Обертання рукава випромінювача навколо колони – не менше ніж ±315 градусів. Викласти в наступній редакції - п.8 Обертання рукава випромінювача навколо колони – не менше ніж ±270 градусів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовник не має на меті встановлювати вимоги до предмета закупівлі, які обмежують участь в процедурі закупівлі інших учасників, а тому встановлені медико-технічні характеристики до предмета закупівлі визначені зважаючи на медичне завдання лікувально-діагностичного комплексу та виконання поставлених медичних завдань в умовах застосування обладнання безпосередньо лікарями НДСЛ «Охматдит», так з огляду на розміри та планування палат, клінічної доцільності у швидкому проведенні складних рентгенографічних досліджень та отримання якісних зображень в палатних умовах необхідно, щоб обертання рукава випромінювача навколо колони мобільної системи цифрової рентгенографії було не менше ніж +-315 градусів. А тому, зміни що пропонуються не можуть бути внесені до тендерної документації.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 лютого 2020
UA-2019-12-23-005346-bc0174f546bef4b80b7cf9b604a47934d
Найменування: Державне підприємство "Укрмедпроектбуд"
Код ЄДРПОУ: 37700171
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська область обл., Київ, Грушевського 7
Учасник Документи Рішення
ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" 6 068 000,00
UAH з ПДВ
6 068 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП 6 072 000,00
UAH з ПДВ
6 072 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"

ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"
#32157279
Переможець 6 068 000,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 14:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2020 14:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"
#32157279
6 068 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 17:20
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 17:12
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 17:12
ДУ №6 від 31.08.2020.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 17:10
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2020 14:41
ДУ №5 від 17.07.2020.pdf зміни до договору
20 липня 2020 14:37
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2020 11:39
ДУ №4 від 30.06.2020.pdf зміни до договору
01 липня 2020 11:37
ДУ №3 від 12.06.2020.pdf зміни до договору
12 червня 2020 16:16
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2020 16:16
Ду 1 від 12.06.2020 .pdf зміни до договору
12 червня 2020 16:15
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2020 11:27
Повідомлення про внесення змін до договору 29.05.docx зміни до договору
01 червня 2020 11:23
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2020 15:48
Повідомлення про зміни до договору.docx зміни до договору
28 квітня 2020 15:47
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 16:53
2020-11-Т_13.03.2020.pdf укладений
13 березня 2020 16:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Причиною внесення змін до договору є звернення учасника щодо перенесення строків поставки медичного обладнання в зв’язку з обставинами, що склалися сьогодні в світі та в Україні, зокрема, а саме пандемія COVID-19, в зв’язку із запровадженням карантинних заходів, а тому виникла необхідність продовжити строки поставки за договором до 01.06.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 2020/11-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникла необхідність внести зміни до договору та продовжити строк поставки обладнання до 15.06.2020 року в зв’язку з технологічною послідовністю приймання-передачі медичного обладнання. Вартість та кількість договору залишається не змінною.
Номер договору про закупівлю: 2020/11-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з обставинами, що склалися сьогодні в світі та в Україні, зокрема, а саме пандемія COVID-19, в зв’язку із запровадженням карантинних заходів, а тому виникла необхідність продовжити строки поставки до Договору №2020\11-Т від 13.03.2020 року, укладеного між Державним підприємством Укрмедпроектбуд та ТОВ «МЕДГАРАНТ» до 30.06.2020 року відповідно до п.4. ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2020/11-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з технологічною послідовністю приймання-передачі медичного обладнання виникла необхіжність внести зміни до договору №2020\11-Т від 13.03.2020 року, укладеного між Державним підприємством Укрмедпроектбуд та ТОВ «МЕДГАРАНТ» та продовжити строк поставки до 17.07.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 2020/11-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з технологічною послідовністю приймання-передачі медичного обладнання виникла необхіжність внести зміни до договору №2020\11-Т від 13.03.2020 року, укладеного між Державним підприємством Укрмедпроектбуд та ТОВ «МЕДГАРАНТ» та продовжити строк поставки до 01.09.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 2020/11-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Причини внесення змін до договору №2020\11-Т від 13.03.2020р. в зв’язку з обставинами, що склалися сьогодні в світі та в Україні, що викликаний спалахом коронавірусної хвороби (COVID-19), запровадження карантинних заходів, в Україні змінено графік роботи та терміни розгляду звернень щодо отримання погодженого замовлення-заявки на постачання обладнання відповідно до п.10.1 чинних ДСТУ 6.6.1-116-2005 «Основні санітарні правила забезпечення радіаційної безпеки України, а так покупець не має відомостей щодо кінцевої дати погодження його заявки і тому виникла необхідність продовжити строк поставки до 01.10.2020 року відповідно до п.4. ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 2020/11-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 068 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 396 971,96 UAH)