Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

масло вершкове жирністю 73%
Очікувана вартість
483 000,00 UAH
UA-2019-12-23-005045-b fd1b17702b634da0a00cadd87d34827c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Зінько

+380962850602 tk.osvita24321@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 25945998
Місцезнаходження: 24321, Україна , Вінницька обл., м. Ладижин, вул. ПЕТРА КРАВЧИКА, 4
Контактна особа: Сергій Зінько
+380962850602
tk.osvita24321@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 грудня 2019 17:45
Звернення за роз’ясненнями: до 29 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 січня 2020 10:00
Початок аукціону: 09 січня 2020 14:46
Очікувана вартість: 483 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,83%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2300 кілограм
масло вершкове жирністю 73%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 грудня 2019 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2019 17:45
Проект договору масло.docx
23 грудня 2019 17:45
Тендерна документація масло 2020-1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

% жиру масла
Дата подання: 24 грудня 2019 15:38
Дата відповіді: 26 грудня 2019 17:22
У тендерної документації Замовником визначено, що товар повинен відповідати ДСТУ 4399:2005 та оцінка якості повинна здійснюватися відповідно до ДСТУ 4399:2005. Тендерною документацію передбачено, що за вмістом молочного жиру масло повинно відповідати «вершкове масло селянське не менше 73 %, а за технологічними особливостями «Солодковершкове». В той же час, п. 3.1.8 ДСТУ 4399:2005 передбачено, що вершкове масло селянське - це група вершкового масла з масовою часткою жиру від 72, 5 до 79,9. Таким чином, Замовником під час визначення технічних вимог до предмету закупівлі визначено відповідність предмету закупівлі вимогам ДСТУ 4399:2005, але у технічних вимогах Тендерної документації безпідставно визначено більш якісні технічні характеристики до предмету закупівлі, ніж передбачено ДСТУ 4399:2005 до масла вершкового селянського, що є дискримінаційно по відношенню до масла вершкового селянського, яке відповідає вимогам ДСТУ 4399:2005 у повній мірі, але не відповідає визначеним Замовником необгрунтовано завищеним технічним вимогам, що обмежує Учасника у наданні тендерної пропозиції .Звертаэмося до Вас з метою внесення змін до ТД а саме зазначення % жиру масла від 72,5%
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник відповідно п. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація повинна містити: 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Виходячи з того, що даний товар закуповується для потреб дітей дошкільного віку, замовник, встановлюючи вимогу щодо закупівлі вершкового масла жирністю 73% у тендерній документації, не порушив вимогу даної статті. Даний показник є якісним показником товару, який представлений на ринку значною кількістю виробників та відповідає ДСТУ 4399:2005 . Замовник у тендерній документації не вказує посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, що не може розцінюватись, як дискримінація учасника.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-23-005045-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП СТОЛЯР СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3345521117
Дата подання: 24 січня 2020 19:14
Скарга
безпідставне відхилення
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 січня 2020 17:18
Рішення від 29.01.2020 №1769.pdf
Дата публікації: 29 січня 2020 17:17
Рішення від 11.02.2020 №2578.pdf
Дата публікації: 14 лютого 2020 21:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відділ освіти Ладижинської міської ради інформує про виконання рішення АМКУ від 11.02.2020р. №2573-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 17 лютого 2020 16:58

Документи подані скаржником

24 січня 2020 19:14
3.jpg
24 січня 2020 19:14
Скарга UA-2019-12-23-005045-b.pdf
24 січня 2020 19:14
Скарга UA-2019-12-23-005045-b.docx
06 лютого 2020 16:08
Перенос скарги.pdf

Документи подані замовником

17 лютого 2020 16:58
Лист 77.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2020 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СТОЛЯР СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 443 877,00
UAH з ПДВ
443 877,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Вінпродтрейд" 483 000,00
UAH з ПДВ
483 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПІОНТКОВСЬКИЙ ГЕННАДІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 483 000,00
UAH з ПДВ
483 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 15:55
Електронний підпис
21 лютого 2020 15:54
довідка дфс.pdf
21 лютого 2020 15:54
С.17 п.2 .pdf
08 січня 2020 07:33
Електронний підпис
08 січня 2020 07:32
_ 41 - БМЗ.pdf
08 січня 2020 07:32
ін. витяг на 07.01.20.pdf
08 січня 2020 07:32
ІН. ЛИСТ ПРО САНКЦІЇ.pdf
08 січня 2020 07:32
С.17 п.2 .pdf
08 січня 2020 07:32
ст.17 п.7.pdf
08 січня 2020 07:32
ст.17 п.5.pdf
08 січня 2020 07:32
ст.17.pdf
08 січня 2020 07:32
ІН. 120д. розкриття.pdf
08 січня 2020 07:32
_ 42 - БМЗ.pdf
08 січня 2020 07:32
ін. ISO.pdf
08 січня 2020 07:32
от. якість масло.pdf
08 січня 2020 07:32
ст.17 п.4.pdf
08 січня 2020 07:32
ІН. ліцензування.pdf
08 січня 2020 07:32
КОПІЯ ПАСПОРТ+ КОД.pdf
08 січня 2020 07:32
С.17 Ч.2.pdf
08 січня 2020 07:32
ст.17 п.8.pdf
08 січня 2020 07:32
ін. потужності 2.pdf
08 січня 2020 07:32
ст.17 довідка.pdf
08 січня 2020 07:32
1 кк.довідка про МТБ.pdf
08 січня 2020 07:32
ст.17 п.6.pdf
08 січня 2020 07:32
С.17 п.3 .pdf
08 січня 2020 07:32
ін. потужності 1.pdf
08 січня 2020 07:32
ст.17 п.9.pdf
08 січня 2020 07:32
С.17 п.1 .pdf
08 січня 2020 07:32
Експертний на 16.10.19.pdf
08 січня 2020 07:32
ст.17 п.10 ч.1.pdf

Публічні документи

08 січня 2020 08:29
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СТОЛЯР СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВ "Вінпродтрейд"

ФОП ПІОНТКОВСЬКИЙ ГЕННАДІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП СТОЛЯР СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#3345521117
Рішення скасоване 443 877,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 16:24
ТОВ "Вінпродтрейд"
#34886897
Рішення скасоване 483 000,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 16:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП СТОЛЯР СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#3345521117
Переможець 443 877,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 17:01

Документи

14 січня 2020 19:16
Електронний підпис
14 січня 2020 19:16
Протокол 03-1-20 ТК.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Вінпродтрейд" #34886897

№ рішення у справі

72/32-р/к

Дата рішення у справі

21.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/30-р/к

Дата рішення у справі

19.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2020 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СТОЛЯР СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#3345521117
443 877,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 16:04
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2021 15:58
Дод.угода 5 до дог.65.PDF зміни до договору
01 березня 2021 15:54
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 16:59
Дод.уг.4 до дог. 65.PDF зміни до договору
18 січня 2021 16:58
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 11:39
Додаткова угода 4 до дог.65 масло пролон..docx зміни до договору
18 січня 2021 11:35
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:58
Дод.уг.3 до дог.65.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 11:57
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 16:43
Дод.уг.2 до дог.65.PDF зміни до договору
04 листопада 2020 16:42
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 15:08
Додаткова угода 1 до дог.65.PDF зміни до договору
01 жовтня 2020 15:07
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 16:52
Договір 65.PDF укладений
02 березня 2020 16:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 1 ст. 651 Цивільного Кодексу України , п.1 ч. 4 ст.36 Закону «Про публічні закупівлі» та п.1.3. Договору №65 від 2.03.2020 р. Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі та зменшити ціну цього Договору на суму 119653,80 грн. та внести зміни в пункт 3.1. Договору виклавши в наступній редакції: п.3.1. Ціна цього Договору становить 324223,20 (Триста двадцять чотири тисячі двісті двадцять три грн. 20 коп. ), Без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодились внести зміни до п.13 договору " Місцезнаходження та банківські реквізити сторін"
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 1 ст. 651 Цивільного Кодексу України та пункту 10.3. Договору №65 від 2.03.2020 р. Сторони дійшли згоди продовжити дію цього Договору на термін достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме до 31.03.2021р.
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 1 ст. 651 Цивільного Кодексу України , ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 10.3. Договору № 65 від 2.03.2020 р. Сторони дійшли згоди збільшити ціну цього Договору на суму, що не перевищує 20 % від суми визначеної в Договорі, а саме – 63686,70 грн. (Шістдесят три тисячі шістсот вісімдесят шість грн.. 70 коп. ), без ПДВ .
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 1 ст. 651 Цивільного Кодексу України , ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 10.3. Договору № 65 від 2.03.2020 р. Сторони дійшли згоди збільшити ціну цього Договору на суму, що не перевищує 20 % від суми визначеної в Договорі, а саме – 63686,70 грн. (Шістдесят три тисячі шістсот вісімдесят шість грн.. 70 коп. ), без ПДВ .
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 1 ст. 651 Цивільного Кодексу України , пункту 11.1. Договору №65 від 2.03.2020 р. Сторони дійшли згоди в зв’язку із припиненням дії договору зменшити суму договору на 102066,46 грн. без ПДВ., у тому числі на 167,74 грн. без ПДВ за січень-лютий 2021р. та внести зміни в пункт 3.1. Договору, виклавши в наступній редакції: п.3.1. Ціна цього Договору становить 285843,44 грн. (Двісті вісімдесят п’ять тисяч вісімсот сорок три грн. 44 коп.), Без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 01 березня 2021
Сума оплати за договором: 285 843,44
UAH