Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (2 лоти) Лот №1 - послуги з організації шкільного харчування у закладах загальної середньої освіти; Лот №2 - послуги з організації шкільного харчування у закладах загальної середньої освіти (гімназія «Київська Русь» та початкова школа №332)
DK 021: 2015 code 55520000-1 "Catering services" (2 lots) Lot № 1 - catering services in general secondary education institutions; Lot № 2 - School Nutrition Services in General Secondary Education (Kievan Rus High School and Elementary School № 322)
Очікувана вартість
68 849 856,00 UAH
UA-2019-12-23-003734-b 68028a07befd43d1a16b6bc6f35939a8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тройко Любов Миколаївна

380445628766 tender-uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Вебсайт: http://druo.inet.ua/
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Тройко Любов Миколаївна
380445628766
tender-uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education Darnyts'koi district in Kyiv state administration
National ID: 37448113
Contact point: Troyko Lubov
380445628766
tender-uo@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 грудня 2019 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2020 18:00
Очікувана вартість: 68 849 856,00 UAH з ПДВ
Publication date: 23 грудня 2019 15:48
Enquiries until: 18 січня 2020 18:00
Complaints submission until: до 24 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 січня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 68 849 856 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Scope of the procurement

Тендерна документація

21 січня 2020 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 17:13
Протокол №56.pdf
21 січня 2020 17:12
Додаток №5 нов.ред.doc
21 січня 2020 17:12
Додаток №3 нов.ред.doc
21 січня 2020 17:12
Додаток №1 нов.ред.doc
21 січня 2020 17:11
ТД_послуги шкільного харчування нов.ред.doc
23 грудня 2019 15:51
Додаток №7.doc
23 грудня 2019 15:51
Додаток №6.doc
23 грудня 2019 15:51
Додаток №4.doc
23 грудня 2019 15:50
Додаток №2.doc
21 січня 2020 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2019 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 17:13
Протокол №56.pdf
21 січня 2020 17:12
Додаток №5 нов.ред.doc
23 грудня 2019 15:51
Додаток №5.doc
21 січня 2020 17:12
Додаток №3 нов.ред.doc
23 грудня 2019 15:50
Додаток №3.doc
21 січня 2020 17:12
Додаток №1 нов.ред.doc
23 грудня 2019 15:50
Додаток №1.doc
21 січня 2020 17:11
ТД_послуги шкільного харчування нов.ред.doc
23 грудня 2019 15:51
ТД_послуги шкільного харчування.doc
23 грудня 2019 15:51
Додаток №7.doc
23 грудня 2019 15:51
Додаток №6.doc
23 грудня 2019 15:51
Додаток №4.doc
23 грудня 2019 15:50
Додаток №2.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-23-003734-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Комунальне підприємство "Шкільне харчування Оболонського району м. Києва", Код ЄДРПОУ:19475243
Дата подання: 17 січня 2020 16:58
Скарга на умови тендерної документації
Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) згідно оголошення проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) з публікацією англійською мовою, було оголошено про проведення відкритих торгів, з закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (2 лоти) Лот №1 - послуги з організації шкільного харчування у закладах загальної середньої освіти; Лот №2 - послуги з організації шкільного харчування у закладах загальної середньої освіти (гімназія «Київська Русь» та початкова школа №332) (далі – Процедура Закупівлі, Закупівля). Виходячи з цього та керуючись положенням ч.2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон про закупівлі), Комунальне підприємство «Шкільне харчування Оболонського району м. Києва» (далі – Скаржник), вирішив прийняти участь у даній процедурі закупівлі. Згідно ст. 3 Закону про закупівлі, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям та зловживанням. Після ознайомлення з тендерною документацією в чинній редакції від 23.12.2019р. (надалі – Документація), Скаржник вважає, що Документація складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених Законом про закупівлі, що, серед іншого, порушує права та інтереси Скаржника як потенційного учасника Процедури закупівлі з огляду на наступне. 1. Згідно пп. 4.4 п. 4 Розділу 1 Документації встановлюється строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) з дня укладання договору та до 31 грудня 2020 року. Таким чином Замовник встановлює строк надання послуг 1 рік. Даний пункт Документації вступає в протиріччя із вимогами зазначеними в дорученні Прем’єр-міністра України № 37580/0/1-19 від 25.10.2019р., листа Виконавчого органу Київської міської адміністрації «Про безпечність харчування в закладах освіти» відповідно до якого «визначити виконавців які надаватимуть послуги із харчування у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва за результатами тендерних процедур, періодичність проведення яких – один раз на шість місяців».(лист додається). В зв’язку з цим, просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Документації, а саме встановити строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) з дня укладання договору до 31 травня 2020 року. 2. Пунктом 7 Розділу 1 Документації зазначено, що інші документи, що входять до складу тендерної пропозиції та не готуються безпосередньо учасником, у разі викладення їх іноземною мовою, повинні бути перекладені українською мовою за винятком тих, що викладені російською мовою. У складі тендерної пропозиції учасник може надати копію документу, що викладений іноземною мовою та переклад. Вірність перекладу має бути засвідчено учасником. Дана вимога протирічить Закону України, яким визначено як провадиться переклад документів на українську мову. Згідно ст. 10 Конституції України, ст. 1 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» єдиною державною (офіційною) мовою в Україні є українська мова. Однак Замовником визначено, що Учасники можуть надавати документи без перекладу викладені російською мовою. Таким чином, у складі пропозиції можуть бути надані документи, які унеможливлюють встановлення об’єктивних фактів зазначених у документі без спеціалізованого перекладу спеціальними особами, що мають право здійснювати такий переклад. В той же час, Замовник надає Учасникам можливість надавати документи з власним перекладом, що дає підстави для можливого зловживання Учасниками, оскільки для підтвердження або спростування інформації викладеної у таких документах необхідно звертатися до спеціальних осіб, що в свою чергу, покладає на інших Учасників Процедури закупівлі матеріальні витрати, неправильне розуміння інформації викладеної в таких документах, та унеможливлює оскарження таких дій в строки передбачені законом про закупівлі. Таким чином, порушуються принципи добросовісної конкуренції серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям та зловживанням. В зв’язку з цим, просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Документації, а саме виключити можливість надання документів викладених російською мовою без перекладу та зобов’язати Замовника внести зміни, щодо засвідчення перекладу, які відповідають чинному законодавству України,а саме: пункту 10 ст. 34 та ст. 36 Закону України"Про нотаріат" засвідчення вірності перекладу на українську мову документів, складених іноземною мовою, віднесено до функцій державних та приватних нотаріальних контор. Порядок вчинення вищенаведеної нотаріальної дії врегульовано ст. 79 Закону України "Про нотаріат"та розділом 29 Інструкції про порядок вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 03.03.2004 N 20/5,якими визначено,що нотаріус засвідчує вірність перекладу документа з однієї мови на іншу,якщо він знає відповідні мови. Якщо нотаріус не знає відповідних мов, переклад документів може бути зроблено перекладачем, справжність підпису якого засвідчує нотаріус. При цьому перекладач поряд з документом, що встановлює його особу, повинен представити документ, який підтверджує його кваліфікацію. 3. Пунктом 1 Розділу 3 Документації передбачено надання: « 6. скан-копію Статуту (з останніми змінами у разі наявності) чи іншого установчого документу та надати лист (довідку, інформацію тощо) із зазначенням коду доступу до надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.» Згідно листа Міністерства юстиції України «Щодо оприлюднення на веб-сайті Міністерства юстиції України установчих документів юридичної особи» від 26.02.2016 р. № 6362/1225-0-26-16/19.3 зазначено, що ст. 12 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» передбачено, що результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі виписки (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних), підлягають обов’язковому безоплатному оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру. Для цього при створенні безоплатного запиту відомостей у ЄДР на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch/ заявнику слід обрати вкладку «Результат надання адміністративних послуг» та увести унікальний код, розміщений у правому верхньому куті опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії. Водночас, в цьому ж листі зазначено, що всі описи документів, видані після 01.01.2016, містять унікальний код, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В результаті пошуку можна отримати: скан установчих документів (зареєстрованих після 01.01.2016), виписку в електронному вигляді або відомості про перелік підстав відмови у проведенні реєстраційної дії. Таким чином, жодним нормативно-правовим актом не покладено обов’язок на суб’єктів господарювання отримувати такий код, якщо зміни були зроблені до 01.01.2016 року. Останні зміни в Статут нашого підприємства були внесені 22.11.2013 році. З вимог цієї Документації вбачається, що дії Замовника можуть трактуватись як дискримінація по відношенню до Учасників, які повністю виконують чинне законодавство України але не мають коду доступу в зв’язку з внесенням змін до Стату або реєстрацію Статуту до 01.01.2016р. В той же час, не подання нами як потенційним Учасником відповідного листа (довідки, інформації тощо) спричинить відхилення нашої пропозиції з огляду на приписи пп.11 п.1 Розділу 3 Документації, що є дискримінацією нас як потенційного Учасника (встановлені такі умови (вимоги), які заздалегідь не можуть бути виконані Скаржником). Так як нами надається скан-копія Статут завірену належним чином, не зрозуміло навіщо Замовник вимагає надання ще й коду доступу до надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, якого ми не маємо. Враховуючи вище викладене, вважаємо цю вимогу дискримінаційну, та просимо зобов’язати Замовника виключити дискримінаційну норму про надання Учасниками коду доступу. 4. Пунктом 1 Розділу 3 Документації передбачено надання: «9. скан-копію оригіналу довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами видану не раніше 10 календарних днів, відносно до кінцевого строку подання тендерних пропозицій». Ст.ст. 16, 17 Закону про закупівлі встановлені кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників процедури закупівлі. Зокрема, п.4 ч.2 ст.16 Закону про закупівлі Замовник встановлює такий кваліфікаційний критерій як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Однак, Замовник у Документації вимагає надати довідку з обслуговуючого банку про наявність(відсутність) заборгованості за кредитами. Скаржник вважає, що така вимога є дискримінаційною, з огляду на те, що наявність(відсутність) заборгованості по кредитах не може вважатися достатньою підставою для підтвердження фінансової спроможності Учасника, та жодним чином не впливає на можливість Учасника надати якісні послуги в повному обсязі. Зокрема в Учасника може бути заборгованість за іншими господарсько-правовими угодами, що не будуть проходити як «кредит в обслуговуючому банку». Крім того кредит можна брати не тільки в банку, але в кредитних спілках та інших фінансових установах. До того ж Учаснику ніхто не забороняє взяти такий кредит пізніше 10 календарних днів, відносно кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Зважаючи на це, Скаржник вважає встановлення такої вимоги дискримінаційною, та такою, що ставить Учасників у нерівне та дискримінаційне положення. Просимо зобов’язати Замовника внести зміни в Документацію шляхом виключення даного пункту. 5. Пунктом 1 Розділу 3 Документації передбачено надання: «11. іншими документами, передбаченими вимогами цієї тендерної документації. До формальних (не суттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника»; Пунктом 1 Розділу 3 Документації передбачено надання: «11. Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.». В даному пункті міститься протиріччя між цими двома вимогами. Таким чином, Замовник на власний розсуд може відхиляти пропозиції Учасників, які йому не подобаються з незрозумілих причин. Враховуючи вище викладене просимо зобов’язати Замовника внести зміни в Документацію, якими буде виключено протиріччя між цими двома вимогами. 6. Пунктом 1 Розділу 3 Документації передбачено надання: «11. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Учасники повинні подати тендерну пропозицію з накладеним електронним цифровим підписом (обов’язково).» Скаржник вважає, що дана вимога є дискримінаційною, та такою, що порушує принципи добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників, як таких, що не мають електронного цифрового підпису. В той же час, абзацем першим ч. 3 ст.12 Закону про закупівлі електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. При цьому Закон про закупівлі не містить вимог про те, що тендерна пропозиція має створюватися саме як електронний документ у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та що вона має обов’язково містити електронний цифровий підпис. Натомість відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону про закупівлі передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Одночасно такі ж само вимоги до подання тендерної пропозиції, тобто подання її в електронному вигляді, законодавець встановив і в ч. 1 ст 25 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». З огляду на зазначене, законодавством не встановло обов’язкових вимог щодо накладення електронного цифрового підпису на тендерну пропозицію. Таким чином, встановлення такої вимоги Замовником є дискримінацією щодо Учасників, які не мають електронного цифрового підпису. В той же час, 7 листопада 2018 року набув чинності Закон України «Про електронні довірчі послуги». З цієї дати втратив чинність Закон України «Про електронний цифровий підпис». Одним із важливих нововведень закону про електронні довірчі послуги є те, що він запроваджує поняття «кваліфікований електронний підпис», яке замінило поняття «електронного цифрового підпису». Відповідно до Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про електронні довірчі послуги», п. 2 «визнати таким, що втратив чинність, Закон України "Про електронний цифровий підпис" (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., № 36, ст. 276; 2009 р., № 24, ст. 296; 2013 р., № 37, ст. 488; 2015 р., № 23, ст. 158; 2016 р., № 47, ст. 800).», пункт 3 абзац 13 «оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги» В зв’язку з цим вимога Замовника в 2020 році затверджувати подані документи електронним цифровим підписом є дискримінаційною для тих хто отримав кваліфікований електронний підпис посадової особи. Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни в Документацію шляхом надання можливості Учаснику завірення документів, шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису. 7. Відповідно до Додатку 1 п. 2.1. Документації, Замовником вимагається довідка з урахуванням наказу МОН України № 1205 від 06.12.2010 «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти». Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та не відповідає чинному законодавству України, Господарському кодексу України та є втручанням в господарську діяльність учасника, який самостійно визначає штатний розклад. Крім того, даний наказ МОН регулює діяльність працівників закладів освіти, а вимога щодо кількості працівників які задіяні в приготуванні харчування стосуються тільки закладів освіти: «У школах, які самостійно організовують харчування учнів 1 - 4 класів та інших учнів, які згідно з чинним законодавством забезпечуються харчуванням: до 60 учнів, що харчуються». При цьому публічні закупівлі на послуги з організації харчування не проводяться. Крім того, в Документації не зазначена кількість учнів, які будуть споживачами послуги з організації харчування за бюджетні кошти. Якщо Замовник бажає у відповідності до цього наказу МОН, щоб кількість кухарів в школі відповідала визначеній кількості учнів, Замовник повинен надати таблицю по кожній школі окремо, із зазначенням кількості учнів яким буд надаватися ця послуга. Саме за кількістю учнів визначається кількість кухонних працівників. Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни в Документацію шляхом надання інформації по кількості учнів у кожній школі окремо для того, щоб Учасник міг розрахувати кількість працівників для надання послуг. 8. Згідно Додатку 3 Документації Замовник вимагає від Учасника надати такі документа, а саме: копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством: сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 22000: 2007 (ISO 22000:2005)., також вимагається: «6. Учасники на підтвердження своєї діяльності з надання якісних та безпечних послуг з організації шкільного харчування в складі тендерної пропозиції надають документи відповідності міжнародним стандартам якості харчування НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Point), а саме: розроблену та затверджену Програму-передумову системи НАССР (Учасники надають скан-копії оригіналу титульної сторінки на заклади загальної середньої освіти). 7. Для підтвердження впровадження та застосування оператором ринку постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи НАССР надається копія акту, складеного територіальними органами Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (форма затверджена Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08.08.2019№446).» Згідно п. 81 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», п. 35 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» НАССР (Hazard Analysis and Critical Control) - це система аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, яка ідентифікує, оцінює і контролює небезпечні фактори, що є визначальними для безпечності харчових продуктів. Згідно ч. 1 ст. 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку розробляють, запроваджують та використовують постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Згідно ч. 7 цієї ж статті сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою. Враховуючи викладене вище, чинним законодавством не передбачений в принципі такий документ як сертифікат відповідності міжнародним стандартам якості харчування HACCP, відповідно, такий документ у Скаржника відсутній, з вищезазначених об’єктивних причин. Така ситуація призводить до можливості довільного, в т.ч. хибного, трактування зазначеної вимоги при оцінці тендерних пропозицій в даній Процедурі закупівлі. Таким чином, вищевказані вимоги призводять до можливості неоднозначно трактування зазначеної вимоги як учасниками, так і Замовником, та може стати підставою для відхилення пропозиції учасника, зокрема і Скаржника, з незалежних від нього причин, чим порушується право Скаржника на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. Невідповідність даних вимог Документації законодавству України було визначено рішенням АМКУ від 16.12.2019 р. No18660-р/пк-пз: «Відповідно до розділу 2 додатку No 2 "Технічне завдання" Документації учасники повинні представити: Учасник на підтвердження своєї діяльності з надання якісних табезпечних послуг з організації шкільного харчування в складі тендерної пропозиції надає сертифікат відповідності міжнародним стандартам якості харчування HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Point). Замовник не довів необхідність встановлення зазначеної умови Документації саме в наведеній вище редакції та не спростував, що вимога стосовно надання сертифікату відповідності міжнародним стандартам якості харчування HACCP не передбачена чиним законодавством. Наведену вище умову Документації можуть виконати лише ті суб’єкти господарювання, які мають змогу надати сертифікат відповідності міжнародним стандартам якості харчування HACCP, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання (у тому числі, Скаржника). Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов Документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника). Враховуючи вищенаведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації.» Також вимога щодо надання Учасником мати розроблену та затверджену Програму-передумову системи НАССР на заклади загальної середньої освіти не можливо виконати, оскільки Учаснки не має доступу до приміщень та обладнання яке належить Замовнику, а тому виконати цю вимогу неможливо до моменту заключення договору. Цю вимогу можуть виконати лише той Учасник, що вже надавав послуги на даному обладнанні та в цих приміщеннях, що належать Замовнику. Таким чином, дана вимога є дискримінаційною по відношенню до інших учасників. Враховуючи вище викладене, вважаємо цю вимогу дискримінаційну, та просимо зобов’язати Замовника виключити цю дискримінаційну норму. З огляду на все вище зазначене, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Встановити факт порушення Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації Процедури закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (2 лоти) Лот №1 - послуги з організації шкільного харчування у закладах загальної середньої освіти; Лот №2 - послуги з організації шкільного харчування у закладах загальної середньої освіти (гімназія «Київська Русь» та початкова школа №332), згідно оголошення UA-2019-12-23-003734-b, у вигляді встановлення в тендерній документації умов, що не відповідають вимогам законодавства, зокрема, дискримінаційних вимог. 3. Зобов’язати Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації привести тендерну документацію у Процедурі закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (2 лоти) Лот №1 - послуги з організації шкільного харчування у закладах загальної середньої освіти; Лот №2 - послуги з організації шкільного харчування у закладах загальної середньої освіти (гімназія «Київська Русь» та початкова школа №332), згідно оголошення UA-2019-12-23-003734-b, у відповідність із вимогами законодавства, в т.ч. усунути дискримінаційні умови.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 21 січня 2020 22:08
Скарга відкликана скаржником
Причина: Просимо залишити скаргу без розгляду, в звьязку з прийнятттям скаржником рішення не продовжувати оскарження.
Дата: 22 січня 2020 10:53
рішення від 21.01.2020 №1127 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 січня 2020 22:08
рішення від 03.02.2020 № 2042.pdf
Дата публікації: 04 лютого 2020 15:49
Номер скарги: UA-2019-12-23-003734-b.c2
Статус:
Задоволено
Скаржник: Комунальне підприємство "Школяр" Соломянської районної в місті Києві державної адміністрації, Код ЄДРПОУ:16483242
Дата подання: 21 лютого 2020 17:14
Скарга на дії замовника
Торги на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 код 55520000-1 "Кейтерингові послуги".
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 лютого 2020 11:17
рішення від 25.02.2020 № 3548.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2020 11:17
рішення від 12.03.2020 № 4760.pdf
Дата публікації: 17 березня 2020 19:19

Документи подані скаржником

17 січня 2020 16:29
Скарга Дарниця.pdf

Документи Органу Оскарження

04 лютого 2020 15:49
рішення від 03.02.2020 № 2042.pdf

Документи подані скаржником

21 лютого 2020 17:12
Скарга.pdf
21 лютого 2020 17:12
Скарга чек.pdf

Документи Органу Оскарження

26 лютого 2020 11:17
рішення від 25.02.2020 № 3548.pdf
17 березня 2020 19:19
рішення від 12.03.2020 № 4760.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот №1 - послуги з організації шкільного харчування у закладах загальної середньої освіти
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 65 441 808,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 327 209,04 UAH з ПДВ


Title: Lot № 1 - catering services in general secondary education institutions
Current status: Cancelled
Estimated total value: 65 441 808,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 327 209,04 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 16 березня 2020 13:53
Auction planned date: 16 березня 2020 13:53
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
послуги з організації шкільного харчування у закладах загальної середньої освіти
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе, 168к
Дата доставки: 31 грудня 2020

catering services in general secondary education institutions
CPV: 55520000-1

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2019-12-23-003734-b.c2
Статус:
Задоволено
Скаржник: Комунальне підприємство "Школяр" Соломянської районної в місті Києві державної адміністрації, Код ЄДРПОУ:16483242
Дата подання: 21 лютого 2020 17:14
Скарга на дії замовника
Торги на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 код 55520000-1 "Кейтерингові послуги".
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 лютого 2020 11:17
рішення від 25.02.2020 № 3548.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2020 11:17
рішення від 12.03.2020 № 4760.pdf
Дата публікації: 17 березня 2020 19:19

Документи подані скаржником

21 лютого 2020 17:12
Скарга.pdf
21 лютого 2020 17:12
Скарга чек.pdf

Документи Органу Оскарження

26 лютого 2020 11:17
рішення від 25.02.2020 № 3548.pdf
17 березня 2020 19:19
рішення від 12.03.2020 № 4760.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-12-23-003734-b68028a07befd43d1a16b6bc6f35939a8
Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Місцезнаходження: 02091, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВА КОМПАНІЯ АБСОЛЮТ Документи
Допущено до аукціону
Документи
Комунальне підприємство "Школяр" Соломянської районної в місті Києві державної адміністрації Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

28 січня 2020 15:59
Електронний підпис
28 січня 2020 15:57
система.pdf
21 січня 2020 18:18
Електронний підпис
21 січня 2020 18:16
Уставні.pdf
21 січня 2020 18:16
холодильник проект.pdf
21 січня 2020 18:16
паспорт Дубовік Н.І..pdf
21 січня 2020 18:16
акт держпрод.pdf
21 січня 2020 18:16
акт держпрод аудит.pdf
21 січня 2020 18:16
документи та довідки.pdf
21 січня 2020 18:16
мтб.pdf
21 січня 2020 18:16
витяг з едр.pdf

Документи

Публічні документи

28 січня 2020 17:26
Електронний підпис
28 січня 2020 17:08
Акт №446.pdf
28 січня 2020 17:08
Акт № 447.pdf
28 січня 2020 17:08
Акти виконаних робіт.pdf
28 січня 2020 17:08
Гарант лист.pdf
28 січня 2020 17:08
Додаток №5 нов.ред.pdf
28 січня 2020 17:08
Довідки.pdf
28 січня 2020 17:07
Довідка-згода мова.pdf
28 січня 2020 17:07
Додаток №6.pdf
28 січня 2020 17:07
Довідка про ХАССР.pdf
28 січня 2020 17:07
Довідка платежі.pdf
28 січня 2020 17:07
Довідка не члени.pdf
28 січня 2020 17:07
Довідка на власника.pdf
28 січня 2020 17:07
Довідка не банкрут.pdf
28 січня 2020 17:07
Довідка корупція.pdf
28 січня 2020 17:07
Довідка технолога.pdf
28 січня 2020 17:07
Довідка медогляд.pdf
28 січня 2020 17:07
Листи відгуки.pdf
28 січня 2020 17:07
Лист гарантія став.pdf
28 січня 2020 17:07
Лист-гарантія.pdf
28 січня 2020 17:07
Лист - гарантія 1591.pdf
28 січня 2020 17:07
Наявність офісу.pdf
28 січня 2020 17:07
Статут.pdf
28 січня 2020 17:07
Працівники.pdf
28 січня 2020 17:07
Примірне меню.pdf
28 січня 2020 17:07
Наказ на штат 2020р.pdf
28 січня 2020 17:07
Наказ11 та 12.pdf
28 січня 2020 17:07
Титулок НАССР.pdf
28 січня 2020 17:07
Титулка НАССР(1).pdf
28 січня 2020 17:07
Трудові книжки (2).pdf
28 січня 2020 17:07
Трудові книжки.pdf
28 січня 2020 17:07
Трудові книжки (1).pdf
28 січня 2020 17:07
Трудові книжки (3).pdf
28 січня 2020 17:07
Трудові книжки УПК.pdf
28 січня 2020 17:07
Юрченко ДГ.pdf

Документи

Публічні документи

28 січня 2020 17:47
Електронний підпис
28 січня 2020 17:44
Буфет.pdf
28 січня 2020 17:44
Трудові книжки.pdf
28 січня 2020 17:44
Статут.pdf
28 січня 2020 17:44
Сертифікати ISO.pdf
28 січня 2020 17:44
Проект договору.pdf
28 січня 2020 17:44
Медичні книжки.pdf
28 січня 2020 17:44
Копія Витягу ПДВ.pdf
28 січня 2020 17:44
Код доступу.PDF
28 січня 2020 17:44
Довідка-працівники.pdf
28 січня 2020 17:44
Акт 446-НАССР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВА КОМПАНІЯ АБСОЛЮТ

Комунальне підприємство "Школяр" Соломянської районної в місті Києві державної адміністрації

ТОВ "ПОНТЕМ.УА"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 березня 2020 15:54
Коментар щодо відміни: Відмінити процедуру відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015 код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (2 лоти) Лот №1 - послуги з організації шкільного харчування у закладах загальної середньої освіти; Лот №2 - послуги з організації шкільного харчування у закладах загальної середньої освіти (гімназія «Київська Русь» та початкова школа №332) згідно рішення № 4760-р/пк-пз від 12.03.2020р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.
Документи:
18 березня 2020 15:53
Протокол №365..pdf