Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мережеве обладнання
Очікувана вартість
92 000,00 UAH
UA-2019-12-23-002873-b e920c3eaada84db09ef47e3a9a74a8c8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Катерина Сергіївна

+380956276072 cpmsp.konstantinovka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "КЗ "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Костянтинівської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 37890822
Вебсайт: http://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 85114, Україна , Донецька обл., місто Костянтинівка, ПРОСПЕКТ ЛОМОНОСОВА, будинок 161
Контактна особа: Бондаренко Катерина Сергіївна
+380956276072
cpmsp.konstantinovka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 грудня 2019 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 28 грудня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 січня 2020 15:00
Очікувана вартість: 92 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 одиниця
Мережеве обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85114, Україна, Донецька область, Костянтинівка, Ломоносова,161
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника в національній валюті України в повному обсязі на протязі 15 календарних днів після фактичного передання Товару Покупцеві Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 грудня 2019 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2019 14:40
Мережеве обладнання 2020 (з правками).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 грудня 2019 09:00
Дата відповіді: 24 грудня 2019 09:36
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?

Так, допускаємо, але аналог зазначеного товару, повинен повною мірою задовольняти технічним характеристикам зазначених замовником у Додатку №2 до оголошення

- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника.

Учасник закупівлі зобов'язаний вказати в формі цінової пропозиції (Додаток № 1 до Оголошення) та специфікації (Додаток №2 до Договору) повну назву моделі товару, з якою він виходить на дані торги.

- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?

Закон не містить вимоги щодо обов’язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ.

Відповідно до пункту 12 частини 1 Закону «Про публічні закупівлі» найбільш економічно вигідна пропозиція – пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. При цьому при розгляданні та оцінці пропозицій замовник забезпечує ОДНАКОВИЙ підхід до учасників.

Проаналізувавши роз’яснення Мінекономрозвитку від 08.06.2015 року щодо питання участі постачальників, які не є платниками ПДВ, можна зробити висновок, що тендерний комітет замовника не може оцінювати пропозицію постачальника, який не є платником ПДВ, на інших умовах, аніж учасників платників ПДВ. При впровадженні діяльності в сфері закупівель замовники керуються базовими принципами її проведення, що закріплені в статті 3 Закону.

Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовники оцінюють пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником ПДВ, цілком ОДНАКОВО. При цьому, оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «ЦІНА». Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ) у разі якщо учасник є платником ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АМ ІНТЕГРАТОР ГРУП" 91 098,90
UAH з ПДВ
91 098,90
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АМ ІНТЕГРАТОР ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АМ ІНТЕГРАТОР ГРУП"
#39469334
Переможець 91 098,90
UAH з ПДВ
11 січня 2020 08:28

Документи

11 січня 2020 08:28
Електронний підпис
11 січня 2020 08:26
Рішення відп.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2020 08:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМ ІНТЕГРАТОР ГРУП"
#39469334
91 098,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 січня 2020 08:28
Електронний підпис
11 січня 2020 08:26
Рішення відп.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 14:04
Бранд 2.pdf укладений
22 січня 2020 14:01
Бранд 3.pdf укладений
22 січня 2020 14:01
Бранд 6.pdf укладений
22 січня 2020 14:01
Бранд 5.pdf укладений
22 січня 2020 14:01
Бранд 1.pdf укладений
22 січня 2020 14:01
Бранд 4.pdf укладений
22 січня 2020 14:01