Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Жмеринської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02125786 |
Місцезнаходження: | 23100, Україна , Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Київська, 1а |
Контактна особа: |
Євгенія Вертепна +380674316454 zakupivliosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2019 13:28 |
Оскарження наміру укласти договір: | 03 січня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
23 грудня 2019 13:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-11-000049 ● a13bfef714454425b713fd2228eca88f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2020 16:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.01.2020 №3
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 11.01.2020 №3
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17. UA-2019-12-23-002064-b 23.12.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-11 16:59:42
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-12-23-002064-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
З яких підстав застосовано переговорну процедуру закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 35 Закону (зазначити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування вказаної переговорної процедури закупівлі)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-01-14 14:56:30
Відповідь з додатками
Тендерний комітет управління освіти Жмеринської міської ради повідомляє,що сьогоднішній день ТОВ «Енера Вінниця» є суб’єктом постачання універсальної послуги у м. Вінниці та Вінницькій області.
Нормативними документами, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, є:
- Закон України “Про публічні закупівлі”;
- Закон України «Про ринок електричної енергії»;
- Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів»;
- постанова НКРЕКП від 14.06.2018 № 429;
- Постанова НКРЕКП від 26.10.2018 № 1268 (зокрема Додаток 3)
- Постанова НКРЕКП від 27.12.2017 № 1469 (перелік суб’єктів господарювання, створених у результаті здійснення заходів з відокремлення, які упродовж двох років виконують функції постачальника універсальних послуг на закріпленій територій.
З 1 січня 2019 по 31 грудня 2020 року, право на універсальну послугу мають побутові, малі непобутові споживачі, бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності та інші споживачі, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 КВт. В даному випадку управління освіти, на підтвердження права на універсальну послугу надає Перелік місць встановлення електролічильників, за якими проводиться розрахунок за відпущену електроенергію, включаючи субспоживачів та комерційну пропозицію для юридичних споживачів, які відносяться до сегменту ринку, обов’язки постачання якому покладені на Постачальника універсальних послуг.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління освіти Жмеринської ради повідомляє: що, відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі, Замовником усунено порушення шляхом дострокового припинення терміну дії договору ЖМ150100 від 11.01.2020 та опубліковано звіт про виконання договору після його розірвання. ( Копія додаткової угоди та звіту- додається)
2020-02-04 10:54:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 11.01.2020 №ЖМ-150100 додатковою угодою від 03.02.2020 №1
2020-02-05 17:34:00
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" #41835359 |
Переможець |
2 408 801,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2019 13:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2020 16:31
|
Додаткова угода ел. енергія.pdf | укладений |
03 лютого 2020 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2020 16:10
|
ЖМ 150100.pdf | укладений |
11 січня 2020 16:09
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 11 січня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
122 755,60
UAH (в тому числі ПДВ 20 459,26 UAH)
|
Причини розірвання договору: | на підставі висновку Державної аудиторської служби України Північного офісу Держаудитслужби управління північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій обл,від 29.01.2020 року, на офіційному сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-23-002064-b у зв’язку з неможливістю Постачальника, поставляти товар, керуючись ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. ст.607, 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України. Кількість (обсяг) товару-40262 кВт/год. Сума договору-122755.60 |