Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-9 класів та учнів пільгових категорій
Очікувана вартість
1 939 067,10 UAH
UA-2019-12-23-001402-a c04ec8e523f34250916d6ce3029bef6f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Касяненко Любов Анатоліївна

+380457751038 osvitabor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бородянської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143910
Місцезнаходження: 07801, Україна , Київська обл., Бородянка, вул. Центральна, 226
Контактна особа: Касяненко Любов Анатоліївна
+380457751038
osvitabor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 29 грудня 2019 23:17
Оскарження умов закупівлі: до 04 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 січня 2020 23:17
Початок аукціону: 09 січня 2020 13:13
Очікувана вартість: 1 939 067,10 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 390,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-9 класів та учнів пільгових категорій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: За місцезнаходженням навчальних закладів Бородянського району, Бородянський район, Київська область, 07801, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється на основі актів прийому-передачі наданих послуг за звітний період Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 грудня 2019 23:17
Електронний підпис
23 грудня 2019 23:12
Додатки до ТД (ЗНЗ на 2020рік).doc
23 грудня 2019 23:12
ТД (ЗНЗ) 2020р..doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2020 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "" 1 939 037,94
UAH
1 907 550,00
UAH
Документи
ПП "ШКОЛЯРИК" 1 935 200,00
UAH
1 935 200,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 січня 2020 15:30
Електронний підпис
13 січня 2020 15:28
лист.pdf
13 січня 2020 15:28
довідка МВС.pdf
13 січня 2020 15:28
довідка ДПІ.pdf
03 січня 2020 18:08
Електронний підпис
03 січня 2020 18:05
тендерна пропозиція.pdf
03 січня 2020 18:05
скан копії трудові.pdf
03 січня 2020 18:05
проект договору.pdf
03 січня 2020 18:05
кваліфікація.pdf
03 січня 2020 18:05
калькуляція.pdf
03 січня 2020 18:05
Документи.pdf
03 січня 2020 18:05
довідка працівники.pdf
03 січня 2020 18:05
аналогічний договір.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ ""

ПП "ШКОЛЯРИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ ""
#23239413
Переможець 1 907 550,00
UAH
13 січня 2020 12:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2020 12:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ ""
#23239413
1 907 550,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 10:58
Звіт про виконання договору укладений
15 січня 2021 10:57
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 12:47
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 16:15
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 15:20
pic812.pdf зміни до договору
24 січня 2020 15:15
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 14:57
Договір укладений
24 січня 2020 14:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони домовилися зменшити суму договору від 24.01.2020 № 1 (далі - Договору) на 344 150,0 грн.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони домовилися продовжити дію Договору від 31.08.2019 № 3 (далі - Договір), до 28.02.2020та домовилися укласти додаткову угоду на суму, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, а саме 68091,6 грн. У зв'язку з вищевказаним, пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: "Розрахункова ціна цього Договору становить 830 796,40грн. ( вісімсот тридцять тисяч сімсот дев’ятсот шість грн. 40 коп.) без ПДВ."
Номер договору про закупівлю: 1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони домовилися зменшити суму договору від 24.01.2020 № 1 (далі - Договору) на 296599,0 грн. У зв'язку з вищевказаним, пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: "Розрахункова ціна цього Договору становить 534 197,40 грн. (П’ятсот тридцять чотири тисячі сто дев’яносто сім грн. 40 коп.) без ПДВ".
Номер договору про закупівлю: 1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 534 197,40
UAH