ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери (сервер для функціонування комп’ютерної програми «Комплексна система автоматизації підприємства «IS pro»)
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2019-12-23-001152-b b2a8757d9cc54767b71eaec66882847c
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Виконавчий комітет Мукачівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04053743
Вебсайт замовника: https://mukachevo-rada.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, ПЛОЩА ДУХНОВИЧА, будинок 2
Контактна особа замовника: Вікторія Вікторівна Сусол
+380507096292
vikysyas@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 28 грудня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 січня 2020 13:00
Початок аукціону: 08 січня 2020 15:21
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери (сервер для функціонування комп’ютерної програми «Комплексна система автоматизації підприємства «IS pro»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, пл. Духновича Олександра, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 березня 2020
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок проводиться шляхом оплати Замовником вартості товару по безготівкому розрахунку протягом 7 робочих днів з моменту одержання товару за цінами згідно видаткових накладних Пiсляоплата 7 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

23 грудня 2019 11:25
Електронний цифровий підпис
23 грудня 2019 11:24
ТД серверне обладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-23-001152-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЙ ПІ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41132109
Дата подання: 26 грудня 2019 12:11
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (далі — дискримінаційні вимоги або дискримінаційні умови). Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно‑правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників
Вимога замовника про встановлення у Тендерній документації технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, яким відповідає лише продукція конкретного виробника є дискримінаційною. Позиція АМКУ: за таких умов замовник значно звужує коло учасників, обмежуючи його лише тими підприємствами, які зможуть запропонувати продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним щодо інших суб'єктів господарювання, які пропонують продукцію іншого виробника.
Шановний замовник! У пунктах 1.7 та 1.10 вказані дискримінаційні вимоги. Прохання привести як мінімум 2 варіанти серверів, різних виробників, які відповідають даним двом вимогам з посиланнями на офіційну документацію − повинен мати можливість підключення через зовнішній USB порт, наявний на передній частині сервера, пристроїв під управлінням ОС Android і ОС iOS для отримання інформації про стан сервера, версії встановлених мікрокодів, повідомлень про помилки, а також управління електроживленням сервера (включення, виключення, перезавантаження сервера ) з використанням спеціальних програм, написаних для ОС Android і ОС iOS; працездатність в діапазоні температур 5°C-45°C без обмеження часу роботи сервера. В іншому випадку просимо видалити ці вимоги як дискримінаційні, тому що ми не бачимо альтернативи інших виробників крім Lenovo.
Також вимагаємо внести зміни в пункт 2 - "Програмне забезпечення управління апаратною інфраструктурою з ліцензією.". Аргументуємо це тим, що система управління також підходить тільки під сервери Lenovo.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога не задоволена
28 грудня 2019 14:48
Опрацювавши вимогу ідентифікатор UA-2019-12-23-001152-b.b1 від 26.12.2019 р. та наведені у даній вимозі доводи необхідності внесення змін до тендерної документації, тендерний комітет виконавчого комітету Мукачівської міської ради (протокол №353/04-10 від 28.12.2019 року) вирішив, що дана вимога не підлягає до задоволення, у зв`язку з наступним.
Відносно наявності в тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, повідомляємо, що при формуванні тендерної документації, в тому числі технічного завдання Замовником дотримано вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, враховуючи вимоги ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», у примітці* до таблиці у Додатку 3 до тендерної документації зазначено:
“*У разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походженням або виробника, то разом з цим враховувати вираз «або еквівалент».”
Тому Учасник може пропонувати «еквівалент» або кращі параметри, що вимагаються у додатку 3 до тендерної документації.
При цьому, варто зазначити, що за результатами дослідження ринку виробників серверів, що є предметом закупівлі, є мінімум два виробника, які відповідають перерахованим параметрам у Додатку 3 до тендерної документації

Документи

28 грудня 2019 14:48
протокол 353 від 28.12.19.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 січня 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІННОВА ТЕЛ" 1 495 000,00
UAH з ПДВ
1 490 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ" 1 499 000,00
UAH з ПДВ
1 494 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ 1 499 100,00
UAH з ПДВ
1 499 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 січня 2020 12:24
sign.p7s
15 січня 2020 12:22
справка из НАЛОГОВОЙ.pdf
08 січня 2020 16:54
sign.p7s
07 січня 2020 12:22
sign.p7s
07 січня 2020 12:19
Інші документи.pdf
07 січня 2020 11:18
sign.p7s
07 січня 2020 11:14
Довіреність 29.zip
07 січня 2020 11:14
Гарантия 16031.zip
07 січня 2020 11:14
Технічні вимоги.pdf
07 січня 2020 11:14
Тендерна пропозиція.pdf
07 січня 2020 11:14
Проект договору.pdf
07 січня 2020 11:14
Інші документи.pdf
07 січня 2020 11:14
Гарантійний лист 3.pdf
07 січня 2020 11:14
Гарантійний лист 2.pdf
07 січня 2020 11:14
Гарантійний лист 1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІННОВА ТЕЛ"
#33938195
Переможець 1 490 500,00
UAH з ПДВ
10 січня 2020 13:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2020 13:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІННОВА ТЕЛ"
#33938195
1 490 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 січня 2020 09:57
договір №16 від 24.01.2020.PDF укладений
24 січня 2020 09:53
sign.p7s зміни до договору
05 березня 2020 11:46
звіт про виконання договору.PDF укладений
05 березня 2020 11:46
sign.p7s зміни до договору
28 лютого 2020 10:34
додаткова угода №2 від 28.02.20.PDF зміни до договору
28 лютого 2020 10:32
sign.p7s зміни до договору
27 лютого 2020 14:20
додаткова угода №1 від 27.02.20.PDF зміни до договору
27 лютого 2020 14:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Сторін
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Сторін, зазначення у специфікації інформації про технічні та кількісні характеристики складових частин серверу
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 490 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 248 416,66 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку