Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення (закупівля, виготовлення) скляних дверей у коридорах 1-4 поверхів та супутній поточний ремонт, м.Львів, пл.Ринок,1
Очікувана вартість
798 500,00 UAH
UA-2019-12-23-001118-a f4941434591041dfb7c4a5dd996fb44e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тихоліз Ірина Ярославівна

+380322975839 irynayakovets@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛКП "Ратуша-сервіс"
Код ЄДРПОУ: 23949155
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок,1,326
Контактна особа: Тихоліз Ірина Ярославівна
+380322975839
irynayakovets@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 грудня 2019 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 28 грудня 2019 17:01
Оскарження умов закупівлі: до 03 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 січня 2020 17:01
Початок аукціону: 08 січня 2020 15:15
Очікувана вартість: 798 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Встановлення (закупівля, виготовлення) скляних дверей у коридорах 1-4 поверхів та супутній поточний ремонт, м.Львів, пл.Ринок,1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 травня 2020
ДК 021:2015: 45421100-5 — Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі не більше 30% вартості договору (у разі здійснення попередньої оплати) Аванс 5 Робочі 30
Надання послуг Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10 календарних днів та тільки в межах коштів, спрямованих на виконання робіт, що є предметом цього Договору. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 85 % їх загальної вартості за договірною ціною (з врахуванням авансового платежу). Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації. Пiсляоплата 15 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 грудня 2019 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2019 16:57
Проект Договору ____ .doc
23 грудня 2019 16:57
ТЗ скляні двері.docx
23 грудня 2019 16:57
Додаток 3 технічне завдання скляні двері.docx
23 грудня 2019 16:57
тендерна документація скляні двері.docx
23 грудня 2019 16:57
ОГОЛОШЕННЯ скляні двері.docx
23 грудня 2019 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2019 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2019 16:57
Проект Договору ____ .doc
23 грудня 2019 16:57
ТЗ скляні двері.docx
23 грудня 2019 16:57
Додаток 3 технічне завдання скляні двері.docx
23 грудня 2019 16:57
тендерна документація скляні двері.docx
23 грудня 2019 16:57
ОГОЛОШЕННЯ скляні двері.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-23-001118-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України", Код ЄДРПОУ:20774040
Дата подання: 16 січня 2020 11:52
Оскарження дискваліфікації
Шановний Василь Олексійович!

13.01.2020 року Ви відхилили нашу тендерну пропозицію. Із аргументами, викладеними у Протоколі розгляду нашої пропозиції не погоджуємося з наступних підстав.

1. Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації, Вами встановлено вимогу, що учасник повинен надати Лист (довідка) на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків), за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника завірений печаткою (за наявності) про досвід успішного виконання договору (договорів) на виконання ремонтних робіт на суму від 200 000,00 грн. згідно поданого взірця.
Звертаємо Вашу увагу, що Тендерна документація не визначала поняття аналогічного договору, а лише містила застереження відносно його вартості.
Ми, Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України", надали Довідку про виконання аналогічних договорів, в якій зазначили інформацію про виконання двох договорів на суму більшу ніж 200 тисяч гривень кожен.
Таким чином, ми повністю виконали вимогу тендерної документації!
2. Щодо ідентифікатору закупівлі.
Звертаємо вашу увагу, що зазначення у формі «Тендерна пропозиція» ідентифікатору плану замість ідентифікатору закупівлі є формальною помилкою, адже це не впливає на зміст нашої пропозиції. І така технічна описка пов’язана виключно з оформленням документу «Тендерна пропозиція». Відповідно до Розділу 3 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Допущення формальних несуттєвих помилок не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника.
Таким чином, відхиливши нашу тендерну пропозицію за формальну помилку, Ви фактично порушуєте вимоги своєї Тендерній документації.
Також повідомляємо, що система Prozorro технічно реалізована таким чином, що план закупівлі може бути прив’язано виключно до однієї процедури закупівлі. Тому, навіть якщо перейти по ідентифікаторі плану, - можна буде побачити ідентифікатор закупівлі, до якої він прив’язаний.
Зважаючи на вищевикладене, просимо відмінити Ваше рішення про відхилення тендерної пропозиції Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України", оскільки таке рішення грубо порушує наші права як учасника закупівлі та принципи здійснення закупівель, зокрема – принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. У випадку незадоволення нашої вимоги, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України за захистом своїх поручених прав.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 січня 2020 23:22
Шановний учаснику. Повторно дослідивши документацію, вивчивши ваші зауваження та вимоги, члени тендерного комітету дійшли висновку залишити рішення щодо попередньої кваліфікації без змін.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-03-000018 ● 40f061e989074202a4046c05384e5496
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 березня 2020 16:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.03.2020 № 48

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 03.03.2020 № 48.

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-12-23-001118-a 23.12.2019. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши Висновки щодо моніторингу даної закупівлі, повідомляємо наступне. Щодо аналогічності договорів. Частиною другою статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону, це відображено в Додатку 1 до тендерної документації, зокрема чітко встановлено форму, суму та кількість. Учасником КП «Центр комплекс» надано довідку про виконання аналогічних договорів, які засвідчують виконання капітального ремонту системи опалення та капітального ремонту електромережі. Предметом даних договорів, яких були роботи з ремонту систем опалення та електромереж. Такі роботи є вузькоспеціальними і кардинально відрізняються від характеру робіт, які необхідно провести на об’єкті Замовника. Законодавство України не містить визначення поняття «аналогічний договір», тож варто звернутись до інших джерел. Відповідно до Академічного тлумачного словника (том 1, 1970–1980, стор. 42) аналогічний — це той, який становить аналогію до чого-небудь; подібний, схожий. Аналогічним договором є не лише договір із закупівлі ідентичної або тотожної послуги, а також і договір на закупівлю послуги з подібними або схожими характеристиками. Провівши порівняльний аналіз - ремонту систем опалення та електромереж (предмет договору поданого КП «Центр комплекс») і встановлення скляних дверей (предмет закупівлі) на засіданні тендерного комітету було прийнято рішення що дані предмети не є не лише аналогічними, а вони не є навіть схожими. Одночасно повідомляємо, що уточнення щодо даної вимоги учасниками на етапі подання тендерних пропозицій не подавалось, та не оскаржувалось. А у випадку, якщо не було оскаржено вимогу документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, згідно з абзацом 2 частини другої статті 18 Закону про публічні закупівлі, учасник зобов’язаний її виконати. У випадку її невиконання чи неналежного виконання замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника. Закон і орган оскарження (Антимонопольний комітет) встановлюють принцип «мовчазної згоди» учасників щодо цієї вимоги у випадку її неоскарження. Таку позицію відображено в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо процедури закупівлі № UA-2017-01-03-001110-b. Щодо матеріально-технічної бази для вивезення сміття. В Додатку 3 до Тендерної документації поставлено умову - Будівельне сміття прибирати та вивозити після кожного робочого дня (зранку до 9:00 або після 18:00).Силами підрядника звільнити приміщення від побутового сміття. Замовником не вимагалось наявність спеціального обладнання чи машини для вивезення сміття. Підрядник власними силами має це забезпечити – або ж вручну, або ж шляхом укладення договорів з надання послуг з вивезення будівельного сміття з організаціями, що на цьому спеціалізуються. Оскільки сума такого договору не перевищує 20%, від учасників не вимагалось документального підтвердження залучення таких організацій. Крім того, хочемо зауважити, що у процесі проведення процедури закупівлі Замовником за вказаною підставою не було відхилено жодного переможця. На етапі оприлюднення торгів та протягом строку для звернення за роз’ясненнями/оскарження жоден учасник/потенційний учасник не оскаржив дану вимогу як таку, що не відповідає законодавству України. І тому, зазначення вказаної вимоги ніяким чином не призвело до зловживань з нашого боку як Замовника. Не стало це і причиною для збільшення витрат бюджетних коштів, не призвело до будь-яких інших негативних наслідків. Щодо кінцевого бенефенціарного власника. У складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «БК ТМ ГРУП» надав довідку №7 від 02.01.2020/6, у якій зазначив, що в ЄДРПОУ наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Відповідно до наявної у вільному доступі інформації в ЄДРПОУ на офіційному сайті Міністерства юстиції України ( https://usr.minjust.gov.ua) щодо ТОВ «БК ТМ ГРУП» (код юридичної особи - 43356319), засновниками товариства є Процишин Тарас Миронович та Романюк Микола Васильович (фізичні особи). Відповідно до абз.2 п.9 ч.1 ст.9 Закону України від 15.05.2003 "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" (далі - Закон про реєстрацію) у разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається. Щодо довідки про відсутність заборгованості. Відповідно до вимог Додатку №2 до тендерної документації, для підтвердження відсутності підстав відмови участі в процедурі закупівлі відповідно до частини 2 статті 17 Закону переможець торгів повинен надати сканкопію документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Учасником-переможцем торгів ТОВ «БК ТМ ГРУП» 16.01.2020 року завантажено довідку від 13.01.2020 № 897 про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затверджено наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27.09.2018 за № 1102/32554). При дослідженні даного документу щодо його цілісності та справжності у порядку, визначеному законодавством, члени тендерного комітету перевірили даного учасника через бази даних відкритих реєстрів, зокрема через сайт http://sfs.gov.ua/businesspartner. Крім того, відповідно до «Порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі» (Затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України 17.01.2018 № 37/11, та зареєстровано в в Міністерстві юстиції України 05 лютого 2018 р. за № 139/31591) електронна система закупівель автоматично формує та передає до ІТС ДФС запит (запит було сформовано 13.01.2020 о 16.04) щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи ДФС (далі - відсутність/наявність заборгованості), в учасника процедури закупівлі (далі - запит) із зазначенням ідентифікатора закупівлі, коду згідно з ЄДРПОУ або реєстраційного номера облікової картки платника податків чи серії (за наявності) та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті), найменування або прізвища, імені, по батькові (за наявності) учасника процедури закупівлі. На запит накладається технологічний сертифікат державного підприємства "ПРОЗОРРО". Відповідь на запит щодо учасника ТМ БК ГРУП була сформованою та доступною для перегляду на майданчику 14.01.2020 року о 09 год 21 хв. Дослідивши в сукупності всі три джерела інформації, члени тендерного комітету дійшли висновку, що підстав для відхилення учасника-переможця ТОВ ТМ БК ГРУП, відповідно до ст 17 Закону "Про публічні закупівлі" немає, тому з ним укладено договір про виконання робіт від 31.01.2020 року.

2020-03-31 20:59:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 січня 2020 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" 770 000,00
UAH з ПДВ
739 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК ТМ ГРУП" 775 106,83
UAH з ПДВ
740 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 січня 2020 13:20
Електронний підпис
06 січня 2020 13:17
гарантійний термін.pdf
06 січня 2020 13:17
календарний графік.pdf
06 січня 2020 13:17
кошторис.pdf
06 січня 2020 13:17
технічні вимоги.pdf
06 січня 2020 13:17
проект договору.pdf
06 січня 2020 13:17
тендерна пропозиція.pdf
06 січня 2020 13:17
лист переможець.pdf
06 січня 2020 13:17
звіт ЄСВ.pdf
06 січня 2020 13:17
звіт 1 ДФ.pdf
06 січня 2020 13:17
ліцензія 2018.PDF
06 січня 2020 13:17
Статут нова редакція.pdf
06 січня 2020 13:17
лист про пільги з ПДВ.pdf
06 січня 2020 13:17
витяг з реєстру ПДВ.pdf
06 січня 2020 13:17
виписка з ЄДР.pdf
06 січня 2020 13:17
довідка про досвід.pdf

Публічні документи

16 січня 2020 14:06
Електронний підпис
16 січня 2020 13:50
уточнена пропозиція
16 січня 2020 13:50
довідка
16 січня 2020 13:50
несудимість
07 січня 2020 16:13
IMG-eddb56b34ed98f7a0b6b225711ba8122-V.jpg
07 січня 2020 16:13
IMG-eb4255a56a272d463d9e1ba66355f5f0-V.jpg
07 січня 2020 16:13
IMG-e251fc2aae8d114fe92593e7dd3e393d-V.jpg
07 січня 2020 16:13
IMG-d21077321ffa928054a7d758f80fee5f-V.jpg
07 січня 2020 16:13
IMG-d0a13a449dd559c5d27872dd8bc1db44-V.jpg
07 січня 2020 16:13
IMG-9402841fbb6e22a4e6e93037932f1d1a-V.jpg
07 січня 2020 16:13
IMG-7672297a258ee22d939a1109eea244a7-V.jpg
07 січня 2020 16:13
IMG-645440b4313de441cdfa3855c851e114-V.jpg
07 січня 2020 16:13
IMG-348afb33f81b33c42712dcf112c440b0-V.jpg
07 січня 2020 16:13
IMG-72f394d0a413d0774ff7f4dfc3b1a2f4-V.jpg
07 січня 2020 16:13
IMG-10f0a51ca5acae65e2f6dd890b955c87-V.jpg
07 січня 2020 16:13
IMG-6aaf459bc5767b356bb92dc884f0b8d3-V.jpg
07 січня 2020 16:13
20200103_123220.jpg
07 січня 2020 16:13
20200103_123211.jpg
07 січня 2020 16:13
IMG-4c689806fc29268f91bf27e91b642956-V.jpg
07 січня 2020 16:13
20200103_123159.jpg
07 січня 2020 16:13
20200103_123145.jpg
07 січня 2020 16:13
IMG-3b455aec7445844daee6c5880b99674a-V.jpg
07 січня 2020 16:13
20200103_123112.jpg
07 січня 2020 16:13
20200103_123055.jpg
07 січня 2020 16:13
IMG-0f8e90a569038dcf04eff4dba9089914-V.jpg
07 січня 2020 16:13
20200103_123833.jpg
07 січня 2020 16:13
20200103_123043.jpg
07 січня 2020 16:13
20200103_123819.jpg
07 січня 2020 16:13
20200103_123024.jpg
07 січня 2020 16:12
20200103_123808.jpg
07 січня 2020 16:12
20191227_100719.jpg
07 січня 2020 16:12
20200103_123758.jpg
07 січня 2020 16:12
20191227_100709.jpg
07 січня 2020 16:12
20200103_123738.jpg
07 січня 2020 16:12
20191227_100636.jpg
07 січня 2020 16:12
20200103_123730.jpg
07 січня 2020 16:12
20191227_100625.jpg
07 січня 2020 16:12
20200103_123656.jpg
07 січня 2020 16:12
20191219_101558.jpg
07 січня 2020 16:12
20200103_123647.jpg
07 січня 2020 16:12
20191219_101546.jpg
07 січня 2020 16:12
20200103_123636.jpg
07 січня 2020 16:12
документація 2.7z
07 січня 2020 16:12
20200103_123626.jpg
07 січня 2020 16:12
20200103_123614.jpg
07 січня 2020 16:12
20200103_123605.jpg
07 січня 2020 16:12
IMG-d0a13a449dd559c5d27872dd8bc1db44-V.jpg
07 січня 2020 16:12
20200103_123554.jpg
07 січня 2020 16:12
IMG-9402841fbb6e22a4e6e93037932f1d1a-V.jpg
07 січня 2020 16:12
20200103_123541.jpg
07 січня 2020 16:12
20200103_123313.jpg
07 січня 2020 16:12
IMG-7672297a258ee22d939a1109eea244a7-V.jpg
07 січня 2020 16:12
20200103_123302.jpg
07 січня 2020 16:12
IMG-645440b4313de441cdfa3855c851e114-V.jpg
07 січня 2020 16:12
20200103_123255.jpg
07 січня 2020 16:12
IMG-348afb33f81b33c42712dcf112c440b0-V.jpg
07 січня 2020 16:12
IMG-72f394d0a413d0774ff7f4dfc3b1a2f4-V.jpg
07 січня 2020 16:12
20200103_123247.jpg
07 січня 2020 16:11
IMG-10f0a51ca5acae65e2f6dd890b955c87-V.jpg
07 січня 2020 16:11
20200103_123238.jpg
07 січня 2020 16:11
20200103_123229.jpg
07 січня 2020 16:11
IMG-6aaf459bc5767b356bb92dc884f0b8d3-V.jpg
07 січня 2020 16:11
IMG-4c689806fc29268f91bf27e91b642956-V.jpg
07 січня 2020 16:11
IMG-3b455aec7445844daee6c5880b99674a-V.jpg
07 січня 2020 16:11
IMG-0f8e90a569038dcf04eff4dba9089914-V.jpg
07 січня 2020 16:11
20200103_123833.jpg
07 січня 2020 16:11
20200103_123819.jpg
07 січня 2020 16:11
20200103_123808.jpg
07 січня 2020 16:11
20200103_123758.jpg
07 січня 2020 16:11
20200103_123738.jpg
07 січня 2020 16:11
20200103_123730.jpg
07 січня 2020 16:11
20200103_123656.jpg
07 січня 2020 16:11
20200103_123647.jpg
07 січня 2020 16:11
20200103_123636.jpg
07 січня 2020 16:11
20200103_123626.jpg
07 січня 2020 16:11
20200103_123614.jpg
07 січня 2020 16:11
20200103_123605.jpg
07 січня 2020 16:11
20200103_123554.jpg
07 січня 2020 16:11
20200103_123541.jpg
07 січня 2020 16:11
20200103_123313.jpg
07 січня 2020 16:11
20200103_123302.jpg
07 січня 2020 16:11
20200103_123255.jpg
07 січня 2020 16:11
20200103_123247.jpg
07 січня 2020 16:11
20200103_123238.jpg
07 січня 2020 16:11
20200103_123229.jpg
07 січня 2020 16:11
20200103_123220.jpg
07 січня 2020 16:11
20200103_123211.jpg
07 січня 2020 16:11
20200103_123159.jpg
07 січня 2020 16:11
20200103_123145.jpg
07 січня 2020 16:11
20200103_123112.jpg
07 січня 2020 16:11
20200103_123055.jpg
07 січня 2020 16:11
20200103_123043.jpg
07 січня 2020 16:11
20200103_123024.jpg
07 січня 2020 16:11
20191227_100719.jpg
07 січня 2020 16:11
20191227_100709.jpg
07 січня 2020 16:11
20191227_100636.jpg
07 січня 2020 16:11
20191227_100625.jpg
07 січня 2020 16:11
20191219_101558.jpg
07 січня 2020 16:11
20191219_101546.jpg
07 січня 2020 16:11
020.jpg
07 січня 2020 16:11
019.jpg
07 січня 2020 16:11
018.jpg
07 січня 2020 16:11
017.jpg
07 січня 2020 16:11
016.jpg
07 січня 2020 16:11
015.jpg
07 січня 2020 16:11
014.jpg
07 січня 2020 16:11
013.jpg
07 січня 2020 16:11
012.jpg
07 січня 2020 16:11
011.jpg
07 січня 2020 16:11
010.jpg
07 січня 2020 16:11
009.jpg
07 січня 2020 16:11
008.jpg
07 січня 2020 16:11
007.jpg
07 січня 2020 16:11
006.jpg
07 січня 2020 16:11
005.jpg
07 січня 2020 16:11
004.jpg
07 січня 2020 16:11
003.jpg
07 січня 2020 16:11
002.jpg
07 січня 2020 16:11
001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"

ТОВ "БК ТМ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"
#20774040
Відхилено 739 000,00
UAH з ПДВ
13 січня 2020 15:52
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "БК ТМ ГРУП"
#43356319
Переможець 740 000,00
UAH з ПДВ
13 січня 2020 16:03

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" #20774040

№ рішення у справі

63/17- р/к

Дата рішення у справі

04.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

№ рішення у справі

727-р

Дата рішення у справі

29.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

13 січня 2020 15:51
Електронний підпис
13 січня 2020 15:43
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2020 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК ТМ ГРУП"
#43356319
740 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 09:54
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 16:38
додаткова _3 скляні.pdf зміни до договору
28 липня 2020 16:28
Електронний підпис укладений
28 травня 2020 10:58
додаткова _ 2.pdf зміни до договору
28 травня 2020 10:57
Електронний підпис укладений
06 лютого 2020 13:44
IMG_2437.jpg зміни до договору
06 лютого 2020 13:41
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 16:19
специфікація укладений
31 січня 2020 16:12
календарний план укладений
31 січня 2020 16:12
Договірна ціна укладений
31 січня 2020 16:12
Договір укладений
31 січня 2020 16:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна в частині місцезнаходження, реквізити
Номер договору про закупівлю: 31/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору, а також внесення змін в календарний план виконання робіт через форсмажорні обставини (впровадження карантину)
Номер договору про закупівлю: 31/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт по договору (внесення змін в календарний графік), а також внесення змін в календарний план виконання робіт через форсмажорні обставини (впровадження карантину)
Номер договору про закупівлю: 31/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 692 423,29
UAH