Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціальний робочий одяг
Очікувана вартість
63 000,00 UAH
UA-2019-12-23-001102-a f88eb4a4e4304f40ac7468a1d9676f4a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимчук Ярослав

(097)9471755 CEMD.YAROSLAV@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 38554360
Місцезнаходження: 76009, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ СОФІЇВКА, будинок 39
Контактна особа: Тимчук Ярослав
(097)9471755
CEMD.YAROSLAV@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57 шт
Спеціальний робочий одяг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата по договору проводиться покупцем протягом 14 днів з моменту отримання товару шляхом безготівкового переказу на розрахунковий рахунок постачальника, вказаний у даному договорі відповідно до ціни, встановленої сторонами договору у специфікації, погодженої у замовленні та відображеної у накладній на товар. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

23 грудня 2019 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2019 16:48
Договір ФОП Пастернак С І від 23 12 2019 № 327.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Пастернак Станіслава Іванівна
#1551607840
Переможець 63 000,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 16:55

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 16:56
Договір ФОП Пастернак С І від 23 12 2019 № 327.pdf укладений
23 грудня 2019 16:56