Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015 - 72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Технічна підтримка та програмне супроводження комп'ютерної програми «Реєстр територіальної громади міста Харкова»)
72260000-5, Software-related services (Technical support and software support of the computer program «Register of the Territorial Community of Kharkiv»
Очікувана вартість
3 668 752,00 UAH
UA-2019-12-23-000933-a 130e676bcd304562aec7f78366f028bf
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гриценко Олена Віталіївна

+380577607261 poshtova_adresa_@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "ХАРКІВСЬКИЙ ДАТА ЦЕНТР"
Код ЄДРПОУ: 40848524
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська область обл., Харків, вул.Конторська, 35
Контактна особа: Гриценко Олена Віталіївна
+380577607261
poshtova_adresa_@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: ME UTILITY ENTE RPRISE «Kharkiv Data Center»
National ID: 40848524
Contact point:
+380577607261
poshtova_adresa_@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 грудня 2019 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2020 17:00
Початок аукціону: 03 лютого 2020 15:56
Очікувана вартість: 3 668 752,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 343,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 23 грудня 2019 15:58
Enquiries until: 13 січня 2020 17:00
Complaints submission until: до 19 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 січня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 3 668 752 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 18 344 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код ДК 021-2015 - 72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Технічна підтримка та програмне супроводження комп'ютерної програми «Реєстр територіальної громади міста Харкова»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61052, Україна, Харківська область, Kharkiv, Kontorska street, 35
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

72260000-5, Software-related services (Technical support and software support of the computer program «Register of the Territorial Community of Kharkiv»
CPV: 72260000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості послуг здійснюється протягом 5 робочих днів після підписання Акту виконаних послуг при наявності фінансування з міського бюджету м. Харкова./ Payment for the cost of services is made within 5 working days after the signing of the Act of rendered services, provided there is financing from the city budget of Kharkiv. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 грудня 2019 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2019 15:58
Тендерна документація ДК 021-2015 72260000-5 РТГ_євроторги_23.12.2019.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-01-17-000179 ● 887aa43cd3c145d1a5c630955538b937
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2023 18:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
17.01.2023 № 6
(дата)
м.Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 16.01.2023 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 17.01.2023 № 6

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2019-12-23-000933-a 23.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-01-20 19:48:05

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Код ДК 021-2015 - 72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Технічна підтримка та програмне супроводження комп'ютерної програми «Реєстр територіальної громади міста Харкова»)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-12-23-000933-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по цьому договору (зокрема: рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 лютого 2023
Кінцевий строк оскарження: 24 лютого 2023

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 січня 2020
UA-2019-12-23-000933-a130e676bcd304562aec7f78366f028bf
Найменування: КП "ХАРКІВСЬКИЙ ДАТА ЦЕНТР"
Код ЄДРПОУ: 40848524
Місцезнаходження: 61052, Україна, Харківська область обл., Харків, вул.Конторська, 35
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВ ЮНІОН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНА НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЦЕНТР ІНФОРМАЦІЙНИХ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

22 січня 2020 17:02
Інші документи.pdf
22 січня 2020 17:02
проект договору.pdf
22 січня 2020 17:02
технічні вимоги.pdf
22 січня 2020 17:02
реєстр документів.pdf

Документи

Публічні документи

23 січня 2020 16:22
ЦІКТ_РТГ_2 додаток.pdf
23 січня 2020 16:22
ЦІКТ_РТГ_Реестр.pdf
23 січня 2020 16:22
ЦІКТ_РТГ_інше.pdf
23 січня 2020 16:22
ЦІКТ_РТГ_5 додаток.pdf
23 січня 2020 16:22
ЦІКТ_РТГ_повноваж.pdf
23 січня 2020 16:22
ЦІКТ_РТГ_4 додаток-2.pdf
23 січня 2020 16:22
ЦІКТ_РТГ_4 додаток-1.pdf
23 січня 2020 16:21
ЦІКТ_РТГ_1 додаток.pdf
23 січня 2020 16:21
ЦІКТ_РТГ_3 додаток.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВ ЮНІОН"

ПРИВАТНА НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЦЕНТР ІНФОРМАЦІЙНИХ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВ ЮНІОН" 3 660 000,00
UAH
3 604 960,00
UAH
Документи
ПРИВАТНА НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЦЕНТР ІНФОРМАЦІЙНИХ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" 3 652 110,00
UAH
3 615 216,00
UAH
Документи

Публічні документи

22 січня 2020 17:02
Інші документи.pdf
22 січня 2020 17:02
проект договору.pdf
22 січня 2020 17:02
технічні вимоги.pdf
22 січня 2020 17:02
реєстр документів.pdf

Публічні документи

23 січня 2020 16:22
ЦІКТ_РТГ_2 додаток.pdf
23 січня 2020 16:22
ЦІКТ_РТГ_Реестр.pdf
23 січня 2020 16:22
ЦІКТ_РТГ_інше.pdf
23 січня 2020 16:22
ЦІКТ_РТГ_5 додаток.pdf
23 січня 2020 16:22
ЦІКТ_РТГ_повноваж.pdf
23 січня 2020 16:22
ЦІКТ_РТГ_4 додаток-2.pdf
23 січня 2020 16:22
ЦІКТ_РТГ_4 додаток-1.pdf
23 січня 2020 16:21
ЦІКТ_РТГ_1 додаток.pdf
23 січня 2020 16:21
ЦІКТ_РТГ_3 додаток.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВ ЮНІОН"

ПРИВАТНА НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЦЕНТР ІНФОРМАЦІЙНИХ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВ ЮНІОН"
#42484986
Переможець 3 604 960,00
UAH
06 лютого 2020 09:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2020 09:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВ ЮНІОН"
#42484986
3 604 960,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 10:10
Дод.угода 2.PDF зміни до договору
25 січня 2021 10:09
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 09:33
Д.у _1 від 30.12.2020.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 09:31
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 11:14
Договір про закупівлю укладений
17 лютого 2020 11:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початок наступного року
Номер договору про закупівлю: 1702/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору №1702/1 - ТП від 17.02.2020 року відповідно до п.8 частини 4 та частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у частині збільшення обсягу закупівлі що не перебільшує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 1702/1
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML