Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Еlectrical energy
Еlectrical energy
Очікувана вартість
20 728 880,00 UAH
UA-2019-12-23-000769-c ● c088c0c4312840c2bb56f54f82bcfded
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 22800735 |
Місцезнаходження: | 18002, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 285, м. Черкаси, Україна |
Контактна особа: |
Кульбашна Людмила +380504477586 lminko@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Public Joint Stock Company "Cherkasyoblenergo" |
National ID: | 22800735 |
Contact point: |
Kulbashna Luidmila +380504477586 lminko@bigmir.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2019 14:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 січня 2020 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2020 08:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2020 13:54 |
Очікувана вартість: | 20 728 880,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Publication date: | 23 грудня 2019 14:55 |
Enquiries until: | 13 січня 2020 08:00 |
Complaints submission until: | до 19 січня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 січня 2020 08:00 |
Information
Estimated total value: | 20 728 880 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 700 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,01 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Scope of the procurement
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї.
The range, quantity of goods and other terms of purchase are specified in the tender documentation and appendices thereto.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11026000 кВт*год
Електрична енергія (джерело фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Еlectrical energy (Purchasing financing source - own budget (funds from business activity of the enterprise)
CPV: 09310000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | 30% оплата від планового постачання – до 28 числа місяця перед місяцем постачання | Аванс | 2 | Календарні | 30 |
Iнша подія | 30% оплата від планового постачання – до 10 числа місяця постачання | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Iнша подія | 20% оплата від планового постачання – до 20 числа місяця постачання | Аванс | 20 | Календарні | 20 |
Дата закінчення звітного періоду | 20% оплата від планового постачання з урахуванням фактичного споживання електричної енергії в поточному місяці поставки - до 5 числа місяця після місяця постачання | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 грудня 2019 14:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 грудня 2019 14:52 |
Додаток 1_тендерна пропозиція.doc | |
23 грудня 2019 14:52 |
Додаток 2_документи для учасників.doc | |
23 грудня 2019 14:52 |
Додаток 3_документи для переможців.doc | |
23 грудня 2019 14:52 |
Додаток 4_проект договору.doc | |
23 грудня 2019 14:52 |
Додаток 5_технічні вимоги.doc | |
23 грудня 2019 14:52 |
ТД_анг.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
тариф з передачі елекричної енергії
Дата подання: 28 грудня 2019 11:34
Дата відповіді: 03 січня 2020 12:22
Доброго дня. Чи врахований в очікуваної вартості закупівлі тариф на послуги з передачі елекричної енергії?
Відповідь: Добрий день! В очікуваної вартості закупівлі врахована вартість (тариф) послуг з передачі електричної енергії.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-23-000769-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК"), Код ЄДРПОУ:42114410
Дата подання: 19 березня 2020 15:23
ВИМОГА щодо відхилення тендерних пропозицій учасників
У зв’язку із прийнятим Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4625- р/пк-пз від 11.03.2020 року задля дотримання і непорушення права ТОВ «ООЕК» на об'єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, порівняно із тендерними пропозиціями інших учасників, на виконання вимог статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) у ТОВ «ООЕК» виникає невідкладна необхідність звернути увагу Замовника на наступне:
З приводу учасника ТОВ «Ернерінг» –
1. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «…Згідно ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників. Вартість чистих активів визначається станом на кінець попереднього кварталу. Згідно ПСБО (Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку) 19, чисті активи – активи підприємства за вирахуванням його зобов'язань. Отже, у разі, якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника…».
Також, відповідно пункту 2.11 Додатку 2 до тендерної документації, учасники у складі тендерної документації повинні надати «документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника, а у випадку, якщо очікувана вартість предмету закупівлі перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу додатково надати рішення загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається згода на вчинення значних правочинів, в тому числі укладення договору за результатами даної закупівлі».
У складі документів тендерної пропозиції ТОВ «Ернерінг» відсутній баланс на кінець попереднього періоду, на підставі якого Замовник мав би можливість визначити вартість чистих активів (баланс) учасника.
Замовник відхилив пропозиції учасників ТОВ Теплоенерго Груп, ТОВ "Криворізька Енергетична Компанія", ТОВ "Веракс Енерджі" за відсутність документу, який визначає вартість чистих активів (баланс), однак пропозиція ТОВ «Ернерінг» була допущена до аукціону з відсутнім балансом. Вищенаведене є порушення принципу публічних закупівель відповідно до ст 3. Закону та є недопустимим.
Повторимось, що зазначений висновок про невідповідність пропозиції Учасника умовам тендерної документації у випадку ненадання балансу саме за попередній квартал підтверджується, зокрема, Рішенням саме по цій закупівлі Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4625- р/пк-пз від 11.03.2020 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-23-000769-c).
2. Відповідно до підпункту 2.5 пункту 2 «Інші документи» Додатку № 2 до тендерної
Документації містилась беззастережна вимога щодо надання учасником у складі пропозиції проект договору, завірений печаткою та скріплений підписом уповноваженої особи учасника (у разі наявності печатки).
Відповідно до Додатку № 4 до тендерної документації:
«* проект договору повинен бути заповнений:
- відомості про суб’єкта господарської діяльності;
- реквізити;
- додаток № 2».
У складі документів тендерної пропозиції ТОВ «Ернерінг» наданий проект договору не заповнений, а саме, відсутні відомості про суб’єкта господарської діяльності та реквізити учасника.
Просимо врахувати викладені вимоги та прийняти законне та обґрунтоване рішення за результатом їх вирішення в частині відхилення пропозицій учасників, які не відповідають вимогам тендерної документації зважаючи на вищенаведені обставини та керуючись також прийнятим Рішенням Колегії АМКУ № 4625- р/пк-пз від 11.03.2020 року.
Відтак допуск до аукціону учасників із такими невідповідностями тендерної пропозиції вимогам тендерної документації свідчитиме про порушення принципів публічних закупівель та порушення прав та законних інтересів ТОВ «ООЕК» та упереджене ставлення у даній закупівлі. У випадку невиконання Замовником наших законних вимог ТОВ «ООЕК» буде змушене звернутися до органу оскарження з вимогою про скасування рішення Замовника щодо визначення переможцем учасника, яке не ґрунтуватиметься на вимогах закону. А у разі укладання договору в подальшому до відповідних судових органів про визнання його нікчемним, як такого, що укладений з порушенням законодавства із покладенням всіх витрат на винну сторону, які виникнуть в результаті такого звернення.
Вбачаємо за необхідне наголосити, що вищезазначені вимоги не є тиском на Замовника, а подаються задля дотримання законності недискримінаційного та неупередженого відношення Замовника до всіх учасників без виключення, з огляду на нововиявлені обставини та позицію Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель викладену в рішенні№ 4625- р/пк-пз від 11.03.2020 року та спрямовані з метою запобігання порушення законодавства у даній закупівлі, та недопущення порушення прав та законних інтересів ТОВ «ООЕК» відповідно.
Розгорнути
Згорнути
З приводу учасника ТОВ «Ернерінг» –
1. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «…Згідно ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників. Вартість чистих активів визначається станом на кінець попереднього кварталу. Згідно ПСБО (Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку) 19, чисті активи – активи підприємства за вирахуванням його зобов'язань. Отже, у разі, якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника…».
Також, відповідно пункту 2.11 Додатку 2 до тендерної документації, учасники у складі тендерної документації повинні надати «документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника, а у випадку, якщо очікувана вартість предмету закупівлі перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу додатково надати рішення загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається згода на вчинення значних правочинів, в тому числі укладення договору за результатами даної закупівлі».
У складі документів тендерної пропозиції ТОВ «Ернерінг» відсутній баланс на кінець попереднього періоду, на підставі якого Замовник мав би можливість визначити вартість чистих активів (баланс) учасника.
Замовник відхилив пропозиції учасників ТОВ Теплоенерго Груп, ТОВ "Криворізька Енергетична Компанія", ТОВ "Веракс Енерджі" за відсутність документу, який визначає вартість чистих активів (баланс), однак пропозиція ТОВ «Ернерінг» була допущена до аукціону з відсутнім балансом. Вищенаведене є порушення принципу публічних закупівель відповідно до ст 3. Закону та є недопустимим.
Повторимось, що зазначений висновок про невідповідність пропозиції Учасника умовам тендерної документації у випадку ненадання балансу саме за попередній квартал підтверджується, зокрема, Рішенням саме по цій закупівлі Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4625- р/пк-пз від 11.03.2020 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-23-000769-c).
2. Відповідно до підпункту 2.5 пункту 2 «Інші документи» Додатку № 2 до тендерної
Документації містилась беззастережна вимога щодо надання учасником у складі пропозиції проект договору, завірений печаткою та скріплений підписом уповноваженої особи учасника (у разі наявності печатки).
Відповідно до Додатку № 4 до тендерної документації:
«* проект договору повинен бути заповнений:
- відомості про суб’єкта господарської діяльності;
- реквізити;
- додаток № 2».
У складі документів тендерної пропозиції ТОВ «Ернерінг» наданий проект договору не заповнений, а саме, відсутні відомості про суб’єкта господарської діяльності та реквізити учасника.
Просимо врахувати викладені вимоги та прийняти законне та обґрунтоване рішення за результатом їх вирішення в частині відхилення пропозицій учасників, які не відповідають вимогам тендерної документації зважаючи на вищенаведені обставини та керуючись також прийнятим Рішенням Колегії АМКУ № 4625- р/пк-пз від 11.03.2020 року.
Відтак допуск до аукціону учасників із такими невідповідностями тендерної пропозиції вимогам тендерної документації свідчитиме про порушення принципів публічних закупівель та порушення прав та законних інтересів ТОВ «ООЕК» та упереджене ставлення у даній закупівлі. У випадку невиконання Замовником наших законних вимог ТОВ «ООЕК» буде змушене звернутися до органу оскарження з вимогою про скасування рішення Замовника щодо визначення переможцем учасника, яке не ґрунтуватиметься на вимогах закону. А у разі укладання договору в подальшому до відповідних судових органів про визнання його нікчемним, як такого, що укладений з порушенням законодавства із покладенням всіх витрат на винну сторону, які виникнуть в результаті такого звернення.
Вбачаємо за необхідне наголосити, що вищезазначені вимоги не є тиском на Замовника, а подаються задля дотримання законності недискримінаційного та неупередженого відношення Замовника до всіх учасників без виключення, з огляду на нововиявлені обставини та позицію Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель викладену в рішенні№ 4625- р/пк-пз від 11.03.2020 року та спрямовані з метою запобігання порушення законодавства у даній закупівлі, та недопущення порушення прав та законних інтересів ТОВ «ООЕК» відповідно.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 березня 2020 14:04
За для дотримання добросовісної конкуренції серед Учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, недискримінації Учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, - тендерний комітет Замовника вважає за доцільне відхилити пропозицію Учасника ТОВ «ЕРНЕРІНГ» згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) – тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тендерний комітет Замовника буде в подальшому дотримуватися недискримінаційного та неупередженого відношення до всіх Учасників.
Тендерний комітет Замовника буде в подальшому дотримуватися недискримінаційного та неупередженого відношення до всіх Учасників.
Номер вимоги: UA-2019-12-23-000769-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК"), Код ЄДРПОУ:42114410
Дата подання: 19 березня 2020 15:22
ВИМОГА щодо відхилення тендерних пропозицій учасників
У зв’язку із прийнятим Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4625- р/пк-пз від 11.03.2020 року задля дотримання і непорушення права ТОВ «ООЕК» на об'єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, порівняно із тендерними пропозиціями інших учасників, на виконання вимог статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) у ТОВ «ООЕК» виникає невідкладна необхідність звернути увагу Замовника на наступне:
З приводу учасника ТОВ «Укр газ ресурс» –
1. Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі –Колегія) № 4625- р/пк-пз від 11.03.2020 (надалі – Рішення) задоволено скаргу учасника ТОВ «Укр газ ресурс» з приводу необхідності відхилення пропозиції ТОВ «ООЕК» через порушення вимог тендерної документації в частині відсутності у складі тендерної пропозиції ТОВ «ООЕК» балансу за попередній квартал. «У складі Пропозиції ТОВ "ООЕК" (файл "Фін звітність 9 мес 2019.pdf") міститься баланс станом на 30.09.2019. Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутній баланс за попередній квартал, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи викладене, Пропозиція ТОВ "ООЕК" не відповідала умовам Документації в цій частині.» – з тексту Рішення.
Враховуючи такий висновок Колегії у мотивувальній частині Рішення з цього випливає, що тендерна позиція учасника ТОВ «Укр газ ресурс» аналогічно не була дотримана вимогам тендерної документації в цій же частині та підлягає відхиленню з огляду на аналогічні обставини.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «…Згідно ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників. Вартість чистих активів визначається станом на кінець попереднього кварталу. Згідно ПСБО (Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку) 19, чисті активи – активи підприємства за вирахуванням його зобов'язань. Отже, у разі, якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника…».
У складі документів тендерної пропозиції ТОВ "Укр газ ресурс" завантажено файл «6 ст. 44 ч.2 Фін звіт Баланс 3_квартал_2019 (копія).pdf», в якому міститься його фінансова звітність, а саме Баланс на 30 вересня 2019 року і Звіт про фінансові результати за 9 місяців 2019 року. Документи тендерної пропозиції ТОВ "Укр газ ресурс" завантажені у систему аналогічно 22.01.2020 року. Разом з тим, у складі пропозиції Учасника відсутні фінансовий баланс та звіт про фінансові результати саме за попередній квартал, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
Повторимось, що зазначений висновок про невідповідність пропозиції Учасника умовам тендерної документації у випадку ненадання балансу саме за попередній квартал підтверджується, зокрема, Рішенням саме по цій закупівлі Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4625- р/пк-пз від 11.03.2020 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-23-000769-c).
2. Крім цього, оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено відповідно до частини 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 27 Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Відповідно до частини 5 статті 28 Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Після проведеного аукціону цінові пропозиції учасників (тендерні пропозиції) відкриваються для розгляду Замовнику та іншим учасникам процедури. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Укр газ ресурс» міститься документ «Цінова пропозиція з ціною скрита.pdf», який визначено, як конфіденційний документ.
По-перше, відповідно до частини 2 статті 27 конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону. Вищенаведене є прямим порушенням законодавства у сфері закупівель.
По-друге, Замовнику на етапі перекваліфікації до проведення аукціону вже відома початкова цінова пропозиція ТОВ «Укр газ ресурс», що суперечить статтям 27, 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Згідно п. 1 розділу 3 Тендерної документації Замовника «Завантажені файли (скановані копії документів, довідки тощо) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки (крім учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством). Документи тендерної пропозиції учасника подаються у форматі .pdf у вигляді кольорових сканкопій.».
Документи, надані ТОВ «Укр газ ресурс», не відповідають вказаним вище вимогам тендерної документації, а саме всі визначені документи тендерної пропозиції подані ТОВ «Укр газ ресурс», не є сканованими копіями з оригіналів документів, оскільки документи, що були надані учасником були створені шляхом накладання сканованої копії печатки підприємства та підпису директора на документ у форматі .dос з наступним збереженням документу у форматі PDF (Portable Document Format). Отже, зазначена інформація викладена в даних документах не містить обов’язкового реквізиту документа – власноручного підпису, уповноваженої особи, що свідчить про відсутність волевиявлення уповноваженої особи на підписання документа. Створення "документів" таким чином, взагалі виключає можливість існування документа у паперовому вигляді, який власноручно підписує уповноважена особа, засвідчує печаткою, та потім робить з нього сканкопію.
Для перевірки наведених вище фактів можна завантажити будь-який файл, що був поданий учасником ТОВ «Укр газ ресурс», (окрім засвідчених копій) у програму для проведення конвертації з формату pdf в doc, після конвертації такий файл буде містити сканований підпис та печатку учасника, які були накладені на документи.
Таку перевірку можна здійснити онлайн, за посиланням:
https://www.ilovepdf.com/pdf_to_word.
Враховуючи вищевказане, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та має бути відхилена у встановленому Замовником і чинним Законодавством порядку. Відповідно документи надані в складі пропозиції ТОВ «Укр газ ресурс» не є сканованими копіями оригіналів документів, оскільки, очевидно створювались шляхом графічно-комп’ютерного редагування. Файли, які були надані учасником були створені шляхом накладання картинки з підписом та печаткою на файл у форматі .doc, з послідуючим збереженням у форматі .pdf, що нівелює правомірність акцепту такої пропозиції.
Для прикладу закупівлі за ідентифікаторами, де замовники відхиляли пропозиції учасників із тотожніми порушеннями: UA-2019-12-09-003241-b.c1, UA-2019-10-30-001771-b.c1 та інші
Просимо врахувати викладені вимоги та прийняти законне та обґрунтоване рішення за результатом їх вирішення в частині відхилення пропозицій учасників, які не відповідають вимогам тендерної документації зважаючи на вищенаведені обставини та керуючись також прийнятим Рішенням Колегії АМКУ № 4625- р/пк-пз від 11.03.2020 року.
Відтак допуск до аукціону учасників із такими невідповідностями тендерної пропозиції вимогам тендерної документації свідчитиме про порушення принципів публічних закупівель та порушення прав та законних інтересів ТОВ «ООЕК» та упереджене ставлення у даній закупівлі. У випадку невиконання Замовником наших законних вимог ТОВ «ООЕК» буде змушене звернутися до органу оскарження з вимогою про скасування рішення Замовника щодо визначення переможцем учасника, яке не ґрунтуватиметься на вимогах закону. А у разі укладання договору в подальшому до відповідних судових органів про визнання його нікчемним, як такого, що укладений з порушенням законодавства із покладенням всіх витрат на винну сторону, які виникнуть в результаті такого звернення.
Вбачаємо за необхідне наголосити, що вищезазначені вимоги не є тиском на Замовника, а подаються задля дотримання законності недискримінаційного та неупередженого відношення Замовника до всіх учасників без виключення, з огляду на нововиявлені обставини та позицію Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель викладену в рішенні№ 4625- р/пк-пз від 11.03.2020 року та спрямовані з метою запобігання порушення законодавства у даній закупівлі, та недопущення порушення прав та законних інтересів ТОВ «ООЕК» відповідно.
Розгорнути
Згорнути
З приводу учасника ТОВ «Укр газ ресурс» –
1. Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі –Колегія) № 4625- р/пк-пз від 11.03.2020 (надалі – Рішення) задоволено скаргу учасника ТОВ «Укр газ ресурс» з приводу необхідності відхилення пропозиції ТОВ «ООЕК» через порушення вимог тендерної документації в частині відсутності у складі тендерної пропозиції ТОВ «ООЕК» балансу за попередній квартал. «У складі Пропозиції ТОВ "ООЕК" (файл "Фін звітність 9 мес 2019.pdf") міститься баланс станом на 30.09.2019. Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутній баланс за попередній квартал, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи викладене, Пропозиція ТОВ "ООЕК" не відповідала умовам Документації в цій частині.» – з тексту Рішення.
Враховуючи такий висновок Колегії у мотивувальній частині Рішення з цього випливає, що тендерна позиція учасника ТОВ «Укр газ ресурс» аналогічно не була дотримана вимогам тендерної документації в цій же частині та підлягає відхиленню з огляду на аналогічні обставини.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «…Згідно ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників. Вартість чистих активів визначається станом на кінець попереднього кварталу. Згідно ПСБО (Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку) 19, чисті активи – активи підприємства за вирахуванням його зобов'язань. Отже, у разі, якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника…».
У складі документів тендерної пропозиції ТОВ "Укр газ ресурс" завантажено файл «6 ст. 44 ч.2 Фін звіт Баланс 3_квартал_2019 (копія).pdf», в якому міститься його фінансова звітність, а саме Баланс на 30 вересня 2019 року і Звіт про фінансові результати за 9 місяців 2019 року. Документи тендерної пропозиції ТОВ "Укр газ ресурс" завантажені у систему аналогічно 22.01.2020 року. Разом з тим, у складі пропозиції Учасника відсутні фінансовий баланс та звіт про фінансові результати саме за попередній квартал, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
Повторимось, що зазначений висновок про невідповідність пропозиції Учасника умовам тендерної документації у випадку ненадання балансу саме за попередній квартал підтверджується, зокрема, Рішенням саме по цій закупівлі Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4625- р/пк-пз від 11.03.2020 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-23-000769-c).
2. Крім цього, оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено відповідно до частини 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 27 Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Відповідно до частини 5 статті 28 Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Після проведеного аукціону цінові пропозиції учасників (тендерні пропозиції) відкриваються для розгляду Замовнику та іншим учасникам процедури. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Укр газ ресурс» міститься документ «Цінова пропозиція з ціною скрита.pdf», який визначено, як конфіденційний документ.
По-перше, відповідно до частини 2 статті 27 конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону. Вищенаведене є прямим порушенням законодавства у сфері закупівель.
По-друге, Замовнику на етапі перекваліфікації до проведення аукціону вже відома початкова цінова пропозиція ТОВ «Укр газ ресурс», що суперечить статтям 27, 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Згідно п. 1 розділу 3 Тендерної документації Замовника «Завантажені файли (скановані копії документів, довідки тощо) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки (крім учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством). Документи тендерної пропозиції учасника подаються у форматі .pdf у вигляді кольорових сканкопій.».
Документи, надані ТОВ «Укр газ ресурс», не відповідають вказаним вище вимогам тендерної документації, а саме всі визначені документи тендерної пропозиції подані ТОВ «Укр газ ресурс», не є сканованими копіями з оригіналів документів, оскільки документи, що були надані учасником були створені шляхом накладання сканованої копії печатки підприємства та підпису директора на документ у форматі .dос з наступним збереженням документу у форматі PDF (Portable Document Format). Отже, зазначена інформація викладена в даних документах не містить обов’язкового реквізиту документа – власноручного підпису, уповноваженої особи, що свідчить про відсутність волевиявлення уповноваженої особи на підписання документа. Створення "документів" таким чином, взагалі виключає можливість існування документа у паперовому вигляді, який власноручно підписує уповноважена особа, засвідчує печаткою, та потім робить з нього сканкопію.
Для перевірки наведених вище фактів можна завантажити будь-який файл, що був поданий учасником ТОВ «Укр газ ресурс», (окрім засвідчених копій) у програму для проведення конвертації з формату pdf в doc, після конвертації такий файл буде містити сканований підпис та печатку учасника, які були накладені на документи.
Таку перевірку можна здійснити онлайн, за посиланням:
https://www.ilovepdf.com/pdf_to_word.
Враховуючи вищевказане, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та має бути відхилена у встановленому Замовником і чинним Законодавством порядку. Відповідно документи надані в складі пропозиції ТОВ «Укр газ ресурс» не є сканованими копіями оригіналів документів, оскільки, очевидно створювались шляхом графічно-комп’ютерного редагування. Файли, які були надані учасником були створені шляхом накладання картинки з підписом та печаткою на файл у форматі .doc, з послідуючим збереженням у форматі .pdf, що нівелює правомірність акцепту такої пропозиції.
Для прикладу закупівлі за ідентифікаторами, де замовники відхиляли пропозиції учасників із тотожніми порушеннями: UA-2019-12-09-003241-b.c1, UA-2019-10-30-001771-b.c1 та інші
Просимо врахувати викладені вимоги та прийняти законне та обґрунтоване рішення за результатом їх вирішення в частині відхилення пропозицій учасників, які не відповідають вимогам тендерної документації зважаючи на вищенаведені обставини та керуючись також прийнятим Рішенням Колегії АМКУ № 4625- р/пк-пз від 11.03.2020 року.
Відтак допуск до аукціону учасників із такими невідповідностями тендерної пропозиції вимогам тендерної документації свідчитиме про порушення принципів публічних закупівель та порушення прав та законних інтересів ТОВ «ООЕК» та упереджене ставлення у даній закупівлі. У випадку невиконання Замовником наших законних вимог ТОВ «ООЕК» буде змушене звернутися до органу оскарження з вимогою про скасування рішення Замовника щодо визначення переможцем учасника, яке не ґрунтуватиметься на вимогах закону. А у разі укладання договору в подальшому до відповідних судових органів про визнання його нікчемним, як такого, що укладений з порушенням законодавства із покладенням всіх витрат на винну сторону, які виникнуть в результаті такого звернення.
Вбачаємо за необхідне наголосити, що вищезазначені вимоги не є тиском на Замовника, а подаються задля дотримання законності недискримінаційного та неупередженого відношення Замовника до всіх учасників без виключення, з огляду на нововиявлені обставини та позицію Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель викладену в рішенні№ 4625- р/пк-пз від 11.03.2020 року та спрямовані з метою запобігання порушення законодавства у даній закупівлі, та недопущення порушення прав та законних інтересів ТОВ «ООЕК» відповідно.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 березня 2020 14:05
Враховуючи рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі –Колегії) та виконання ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та за для дотримання добросовісної конкуренції серед Учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, недискримінації Учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, - тендерний комітет Замовника вважає за доцільне відхилити пропозицію Учасника ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС», як аналогічну пропозиції ТОВ «ООЕК» в частині надання балансу за ІІІ квартал 2019 року.
Тендерний комітет Замовника буде і в подальшому дотримуватися недискримінаційного та неупередженого відношення до всіх Учасників.
Тендерний комітет Замовника буде і в подальшому дотримуватися недискримінаційного та неупередженого відношення до всіх Учасників.
Номер вимоги: UA-2019-12-23-000769-c.b4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК"), Код ЄДРПОУ:42114410
Дата подання: 22 березня 2020 16:28
Скасувати рішення щодо допуску до аукціону пропозиції учасників ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» та ТОВ «ЕРНЕРІНГ»
На попередні вимоги ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" UA-2019-12-23-000769-c.a3 та UA-2019-12-23-000769-c.a2 Замовник відповів 19.03.2020, що враховуючи рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі –Колегії) та виконання ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та задля дотримання добросовісної конкуренції серед Учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, недискримінації Учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, - тендерний комітет Замовника вважає за доцільне відхилити пропозицію Учасника ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС», як аналогічну пропозиції ТОВ «ООЕК» в частині надання балансу за ІІІ квартал 2019 року та відхилити пропозицію Учасника ТОВ «ЕРНЕРІНГ» згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону – тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації. Однак станом на 22.03.2020 року пропозиції учасників ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» та ТОВ «ЕРНЕРІНГ» не відхилені. Просимо Замовника дотримуватися недискримінаційного та неупередженого відношення до всіх Учасників та скасувати рішення щодо допуску до аукціону пропозиції учасників ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» та ТОВ «ЕРНЕРІНГ».
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-12-23-000769-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41427817
Дата подання: 19 лютого 2020 22:49
Дата подання: 19 лютого 2020 22:49
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 лютого 2020 17:52
Рішення від 21.02.2020 № 3320 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2020 17:51
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.03.2020 № 4625.pdf
Дата публікації: 12 березня 2020 16:31
рішення від 11.03.2020 № 4625.pdf
Дата публікації: 16 березня 2020 20:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Результат розгляду тендерної пропозиції: відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВ
«ООЕК».
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі": п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (відповідно рішення №4625-р/пк-пз від 11.03.2020 року Постійно діючої адміністративної колегії
Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері
публічних закупівель)
Дата виконання рішення замовником: 17 березня 2020 14:14
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 17 березня 2020
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 22800735 |
Місцезнаходження: | 18002, Україна, Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 285, м. Черкаси, Україна |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ ТЕПЛОЕНЕРГО ГРУП | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "КРИВОРІЗЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕРАКС ЕНЕРДЖИ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 23 березня 2020 10:13 |
Коментар щодо відміни: | на підставі абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону – неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
Документи:
23 березня 2020 10:13
|
ПРОТОКОЛ засідання_відміна торгів.doc |