Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 09110000-3 – «Тверде паливо» «ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ» марки АС (6-13) та АО (25-50)
Очікувана вартість
660 000,00 UAH
UA-2019-12-23-000748-a 1a456c3ea3cb4941b19f69c7b1adc284
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богаченко Антоніна Степанівна

+380997522674 ivanovkaosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відділ освіти, молодіжної політики та спорту Іванівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145151
Місцезнаходження: 67200, Україна , Одеська обл., смт Іванівка, вул Центральна 93-А
Контактна особа: Богаченко Антоніна Степанівна
+380997522674
ivanovkaosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 грудня 2019 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 29 грудня 2019 15:07
Оскарження умов закупівлі: до 04 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 січня 2020 15:07
Початок аукціону: 09 січня 2020 13:18
Очікувана вартість: 660 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


ДК 021:2015 - 09110000-3 – «Тверде паливо» «ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ» марки АС (6-13) та АО (25-50)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
84 т
ДК 021:2015 - 09110000-3 – «Тверде паливо» «ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ» марки АС (6-13) та АО (25-50)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67200, Україна, Одеська область, Іванівський район, с.Северинівка вул.Каткова 6, с. Павлинка вул. Центральна, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ДК 021:2015 - 09110000-3 – «Тверде паливо» «ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ» марки АС (6-13) та АО (25-50) Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 грудня 2019 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2019 15:03
ТД Вугілля АО-АС (1).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-23-000748-a.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС", Код ЄДРПОУ:42267684
Дата подання: 14 січня 2020 16:38
Вимога на незаконне обрання переможця
Опис у доданих файлах
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-12-23-000748-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 17 січня 2020 15:43
Вимога до замовника про усунення порушень ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога до замовника про усунення порушень ЗУ "Про публічні закупівлі".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 січня 2020 12:17
Шановний Учаснику! У вимозі ви зазначаєте, що тендерна документація не містить вимоги, що атестат повинен бути у останній редакції, а також що Тендерна документація не містить вимоги щодо надання атестату який діяв станом на якусь дату. Так, тендерна документація не містить таких вимог, відповідно документ, що вимагається, повинен бути чинним (оскільки іншого не зазначено у ТД) та наданим повністю (якщо іншого не зазначено у тендерній документації). Ви зазначаєте, «що Тендерна документація не містить вимоги щодо надання атестату який діяв станом на якусь дату» - відповідно атестат повинен бути наданий у останній, чинній редакції. Інакше з чого ви взяли, що атестат має бути саме у наданій вами передостанній редакції?
Відповідно до листа ТОВ «Інспекторат Україна» №214 від 14.01.2020, з 20 вересня 2019 року набуває чинності атестат про акредитацію №20710 (на заміну виданого від 27 травня). Сфера акредитації визначена додатком до атестата і доповненням до сфери акредитації, зокрема від 20 вересня 2019 року, що складається з 01 аркуша, яка є невід’ємною частиною атестата. Якщо доповнення є невід’ємною частиною атестата, відповідно без цього доповнення атестат є недійсним, неповним. В жодній з умов ТД не вказано, що учасник повинен надати недійсний та неповний атестат про акредитацію, відповідно якою нормою користувалися ви, коли надали у складі тендерної пропозиції недійсний та неповний атестат про акредитацію?

Голова тендерного комітету Т.Д.Штикова
Номер вимоги: UA-2019-12-23-000748-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 17 січня 2020 15:46
Вимога про усунення порушень вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога про усунення порушень вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2020 12:52
Відповідь на вимогу скаргу від 17.01.2020 року за № б/н

Шановний учаснику - ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» !

Замовник прописав, що ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» в складі пропозиції надало атестат акредитації від 29.07.2018 року за № 2Н710 в якому вказано, що сфера акредитації визначена Атестатом про акредитацію з додатками від 29 липня 2018 року з 99 аркушів і доповненнями до сфери акредитації від 27 травня 2019року, що складається з 15 аркушів.
Тендерному комітету надана Довідка № 214 від 14.01.2020року, від Департаменту металів та мінералів вугілля та коксу ТОВ «Інкспекторат України», за підписом директора Голод О.В. В довідці надано роз’яснення, щодо достовірності наданого Атестата про
акредитацію № 20710, який був наданий в Тендерній документації ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД». Виходячи з тексту довідки цей учасник надав не дійсний Атестат про акредитацію, так як з 20 вересня 2019 року діє новий Атестат про акредитацію з додатками від 29 липня 2018 року з 99 аркушів і доповненнями до сфери акредитації від 27 травня 2019року, що складається з 15 аркушів та від 20 вересня 2019 року, що складається з 01 аркушу.
Але учасник не надав додаток від 20.09.2019 року на одному аркуші, який є також невід’ємною частиною цього атестату. Тобто не підтверджується належним чином відповідність запропонованого товару технічним та якісним вимогам, які вимагає тендерна документація.
Також в вимогі (скарзі) ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД» зазначає, «що тендерна документація не містить окремої вимоги , що учаснику необхідно надати Атестат про акредитацію лабораторії у останній редакції чи чинній на момент подання тендерної пропозиції, тендерна документація містить лише вимогу надати копію Атестату про акредитацію завіреною лабораторією». Мабуть учасник неуважно ознайомився з вимогами Тендерної документації. Звертаємо його увагу на Додаток № 1 до Документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» прописано в п.10 :
Копії сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на кожну марку вугілля, що є предметом даної закупівлі, виданих ТК 92 «Вугілля та продукти його перероблення» або ДП «УкрНДІвуглезбагачення» (Якщо Учасник не є власником сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, у такому випадку учасник надає оригінал листа від власника сертифікату про право використання сертифікату у даній процедурі закупівлі виданий на ім’я замовника даних торгів) або оригінал/нотаріально завірену копію сертифікату якості та протоколу випробувань на Товар, що є предметом даної закупівлі, виданого не раніше 2018 року незалежною лабораторією на ім’я учасника торгів, яка акредитована національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ISO 17025 або ДСТУ ISO 17025 (надати копію атестату про акредитацію завіреною лабораторією).
Також звертаємо увагу Учасника на розділ V «Оцінка тендерної пропозиції», підпунк «Інша інформація» вказано, що «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали тендерну документацію у встановленому порядку, означатиме, що Учасники, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі». Наскільки відомо тендерному комітету запитань від учасника ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД», до проведення аукціону, щодо тендерної документації не надходило.
Керуючись вищевикладеним було прийнято рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НТК-ТРЕЙД ЛТД», керуючись абзацом 4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» як така , що не відповідає умовам тендерної документації.
Голова тендерного комітету Т.Д.Штикова
21 січня 2020 року
Номер вимоги: UA-2019-12-23-000748-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 21 січня 2020 22:56
Вимога
Шановний Замовнику, в якому пункті тендерної документації зазначено вимогу, що атестат повинен бути у останній редакції ?
Тендерна документація не містить вимоги щодо надання атестату який діяв станом на якусь дату.
Крім того, просимо надати пояснення яким чином сфера акредитації у додатку від 20 вересня 2019 року стосується випробувань вугілля? і де у відповіді ТОВ "ІНСПЕКТОРАТ УКРАЇНА" вказано, що попередній атестат акредитації та його додатки втратили свою чинність?
У своїх відповідях ви спираєтесь лише на вимогу та міркування учасника.
Також, просимо надати пояснення щодо того, яким чином неподання додатку до атестату який не стосується випробувань вугілля камяного, впливає на суть тендерної документації.
Просимо надати обгрунтовану відповідь відновідно до вимог чинного законодавства.
Крім того, Вами не надано відповідь про додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
У разі не надання обгрунтованої відповіді будемо вимушені звернутись до органу оскарження та до контролюючих органів з метою проведення перевірки даної закупівлі, рішень замовника та притягнення до відповідальності уповноважених осіб Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 січня 2020 12:15
Шановний Учаснику! У вимозі ви зазначаєте, що тендерна документація не містить вимоги, що атестат повинен бути у останній редакції, а також що Тендерна документація не містить вимоги щодо надання атестату який діяв станом на якусь дату. Так, тендерна документація не містить таких вимог, відповідно документ, що вимагається, повинен бути чинним (оскільки іншого не зазначено у ТД) та наданим повністю (якщо іншого не зазначено у тендерній документації). Ви зазначаєте, «що Тендерна документація не містить вимоги щодо надання атестату який діяв станом на якусь дату» - відповідно атестат повинен бути наданий у останній, чинній редакції. Інакше з чого ви взяли, що атестат має бути саме у наданій вами передостанній редакції?
Відповідно до листа ТОВ «Інспекторат Україна» №214 від 14.01.2020, з 20 вересня 2019 року набуває чинності атестат про акредитацію №20710 (на заміну виданого від 27 травня). Сфера акредитації визначена додатком до атестата і доповненням до сфери акредитації, зокрема від 20 вересня 2019 року, що складається з 01 аркуша, яка є невід’ємною частиною атестата. Якщо доповнення є невід’ємною частиною атестата, відповідно без цього доповнення атестат є недійсним, неповним. В жодній з умов ТД не вказано, що учасник повинен надати недійсний та неповний атестат про акредитацію, відповідно якою нормою користувалися ви, коли надали у складі тендерної пропозиції недійсний та неповний атестат про акредитацію?

Голова тендерного комітету Т.Д.Штикова

Документи подані скаржником

14 січня 2020 16:37
вимога.pdf
14 січня 2020 16:37
лист.pdf

Документи

22 січня 2020 12:17
Відповідь на вимогу

Документи подані скаржником

17 січня 2020 15:46
Скарга

Документи

21 січня 2020 12:52
Відповідь на вимого
21 січня 2020 12:52
Відповідь на вимогу

Документи

22 січня 2020 12:14
Відповідь на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2020 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" 378 350,00
UAH з ПДВ
324 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" 409 800,00
UAH з ПДВ
325 060,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРИЕНЕРДЖІ" 443 050,00
UAH з ПДВ
325 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД" 467 004,60
UAH з ПДВ
436 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ" 660 000,00
UAH з ПДВ
442 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" 612 260,00
UAH з ПДВ
612 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 січня 2020 17:17
Електронний підпис
14 січня 2020 15:48
Довідка п.8 ч.1 ст.17 ЗУ
14 січня 2020 15:48
Довідка п.3 ч.1 ст.17 ЗУ
14 січня 2020 15:48
Довідка п.2 ч.1 ст.17 ЗУ
09 січня 2020 16:29
Електронний підпис
08 січня 2020 12:16
Електронний підпис
28 грудня 2019 17:23
28. Проєкт договору.pdf
28 грудня 2019 17:23
27. Лист щодо ліцензії.pdf
28 грудня 2019 17:23
20. Тендерна пропозиція.pdf
28 грудня 2019 17:23
19. Довідка щодо ПДВ.pdf
28 грудня 2019 17:23
12. Довідка щодо ст. 17.pdf
28 грудня 2019 17:23
2. Модельний статут.pdf

Публічні документи

23 січня 2020 15:11
Електронний підпис
23 січня 2020 15:10
тендерна пропозиція.pdf
23 січня 2020 15:10
справка полипром 1.pdf
23 січня 2020 15:10
Scan1.PDF
08 січня 2020 09:30
Електронний підпис

Публічні документи

08 січня 2020 11:46
Електронний підпис
08 січня 2020 11:30
40. Переклад.pdf
08 січня 2020 11:30
37. Довідка_ст.17.pdf
08 січня 2020 11:29
32. Довідка_довкілля.pdf
08 січня 2020 11:29
25. Проект договору.pdf
08 січня 2020 11:29
23. Персональні дані.pdf
08 січня 2020 11:29
14. Копія Виписки.pdf
08 січня 2020 11:29
4. Довідка_працівники.pdf
08 січня 2020 11:29
3. Довідка_МТБ.pdf
08 січня 2020 11:29
2. Довідка_ПДВ.pdf

Публічні документи

08 січня 2020 13:54
Електронний підпис
08 січня 2020 13:49
5. Проект договору.pdf
08 січня 2020 13:49
4. Технічна частина.pdf
08 січня 2020 13:49
3. Відповідність ст.17.pdf
08 січня 2020 13:49
2. Кваліфікація ст.16.pdf

Публічні документи

08 січня 2020 14:39
Електронний підпис
08 січня 2020 14:37
Характеристики.PDF
08 січня 2020 14:37
Статут Нова Редакція.PDF
08 січня 2020 14:37
поверка пдф.pdf
08 січня 2020 14:37
Оренда.PDF
08 січня 2020 14:37
Оренда ваги.PDF
08 січня 2020 14:37
Оренда авто.PDF
08 січня 2020 14:37
НБ 3.PDF
08 січня 2020 14:37
Накази.pdf
08 січня 2020 14:37
Наказ протипож.pdf
08 січня 2020 14:37
договір постачання1.PDF
08 січня 2020 14:37
Дог к4 свк 5.PDF
08 січня 2020 14:37
Дог 94 Надбузьке.PDF
08 січня 2020 14:37
Довідки ТД.PDF
08 січня 2020 14:37
Довідки Ст. 17.PDF
08 січня 2020 14:37
Довідки згідно ТД.PDF
08 січня 2020 14:37
Довідка МТБ.PDF
08 січня 2020 14:37
Довідка банк.pdf
08 січня 2020 14:37
відомості стат.PDF
08 січня 2020 14:37
Витяг ПДВ.pdf
08 січня 2020 14:37
витяг з ЄДР.PDF
08 січня 2020 14:37
2. наказ.PDF

Публічні документи

08 січня 2020 11:01
Електронний підпис
08 січня 2020 10:58
46.копія виписка.pdf
08 січня 2020 10:58
45.Протоколи.pdf
08 січня 2020 10:58
41.Загальна ст 17.pdf
08 січня 2020 10:58
32.Гарантійний лист.pdf
08 січня 2020 10:58
47.копія виписка.pdf
08 січня 2020 10:58
29.Інформ ч 2 ст 17.pdf
08 січня 2020 10:58
28.Інформ п 10 ст 17.pdf
08 січня 2020 10:58
27.Інформ п 9 ст 17.pdf
08 січня 2020 10:58
26.Інформ п 8 ст 17.pdf
08 січня 2020 10:58
25.Інформ п 6 ст 17.pdf
08 січня 2020 10:58
23.Інформ п 4 ст 17.pdf
08 січня 2020 10:58
22.Інформ п 3 ст 17.pdf
08 січня 2020 10:58
21.Інформ п 2 ст 17.pdf
08 січня 2020 10:58
10.Копія ВитягЄДР.pdf
08 січня 2020 10:58
8.2.Копія наказу.pdf
08 січня 2020 10:58
7.2.Виписка 21.pdf
08 січня 2020 10:58
7.1Виписка 11.pdf
08 січня 2020 10:58
5.Загальні відомості.pdf
08 січня 2020 10:57
20.Довідка ст 17.pdf
08 січня 2020 10:57
19.Копія Статуту.pdf
08 січня 2020 10:57
18.проект договору.pdf
08 січня 2020 10:57
4.2.Лист Іванівка.pdf
08 січня 2020 10:57
3.Довідка працівники.pdf
08 січня 2020 10:57
14.Персонал дані.pdf
08 січня 2020 10:57
2.Довідка Матбаза.pdf
08 січня 2020 10:57
1.Інформ відть критер.pdf
08 січня 2020 10:57
11.Копія Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД"

ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС"

ТОВ "ТРИЕНЕРДЖІ"

ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД"

ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ"

ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД"
#41280662
Рішення скасоване 324 996,00
UAH з ПДВ
17 січня 2020 12:20
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД"
#41280662
Відхилено 324 996,00
UAH з ПДВ
17 січня 2020 12:24
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС"
#42267684
Переможець 325 060,00
UAH з ПДВ
21 січня 2020 13:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2020 13:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС"
#42267684
325 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 11:36
Експерт висновок.jpeg зміни до договору
23 березня 2020 11:34
Доп угода _ 3 Полипром Сервис.pdf зміни до договору
23 березня 2020 11:34
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 13:28
Допугода Полипром.jpeg зміни до договору
11 березня 2020 13:26
Електронний підпис укладений
07 лютого 2020 13:38
д3.jpg укладений
07 лютого 2020 13:30
д2.jpg укладений
07 лютого 2020 13:30
д1.jpg укладений
07 лютого 2020 13:30
дог уг 4 001.jpg укладений
07 лютого 2020 13:30
дог уг 3 001.jpg укладений
07 лютого 2020 13:30
дог уг 2 001.jpg укладений
07 лютого 2020 13:30
договір укладений
07 лютого 2020 13:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коливання ціни на товар на ринку згідно Експертного висновку № 207/20 від 25.02.2020р
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно експертного висновку № 207/20 про ринкову ціну
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML