Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деталі контактної мережі
Очікувана вартість
1 858 079,50 UAH
UA-2019-12-23-000412-b 720c11c39c174719b40af4f0e31c5b73
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ісаєва Олена Сергіївна

(048) 727-27-62 ontvm5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081200
Місцезнаходження: Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19
Контактна особа: Ісаєва Олена Сергіївна
(048) 727-27-62
ontvm5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 грудня 2019 10:03
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 17 лютого 2020 13:15
Очікувана вартість: 1 858 079,50 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 290,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31220000-4: Елементи електричних схем


Джерело фінансування - власні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5580 шт
Деталі контактної мережі в асортименті (всього 18 найменувань згідно Додатку №2 до тендерної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65098, Україна, Одеська область, Одеса, Степна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 31220000-4 — Елементи електричних схем

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 січня 2020 09:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 09:41
8 Протокол щодо внесення змін 2.doc
30 січня 2020 09:41
9 ТД ДКМ зміни №2.doc
13 січня 2020 16:27
7 Протокол щодо внесення змін.doc
23 грудня 2019 10:00
Проект договору на 2020 рік (1).doc
30 січня 2020 09:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2019 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 09:41
8 Протокол щодо внесення змін 2.doc
30 січня 2020 09:41
9 ТД ДКМ зміни №2.doc
13 січня 2020 16:27
6 ТД ДКМ зміни №1.doc
23 грудня 2019 10:00
ТД ДКМ (1).doc
13 січня 2020 16:27
7 Протокол щодо внесення змін.doc
23 грудня 2019 10:00
Проект договору на 2020 рік (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання документу для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється товар, підтвердження відповідності якого здійснено після 01.01.2018 року
Дата подання: 04 січня 2020 13:41
Дата відповіді: 10 січня 2020 11:14
Уважно вивчивши тендерну документацію, у нас виникає питання по п. 3.3 інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Ви вимагаєте надання документу про відповідність, виданого органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропонований до постачання товар. Доводимо до Вашого відома, що строк отримання зазначеного документу значно перевищує час від виходу оголошення про проведення закупівлі до кінцевого моменту подання пропозицій, до того ж після виходу оголошення була значна кількість святкових днів. Таким чином надання вищевказаного документу фізично не є можливим. Чи допускається надання гарантійного листа про те, що розпочато процедуру отримання документу про відповідність (атестату виробництва, схвалення (сертифікату) системи управління якості виробника тощо) та він буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції? Які документи слід розуміти під словом «тощо»? Чи можна під цим розуміти, можливість надання документу (листа або довідки) виробника товару щодо наявності у нього необхідного обладнання для виготовлення товару та працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи з виготовлення товару? Або просимо видалити п. 3.2 та 3.3 з тендерної документації, в інакшому випадку закупівля, у зв’язку з відсутністю учасників, не відбудеться. Просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня Шановний учасник. Ваше звернення розглянуто.
Зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Дякуємо за звернення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-23-000412-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛИВАРНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД "ВЕСТА", Код ЄДРПОУ:21490830
Дата подання: 17 січня 2020 12:39
Про внесення змін до тендерної документації
Детальніше у листі, що додається
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 січня 2020 09:42
Доброго дня Шановний учасник. Ваше звернення розглянуто.
Деталі контактної мережі є одним з важливих елементів, які безпосередньо впливають на безпеку руху поїздів.
Відповідно до інформації, викладеної в листі від 10.01.2020 №0005 ТОВ «Ливарно-механiчний завод «Веста», встановлено, що останнє має сертифікати відповідності на продукцію, яку воно випускає та узгоджені із замовником (АТ «Укрзалізниця») технічні умови. Таким чином продукція, запропонована виробником, повинна вироблятися серійно.
Виходячи з цього, а також враховуючи існуючу в акредитованих органах по сертифікації практику застосування певних процедур оцінки відповідності, сертифікація продукції, яка виробляється серійно, проводиться з видачею сертифікатів строком до 3 років.
При цьому застосованими схемами сертифікації передбачається оцінка відповідності самої продукції та обстеженням (атестацією або сертифікацією системи управління менеджментом якості відповідно до вимог
ДСТУ ISO 9001:2015) підприємства. Відповідні дані вносяться органами по сертифікації до сертифікатів відповідності згідно з результатами обстеження, атестації чи сертифікації виробництва заявника, а самі документи (акти обстеження, атестати виробництва або сертифікати відповідності системи менеджменту управління якістю виробника) надаються виробнику. Тому, у разі наявності у виробника сертифікату відповідності на продукцію, яка виготовляється серійно, такий виробник повинен мати і документи, які підтверджують відповідність його виробництва.
Враховуючи вищевикладене, зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2019-12-23-000412-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СЕЗ", Код ЄДРПОУ:37470196
Дата подання: 31 січня 2020 11:35
Вимога щодо оцінки відповідності
З 1 січня 2018 року було скасовано обов’язкову сертифікацію продукції, що виконувалась відповідно до Декрету. Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка підлягала сертифікації та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації.
Натомість, вступає в силу ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», згідно якого, якщо на продукцію не поширюється дія жодного з технічних регламентів (перелік http://www.me.gov.ua/) то оцінка відповідності має бути добровільною.
Хочемо зазначити, що на деталі контактної мережі не поширюється дія жодного з технічних регламентів (підтверджуючий документ з органу оцінки відповідності додаємо), таким чином оцінка відповідності має бути добровільною, за бажанням виробника. Згідно вимог тендерної документації не перебачено добровільної оцінки відповідності, що є порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі» а саме розділ 3 ст. 5 «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників». Таким чином Замовник намагається звузити коло потенційних учасників та дати можливість прийняти участь у закупівлі «бажаним» учасникам.
Замовник не може вимагати документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Також, хочемо зазначити, що згідно номеру судового провадження А/855/15267/19 категорія справи № 826/15639/17 за посиланням:
http://reyestr.court.gov.ua/Review/84675884?fbclid=IwAR2luZwBjT1tuv6_Ct_bSrG2V353MYuhPqaVw9w63Gvx0Ev5GibcOITntYE
вимога щодо надання учасником сертифікатів відповідності та іншого документа щодо оцінки відповідності є - протизаконною.
Вимагаємо внести зміни до ТД та видалити протизаконні вимоги, які дозволяють приймати учать лише «обраним» учасникам. В іншому випадку, будемо змушені звернутися до правоохоронних органів з метою усунення погоджених дії між Замовником та «обраним» учасником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 лютого 2020 16:10
Доброго дня Шановний учасник. Ваше звернення розглянуто.
Враховуючи, що Деталі контактної мережі є одним з важливих елементів, які безпосередньо впливають на безпеку руху поїзді, зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Дякуємо за звернення.

Документи

21 січня 2020 09:42
Відповідь на вимогу.pdf

Документи подані скаржником

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС" 1 858 069,50
UAH
1 858 069,50
UAH
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НОВИКОВ ЛЕОНІД ІВАНОВИЧ 1 858 079,00
UAH
1 858 079,00
UAH
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 09:29
Електронний підпис
14 лютого 2020 08:50
Електронний підпис
14 лютого 2020 08:49
ТУ (КС-Енергія).pdf
14 лютого 2020 08:49
Сертифікат ISO (КС-Е).pdf
14 лютого 2020 08:49
Акт (КС-Е).pdf
14 лютого 2020 08:49
ТУ (Веста).pdf
14 лютого 2020 08:49
Сертифікат ISO (Веста).pdf
14 лютого 2020 08:49
Акт (Веста).pdf
14 лютого 2020 08:49
Захист довкілля.pdf
14 лютого 2020 08:49
ДСТУ ГОСТ 12393-2017.pdf
14 лютого 2020 08:49
ДСТУ Б.В.2.6-75-2008.pdf
14 лютого 2020 08:49
ДАНІ про продукцію.pdf
14 лютого 2020 08:48
Проект договору.pdf
14 лютого 2020 08:48
Витяг з ПДВ.pdf
14 лютого 2020 08:48
Лiцензiя_завiрена.zip
14 лютого 2020 08:48
Довiренiст__29_завiрена.zip
14 лютого 2020 08:48
Гарантия_17003.zip

Публічні документи

13 лютого 2020 17:58
Паспорт, код Новиков.pdf
13 лютого 2020 17:58
Довідка про печатку.pdf
13 лютого 2020 17:58
Витяг податкова.pdf
13 лютого 2020 17:58
виписка ЄДРПОУ.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НОВИКОВ ЛЕОНІД ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС"
#42019312
Переможець 1 858 069,50
UAH
12 березня 2020 09:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 09:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС"
#42019312
1 858 069,50
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 11:38
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2020 15:07
Untitled.д.у.20-136 (1).pdf зміни до договору
06 травня 2020 15:06
1_Untitled.д.у.20-136.pdf укладений
06 травня 2020 15:06
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 13:57
Untitled.136.pdf укладений
24 березня 2020 13:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості(обсягу) та якості товарів), згідно п.п. 5, п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: ОД/НХ-20-136-НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 815 044,50
UAH