Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб пшеничний з борошна 1 гатунку, хліб житній
Очікувана вартість
247 640,00 UAH
UA-2019-12-21-002713-b 3e04d848f8c64bbbbe841bbacc303ee7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Москаленко

+380990447559
+380536171496
logivv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУБЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ДЛЯ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 13962367
Місцезнаходження: 37500, Україна , Полтавська обл., м. Лубни, вул. Старо-Троїцька, буд.19
Контактна особа: Тетяна Москаленко
+380990447559,+380536171496
logivv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2019 13:40
Звернення за роз’ясненнями: до 29 грудня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 січня 2020 14:00
Початок аукціону: 09 січня 2020 11:48
Очікувана вартість: 247 640,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 476,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9384 кілограм
Хліб пшеничний з борошна 1 гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, м. Лубни, вул Старо-Троїцька, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
4896 кілограм
Хліб житній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, м. Лубни, вул Старо-Троїцька, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 грудня 2019 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2019 15:10
Тендерна документація.doc
24 грудня 2019 13:34
Додаток 4.docx
23 грудня 2019 13:45
Додаток 5.docx
23 грудня 2019 10:32
Додаток 1.docx
23 грудня 2019 10:32
Зміни до тендерної документації.docx
23 грудня 2019 10:32
Додаток 3.docx
21 грудня 2019 13:40
Додаток 6.docx
21 грудня 2019 13:40
Додаток 2.docx
26 грудня 2019 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2019 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2019 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2019 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2019 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2019 15:10
Тендерна документація.doc
24 грудня 2019 12:14
Тендерна документація.doc
23 грудня 2019 10:32
Тендерна документація.doc
21 грудня 2019 13:40
Тендерна документація.doc
24 грудня 2019 13:34
Додаток 4.docx
21 грудня 2019 13:40
Додаток 4.docx
23 грудня 2019 13:45
Додаток 5.docx
21 грудня 2019 13:40
Додаток 5.docx
23 грудня 2019 10:32
Додаток 1.docx
21 грудня 2019 13:40
Додаток 1.docx
23 грудня 2019 10:32
Зміни до тендерної документації.docx
23 грудня 2019 10:32
Додаток 3.docx
21 грудня 2019 13:40
Додаток 3.docx
21 грудня 2019 13:40
Додаток 6.docx
21 грудня 2019 13:40
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ЕЦП обовязково?
Дата подання: 23 грудня 2019 13:42
Дата відповіді: 23 грудня 2019 15:41
Відповідно до ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електрону систему закупівель. Згідно ст. 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". Відповідно до ст. 6. Закону України про електронні документи для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Чи правильно ми розуміємо, що враховуючи ст. 6 вищевказаного закону, учасник може використовувати електроний підпис, а не зобов’язаний. Таким чином, замовник не має право прописувати в тендерній документації обов’язковість накладання ЕЦП при поданні тендерної пропозиції від учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до пункту 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
При цьому ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити зокрема інструкцію з підготовки тендерних пропозицій.
У свою чергу, згідно з частиною першою статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» (абзац третій частини третьої статті 12 Закону).
Таким чином, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників щодо оформлення та подання тендерної пропозиції з дотриманням законодавства та з урахуванням частини третьої статті 12 Закону і частини першої статті 25 Закону.
Також повідомляємо, що згідно розділу 3 п.1 тендерної документації у разі якщо учасник, згідно із законодавством або з технічних причин, не може підписати ЕЦП або КЕП тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі або технічні причини ненакладення на неї ЕЦП або КЕП.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-21-002713-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Ляшко Руслан Віталійович, Код ЄДРПОУ:2755507853
Дата подання: 21 грудня 2019 16:12
вимога щодо додатку 1
Просимо внести зміни до додатку 1 щодо наявності в Учасника "автомобіля-рефрижератора". Вкаазана вимога суперечить змісту тендерної документації, оскільки планується закупівля не охолоджених/заморожених продуктів, а хліба. Вимоги до транспорту, яким здійснюється перевезення харчових продуктів встановлено в статті 44 р. 7 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Вимагаємо замінити слова "автомобіля-рефрижератора" на слова "спеціально обладнаного транспорту". В рефрижераторах хліб НЕ возять.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 грудня 2019 10:35
Шановний учаснику, розглянувши Вашу вимогу, було встановлено, що в додатку№1 до тендерної документації було допущено технічну помилку. Зміни до додатку№1 внесені та опубліковані.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-12-21-002713-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Ляшко Руслан Віталійович, Код ЄДРПОУ:2755507853
Дата подання: 21 грудня 2019 16:51
щодо санпаспортів на автомобіль
Вимога до Додатку №3 до тендерної документації
Просимо внести зміни до додатку №3 тендерної документації, зокрема виключити вимогу щодо "наявності санітарного паспорту на транспортний засіб". Статтями 43 та 44 Розділу VII «Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами» Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі Закон), який набрав чинності 20.09.2016, встановлено гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів на транспорт не передбачено. Відповідно до ч.7 ст. 37 Закону "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" єдиним документом, яким мають супроводжуватися об’єкти санітарних заходів під час їх перевезення (пересилання), не пов’язаного із здійсненням експортних або імпортних операцій, є товарно-транспортна накладна.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 грудня 2019 10:36
Шановний учасник. Ваша вимога розглянута та задоволена, в додаток №3 внесено зміни та оприлюднено в новій редакції.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-12-21-002713-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Ляшко Руслан Віталійович, Код ЄДРПОУ:2755507853
Дата подання: 23 грудня 2019 11:46
уточніть предмет закупівлі
Шановні організатори просимо уточнити специфікацію.
В оголошенні зазначено намір придбання Хліб пшеничний з борошна 1 (ПЕРШОГО) гатунку
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9384 кілограм
НАТОМІСТЬ В ДОДАТКУ №3 зазначено Хліб пшеничний ВИЩОГО гатунку.
Вказане різночитання не дозволяє сформувати ціну пропозиції
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 грудня 2019 12:51
В оголошенні зазначено намір придбання Хліб пшеничний з борошна 1 (ПЕРШОГО) гатунку. Кількість товарів - 9384 кілограм. В додатку №3 найменування предмета закупівлі - хліб пшеничний з борошна 1 гатунку.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-12-21-002713-b.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Ляшко Руслан Віталійович, Код ЄДРПОУ:2755507853
Дата подання: 23 грудня 2019 13:14
внесення змін до додатку 5
Враховуючи порозуміння щодо відсутності обов'язку оформлення санпаспортів на автомобілі, просимо внести відповідні зміни до п.5.3 проекту договору. (додаток 5 до тендерної документації)
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 грудня 2019 13:41
Додаток №5 "Проект договору" в пункт 5.3 внести зміни, а саме: вилучити фразу "Наявність санітарного паспорту на транспортний засіб... далі по тексту
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-12-21-002713-b.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Ляшко Руслан Віталійович, Код ЄДРПОУ:2755507853
Дата подання: 23 грудня 2019 13:49
виключення вимоги щодо надання Ліцензії
Просимо виключити вимогу щодо надання Учасником копії Ліцензії по виду діяльності, оскільки ні виготовлення хлібопродукції, ні транспортування харчових продуктів не вимагають ліцензування (див ЗУ "Про ліцензування видів господарської діяльності"). Ми вважаємо, що Замовнику легше виключити помилкову норму, ніж усім Учасникам поставати перед ризиком бути дискваліфікованими за ненадання пояснень чому не надано копію того, що не передбачено законодавством.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 грудня 2019 14:50
Шановний Учасник, ми згодні з вашою вимогою і редагуємо розділ 5 Тендерної документації
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-12-21-002713-b.a6
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Ляшко Руслан Віталійович, Код ЄДРПОУ:2755507853
Дата подання: 23 грудня 2019 14:01
хліб не в аптечний склад, доставка і розвантаження це не послуги з ЗАНЕСЕННЯ
Шановні Організатори, дякуємо за Вашу оперативність з розгляду питань. Ми також вивчивши тендерну документацію просимо внести корективи до розділу 5 Тендерної документації, а саме внести зміни до п.2 Інша інформація "гарантійний лист довільної форми щодо виконання вимог замовника: доставка, розвантажувальні роботи, занесення товарів на склад (аптечний пункт) замовника буде здійснюватись силами та за рахунок Постачальника" виклави його в такій редакції:
"- гарантійний лист довільної форми щодо виконання вимог замовника: доставка, розвантажувальні роботи будуть здійснюватись силами та за рахунок Постачальника". Вказані корективи відповідатимуть умовам оприлюдненого проекту договору.
Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 грудня 2019 12:11
На Вашу вимогу внесено корективи до розділу 5 п.2 Тендерної документації, а саме -" гарантійний лист довільної форми щодо виконання вимог замовника: доставка, розвантажувальні роботи будуть здійснюватись силами та за рахунок Постачальника"
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2020 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ляшко Руслан Віталійович 187 904,40
UAH з ПДВ
172 422,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПОЛТАВАХЛІБ-3 222 425,28
UAH з ПДВ
172 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГТОВ ФІРМА КАРАТ" 223 155,60
UAH з ПДВ
175 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 17:10
Електронний підпис
27 грудня 2019 17:06
аналогічні поставки2.pdf
27 грудня 2019 17:06
аналогічні поставки1.pdf
27 грудня 2019 17:06
аналогічні поставки3.pdf
27 грудня 2019 17:06
тех специфікація.pdf
24 грудня 2019 11:30
Електронний підпис
24 грудня 2019 11:09
дані учасника.pdf
24 грудня 2019 11:09
згода даних.pdf
24 грудня 2019 11:09
гарантійний лист.pdf
24 грудня 2019 11:09
погоджено умови.pdf
24 грудня 2019 11:09
захист довкілля.pdf
24 грудня 2019 11:09
ліцензія.pdf
24 грудня 2019 11:09
тендерна пропозиція.pdf
24 грудня 2019 11:09
відповідно нормативів.pdf
24 грудня 2019 11:09
тех специфікація.pdf
24 грудня 2019 11:09
працівники.pdf
24 грудня 2019 11:09
відсутність перешкод.pdf
24 грудня 2019 11:09
довідка МТБ.pdf
24 грудня 2019 11:09
проект договору.pdf
24 грудня 2019 11:09
Укртрансгаз.pdf
24 грудня 2019 11:09
ТОВ Семаль.pdf
24 грудня 2019 11:09
паспорт.pdf
24 грудня 2019 11:09
довідка ТПП.pdf
24 грудня 2019 11:09
Відгук Снітино.pdf
24 грудня 2019 11:09
відгук орхідея СВ.pdf

Публічні документи

08 січня 2020 11:37
Електронний підпис
08 січня 2020 11:33
Статут.pdf
08 січня 2020 11:33
Пропозиція.pdf
08 січня 2020 11:33
Проект договору.pdf
08 січня 2020 11:32
Якісне посвідчення.pdf

Публічні документи

08 січня 2020 11:57
Електронний підпис
08 січня 2020 11:50
Статут.pdf
08 січня 2020 11:50
Свідоцтво про якість.pdf
08 січня 2020 11:50
лист ст. 17, ст.28.pdf
08 січня 2020 11:50
лист ст. 17 ч.1, ч.2.pdf
08 січня 2020 11:50
додаток 3.pdf
08 січня 2020 11:50
договір госпіталь 2019.pdf
08 січня 2020 11:50
довідка санкції.pdf
08 січня 2020 11:50
Довідка корупція.pdf
08 січня 2020 11:50
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ляшко Руслан Віталійович

ТОВ ПОЛТАВАХЛІБ-3

ТОВ "ГТОВ ФІРМА КАРАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ляшко Руслан Віталійович
#2755507853
Переможець 172 422,00
UAH з ПДВ
10 січня 2020 12:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2020 12:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ляшко Руслан Віталійович
#2755507853
172 422,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 13:49
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 16:05
ду1 Ляшко.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 16:01
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 09:06
Untitled.FR12.pdf укладений
21 січня 2020 09:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 45 991,94
UAH (в тому числі ПДВ 7 665,32 UAH)