Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування та витратні матеріали до офісної техніки
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2019-12-21-002672-b 2c80f909c7704e4a8900281cb6310b2e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Тарануха

+380444810262 n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Код ЄДРПОУ: 16286441
Вебсайт: http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Контактна особа: Наталія Тарануха
+380444810262
n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2019 13:36
Звернення за роз’ясненнями: до 28 грудня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 січня 2020 11:00
Початок аукціону: 08 січня 2020 14:29
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: послуги з технічного обслуговування та витратні матеріали до офісної техніки (згідно з Додатком 2 та Додатком 3 до тендерної документації).
Послуги, що закуповуються, включають:
- здійснення технічного обслуговування та ремонт офісної техніки;
- заправка, відновлення і заміна картриджів для офісної техніки.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: місцезнаходження Замовника за адресою: Україна, 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: протягом 12 (дванадцяти) календарних місяців від дати підписання договору уповноваженими особами обох сторін.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування та витратні матеріали до офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Киів, Дегтярівська, 38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): розрахунок за прийняті замовником послуги здійснюється замовником щомісячно на підставі актів приймання-передачі наданих послуг та рахунків-фактур, наданих замовнику. Замовник в безготівковому порядку перераховує вартість наданих у звітному місяці послуг, яка визначена в акті приймання-передачі наданих послуг за звітний місяць, впродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання сторонами акту приймання-передачі наданих послуг за звітний місяць та отримання відповідного рахунку-фактури для оплати наданих послуг. Замовник здійснює оплату вартості послуг у порядку, передбаченому договором, за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану замовника на відповідний рік. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 січня 2020 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Гарант прінт сервіс 1 262 880,00
UAH з ПДВ
1 262 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕТА-ТЕХНО" 1 290 720,00
UAH з ПДВ
1 290 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 січня 2020 12:07
Електронний підпис
13 січня 2020 12:00
Пропозиція.pdf
13 січня 2020 10:14
Електронний підпис
13 січня 2020 10:10
Таблиця цін 2.pdf
13 січня 2020 10:10
Таблиця цін 1.pdf
13 січня 2020 10:04
Двідка МВС 02.01.20.zip
13 січня 2020 10:04
Довідка з ДПІ.pdf
28 грудня 2019 11:25
Електронний підпис
28 грудня 2019 11:23
Таблиця цін 2.pdf
28 грудня 2019 11:23
Таблиця цін 1.pdf
28 грудня 2019 11:23
Пропозиція.pdf
28 грудня 2019 11:23
Копія Статут.pdf
28 грудня 2019 11:23
Копія Свідоцтво ПДВ.pdf
28 грудня 2019 11:23
Копія Протокол.pdf
28 грудня 2019 11:23
Довідка по Ст 17.pdf

Публічні документи

02 січня 2020 13:24
Електронний підпис
02 січня 2020 13:24
Електронний підпис
02 січня 2020 13:23
Статут(1).pdf
02 січня 2020 13:23
ПДВ.pdf
02 січня 2020 13:23
Витяг.pdf
02 січня 2020 13:23
гарантійний лист.pdf
02 січня 2020 13:23
гарантійний лист 2.pdf
02 січня 2020 13:22
Додаток 7 до ТД.xlsx
02 січня 2020 13:22
Додаток 6 до ТД.xlsx
02 січня 2020 13:22
таблиця цін 2.pdf
02 січня 2020 13:22
таблиця цін 1.pdf
02 січня 2020 13:22
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Гарант прінт сервіс

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕТА-ТЕХНО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Гарант прінт сервіс
#30928420
Переможець 1 262 880,00
UAH з ПДВ
10 січня 2020 11:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2020 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Гарант прінт сервіс
#30928420
1 262 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 14:55
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 11:56
Додаткова угода №1 до договору про закупівлю від 28.01.20 №39.pdf зміни до договору
28 січня 2021 11:53
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 10:52
Договір 39 від 28.01.2020.pdf укладений
28 січня 2020 10:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись ст. 188 Господарського кодексу України, ст. 651 Цивільного кодексу України, ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до введення в дію Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2-19 № 114-ХІ), на підставі п. 12.4 договору про закупівлю від 28 січня 2020 р. № 39 (далі за текстом – Договір № 39), Сторони уклали цю додаткову угоду № 1 (далі за текстом – Додаткова угода № 1) про таке: 1. Сторони дійшли взаємної згоди внести такі зміни до Договору № 39, а саме: 1.1. Пункт 5.1. розділу 5 «ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» Договору № 39 змінити та викласти в такій редакції: «5.1. Ціною Договору є загальна вартість Послуг, наданих Виконавцем та прийнятих Замовником впродовж строку дії цього Договору, яка не може перевищувати суму в розмірі 1 514 940,00 грн. (один мільйон п’ятсот чотирнадцять тисяч дев’ятсот сорок гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ (20%) – 252 490,00 грн. (двісті п’ятдесят дві тисячі чотириста дев’яносто гривень 00 копійок». 1.2. Пункт 9.1. розділу 9 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» Договору № 39 змінити та викласти в такій редакції: «9.1. Договір набирає чинності з дати підписання його уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін і діє до 31.05.2021 включно, а в частині виконання гарантійних зобов’язань до їх повного виконання». 1.3. Додаток 1 «Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки (з урахуванням вартості запасних частин, комплектуючих в частині де зазначена заміна)» та Додаток 2 «Заправка, відновлення і заміна картриджів для офісної техніки» до Договору № 39 змінити та викласти в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди № 1.
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору про закупівлю від 28.01.20 №39
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 1 514 940,00
UAH (в тому числі ПДВ 252 490,00 UAH)