Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

двері протипожежні ІІ типу, двері внутрішні та двері вхідні для комунального закладу Сумської обласної ради «Сумський обласний кардіологічний диспансер»
Очікувана вартість
119 000,00 UAH
UA-2019-12-21-001598-b 4780d2d50b7e4d51a2aa05f24623eb0d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21107251
Вебсайт: http://mayno.sm.gov.ua
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2
Контактна особа: Інна
+380542700065,+380542700066
getman20@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Двері вхідні 2300*1400 - 2 шт; Двері внутрішні (2040*1430, 2300*1430, 2020*1420, 2100*1400, 2300*1400, 1970*1280) - 9 шт; Двері протипожежні II типу 1950*900 - 1 шт.
Товар відпускається Продавцем Покупцю в тарі (упакрвці) згідно з вимогами державних стандартів технічних умов
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штука
Двері вхідні 2300*1400 - 2 шт; Двері внутрішні (2040*1430, 2300*1430, 2020*1420, 2100*1400, 2300*1400, 1970*1280) - 9 шт; Двері протипожежні II типу 1950*900 - 1 шт. Джерело фінансування - кошти спеціального фонду обласного бюджету ( в т.ч., що надійшли до обласного бюджету у вигляді субвенції із бюджетів інших рівнів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40031, Україна, Сумська область, Суми, вул. Ковпака, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2019  —  26 грудня 2019
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки на товар здійснюються у безготівковому порядку грошовим переказом на рахунок Продавця протягом п'яти банківських днів з дати отримання накладної або видаткової накладної. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

21 грудня 2019 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2019 11:53
спец до дог 118.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КРИВИЧ КСЕНІЯ ОЛЕГІВНА
#2986309481
Переможець 119 000,00
UAH
21 грудня 2019 11:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 12:58
дог 118 двері.pdf укладений
21 грудня 2019 12:58