Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обробки даних
Очікувана вартість
7 493 800,00 UAH
UA-2019-12-21-001507-b 75412028fa0c4f7e93fb2d18320c5792
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осовська Людмила Федорівна


tender_kvc@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
Код ЄДРПОУ: 22886300
Місцезнаходження: 03165, Україна , Київська обл., Київ, проспект Космонавта Комарова,7
Контактна особа: Осовська Людмила Федорівна
,
tender_kvc@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу
Обґрунтування
Майнове авторське право ІОЦ на програмне забезпечення АСОПД/КОМТЕХ та електронну базу отримувачів Державної допомоги та компенсацій, які призначаються, нараховуються, перераховуються та виплачуються органами праці та соціального захисту населення з використанням програмних засобів АСОПД/КОМТЕХ, зареєстровано Державним департаментом інтелектуальної власності Міністерства освіти і науки України з видачею відповідних свідоцтв № 19035 та № 19038 від 29 грудня 2006 року.
Надання послуг з обробки документації отримувачів державної допомоги та компенсацій по м. Києву можливо лише власником авторських майнових прав на програмне забезпечення АСОПД/КОМТЕХ та електронну базу даних отримувачів Державної допомоги та компенсацій, які при¬зна¬ча¬ють¬¬ся, на¬раховуються, перераховуються та виплачуються органами праці та соціального захисту населення з використанням програмних засобів АСОПД/КОМТЕХ. Це зумовлено необхідністю забезпечення виконання вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права», який тільки за автором, що має майнові права, залишає виключні права на використання програмного продукту та бази даних у будь-якій формі і будь-яким способом.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
• Копія свідоцтва Державного департаменту інтелектуальної власності Міністерства освіти і науки України від 29.12.2006 р. № 19035 про реєстрацію авторського права на твір Комп'ютерна програма "Автоматизована система обробки документації отримував пенсій та допомоги на базі комп’ютерних технологій" ("АСОПД/КОМТЕХ").
• Копія свідоцтва Державного департаменту інтелектуальної власності Міністерства освіти і науки України від 29.12.2006 р. № 19038 про реєстрацію авторського права на твір База даних "Електронна база даних отримувачів Державної допомоги та компенсацій, які призначаються, нараховуються, перераховуються та виплачуються органами праці та соціального захисту населення з використанням програмних засобів "Автоматизованої системи обробки документації отримував пенсій та допомоги на базі комп’ютерних технологій" ("АСОПД/КОМТЕХ").
• Копія наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 06.09.2000 р. №226 «Про невідкладні заходи щодо усунення порушень при виплаті пенсії».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2019 12:09
Оскарження наміру укласти договір: 01 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Інформаційно-обчислювальні послуги з обробки документації отримувачів державної допомоги та компенсацій на основі програмного забезпечення автоматизованої системи обробки документації отримувачів пенсій та допомоги на базі комп'ютерних технологій (АСОПД/КОМТЕХ).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03165, Україна, Київська область, Київ, просп. Космонавта Комарова,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

21 грудня 2019 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2019 11:52
Протокол.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство “Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України”
#03562649
Переможець 7 493 800,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2019 12:09

Документи

21 грудня 2019 12:08
Електронний підпис
21 грудня 2019 12:08
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2019 12:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство “Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України”
#03562649
7 493 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 грудня 2019 12:08
Електронний підпис
21 грудня 2019 12:08
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 14:26
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 09:27
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 09:24
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2020 10:48
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
19 червня 2020 10:46
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2020 16:11
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
17 березня 2020 16:10
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 16:39
Договір № 26 КЦ-20.pdf укладений
24 січня 2020 16:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку з видачею виплатними відомостями щомісячної адресної матеріальної допомоги особам, яким присвоєно звання "Почесний громадянин міста Києва" доповнити Додаток 2 до Договору від 24.01.2020 3 26/КЦ-20, починаючи з 01.03.2020 року.
Номер договору про закупівлю: №26/КЦ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку з видачею виплатними відомостями щомісячної допомоги на дітей фізичним особам-підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку доповнити додаток №2 до договору від 24.01.2020 №26/КЦ-20 пунктом 1.34, починаючи з 1 червня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: №26/КЦ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Абзац 1 пункт 3.1. розділ III Договору викладено в новій редакції. Інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: №26/КЦ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 461 021,22
UAH (в тому числі ПДВ 1 243 503,54 UAH)