Яйця курячі
Очікувана вартість
217 350,00 UAH
UA-2019-12-21-001234-a 820d51d9f2e54c328d36e352b14b3809
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління освіти Каховської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146707
Місцезнаходження замовника: 74800, Україна , Херсонська обл., місто Каховка, вул. Фаїни Гаєнко, 6-А
Контактна особа замовника: Щербак Наталія Вікторівна
+380553620440
natascherbak1978@gmail.com
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 28 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 08 січня 2020 14:19
Очікувана вартість: 217 350,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,23 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
105000 шт
яйця курячі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74800, Україна, Херсонська область, місто Каховка, навчальні заклади міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару після підписання накладних Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
забезпечення простежуваності товару за принципом «крок назад»: 3%
- учасник є виробником товару, що є предметом цієї закупівлі: 3%
- учасник купує товар безпосередньо у його виробника: 2%
- учасник купує товар у постачальника, що не є виробником: 0%
наявність акту обстеження потужностей для зберігання товару: 5%
- потужності для зберігання товару мають акт обстеження згідно вимог: 5%
- потужності для зберігання товару не мають акту обстеження згідно вимог: 0%
застосування системи управління безпечністю харчових продуктів під час зберігання та постачання товару: 22%
- учасник під час постачання та зберігання товару застосовує систему управляння безпечністю харчових продуктів: 22%
- учасник під час постачання та зберігання товару не застосовує систему управляння безпечністю харчових продуктів: 0%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-21-001234-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42601065
Дата подання: 15 січня 2020 13:18
Вимога щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
12.01.2020 року Тендерним комітетом Управління освіти Каховської міської ради було оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу Протокол № 1 розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі щодо прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Никольтрейд». Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: пункт 3 та пункт 4 частини першої статті 30 Закону. Обґрунтування підстав для відхилення тендерної пропозиції містить 3 пункти.

Першим пунктом обґрунтування підстав для відхилення тендерної пропозиції, вказано що Учасником ПП «Никольтрейд» надано Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин від 05.12.2019 року №000324 (стор. 77 – 99 тендерної пропозиції учасника), у якому встановлено наявність порушень вимог законодавства ( стор. 97 тендерної пропозиції учасника), що свідчить про невідповідність тендерної пропозиції умові тендерної документації.

Щодо цього, учасник ПП «Никольтрейд» повідомляє, що складання та заповнення даного Акту відбувається відповідно до вимог Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» частиною 7 статті 18 якого встановлено: «Державний контроль у формах інспектування та аудиту здійснюється із застосуванням актів державного контролю. Акт державного контролю має містити вичерпний перелік питань для перевірки дотримання оператором ринку законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин. Кожне таке питання повинно містити посилання на вимогу нормативно-правового акта (статтю, частину, пункт, підпункт, абзац тощо), яка підлягає дотриманню оператором ринку. Якщо за результатами інспектування або аудиту виявлено невідповідність, в акті державного контролю наводиться детальний опис відповідних порушень законодавства.»
Таким чином, якщо за результатами інспектування або аудиту виявлено невідповідність, в акті державного контролю наводиться детальний опис відповідних порушень законодавства. У наданому учасником Акті детальний опис відповідних порушень законодавства відсутній, а навпаки у відповідному місці акту передбаченому для опису відповідних порушень законодавства(а саме таблиці з колонками «Вимоги законодавства, які було порушено, із зазначенням відповідних статей(частин, пунктів, абзаців тощо)» та «Опис фактичних обставин та відповідних доказів (письмових, речових, електронних або інших), що підтверджують наявність порушення вимог») проставлено позначку про відсутність відповідних порушень законодавства. Таким чином позначка про наявність порушень вимог законодавства без наведення опису відповідних порушень законодавства є технічною помилкою, допущеною посадовою особою компетентного органу яка помилково проставила позначку «+» у місці передбаченому для позначки про «наявність порушень вимог законодавства», тоді як дана позначка має бути проставлена у місці для позначки про «відсутність порушень вимог законодавства» при складані зазначеного акту відповідно до вимог частини 7 статі 18 зазначеного Закону. Зазначена помилка є формальною (несуттєвою) та пов’язаною з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст тендерної пропозиції, тому не може бути причиною відхилення тендерної пропозиції відповідно до підпункту 1.7 пункту 1 Розділу ІІІ. тендерної документації.
Таким чином наведеним Актом встановлено факт відсутності порушень вимог законодавства, а отож тендерна пропозиція ПП «Никольтрейд» відповідає умовам тендерної документації в цій частині.

Другим пунктом обґрунтування підстав для відхилення тендерної пропозиції, зазначено «Підпунктом 1.2.1 пункту 2.1 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що (далі - цитата): «повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадової особи учасника – протоколом вищого органу управління учасника про обрання посадової особи або випискою з нього; наказом, розпорядженням, контрактом або іншим документом, що підтверджує допуск посадової особи до роботи на підприємстві учасника». Учасником ПП «Никольтрейд» у складі тендерної пропозиції надано Статут ПП «Никольтрейд» (стор.48-61 тендерної пропозиції учасника), пунктом 7.2.1 якого зазначено, що «директор є найманою особою, що діє на підставі трудового контракту». Всупереч цьому, у складі тендерної пропозиції учасника відсутній трудовий контракт, тобто документ, що підтверджує допуск посадової особи до роботи на підприємстві учасника.»

Щодо цього, учасник ПП «Никольтрейд» повідомляє, що документом, що підтверджує допуск Директора ПП «Никольтрейд» до роботи на підприємстві учасника є Наказ про вступ на посаду; Протокол загальних зборів учасників про призначення директора; Протокол загальних зборів учасників про надання повноважень щодо підпису договорів без обмежень; Статут ПП «Никольтрейд». Всі вказані документи надані у складі пропозиції.
Щодо пункту 7.2.1 Статуту, яким зазначено, що «директор є найманою особою, що діє на підставі трудового контракту». Зазначаємо що, частиною 2 статі 65 Господарського кодексу України встановлено «Власник здійснює свої права щодо управління підприємством безпосередньо або через уповноважені ним органи відповідно до статуту підприємства чи інших установчих документів.» та відповідно до частини 4 статті 65 трудовий договір (контракт) з директором укладається лише у разі його найму «У разі найму керівника підприємства з ним укладається договір (контракт), в якому визначаються строк найму, права, обов'язки і відповідальність керівника, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови найму за погодженням сторін.». Разом з тим відповідно до статті 21 Кодексу Законів про Працю «Трудовий договір є угода між працівником і власником підприємства».
Відповідно до Протоколу загальних зборів учасників № 1 від 05.11.2018р. Директором ПП «Никольтрейд» є його засновник та власник, оскільки укладання договору власником Підприємства з собою же, як Директором цього же Підприємства не передбачено ні Господарським Кодексом України ні Кодексом Законів про Працю України, то необхідність укладання трудового договору(контракту) у цьому випадку відсутня. Директор ПП «Никольтрейд» як його засновник та власник, не є найманою особою, та відповідно до частини 2 статті 65 Господарського кодексу України здійснює свої права щодо управління підприємством безпосередньо, тому зазначена норма Статуту згідно пункту 7.2.1 у даному випадку не застосовується.

Таким чином всі вимоги тендерної документації нами виконано в повному обсязі.

Третім пунктом обґрунтування підстав для відхилення тендерної пропозиції, зазначено «Підпунктом 2.12 пункту 2 Розділу V тендерної документації передбачено, що (далі - цитата): «оскільки за результатами проведення цієї закупівлі передбачається укладення договору про закупівлю учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про особу, уповноважену на підписання договору про закупівлю (посада, ПІБ, контактні телефони), та інформацію про документи, що підтверджують повноваження такої особи. Додатково у складі тендерної пропозиції подається документ, що посвідчує її особу, та документ, яким визначаються повноваження такої особи (напр.: статут, установчий договір, контракт, довіреність тощо)». Натомість, учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про особу, уповноважену на підписання договору про закупівлю від 03.01.2020 №01/т-03/26, яка містить недостовірні дані про документ, що підтвержує повноваження посадової особи. Відповідно до пункту 7.2.1 Статуту ПП «Никольтрейд», документом, що підтверджує повноваження посадової особи є трудовий контракт. Однак інформація про вищевказаний трудовий контракт відсутня у наданій довідці від 03.01.2020 №01/т-03/26, а також сам трудовий контракт відсутній у складі тендерної пропозиції учасника. З цього слідує, що учасник ПП «Никольтрейд» у порушення вимог, встановлених тендерною документацією, не надав документи, які вимагались.»

Щодо цього, учасник ПП «Никольтрейд» повідомляє, що пунктом 7.2.1 Статуту ПП «Никольтрейд» НЕ ВКАЗАНО, що (далі цитата Замовника) «документом, що підтверджує повноваження посадової особи є трудовий контракт». Пункт 7.2.1 Статуту ПП «Никольтрейд» насправді містить наступну інформацію «Директор є найманою особою, що діє на підставі трудового контракту» . У поясненнях до пункту другому, нами вже надано відповідь що зазначений пункт Статуту не застосовується, оскільки Директором ПП «Никольтрейд» є не наймана особа, а його ВЛАСНИК.
Таким чином всі вимоги тендерної документації нами виконано в повному обсязі.

Таким чином, за даних підстав тендерна пропозиція ПП «Никольтрейд» відповідає встановленим вимогам тендерної документації.

Замовник діючи упереджено, порушуючи принципи проведення процедури закупівлі, усвідомлюючи свої дії, завідомо неправомірно відхилив тендерну пропозицію ПП «Никольтрейд», ЯКА ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Дане порушення може бути усунене Замовником шляхом скасування раніше прийнятого рішення.

Просимо прийняти законне та обґрунтоване рішення стосовно цієї процедури закупівлі. У разі ігнорування Замовником даного звернення та не приведення процедури закупівлі у відповідність до норм чинного законодавства, змушені будемо звернутись до уповноважених органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 січня 2020 18:05
У відповідь на вимогу ПП «Никольтрейд» Управління освіти Каховської міської ради повідомляє наступне:
Права та обов’язки, якими володіє замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, зокрема і під час розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Так, частина третя статті 30 Закону визначає, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Окрім того, абзацом другим частини першої статті 32 Закону передбачено, що учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Вимога, подана ПП «Никольтрейд» через електронну систему закупівель, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу , не відповідає ні частині третій статті 30 Закону, ані абзацу другому частини першої статті 32 Закону, а отже замовник не має жодних правових підстав для задоволення вимог, викладених у вимозі.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-21-001234-a.b2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42601065
Дата подання: 21 січня 2020 21:15
СКАРГА на дії Замовника
Додається
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 січня 2020 22:31
рішення від 24.01.2020 № 1471 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 січня 2020 22:31
Рішення від 06.02.2020 № 2313.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2020 19:50

Документи подані скаржником

21 січня 2020 21:15
Скарга яйця.PDF

Документи подані замовником

31 січня 2020 18:06
пояснення по скарзі

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 січня 2020 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД" 213 150,00
UAH з ПДВ
213 150,00
UAH з ПДВ
1.3857142857 153 819.59 Документи
ТОВ "Даяна-С" 215 250,00
UAH з ПДВ
215 250,00
UAH з ПДВ
1.3857142857 155 335.05 Документи
ФОП Шешлаков Сергій Сергійович 217 350,00
UAH з ПДВ
217 350,00
UAH з ПДВ
1 217 350 Документи

Публічні документи

06 січня 2020 19:17
Інші документи.PDF
06 січня 2020 19:17
Пропозиція яйця.PDF

Публічні документи

14 січня 2020 20:54
Цінова пропозиція 1234.pdf
14 січня 2020 15:38
sign.p7s
14 січня 2020 15:28
Довідка МВС.pdf
14 січня 2020 15:28
Довідка ДФС.pdf
04 січня 2020 19:21
sign.p7s
04 січня 2020 19:14
інші документи 1234.pdf

Публічні документи

06 січня 2020 17:58
sign.p7s
06 січня 2020 17:56
шешлаков.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД"
#42601065
Відхилено 213 150,00
UAH з ПДВ
12 січня 2020 22:31
ТОВ "Даяна-С"
#40469699
Переможець 215 250,00
UAH з ПДВ
12 січня 2020 22:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 січня 2020 22:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Даяна-С"
#40469699
215 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 лютого 2020 00:19
Коментар щодо відміни: Торги відмінені на підставі абзацу другого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів. Згідно із закупівлею замовник планував придбати яйця вищої або першої категорій. Через допущену неточність у технічній специфікації учасники запропонували товар гіршої якості, що не відповідає потребам замовника.
Документи:
21 лютого 2020 00:18
протокол

Актуальні тендери

До пошуку