Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Каховської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02146707 |
Місцезнаходження: | 74800, Україна , Херсонська обл., місто Каховка, вул. Фаїни Гаєнко, 6-А |
Контактна особа: |
Щербак Наталія Вікторівна +380553620440 natascherbak1978@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2019 14:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 грудня 2019 14:34 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 січня 2020 14:34 |
Початок аукціону: | 08 січня 2020 12:42 |
Очікувана вартість: | 1 292 786,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 465,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | згідно проекту договору | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2019 14:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2019 14:29 |
Додаток3.docx | |
21 грудня 2019 14:29 |
Додаток4.docx | |
21 грудня 2019 14:29 |
Додаток2молоко.docx | |
21 грудня 2019 14:29 |
Додаток 1.docx | |
21 грудня 2019 14:29 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-23-000003 ● 4e0d4097577b431fbdef0ed159338948
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2020 14:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.01.2020 № 18
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-12-21-001099-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-23 17:00:49
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі щодо закупівлі за ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки, що проводить Управління освіти Каховської міської ради за № UA-2019-12-21-001099-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питання:
1) Яким чином Ви можете пояснити, що тендерна документація не містить посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками?
2) Яким чином Ви можете обґрунтовано пояснити обрання переможцем пропозицію ФОП ТЕРНАВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ, оскільки в тендерній пропозиції ФОП ТЕРНАВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ відсутні наступні документи, які передбачені до надання тендерною документацією:
- інформація про свої контактні дані із зазначенням реквізитів (найменування, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси;
- відомостей про особу, уповноважену на підписання договору про закупівлю (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон), банківських реквізитів, які будуть використовуватися для розрахунків за договором про закупівлю);
- гарантійний лист щодо надання ним у строки, за формою та у спосіб визначені цією тендерною документацією, інформації щодо відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17;
- заповнений зі сторони учасника проект договору про закупівлю;
- згоду на обробку персональних даних з реквізитами паспорту, який надано у складі тендерної пропозиції;
- документи, які готувались безпосередньо учасником, ФОП ТЕРНАВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ не містять інформацію щодо адресата, якому подається документ (наприклад файл «25 корупція.PDF»);
- інформація в довільній формі, якою підтверджується чи не підтверджується, що учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура?
3) Яким чином Ви можете пояснити, що Протокол розгляду тендерних пропозицій учасників від 10.01.2020 №6 оприлюднено 12.01.2020, а не протягом одного дня з дня його затвердження?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-01-27 17:25:28
Пояснення
Пояснення на удитслужбу "Молоко"
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, - договір про закупівлю, укладений за результатами проведення закупівлі, в якій виявлені порушення за результаатми моніторингу, достроково розірваний. Документ, що свідчить про усунення порушень, - додаткова угода про дострокове припинення договору про закупівлю
2020-02-09 23:12:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ТЕРНАВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ #2722919718 |
Переможець |
1 213 400,00
UAH
|
12 січня 2020 23:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2020 23:15
|
Угода про розірвання | укладений |
09 лютого 2020 23:05
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2020 13:14
|
додаткова угода.jpeg | зміни до договору |
29 січня 2020 13:10
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2020 10:43
|
Договір | укладений |
24 січня 2020 10:41
|
Договір | укладений |
24 січня 2020 10:41
|
Договір | укладений |
24 січня 2020 10:41
|
Договір | укладений |
24 січня 2020 10:41
|
Договір | укладений |
24 січня 2020 10:41
|
Договір | укладений |
24 січня 2020 10:41
|
Договір | укладений |
24 січня 2020 10:41
|
Договір | укладений |
24 січня 2020 10:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з виникненням розбіжностей, Сторонами узгоджено зміну умов договору в частині зміни реквізитів. Кількість товару без змін. Джерело фінансування місцевий бюджет. |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 23 січня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
51 650,10
UAH
|
Причини розірвання договору: | Висновок моніторингу |