Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко пастеризоване, молоко згущене, сметана
Очікувана вартість
1 292 786,00 UAH
UA-2019-12-21-001099-c 4276a63489434eb28d2f06274f4a3d06
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербак Наталія Вікторівна

+380553620440 natascherbak1978@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Каховської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146707
Місцезнаходження: 74800, Україна , Херсонська обл., місто Каховка, вул. Фаїни Гаєнко, 6-А
Контактна особа: Щербак Наталія Вікторівна
+380553620440
natascherbak1978@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2019 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 28 грудня 2019 14:34
Оскарження умов закупівлі: до 03 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 січня 2020 14:34
Початок аукціону: 08 січня 2020 12:42
Очікувана вартість: 1 292 786,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 465,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40000 літр
молоко пастеризоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74800, Україна, Херсонська область, м. Каховка, заклади освіти м. Каховка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
1500 кг
Молоко згущене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74800, Україна, Херсонська область, м. Каховка, заклади освіти м. Каховка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
2200 кг
Сметана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74800, Україна, Херсонська область, м. Каховка, заклади освіти м. Каховка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно проекту договору Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 грудня 2019 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2019 14:29
Додаток3.docx
21 грудня 2019 14:29
Додаток4.docx
21 грудня 2019 14:29
Додаток2молоко.docx
21 грудня 2019 14:29
Додаток 1.docx
21 грудня 2019 14:29
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-23-000003 ● 4e0d4097577b431fbdef0ed159338948
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2020 14:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З

23.01.2020 № 18

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-12-21-001099-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-23 17:00:49

Запит Замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі щодо закупівлі за ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки, що проводить Управління освіти Каховської міської ради за № UA-2019-12-21-001099-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питання:

1) Яким чином Ви можете пояснити, що тендерна документація не містить посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками?
2) Яким чином Ви можете обґрунтовано пояснити обрання переможцем пропозицію ФОП ТЕРНАВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ, оскільки в тендерній пропозиції ФОП ТЕРНАВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ відсутні наступні документи, які передбачені до надання тендерною документацією:
- інформація про свої контактні дані із зазначенням реквізитів (найменування, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси;
- відомостей про особу, уповноважену на підписання договору про закупівлю (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон), банківських реквізитів, які будуть використовуватися для розрахунків за договором про закупівлю);
- гарантійний лист щодо надання ним у строки, за формою та у спосіб визначені цією тендерною документацією, інформації щодо відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17;
- заповнений зі сторони учасника проект договору про закупівлю;
- згоду на обробку персональних даних з реквізитами паспорту, який надано у складі тендерної пропозиції;
- документи, які готувались безпосередньо учасником, ФОП ТЕРНАВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ не містять інформацію щодо адресата, якому подається документ (наприклад файл «25 корупція.PDF»);
- інформація в довільній формі, якою підтверджується чи не підтверджується, що учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура?
3) Яким чином Ви можете пояснити, що Протокол розгляду тендерних пропозицій учасників від 10.01.2020 №6 оприлюднено 12.01.2020, а не протягом одного дня з дня його затвердження?


Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-27 17:25:28

Пояснення

Пояснення на удитслужбу "Молоко"

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, - договір про закупівлю, укладений за результатами проведення закупівлі, в якій виявлені порушення за результаатми моніторингу, достроково розірваний. Документ, що свідчить про усунення порушень, - додаткова угода про дострокове припинення договору про закупівлю

2020-02-09 23:12:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 січня 2020 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ТЕРНАВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ 1 213 400,00
UAH
1 213 400,00
UAH
Документи
ФОП КАМЄНЄВ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 1 267 000,00
UAH
1 260 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 січня 2020 21:49
Електронний підпис
04 січня 2020 16:51
Електронний підпис
04 січня 2020 13:53
паспорт сабко.PDF
04 січня 2020 13:53
Довідка_корупція.pdf
04 січня 2020 13:53
27 упаковка.pdf
04 січня 2020 13:53
25 експл.дозвіл віжес.PDF
04 січня 2020 13:53
20 сертифікат башт.PDF
04 січня 2020 13:52
19 договір яготинс.PDF
04 січня 2020 13:52
18 договір кривоше.PDF
04 січня 2020 13:52
17 висновок.PDF
04 січня 2020 13:52
16 протокол відпов.PDF
04 січня 2020 13:52
15 протокол випроб.PDF
04 січня 2020 13:52
14 сертиф відпов.PDF
04 січня 2020 13:52
12 договіл волна.PDF
04 січня 2020 13:52
11 декларац виробн.PDF
04 січня 2020 13:52
9 сертиф відпов.PDF
04 січня 2020 13:52
8 сертиф відповідн.PDF
04 січня 2020 13:52
7 експерт висновок.PDF
04 січня 2020 13:52
6 експертн виснов.PDF
04 січня 2020 13:52
4 реєстраційні віжес.PDF
04 січня 2020 13:52
2 протокол випроб.PDF
04 січня 2020 13:52
1 експертн висновок.PDF
04 січня 2020 13:52
витяг.PDF
04 січня 2020 13:52
35 про санкції.PDF
04 січня 2020 13:52
33 захист довкілля.PDF
04 січня 2020 13:52
32 договір мусор.PDF
04 січня 2020 13:52
31 перс.дані.PDF
04 січня 2020 13:52
30 ненадання стату.PDF
04 січня 2020 13:52
29 єдиний податок.PDF
04 січня 2020 13:52
27 довідка мвсуу.PDF
04 січня 2020 13:52
26 захист екон.конкур.PDF
04 січня 2020 13:52
25 корупція.PDF
04 січня 2020 13:52
22 договір радість.PDF
04 січня 2020 13:52
18 медична собко.PDF
04 січня 2020 13:52
17 медична шестаков.PDF
04 січня 2020 13:52
15 паспорт шестаков.PDF
04 січня 2020 13:52
13 посвідчення водія.PDF
04 січня 2020 13:52
11 кваліф.кадри.PDF
04 січня 2020 13:52
9 оператор ринку.PDF
04 січня 2020 13:52
3 акт обстеження.PDF
04 січня 2020 13:52
2 холодильник.PDF
04 січня 2020 13:52
1 наявність мтб.PDF

Публічні документи

04 січня 2020 16:32
Електронний підпис
04 січня 2020 16:20
характеристика.pdf
04 січня 2020 16:20
упаковка2.pdf
04 січня 2020 16:20
упаковка1.pdf
04 січня 2020 16:20
упаковка.pdf
04 січня 2020 16:20
тара2.pdf
04 січня 2020 16:19
тара1.pdf
04 січня 2020 16:19
тара.pdf
04 січня 2020 16:19
свідоцтво.pdf
04 січня 2020 16:19
санкции.pdf
04 січня 2020 16:19
пропозиція молоко3.pdf
04 січня 2020 16:19
пропозиція молоко2.pdf
04 січня 2020 16:19
пропозиція молоко.pdf
04 січня 2020 16:19
персональні1.pdf
04 січня 2020 16:19
персональні.pdf
04 січня 2020 16:19
паспорт8.pdf
04 січня 2020 16:19
паспорт7.pdf
04 січня 2020 16:19
паспорт6.pdf
04 січня 2020 16:19
паспорт2.pdf
04 січня 2020 16:19
паспорт1.pdf
04 січня 2020 16:19
паспорт.pdf
04 січня 2020 16:19
папорт4.pdf
04 січня 2020 16:19
папорт5.pdf
04 січня 2020 16:19
папорт3.pdf
04 січня 2020 16:19
опис.pdf
04 січня 2020 16:19
мед кн1.pdf
04 січня 2020 16:19
мед кн.pdf
04 січня 2020 16:19
лаборотория.pdf
04 січня 2020 16:19
код.pdf
04 січня 2020 16:19
інформація.pdf
04 січня 2020 16:19
згода договор.pdf
04 січня 2020 16:19
единый2.pdf
04 січня 2020 16:19
единый.pdf
04 січня 2020 16:19
довкілля2.pdf
04 січня 2020 16:19
довкілля1.pdf
04 січня 2020 16:19
довкілля.pdf
04 січня 2020 16:19
держпотреб.pdf
04 січня 2020 16:19
витяг.pdf
04 січня 2020 16:19
виписка2.pdf
04 січня 2020 16:19
виписка.pdf
04 січня 2020 16:19
антікорупція.pdf
04 січня 2020 16:19
4опп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ТЕРНАВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ

ФОП КАМЄНЄВ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ТЕРНАВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ
#2722919718
Переможець 1 213 400,00
UAH
12 січня 2020 23:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 січня 2020 23:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ТЕРНАВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ
#2722919718
1 213 400,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 лютого 2020 23:15
Угода про розірвання укладений
09 лютого 2020 23:05
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 13:14
додаткова угода.jpeg зміни до договору
29 січня 2020 13:10
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 10:43
Договір укладений
24 січня 2020 10:41
Договір укладений
24 січня 2020 10:41
Договір укладений
24 січня 2020 10:41
Договір укладений
24 січня 2020 10:41
Договір укладений
24 січня 2020 10:41
Договір укладений
24 січня 2020 10:41
Договір укладений
24 січня 2020 10:41
Договір укладений
24 січня 2020 10:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виникненням розбіжностей, Сторонами узгоджено зміну умов договору в частині зміни реквізитів. Кількість товару без змін. Джерело фінансування місцевий бюджет.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 51 650,10
UAH
Причини розірвання договору: Висновок моніторингу