Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бедро курки охолоджене, Філе курки охолоджене, М'ясо свинини охолоджене
Очікувана вартість
556 500,00 UAH
UA-2019-12-21-000669-a e7a64668ddb1472cba5d764f57a897cc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Залагаєв Олександр Семенович

+380385871236 smtdun.rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дунаєвецька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04406414
Вебсайт: http://www.sdunrada.org.ua
Місцезнаходження: 32413, Україна , Хмельницька обл., селище міського типу Дунаївці, вул. Чорновола, 19
Контактна особа: Залагаєв Олександр Семенович
+380385871236
smtdun.rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2019 13:57
Звернення за роз’ясненнями: до 26 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 січня 2020 18:00
Очікувана вартість: 556 500,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2020 рік

Тендерна документація

21 грудня 2019 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2019 13:57
Додаток 4.docx
21 грудня 2019 13:57
Додаток 3.docx
21 грудня 2019 13:57
Додаток 2.docx
21 грудня 2019 13:57
Додаток 1.docx
21 грудня 2019 13:57
4 ТД мясо.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-21-000669-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "СТАЙОХА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА", Код ЄДРПОУ:2917118742
Дата подання: 16 січня 2020 12:54
Вимога
Неправомірне відхилення пропозиції
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 січня 2020 18:15
Тендерним комітетом Замовника Вашу вимогу розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
По-перше, згідно до вимог п.п. 5.1.7. п.1 розділу V ТД, учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом. Однак, проаналізувавши довіреність, що надана у складі пропозиції Учасника не зрозумілим залишається адресат, тобто особа якій вона видана, адже не зазначено конкретизуючи даних особи Замовника, враховуючи узагальнений текст, що прописаний у даній довіреності вона може стосуватися будь-яких інших торгів та відповідно уповноважених осіб інших Замовників. Враховуючи вищезазначене прийнято рішення, що в даній частині пропозиція Учасника не відповідає умовам ТД.
Крім того, згідно п.п. 3.5.5. п.5 розділу ІІІ ТД, для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи:
гарантійний лист в довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Потрібно зазначати, що згідно ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено підстави відмови в участі у процедурі закупівлі як для юридичних осіб та і для фізичних осіб - підприємців. Не надавши гарантійний лист без зазначення чіткого переліку підстав, що визначені для фізичних осіб - підприємців, згідно ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасником не виконано умови ТД.
Ненадання учасником документів, передбачених умовами тендерної документації, є підставою для відхилення його тендерної пропозиції відповідно до ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Також, повідомляємо, що відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-06/3812-06 від 07 лютого 2017 року, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження.
Отже, Вас як учасника торгів не було обмежено у можливості звернутися до Замовника через електронну систему закупівель чи подати скаргу до Органу оскарження щодо внесення змін до умов тендерної документації.
Однак, з моменту оприлюднення Замовником оголошення про проведення відкритих торгів на його адресу через електронну систему закупівель не було подано жодного звернення щодо внесення змін до тендерної документації, скарги до органу оскарження не заявлялися.
Таким чином, подаючи свою тендерну пропозицію для участі у торгах, погодилося із усіма умовами процедури закупівлі товару.


Окрім того, додатково повідомляємо Вас, що відповідно до ст.253 Цивільного кодексу України, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
Згідно п. 2 ч.1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Вимоги UA-2019-12-21-000669-a.c2 та UA-2019-12-21-000669-a.c1, щодо неправомірного відхилення пропозиції Учасника було надіслано 16 січня 2020 року. Таким чином, кінцевим строком надання відповіді є 21 січня 2020 року.

Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога задоволенню не підлягає.
Номер вимоги: UA-2019-12-21-000669-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "СТАЙОХА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА", Код ЄДРПОУ:2917118742
Дата подання: 16 січня 2020 12:51
вимога
Неправомірне відхилення пропозиції
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 січня 2020 18:14
Тендерним комітетом Замовника Вашу вимогу розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
По-перше, згідно до вимог п.п. 5.1.7. п.1 розділу V ТД, учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом. Однак, проаналізувавши довіреність, що надана у складі пропозиції Учасника не зрозумілим залишається адресат, тобто особа якій вона видана, адже не зазначено конкретизуючи даних особи Замовника, враховуючи узагальнений текст, що прописаний у даній довіреності вона може стосуватися будь-яких інших торгів та відповідно уповноважених осіб інших Замовників. Враховуючи вищезазначене прийнято рішення, що в даній частині пропозиція Учасника не відповідає умовам ТД.
Крім того, згідно п.п. 3.5.5. п.5 розділу ІІІ ТД, для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи:
гарантійний лист в довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Потрібно зазначати, що згідно ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено підстави відмови в участі у процедурі закупівлі як для юридичних осіб та і для фізичних осіб - підприємців. Не надавши гарантійний лист без зазначення чіткого переліку підстав, що визначені для фізичних осіб - підприємців, згідно ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасником не виконано умови ТД.
Ненадання учасником документів, передбачених умовами тендерної документації, є підставою для відхилення його тендерної пропозиції відповідно до ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Також, повідомляємо, що відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-06/3812-06 від 07 лютого 2017 року, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження.
Отже, Вас як учасника торгів не було обмежено у можливості звернутися до Замовника через електронну систему закупівель чи подати скаргу до Органу оскарження щодо внесення змін до умов тендерної документації.
Однак, з моменту оприлюднення Замовником оголошення про проведення відкритих торгів на його адресу через електронну систему закупівель не було подано жодного звернення щодо внесення змін до тендерної документації, скарги до органу оскарження не заявлялися.
Таким чином, подаючи свою тендерну пропозицію для участі у торгах, погодилося із усіма умовами процедури закупівлі товару.


Окрім того, додатково повідомляємо Вас, що відповідно до ст.253 Цивільного кодексу України, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
Згідно п. 2 ч.1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Вимоги UA-2019-12-21-000669-a.c2 та UA-2019-12-21-000669-a.c1, щодо неправомірного відхилення пропозиції Учасника було надіслано 16 січня 2020 року. Таким чином, кінцевим строком надання відповіді є 21 січня 2020 року.

Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога задоволенню не підлягає.

Документи подані скаржником

16 січня 2020 12:54
Вимога_Лот 2.docx

Документи подані скаржником

16 січня 2020 12:51
Вимога_Лот 1.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Бедро курки охолоджене, Філе курки охолоджене
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 280 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 280,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 08 січня 2020 13:45
Закінчення: 08 січня 2020 14:12
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2300 кг
Бедро курки охолоджене
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020
900 кг
Філе курки охолоджене
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст..49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 січня 2020 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СТАЙОХА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА" 262 500,00
UAH з ПДВ
261 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Адамчук Наталія Миколаївна 280 500,00
UAH з ПДВ
261 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Деражня-Агро" 280 040,00
UAH з ПДВ
280 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 січня 2020 17:52
Електронний підпис
05 січня 2020 16:51
Електронний підпис
05 січня 2020 16:48
Технічне завдання.pdf
05 січня 2020 16:48
Проект Договору.pdf
05 січня 2020 16:48
Довідка МВС.pdf
05 січня 2020 16:48
Аналогічний договір.pdf
05 січня 2020 16:48
Паспорт та ІПН.rar
05 січня 2020 16:48
Копія Виписки з ЄДР.pdf

Публічні документи

22 січня 2020 16:37
дфс
22 січня 2020 16:37
мвс
22 січня 2020 16:37
мвс
17 січня 2020 10:12
дфс
17 січня 2020 10:12
МВС
17 січня 2020 10:12
МВС
04 січня 2020 13:45
ФОП.pdf
04 січня 2020 13:45
паспорт Адамчук.pdf
04 січня 2020 13:45
Док.pdf
04 січня 2020 13:45
Договір курятина (1).pdf
04 січня 2020 13:45
Договір курка.pdf

Публічні документи

04 січня 2020 12:34
Електронний підпис
04 січня 2020 12:33
ч.4.rar
04 січня 2020 12:33
ч.3.zip
04 січня 2020 12:33
ч.2.rar
04 січня 2020 12:33
ч.1.rar
04 січня 2020 12:33
сан пасп.rar
04 січня 2020 12:33
накладні.rar
04 січня 2020 12:33
експертні.rar
04 січня 2020 12:33
аналогічні і відгуки.zip
04 січня 2020 12:33
re.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СТАЙОХА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА"

ФОП Адамчук Наталія Миколаївна

ТОВ "Деражня-Агро"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СТАЙОХА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА"
#2917118742
Відхилено 261 000,00
UAH з ПДВ
14 січня 2020 14:41
ФОП Адамчук Наталія Миколаївна
#2680315900
Рішення скасоване 261 100,00
UAH з ПДВ
21 січня 2020 16:17
ФОП Адамчук Наталія Миколаївна
#2680315900
Переможець 261 100,00
UAH з ПДВ
22 січня 2020 15:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2020 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Адамчук Наталія Миколаївна
#2680315900
261 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:50
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 17:18
ДОДАТКОВА УГОДА курка.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 12:52
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 12:14
Додаткова Угода курка.pdf зміни до договору
05 листопада 2020 12:02
Електронний підпис укладений
11 лютого 2020 09:08
Додаткова угода курка.pdf зміни до договору
11 лютого 2020 09:01
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 17:35
Договір укладений
10 лютого 2020 17:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 10-02/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 10-02/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 10-02/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 149 631,00
UAH