Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (згідно переліку доріг)
Очікувана вартість
120 822 262,80 UAH
UA-2019-12-21-000624-b 164e1515267d493d88e59e4428c0b363
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Овчаренко Сергій Михайлович

380542700479 Sad_invest@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна , Сумська обл., Суми, Роменська,79/2
Контактна особа: Овчаренко Сергій Михайлович
380542700479
Sad_invest@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
19 вересня 2019 р. було розпочато процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою щодо предмету закупівлі ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (згідно переліку доріг).
з очікуваною вартістю закупівлі 128 700 000,00 UAH з ПДВ. Кінцевим строком подання тендерних пропозицій було визначено 21 жовтня 2019 року, номер закупівлі UA-2019-09-19-001286-a. Була надана лише одна пропозиція ДП"Сумський облавтодор" . Дана закупівля була відмінена через подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.

22 жовтня 2019 р. було повторно розпочато процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою щодо предмету закупівлі ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (згідно переліку доріг) з очікуваною вартістю закупівлі 128 700 000,00 UAH з ПДВ. Кінцевим строком подання тендерних пропозицій було визначено 22 листопада 2019 року, номер закупівлі UA-2019-10-22-001563-b. Була надана лише одна пропозиція ДП"Сумський облавтодор" . Дана закупівля була відмінена через подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2019 10:29
Оскарження наміру укласти договір: 01 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


автомобільна дорога загального користування державного значення Н-12 Суми - Полтава з обходом м.Сум, Сумська область, 102,65 км, автомобільна дорога загального користування державного значення та штучні споруди на ній
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
(Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (згідно переліку доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, автомобільна дорога загального користування державного значення Н-12 Суми - Полтава з обходом м.Сум, Сумська область, 102,65 км, автомобільна дорога загального користування державного значення та штучні споруди на ній
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 березня 2022
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Індекс автомобільних доріг: H-12 — Суми - Полтава з обходом м. Сум

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30 % від вартості річного обсягу робіт. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по ф. № КБ-2в, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Виконавця. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за цим Договором в розумінні пункту 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником Виконавцю після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних стандартів з ціноутворення, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів, відповідно до погодженого Сторонами Графіку здачі виконаних обсягів робіт, перевіряє виконання робіт згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань.Фінансові зобов’язання за Договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно ф. № КБ-2в та ф. № КБ-3. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Виконавця. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за цим Договором в розумінні пункту 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

21 грудня 2019 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2019 10:23
Скан ПВП 21.12.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СУМСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"
#31931024
Переможець 120 822 262,80
UAH з ПДВ
21 грудня 2019 10:29

Документи

21 грудня 2019 10:29
Електронний підпис
21 грудня 2019 10:27
Скан ПНУД 21.12 Н-12.pdf
21 грудня 2019 10:27
Скан ПВП 21.12.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2019 10:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СУМСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"
#31931024
120 822 262,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 грудня 2019 10:29
Електронний підпис
21 грудня 2019 10:27
Скан ПНУД 21.12 Н-12.pdf
21 грудня 2019 10:27
Скан ПВП 21.12.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 липня 2022 16:20
Scan1Закриття 4 Е 28.07. 22.PDF укладений
28 липня 2022 10:44
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2022 12:53
Scan 30.06 ДУ 14 4Е.PDF зміни до договору
01 липня 2022 12:49
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2022 12:15
Scan 4 E.PDF зміни до договору
29 березня 2022 12:13
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2022 09:48
Scan10002 ДУ 11.PDF зміни до договору
13 січня 2022 09:43
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 12:39
Скан дог 4 Е-Д 23.01 Н - 12.pdf укладений
24 січня 2020 12:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з доведенням бюджетного фінансування на поточний рік та зменшенням фактичного обсягу видатків Замовника Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору: 1. Керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити обсяг закупівлі за Договором, визначивши його у розмірі 42 490 969,12 грн. 2. В абзаці першому пункту 3.1 Договору слова та цифри «120 822 262,80 грн. (сто двадцять мільйонів вісімсот двадцять дві тисячі двісті шістдесят дві грн. 80 коп.), у тому числі ПДВ: 20 137 043,80 грн.» замінити на слова та цифри «42 490 969,12 (сорок два мільйони чотириста девʼяносто тисяч девʼятсот шістдесят девʼять грн. 12 коп.), у тому числі ПДВ: 7 081 828,19 грн.».
Номер договору про закупівлю: 4Е-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 4Е-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з закінченням строку дії Договору та для забезпечення проведення розрахунків за Договором Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору: 1. Керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та подовжити його дію до 15.07.2022 року, замінивши у п. 11.1 слова та цифри «до 01 липня 2022 року» на слова та цифри «до 15 липня 2022 року». 2. Керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити обсяг закупівлі за Договором, визначивши його у розмірі 40 640 493,67 грн. 3. В абзаці першому пункту 3.1 Договору слова та цифри «42 490 969,12 грн. (сорок два мільйони чотириста девʼяносто тисяч девʼятсот шістдесят девʼять грн. 12 коп.), у тому числі ПДВ: 7 081 828,19 грн.» замінити на слова та цифри «40 640 493,67 грн. (сорок мільйонів шістсот сорок тисяч чотириста дев’яносто три грн. 67 коп.), у тому числі ПДВ: 6 773 415,61 грн.». 4. Викласти абзац другий пункту 3.1 Договору в наступній редакції: «Ціна Договору розподіляється по роках наступним чином: 2020 рік – 17 148 684,74 грн. (сімнадцять мільйонів сто сорок вісім тисяч шістсот вісімдесят чотири грн. 74 коп.); 2021 рік – 13 342 281,98 грн. (тринадцять мільйонів триста сорок дві тисячі двісті вісімдесят одна грн. 98 коп.); 2022 рік – 10 149 526,95 грн. (десять мільйонів сто сорок дев’ять тисяч п’ятсот двадцять шість грн. 95 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 4Е-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 січня 2020 — 15 липня 2022
Сума оплати за договором: 40 640 493,67
UAH (в тому числі ПДВ 6 773 415,61 UAH)