Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

пара, гаряча вода та пов'язана продукція
Очікувана вартість
1 278 725,29 UAH
UA-2019-12-21-000338-b 3c41d0fe418842079a086c2dd4f3626a
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Скляр

+380952454174
+380950228494
usbuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26114988
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, пр-т Леніна, 59
Контактна особа: Юрій Скляр
+380952454174,+380950228494
usbuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2019 09:49
Оскарження наміру укласти договір: 27 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
743 гігакалорія
послуги з постачання теплової енергії для потреб центраізованого опалення приміщення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, місто Олександрія, проспект Соборний, буд.59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

21 грудня 2019 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-28-000005 ● ee4295979c194dd99eb06cd057952859
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2019 10:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

27.12.2019 № 73

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 27.12.2019 № 73

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-12-21-000338-b 21.12.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-28 11:18:52

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-12-21-000338-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому при проведенні вищезазначеної переговорної процедури закупівлі у пункті 14 «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури відсутнє посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, як це передбачено Формою повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за
№ 449/28579?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-02 11:00:07

УПРАВЛІННЯМ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ на підставі наказу від 27.12.2019 № 73 « Про початок моніторингу закупівель» відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161 почато моніторинг закупівель відповідно до переліку, до переліку процедур закупівель внесено повідомлення про намір укласти договір унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-12-21-000338-b 21.12.2019.У межах проведення моніторингу закупівлі «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» необхідно пояснення з наступного питання: Чому при проведенні вищезазначеної переговорної процедури закупівлі у пункті 14 «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури відсутнє посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, як це передбачено Формою повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579.

На виконання вищезазначеної вимоги надаю наступні пояснення:
Згідно зі статтею 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі в тому числі:
2) відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» затверджено в т.ч. ФОРМА ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури ( далі-Форма)
В п.14 Форми зазначено «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі)». Ні законами, ні наказом від 22.03.2016 № 490 не визначено конкретні документи з зазначенням реквізитів на які необхідно посилатися. В п.14 Форми мною зроблено посилання на норму Закону України «Про публічні закупівлі», при цьому порядку як саме заповнювати кожен пункт/рядок повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури наказ «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» не містить.
Крім того, в протоколі проведення переговорів між управлінням справами Олександрійської міської ради та комунальним підприємством «Теплокомуненерго» Олександрійської міської ради від 20.12.2019 № 45 (який оприлюднено на сайті https://prozorro.gov.ua) зазначено, що КП «Теплокомуненерго» Олександрійської міської ради включене до зведеного переліку суб’єктів природних монополій, розміщеному на сайті Антимонопольного комітету України. Відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
На сайті http://www.amc.gov.ua/amku/ (який є відкритим, у вільному доступі) опубліковано зведений перелік природних монополій.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-01-24 10:55:29

аргументовані заперечення до висновоку

22.01.2020 на сайті Уповноважено органу опубліковано висновок управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області про наявність чи відсутність порушень законодавства за результатами проведеного моніторингу.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) у пункті 14 «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» форми повідомлення про намір укласти договір не зазначив посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.
Відповідно до статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Тендерний комітет управління справами Олександрійської міської ради не погоджується з висновком моніторигну з наступних підстав:
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Згідно зі статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» основними функціями Уповноваженого органу є, в тому числі п.11:
розроблення та затвердження:
примірної тендерної документації;
примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб);
порядку визначення предмета закупівлі;
порядку розміщення інформації про публічні закупівлі;
форм:
річного плану закупівель;
оголошення про проведення процедури закупівлі (оголошення про проведення відкритих торгів, оголошення про проведення конкурентного діалогу);
реєстру отриманих тендерних пропозицій;
протоколу розкриття тендерних пропозицій;
протоколу розгляду тендерних пропозицій;
повідомлення про намір укласти договір;
звіту про результати проведення процедури закупівлі;
повідомлення про внесення змін до договору;
звіту про виконання договору про закупівлю;
звіту про укладені договори.
Згідно зі статтею 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі в тому числі:
2) відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» затверджено в т.ч. ФОРМА ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури ( далі-Форма).
П.2. Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» передбачено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою.
Замовником при опублікуванні Форми було заповнено всі обов’язкові поля. Також передбачено право замовника, а не обов’язок зазначати додаткову інформацію про закупівлю.
В п.14 Форми зазначено «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі)». В п.14 Форми мною зроблено посилання на норму Закону України «Про публічні закупівлі», при цьому порядку як саме заповнювати кожен пункт/рядок повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури наказ «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» не містить. Крім того ні законами, ні наказом від 22.03.2016 № 490 не визначено конкретні документи з зазначенням реквізитів на які необхідно посилатися, також відсутні інструкція по заповненню Форми та роз’яснення по заповненню Форми уповноваженого на те органу.
Закон – це нормативно-правовий акт вищої юридичної сили, що приймається відповідно до особливої процедури парламентам або безпосередньо народом і регулює найважливіші суспільні відносини.
Тому висновок про те, що Замовник на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 у пункті 14 «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» форми повідомлення про намір укласти договір не зазначив посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі є безпідставним.
Крім того, в протоколі проведення переговорів між управлінням справами Олександрійської міської ради та комунальним підприємством «Теплокомуненерго» Олександрійської міської ради від 20.12.2019 № 45 (який оприлюднено на сайті https://prozorro.gov.ua) зазначено, що КП «Теплокомуненерго» Олександрійської міської ради включене до зведеного переліку суб’єктів природних монополій, розміщеному на сайті Антимонопольного комітету України. Відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
На сайті http://www.amc.gov.ua/amku/ (який є відкритим, у вільному доступі) опубліковано зведений перелік природних монополій.
На сайті jkg.kr-admin.gov.ua (який є відкритим, у вільному доступі) опубліковано реєстр ліцензіатів, що здійснюють господарську діяльність у сфері централізованого теплопостачання.
В оспорюваному висновку зобов’язано Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, але ні Цивільним кодексом України, ні Господарським кодексом України, ні Законом України «Про публічні закупівлі», а ні договором від 02.01.2020 №127-ДЗ про закупівлю послуг не передбачено підставу розірвання договору- на вимогу контролюючого органу, яким є управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 30.01.2020 подано адміністративний позов до Кіровоградського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку
Дата публікації: 31 січня 2020

Документи:

31 січня 2020 11:46
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#00185330
Переможець 1 278 725,29
UAH з ПДВ
21 грудня 2019 09:49

Документи

21 грудня 2019 09:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2019 09:49

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#00185330
1 278 725,29
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 грудня 2019 09:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 13:03
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:05
Додаткова угода № 5 від 24.12.2020.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:51
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 15:59
Додаткова угода №4 від 04.11.2020.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 14:47
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 10:43
додаткова угода № 3 від 01.10.2020.pdf укладений
01 жовтня 2020 10:33
додаткова угода № 3 від 01.10.2020.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 10:29
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2020 10:41
Додаткова угода від 25.05.2020.pdf укладений
25 травня 2020 10:31
Додаткова угода від 25.05.2020.pdf зміни до договору
25 травня 2020 10:11
Електронний підпис зміни до договору
09 січня 2020 09:34
додаткова угода від 08.01.2020.pdf зміни до договору
09 січня 2020 09:33
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:38
договір про закупівлю послуг 127-ДЗ.pdf укладений
03 січня 2020 14:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.11.1 Договору. Викласти п.11.1 Договору в наступній редакції "Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2020 року"
Номер договору про закупівлю: 127-ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено фактичний обсяг видатків щодо обсягів теплової енергії в опалювальний період.
Номер договору про закупівлю: 127-ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 127-ДЗ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено фактичний обсяг видатків щодо обсягів теплової енергії в опалювальний період.
Номер договору про закупівлю: 127-ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено фактичний обсяг видатків щодо обсягів теплової енергії в опалювальний період.
Номер договору про закупівлю: 127-ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору № 127-ДЗ від 02.01.2020 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Пункт 1.2. Договору №127-ДЗ від 02.01.2020 року доповнити наступним абзацом: Збільшити загальну кількість на 75 Гкал. Вартість цієї Додаткової угоди складає 129345,06 грн. з ПДВ, (сто двадцять дев’ять тисяч триста сорок п’ять гривень) 06 коп.
Номер договору про закупівлю: 127-ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 01 лютого 2021
Сума оплати за договором: 776 070,35
UAH (в тому числі ПДВ 129 345,05 UAH)