Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги теплопостачання (централізоване опалення)
Очікувана вартість
2 881 600,00 UAH
UA-2019-12-20-005365-b 9c0eb995289d4c38aa6af9e22658225e
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нижник Дмитро Петрович

+380432511342 goldsystem.market@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради"
Код ЄДРПОУ: 05484161
Вебсайт: http://prco.com.ua/
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 84
Контактна особа: Нижник Дмитро Петрович
+380432511342
goldsystem.market@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до п.2 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Головою тендерного комітету повідомлено, що теплова мережа КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПОДІЛЬСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" підключена до загальної мережі ДП «Альтернативна теплова енергія » КП « Вінницяобленерго»(ЄДРПОУ 41693883). Отже ми, як замовник торгів, через відсутність конкуренції, в тому числі з технічних причин, не маємо можливості здійснювати закупівлю послуг централізованого постачання теплової енергії (централізоване опалення) та гарячої води в інших організацій. Дані послуги за нашим місцезнаходженням може бути надані лише певним виконавцем, а саме ДП «Альтернативна теплова енергія » КП « Вінницяобленерго» (ЄДРПОУ 41693883). Інша альтернатива відсутня. Отже ми, як замовник торгів, через відсутність конкуренції з технічних причин не маємо можливості забезпечуватись тепловою енергією іншими організаціями теплопостачання. Дані послуги за нашим місцезнаходженням може бути надані лише певним виконавцем, а саме: ДП «Альтернативна теплова енергія » КП « Вінницяобленерго» (ЄДРПОУ 41693883). Інша альтернатива відсутня. У зв’язку із вищенаведеним, в порядку ст. 35 Закону, в замовника виникає необхідність придбання послуг з постачання «код ДК 021:2015 - 09320000-8 «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (послуги теплопостачання (централізоване опалення))» за переговорною процедурою закупівлі. Не укладання або несвоєчасне укладання договорів з Учасником на поставку теплової енергії призведе до припинення/обмеження її постачання. Це поставить під загрозу здоров’я та життя громадян України (працівників, відвідувачів тощо) сприятиме поширенню хвороб серед них. Крім того, недотримання температурного режиму в приміщеннях закладу внаслідок відключення від теплопостачання призведе до порушення безпечних умов перебування в ньому, чим буде порушено право останніх, гарантоване ст. 283 Цивільного кодексу України, на охорону життя та здоров’я. Тому договір про закупівлю послуги теплопостачання (централізоване опалення) може бути укладений лише з одним постачальником, а саме з ДП «Альтернативна теплова енергія » КП « Вінницяобленерго» (ЄДРПОУ 41693883)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 грудня 2019 19:24
Оскарження наміру укласти договір: 26 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1550 Гкал
Послуги теплопостачання (централізоване опалення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Згідно умов договору Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

20 грудня 2019 19:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2019 19:09
205.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП «Альтернативна теплова енергія » КП « Вінницяобленерго»
#41693883
Переможець 2 881 600,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2019 19:24

Документи

20 грудня 2019 19:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2019 19:24

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП «Альтернативна теплова енергія » КП « Вінницяобленерго»
#41693883
2 881 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 грудня 2019 19:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 17:36
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 18:14
ДУ А-2 ТЕ-5 АТЕ-ВОТЕ.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 18:13
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 11:39
Сканокопія_0001.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 11:34
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 15:37
договір укладений
11 січня 2020 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору в межах фінансування
Номер договору про закупівлю: ТЕ-5
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через відсутність бюджетних коштів на казначейських рахунках)
Номер договору про закупівлю: ТЕ-5
Договір:
Номер додаткової угоди: А-2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 077 156,58
UAH (в тому числі ПДВ 346 192,76 UAH)