Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали і запасні частини для сервісу друку
Очікувана вартість
320 250,00 UAH
UA-2019-12-20-004862-b 518ccae2b16f444a851b62759e97b3f9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Соловйова

+380445863809 vsolovyova@naftogaz.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”
Код ЄДРПОУ: 20077720
Вебсайт: http://www.naftogaz.com
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ , вул. Б.Хмельницького, 6
Контактна особа: Валерія Соловйова
+380445863809
vsolovyova@naftogaz.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 грудня 2019 17:07
Звернення за роз’ясненнями: до 29 грудня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 січня 2020 15:00
Початок аукціону: 09 січня 2020 11:18
Очікувана вартість: 320 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 202,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
308 штука
Витратні матеріали і запасні частини для сервісу друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Упродовж 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної та отримання Покупцем оригіналу відповідного рахунку-фактури. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 грудня 2019 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2019 17:07
Додаток 9.xls
20 грудня 2019 17:07
Додатки 8.1-8.2.xlsx
20 грудня 2019 17:07
Додатки 4-7 до ТД_Витратні матеріали.docx
20 грудня 2019 17:07
ТД_Витратні матеріали.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 грудня 2019 08:52
Дата відповіді: 24 грудня 2019 14:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо питання 1. Повідомляємо, що у Додатку 1 тендерної документації (ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) визначено технічні вимоги щодо товарів, а також зазначено вимоги в разі, якщо учасник запропонує еквівалент товару.
Щодо питання 2.
Зазначаємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником.
Отже Замовником визначено, що в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати Гарантійний лист про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. В цьому Листі зазначається найменування витратних матеріалів і запасних частин для сервісу друку (що пропонуються учасником) та гарантується відповідність запропонованих товарів технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, викладеним замовником в Додатку 1 тендерної документації.
Щодо питання 3. До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці, подана Вами пропозиція за результатами проведеного аукціону буде вважатися кінцевою та остаточною, жодне нарахування до ціни суми ПДВ (стосується не платників ПДВ) умовами тендерної документації не передбачене.
Технічне завдання
Дата подання: 23 грудня 2019 11:29
Дата відповіді: 26 грудня 2019 15:04
Шановний Замовник, просимо надати інформацію щодо парт-номерів позицій 1. Xerox Color 560 IDLR 2 RLR ASSY 2. Xerox Color 560 2 RLR XPORT DRV, які необхідно поставити в даній закупівлі.
Відповідь: Інформація по запчастинам для обладнання Xerox є в технічній документації у офіційних партнерів, які пройшли навчання на даний тип обладнання.
Також зазначаємо, що відповідно до вимог тендерної документації у разі постачання еквіваленту згаданих позицій учасник має надати в складі своєї пропозиції лист від виробника устаткування замовника (принтери та багатофункціональні пристрої) або його офіційного представництва в Україні про можливість використання запропонованого учасником еквіваленту товару без погіршення технічних характеристик устаткування, його ресурсу із збереженням гарантійного ремонту з боку виробника устаткування.
детальний опис товарів, що закуповуються
Дата подання: 28 грудня 2019 13:38
Дата відповіді: 03 січня 2020 09:56
Добрий день! Шановний Замовник, доводимо до Вашого відома, що п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.» Так як Ви у Додатку №1 до Тендерної документації вказуєте фірми-виробника та модель апаратів, але не надаєте детальний опис товарів, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, просимо пояснити відсутність у складі документації детального опису товару, стосовно позиції 3 для Xerox WC 7225 та позиції 12 для Xerox Color 560, що плануєте закуповувати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник в Додатку 1 тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» визначає предмет закупівлі, а саме: Витратні матеріали і запасні частини для сервісу друку. Також Замовник в специфікації вказує найменування товарів (із виразом «або еквівалент») з визначенням їх належності до конкретних моделей друкуючих пристроїв, що однозначно дозволяє ідентифікувати потребу.
Відповідно до вимог тендерної документації у разі постачання еквіваленту деяких позицій, визначених у Додатку 1 тендерної документації, учасник має надати в складі своєї пропозиції лист від виробника устаткування замовника (принтери та багатофункціональні пристрої) або його офіційного представництва в Україні про можливість використання запропонованого учасником еквіваленту товару без погіршення технічних характеристик устаткування, його ресурсу із збереженням гарантійного ремонту з боку виробника устаткування.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2020 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВАЩЕНКО Г.В. 294 852,00
UAH з ПДВ
281 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛИТВИНЕНКО РУСЛАН МИКОЛАЙОВИЧ" 320 000,00
UAH з ПДВ
282 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 301 488,00
UAH з ПДВ
288 804,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" 318 078,00
UAH з ПДВ
291 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 січня 2020 16:05
b0d083fe-5250-4c8a-9c31-b3c99abaa8ad.pdf
15 січня 2020 15:54
Dovidka_20004716150430700556.pdf.p7s
15 січня 2020 15:54
Dovidka_20004716150430700556.pdf
30 грудня 2019 13:03
Електронний підпис

Публічні документи

03 січня 2020 15:32
Електронний підпис
03 січня 2020 15:28
Аналогічний Договір.pdf
03 січня 2020 15:28
витяг ЄДРПОУ.pdf
03 січня 2020 15:28
Додаток 8.1-8.2 .pdf
03 січня 2020 15:28
копія паспорту.pdf
03 січня 2020 15:28
Пропозиція.pdf

Публічні документи

08 січня 2020 09:58
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ВАЩЕНКО Г.В.

ФОП "ЛИТВИНЕНКО РУСЛАН МИКОЛАЙОВИЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ВАЩЕНКО Г.В.
#2092411298
Переможець 281 980,00
UAH з ПДВ
15 січня 2020 14:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2020 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ВАЩЕНКО Г.В.
#2092411298
281 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 16:12
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2020 12:13
Додаткова угода №1 від 31.03.2020.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 12:11
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 17:15
Договір від 03.02.2020 №ВДД-20.pdf укладений
03 лютого 2020 17:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг до 30.04.2020 без збільшення суми, визначеної в договорі. Сума договору після внесення змін – 281 980,00 грн. Обсяг надання послуг - відповідно до умов Договору.
Номер договору про закупівлю: ВДД-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2020 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 276 436,00
UAH