Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код CPV за ДК 021:2015- 79710000-4 Охороні послуги (Фізична охорона майна замовника на території площі Грецької, Центрального скверу, дитячого парку Веселка, скверу біля ЦНАП, парку Гурова без зони барбекю, парку Гурова окрема зона барбекю, площі Свободи, пляжу Піщаний м. Маріуполя з матеріальною відповідальністю)
CPV code DK 021: 2015 79710000-4 Security services (Physical security of the customer`s property in the territory of Grecheskaya Square, Central Square, Children`s Park Veselka, Square near Administrative service center, Park Gurova without barbecue area, separate barbecue area of Park Gurova, Svobody Square, Peschanka beach of Mariupol city with material liability)
Очікувана вартість
4 269 741,00 UAH
UA-2019-12-20-004768-b e08c1ff8caf445bda1e7bde9a7b53110
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маргарита Фільчакова

+380675681214 zakupki.mkpzelen@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька область обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Маргарита Фільчакова
+380675681214
zakupki.mkpzelen@meta.ua
Додаткові контактні особи: Alexey Koloda
+380675681214
zakupki.mkpzelen@meta.ua
Алексей Колода
+380675681214
zakupki.mkpzelen@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Mariupol Greenery Construction Municipal Enterprise of Donetsk Oblast
National ID: 03361845
Contact point: Filchakova Margaryta
+380675681214
zakupki.mkpzelen@meta.ua
Additional contacts: Alexey Koloda
+380675681214
zakupki.mkpzelen@meta.ua
Алексей Колода
+380675681214
zakupki.mkpzelen@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 грудня 2019 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 10 січня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2020 20:00
Початок аукціону: 29 січня 2020 13:07
Очікувана вартість: 4 269 741,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 697,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 20 грудня 2019 16:57
Enquiries until: 10 січня 2020 20:00
Complaints submission until: до 16 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 січня 2020 20:00

Information

Estimated total value: 4 269 741 UAH including VAT
Minimal lowering step: 42 697 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Scope of the procurement
на 2020 рік
for 2020 year
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Фізична охорона майна замовника на території площі Грецької, Центрального скверу, дитячого парку Веселка, скверу біля ЦНАП, парку Гурова без зони барбекю, парку Гурова окрема зона барбекю, площі Свободи, пляжу Піщаний м. Маріуполя з матеріальною відповідальністю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь , пр.Миру,70;вул.Театральна,1;пр.Перемоги,58(дитячий парк «Веселка»);вул.Велика Морська(пляж Піщаний);вул. Українського козацтва 51;пр. Металургів(Парк Гурова без зони барбекю);пр.Металургів(Парк Гурова окрема зона барбекю);Центральний район(пл. Свободи)
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Physical security of the customer`s property in the territory of Grecheskaya Square, Central Square, Children`s Park Veselka, Square near Administrative service center, Park Gurova without barbecue area, separate barbecue area of Park Gurova, Svobody Square, Peschanka beach of Mariupol city with material liability
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється протягом 10 календарних днів з дати підписання Акту прийому-передачі наданих послуг, шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця, але у разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 30 банківських днів з дня надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

К-ть груп швидкого реагування та радіоелектронних засобів
Дата подання: 09 січня 2020 14:09
Дата відповіді: 09 січня 2020 15:20
Доброго дня! Підскажіть, будь ласка, (1) яка кількість груп швидкого реагування потрібно залучити для надання послуг? (2) яка кількість радіоелектронних засобів Учасник повинен мати для надання послуг?
Відповідь: Доброго дня!
По першому питанню: на лінії не менше 2шт.
По другому питанню: радіостанцій: 8 - переносних та не менше 2 стаціонарних

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-20-004768-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВНЕВІДОМЧА ОХОРОНА-АЗОВ", Код ЄДРПОУ:34745775
Дата подання: 23 грудня 2019 11:31
ТД Кваліфікаційних вимог
У пункти 3 додатку № 2 до ТД Кваліфікаційних вимог є чітка дискримінаційна умова до інших учасників торгів, що може розглядатися як порушення тендерної процедури.
Так, там вказано: учасник повинен мати «копії дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів, виданих Учаснику для експлуатації в регіоні надання послуг або у всіх регіонах України, дійсних на весь період надання послуг за цією закупівлею, або копій договорів оренди радіоелектронних засобів з копією дозволів орендодавця на експлуатацію радіоелектронних засобів в регіоні надання послуг або у всіх регіонах України, дійсних на весь період надання послуг за цією закупівлею».
Це не є обов’язковою вимогою для суб’єкта господарювання при реєстрації та отримання ліцензії на відповідний вид діяльності. В України існує 4G зв'язок, якій є набагато надійнішім та захищеним і успішно використовується суб’єктами охоронної діяльності. До того ж є засоби зв’язку відповідного радіусу дії, які не потребують наявності дозволів і також успішно використовуються.
Вказаній умовами тендеру спосіб радіоелектронного зв’язку є АНАХРОНІЗМОМ та може прослуховуватися з метою отримання конфіденційної інформації клієнта, що в умовах проведення операції об’єднаних сил у регіоні може статі суттєвою загрозою.
Тому, ВИМАГАЄМО виключити цей пункт з кваліфікаційних вимог до учасників тендеру.
Все це налаштовує на думку, що тендерним комітетом переможець вже визначений.
Враховуючи вищенаведене вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом виключення дискримінаційних норм та корупційної складової.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 грудня 2019 15:33
Доброго дня, шановний Учасник!
Тендерним комітетом Маріупольського комунального підприємства зеленого будівництва була розглянута Ваша вимога UA-2019-12-20-004768-b.b1 що подана 23.12. 2019, в якій ви вимагаєте виключити з пункту 3 додатку № 2 до Тендерної документації з кваліфікаційних вимог до учасників тендеру вимогу про те, що учасник повинен мати копії дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів, виданих учаснику для експлуатації в регіоні надання послуг або у всіх регіонах України, дійсних на весь період надання послуг за цією закупівлею, або копій договорів оренди радіоелектронних засобів з копією дозволів орендодавця на експлуатацію радіоелектронних засобів в регіоні надання послуг або у всіх регіонах України, дійсних на весь період надання послуг за цією закупівлєю. Свою вимогу Ви обгрунтовуєте тим, що це не є обов’язковою вимогою для суб’єкта господарювання при реєстрації та отримання ліцензії на відповідний вид діяльності. За результатами розгляду скарги повідомляємо наступне.

Об'єкти щодо яких повинна здійснюватися їх охорона згідно з умовами закупівлі є об'єктами власності територіальної громади міста Маріуполь, які розташовані на об'єктах благоустрою міста, придбані за кошти місцевого бюджету та мають значення для громадян міста як території загального користування. Для оперативного реагування на можливі спроби будь-яких протиправних дій відносно зазначених об'єктів благоустрою та елементів благоустрою розташованих на їх територіях, замовником прийнято рішення про необхідність забезпечення персоналу охорони надійним та безперервним радіозв'язком.
Згідно з ч.5 ст.6 Закону України «Про охоронну діяльність» для забезпечення охоронної діяльності суб'єкт охоронної діяльності повинен мати транспорт реагування, який є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами. Крім того, відповідно до п.8 ч.1 ст.10 цього Закону під час організації та здійснення охоронної діяльності забороняється використовувати засоби радіозв'язку без наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах.
Також, п.1 ч.12 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 передбачено, що обладнання транспорту реагування засобами радіотехнічного зв’язку здійснюється з урахуванням таких вимог: засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних дозволів, використовуються після отримання таких дозволів. Згідно з п. 2 ч.13 зазначених Ліцензійних вимог під час організації та провадження охоронної діяльності забороняється використовувати не сертифіковані в установленому порядку технічні засоби охорони, засоби радіозв’язку без наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах, а також інші технічні засоби, що завдають шкоди життю, здоров’ю громадян, довкіллю.
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що Ваша вимога не підлягає задоволенню,
Дякуємо за вашу активну позицію!
P.S. Рекомендуємо Вам ознайомитись з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель №553-р/пк-ск від 23.03.2016 щодо аналогічної скарги.
Номер вимоги: UA-2019-12-20-004768-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВНЕВІДОМЧА ОХОРОНА-АЗОВ", Код ЄДРПОУ:34745775
Дата подання: 26 грудня 2019 13:26
ТД Кваліфікаційних вимог
Вважаємо, що Ваше тлумачення Ліцензійних умов відбувається на користь вже визначеного Вами переможця який має дозвіл на експлуатацію радіоелектронних засобів зв’язку.
Ще раз звертаємо Вашу увагу на те, що наявність такого дозволу не є обов’язковою вимогою для суб’єкта господарювання що використовує у своїй діяльності транспорт реагування.
Відповідно до Постанови КМУ № 960 від 18.11.2015р. (на яке Ви до речі посилаєтесь) що затверджує Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності ( п. 12.1) засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних дозволів, використовуються після отримання таких дозволів. Ця норма не забороняє експлуацію засобів зв’язку не потребуючих отримання дозволів.
Як і раніше вважаємо цю вимогу дискримінаційною і наполягаємо на її виключення з вимог до учасника торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 грудня 2019 09:08
Доброго дня, шановний Учасник!
Тендерним комітетом Маріупольського комунального підприємства зеленого будівництва була розглянута Ваша вимога UA-2019-12-20-004768-b.b2 що подана 26.12. 2019, в якій ви вимагаєте виключити з Тендерної документації вимогу про те, що учасник повинен мати копії дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів, виданих учаснику для експлуатації в регіоні надання послуг або у всіх регіонах України, дійсних на весь період надання послуг за цією закупівлею, або копій договорів оренди радіоелектронних засобів з копією дозволів орендодавця на експлуатацію радіоелектронних засобів в регіоні надання послуг або у всіх регіонах України, дійсних на весь період надання послуг за цією закупівлєю..
За результатами розгляду скарги повідомляємо наступне.
Тендерний комітет Замовника у своєї діяльності керується нормами діючого законодавства України та дотримується принципів здійснення закупівель визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Згідно з ч.5 ст.6 Закону України «Про охоронну діяльність» для забезпечення охоронної діяльності суб'єкт охоронної діяльності повинен мати транспорт реагування, який є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами. Крім того, відповідно до п.8 ч.1 ст.10 цього Закону під час організації та здійснення охоронної діяльності забороняється використовувати засоби радіозв'язку без наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах.
Також, п.1 ч.12 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 передбачено, що обладнання транспорту реагування засобами радіотехнічного зв’язку здійснюється з урахуванням таких вимог: засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних дозволів, використовуються після отримання таких дозволів. Згідно з п. 2 ч.13 зазначених Ліцензійних вимог під час організації та провадження охоронної діяльності забороняється використовувати не сертифіковані в установленому порядку технічні засоби охорони, засоби радіозв’язку без наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах, а також інші технічні засоби, що завдають шкоди життю, здоров’ю громадян, довкіллю.
Крім того, відповідно до пунктів 2.1 - 2.3 Порядку обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами, затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 18.04.2013 № 375:
- транспорт реагування обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, зокрема радіостанціями, засобами стільникового, супутникового, транкінгового зв'язку;
- засоби радіотехнічного зв'язку використовуються з метою забезпечення постійного зв'язку між персоналом охорони транспорту реагування, пунктом (пунктами) централізованого спостереження, іншими структурними підрозділами суб’єкта охоронної діяльності;
- засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких вимагає наявності відповідних дозволів, використовуються лише після отримання таких дозволів у порядку та на умовах, визначених Законом України „Про радіочастотний ресурс України”.
Виходячи з вищевикладеного, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Дякуємо за вашу активну позицію!

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 січня 2020
UA-2019-12-20-004768-be08c1ff8caf445bda1e7bde9a7b53110
Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна, Донецька область обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ТМК" УКРСПЕЦМОНТАЖ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "СБ АНІКС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ЩИТ-1"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

Публічні документи

20 січня 2020 16:14
Уставные.pdf
20 січня 2020 16:14
уставн.pdf

Документи

Публічні документи

20 січня 2020 17:58
Копія ліцензіі.pdf
20 січня 2020 17:58
Виписка з ЄДР.pdf
20 січня 2020 17:58
Копія Статуту.pdf
20 січня 2020 17:58
Проект договору.pdf
20 січня 2020 17:58
Тендерна пропозиція.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" #40344845

№ рішення у справі

60/30-р/к

Дата рішення у справі

06.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

Публічні документи

20 січня 2020 19:43
Електронний підпис
20 січня 2020 19:43
Електронний підпис
20 січня 2020 19:43
ч. 2 ст. 17.pdf
20 січня 2020 19:43
Тендерна пропозиція.pdf
20 січня 2020 19:43
Реєстр документів.PDF
20 січня 2020 19:42
п.1 ч. 1 ст. 17.pdf
20 січня 2020 19:42
п. 9 ч. 1 ст. 17.pdf
20 січня 2020 19:42
п. 8 ч. 1 ст. 17.pdf
20 січня 2020 19:42
п. 7 ч. 1 ст. 17.pdf
20 січня 2020 19:42
п. 6 ч. 1 ст. 17.pdf
20 січня 2020 19:42
п. 4 ч. 1 ст. 17.pdf
20 січня 2020 19:42
п. 3 ч. 1 ст. 17.pdf
20 січня 2020 19:42
п. 2 ч. 1 ст. 17.pdf
20 січня 2020 19:42
п. 10 ч. 1 ст. 17.pdf
20 січня 2020 19:42
копія витягу ПДВ.pdf
20 січня 2020 19:42
Копії накладних МТБ2.pdf
20 січня 2020 19:42
Копії накладних МТБ_1.pdf
20 січня 2020 19:42
Довідки МВС2.pdf
20 січня 2020 19:42
Довідки МВС1.pdf
20 січня 2020 19:42
Довідка санкції.pdf
20 січня 2020 19:42
Довідка ОГ санкції.pdf
20 січня 2020 19:42
Довідка МТБ.pdf
20 січня 2020 19:42
Дипломи охоронників.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЩИТ-1" #36957425

№ рішення у справі

60/30-р/к

Дата рішення у справі

06.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

Публічні документи

20 січня 2020 19:59
п. 8 ст. 17.pdf
20 січня 2020 19:59
п. 6 ст. 17.pdf
20 січня 2020 19:59
п. 4 ст. 17.pdf
20 січня 2020 19:59
п. 3 ст. 17.pdf
20 січня 2020 19:59
п. 2 ст. 17.pdf
20 січня 2020 19:59
п. 10.pdf
20 січня 2020 19:59
п. 1 ст. 17.pdf
20 січня 2020 19:59
Захист довкілля.pdf
20 січня 2020 19:59
Довідка охоронці.pdf
20 січня 2020 19:59
Довідка наяв МТБ.pdf
20 січня 2020 19:59
Фото форменого одягу.PDF
20 січня 2020 19:59
фото автомобілів.PDF
20 січня 2020 19:59
Пртокол на обмеження.PDF
20 січня 2020 19:59
Копія Статуту.PDF
20 січня 2020 19:59
Копія ліцензії МВС.PDF
20 січня 2020 19:59
копія витягу ЄДР.pdf
20 січня 2020 19:59
копія виписки з ЄДР.PDF
20 січня 2020 19:59
!Нарко_псих часть 2.pdf
20 січня 2020 19:59
!Нарко_псих часть 1.pdf
20 січня 2020 19:59
!Дипломи нові.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТМК" УКРСПЕЦМОНТАЖ"

ТОВ "СБ АНІКС"

ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ"

ТОВ "ЩИТ-1"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2020 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" 4 077 153,60
UAH з ПДВ
3 946 698,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СБ АНІКС" 4 200 000,00
UAH з ПДВ
3 984 604,59
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 січня 2020 19:43
Електронний підпис
20 січня 2020 19:43
Електронний підпис
20 січня 2020 19:43
ч. 2 ст. 17.pdf
20 січня 2020 19:43
Тендерна пропозиція.pdf
20 січня 2020 19:43
Реєстр документів.PDF
20 січня 2020 19:42
п.1 ч. 1 ст. 17.pdf
20 січня 2020 19:42
п. 9 ч. 1 ст. 17.pdf
20 січня 2020 19:42
п. 8 ч. 1 ст. 17.pdf
20 січня 2020 19:42
п. 7 ч. 1 ст. 17.pdf
20 січня 2020 19:42
п. 6 ч. 1 ст. 17.pdf
20 січня 2020 19:42
п. 4 ч. 1 ст. 17.pdf
20 січня 2020 19:42
п. 3 ч. 1 ст. 17.pdf
20 січня 2020 19:42
п. 2 ч. 1 ст. 17.pdf
20 січня 2020 19:42
п. 10 ч. 1 ст. 17.pdf
20 січня 2020 19:42
копія витягу ПДВ.pdf
20 січня 2020 19:42
Копії накладних МТБ2.pdf
20 січня 2020 19:42
Копії накладних МТБ_1.pdf
20 січня 2020 19:42
Довідки МВС2.pdf
20 січня 2020 19:42
Довідки МВС1.pdf
20 січня 2020 19:42
Довідка санкції.pdf
20 січня 2020 19:42
Довідка ОГ санкції.pdf
20 січня 2020 19:42
Довідка МТБ.pdf
20 січня 2020 19:42
Дипломи охоронників.pdf

Публічні документи

20 січня 2020 17:58
Копія ліцензіі.pdf
20 січня 2020 17:58
Виписка з ЄДР.pdf
20 січня 2020 17:58
Копія Статуту.pdf
20 січня 2020 17:58
Проект договору.pdf
20 січня 2020 17:58
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ"

ТОВ "СБ АНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ"
#40344845
Переможець 3 946 698,60
UAH з ПДВ
30 січня 2020 14:02
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" #40344845

№ рішення у справі

60/30-р/к

Дата рішення у справі

06.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2020 14:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ"
#40344845
3 946 698,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2021 14:05
Повідомлення к дод.уг. 7 від 16.04.21 (дог.46 від 11.02.2020.. ТОВ ОК Кардинал.pdf зміни до договору
16 квітня 2021 13:42
дод.уг. 7 від 16.04.21 (дог.46 від 11.02.2020.. ТОВ ОК Кардинал.pdf зміни до договору
16 квітня 2021 13:42
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 16:20
Дод угода №6 від 31.03.2021 до договору №46 від 11.02.2020 р.pdf зміни до договору
02 квітня 2021 16:19
Повідомлення про внесення змін до договору №46 від 11.02.2020 дод.угода 6.pdf зміни до договору
02 квітня 2021 16:19
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 10:51
Додаткова угода № 5 від 25.01.21 зміна реквізитів.pdf зміни до договору
25 січня 2021 10:50
Повідомлення про внесення змін до дог 46 зміна реквізитів.pdf зміни до договору
25 січня 2021 10:50
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:13
Додаткова угода №4 від 30.12.20 до дог 46 20%.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:04
Повідомлення про внесення змін до дог 46.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:04
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 17:16
Повідомлення про внесення змін від 23.12.20 до 46 .pdf зміни до договору
23 грудня 2020 17:14
Додаткова угода №3 від 23.12.2020.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 17:14
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2020 15:08
Додаткова угода №2 від 09.09.2020 р до договору про закупівлю №46 від 11.02.2020 р.pdf зміни до договору
09 вересня 2020 15:07
Додаткова угода №2 від 09.09.2020 р до договору прго закупівлю №46 від 11.02.2020 р.pdf зміни до договору
09 вересня 2020 15:02
Повідомлення змін до договору №46 від 11.02.2020 р.pdf зміни до договору
09 вересня 2020 15:02
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2020 15:25
Дод угода №1 від 09.04.20 перекидання коштів.pdf зміни до договору
09 квітня 2020 15:19
Повідомлення про внесення змін від 09.04.2020 до дог 46 від 11.02.20.pdf зміни до договору
09 квітня 2020 15:19
Електронний підпис укладений
11 лютого 2020 15:49
Договір № 46 від 11.02.2020р. охороні послуги Кардинал.pdf укладений
11 лютого 2020 15:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Викласти п. 4.1. Договору в наступній редакції : «4.1. Ціна договору складає 3 946 698, 60 грн. (три мільйони дев’ятсот сорок шість тисяч шістсот дев’яноста вісім грн. 60 коп.) , у т.ч. ПДВ 657 783, 10 грн. Кошти міського бюджету: 3 355 023,81 грн.(три мільйони триста п’ятдесят п’ять тисяч двадцять три грн. 81 коп.), у т.ч. ПДВ 559 170,64 грн. (п’ятсот п’ятдесят дев’ять тисяч сто сімдесят грн. 64 коп.); Кошти підприємства: 591 674, 79 грн.(п’ятсот дев’яноста одна тисяча шістсот сімдесят чотири грн. 79 коп.), у т.ч. ПДВ 98 612,46 грн. (дев’яноста вісім тисяч шістсот дванадцять грн. 46 коп.) Кошти міського бюджету зменшено на 158 532, 19 грн. (сто п’ятдесят вісім тисяч п’ятсот тридцять дві грн 19 коп), у т.ч. ПДВ 26 422,03 грн Кошти підприємства збільшено на 158 532,19 грн. (сто п’ятдесят вісім тисяч п’ятсот тридцять дві грн 19 коп), у т.ч. ПДВ 26 422,03 грн
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись умовами п.11.8 Договору про закупівлю № 46 від «11» лютого 2020 р. (далі - Договір) та п.3 ч.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди про зміну його умов, а саме: 1.1. Викласти Розділ 12 «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ І РЕКВІЗИТИ СТОРІН» Договору в наступній редакції : ВИКОНАВЕЦЬ: ТОВ «ОК «Кардинал» Юридична адреса: 03039, місто Київ, проспект В. Лобановського, 119-А, офіс 221 Поштова адреса: 03039, місто Київ, проспект В. Лобановського, 119-А, офіс 21 ЄДРПОУ: 40344845 Реквізити банку: п/р UA073348510000000026002114103 в АТ «ПУМБ». МФО: 334851 ІПН: 403448426594 Тел. +38(044) 465-91-19; +38(067) 573-99-98 ЗАМОВНИК: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва 87548, Донецька обл. м. Маріуполь, вул. Зелінського, буд. 87 Банківські реквізити: UA978201720344320003000020704 в ДКСУ м. Київ МФО 820172 UA603348510000026006962485182 в АТ «ПУМБ» МФО 334851 IBAN: UA 153354290000026003054008412 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» МФО 335429 ЄДРПОУ 03361845 ІНН 033618405812, Св-во 08498499 Тел. (0629) 58-84-97; (067) 568-12-14 e-mail: zakupki.mkpzelen@meta.ua
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Викласти п. 4.1. Договору в наступній редакції : «4.1. Ціна договору складає 3 946 698, 60 грн. (три мільйони дев’ятсот сорок шість тисяч шістсот дев’яноста вісім грн. 60 коп.) , у т.ч. ПДВ 657 783, 10 грн. Кошти міського бюджету: 3 449 896,51 грн.(три мільйони чотириста сорок дев’ять тисяч вісімсот дев’яноста шість грн. 51 коп.) з ПДВ Кошти підприємства: 496 802,09 грн.(чотириста дев’яноста шість тисяч вісімсот дві грн. 09коп.) з ПДВ Кошти міського бюджету збільшено на 94 872,70 грн. з ПДВ Кошти підприємства зменшено на 94 872,70 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору про закупівлю послуг з охорони № 46 від 11 лютого 2020 року для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, на суму що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, на суму 787 569,90 грн., у т.ч. ПДВ 131 261,65 грн. 2. Додаток № 3 до договору про закупівлю послуг з охорони № 46 від 11 лютого 2020 року доповнити Калькуляцією на 2021 рік: Калькуляція на 2021 рік № п/п Стаття витрат, одиниця виміру Показник 1 Разом годин 17 355 2 Часовий тариф, грн. 28,31 3 Фонд погодинної заробітної плати. 491 320,05 4 Фонд додаткової заробітної плати (Робота в вихідні та святкові дні, робота в нічний час, відпускні, робота в понаднормовий час, тощо), грн. 39 393,93 5 Разом фонд оплати праці, грн. 530 713,98 6 Нарахування на фонд заробітної плати, Єдиний соціальний внесок 22%, грн. 116 757,08 7 Всього прямих витрат, грн. 647 471,06 8 Затрати на організацію (начальник охорони, ГСМ, спецзасоби, формений одяг) за рік 8 274,64 10 Накладні витрати, грн. 562,55 11 Разом прямі і накладні витрати, грн. 656 308,25 12 Єдиний податок __%, податок на прибуток, ПДВ та інші податки ( вказати які). грн 131 261,65 13 Вартість надання послуг 787 569,90 14 Кількість годин охорони 17 355,00 15 Вартість 1 години охорони, грн./год. 45,38 3. Вартість цієї Додаткової угоди складає грн 787 569,90 (сімсот вісімдесят сім тисяч п’ятсот шістдесят дев’ять гривень 90 коп.), у т.ч. 131 261,65 ПДВ . Кошти міського бюджету 671 004, 76 грн з ПДВ Кошти підприємства 116 565,14 грн з ПДВ 4. Внести зміни до п. 9.2 договору та читати його у наступній редакції: «Строк цього Договору починає свій перебіг у момент, визначений у п. 9.1 цього Договору, та закінчується 30.03.2021 року. Закінчення строку дії цього Договору не звільняє Сторони від його виконання». 5. Додаткова угода вступає в силу з 31.12.2020 року. 6. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 30.03. 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись умовами п. 4.8.3 та п. 11.8 Договору про закупівлю № 46 від «11» лютого 2020 р. (далі - Договір) та п.3 ч.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди про зміну його умов, а саме покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі та внести наступні зміни в Договір: 1.1. Викласти розділ 12. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ І РЕКВІЗИТИ СТОРІН Договору в наступній редакції: 12. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ І РЕКВІЗИТИ СТОРІН ВИКОНАВЕЦЬ: ТОВ «ОК «Кардинал» Юридична адреса: 03039, місто Київ, проспект В. Лобановського, 119-А, офіс 221 Поштова адреса: 03039, місто Київ, проспект В. Лобановського, 119-А, офіс 21 ЄДРПОУ: 40344845 Реквізити банку: п/р UA073348510000000026002114103 в АТ «ПУМБ». МФО: 334851 ІПН: 403448426594 Тел. +38(044) 465-91-19; +38(067) 573-99-98 ЗАМОВНИК: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва 87548, Донецька обл. м. Маріуполь, вул. Зелінського, буд. 87 Банківські реквізити: UA408201720344370011000020704 в ДКСУ м. Київ МФО 820172 UA603348510000026006962485182 в АТ «ПУМБ» МФО 334851 IBAN: UA 153354290000026003054008412 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» МФО 335429 ЄДРПОУ 03361845 ІНН 033618405812, Св-во 08498499 Тел. (0629) 58-84-97; (067) 568-12-14 e-mail: zakupki.mkpzelen@meta.ua 1.2. Викласти п.4.6. у наступній редакції: 4.6. Джерелом фінансування є місцевий бюджет та кошти підприємства.
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни у додаткову угоду № 4 від 30.12.20201 р. до договору про закупівлю послуг з охорони № 46 від 11.02.020 р., а саме п.3. викласти у наступній редакції: «3. Вартість цієї Додаткової угоди складає 787 569,90 грн. (сімсот вісімдесят сім тисяч п’ятсот шістдесят дев’ять гривень 90 коп.), у т.ч. ПДВ 131 261,65 грн. Сума коштів місцевого бюджету збільшена на 116 478,74 грн., у т.ч. ПДВ 19 413,12 грн. Сума коштів підприємства зменшена на 116 478,74 грн. , у т.ч. ПДВ 19 413,12 грн. Кошти місцевого бюджету 787 483,50 грн., у т.ч. ПДВ 131 247,25 грн. Кошти підприємства 86,40 грн., у т.ч. ПДВ 14,40 грн.
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись умовами п.4.8.3 та п.11.8 Договору про закупівлю послуг з охорони № 46 від 11.02.2020 р. (далі – Договір) та п.3 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди внести зміни у додаткову угоду № 6 від 31.03.2021 р., а саме рахувати дату додаткової угоди № 6 від 31.03.2021 р. – 30.03.2021р.
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML