Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
капітальний ремонт (утеплення фасадів) частини адміністративної будівлі в РСЦ МВС у Вінницькій області за адресою: м. Вінниця вул. Ботанічна, 24
Очікувана вартість
102 983,84 UAH
UA-2019-12-20-002993-b ● 207b7313c8e4426a966ccdd1b5d368d5
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
20 грудня 2019
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональний сервісний центр МВС у Вінницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 40112249 |
Місцезнаходження: | 21010, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Ботанічна, 24 |
Контактна особа: |
Капітанчук Костянтин +380432661596 kkapitan1978@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
2.1. Строк виконання робіт визначений цим Договором наступний:
Початок робіт – з моменту укладання договору. Закінчення робіт – 27.12.2019.
2.2. Датою закінчення робіт вважається дата їх прийняття Замовником.
2.3.Підрядник може достроково завершити виконання робіт і здати їх Замовнику при наявності фінансування.
2.4. Строки виконання робіт можуть бути змінені (з оформленням додаткової угоди) у разі:
- виникнення обставин непереборної сили;
- в залежності від обсягів реального фінансування;
- внесення змін до кошторисної документації;
- потреби в усуненні недоліків робіт, що виникли внаслідок невідповідності встановленим вимогам кошторисної документації;
- виникнення інших обставин, що можуть вплинути на строки виконання робіт.
2.5. Замовник може приймати рішення про уповільнення темпів виконання робіт, їх зупинення або прискорення з внесенням відповідних змін у Договір
3.1. Роботи виконуються засобами та з матеріалів Підрядника. Підрядник несе відповідальність за неналежну якість використаного ним матеріалу.
3.2. Зворотні матеріали залишаються на збереженні у Підрядника та передаються по акту Замовнику.
3.3. Підрядник забезпечує повне, якісне та своєчасне ведення виконавчої документації, передбаченої чинним законодавством та умовами Договору, призначає наказом осіб, відповідальних за її ведення та направляє копії наказів Замовнику, забезпечує ведення журналу виконаних робіт.
Розгорнути
Згорнути
Початок робіт – з моменту укладання договору. Закінчення робіт – 27.12.2019.
2.2. Датою закінчення робіт вважається дата їх прийняття Замовником.
2.3.Підрядник може достроково завершити виконання робіт і здати їх Замовнику при наявності фінансування.
2.4. Строки виконання робіт можуть бути змінені (з оформленням додаткової угоди) у разі:
- виникнення обставин непереборної сили;
- в залежності від обсягів реального фінансування;
- внесення змін до кошторисної документації;
- потреби в усуненні недоліків робіт, що виникли внаслідок невідповідності встановленим вимогам кошторисної документації;
- виникнення інших обставин, що можуть вплинути на строки виконання робіт.
2.5. Замовник може приймати рішення про уповільнення темпів виконання робіт, їх зупинення або прискорення з внесенням відповідних змін у Договір
3.1. Роботи виконуються засобами та з матеріалів Підрядника. Підрядник несе відповідальність за неналежну якість використаного ним матеріалу.
3.2. Зворотні матеріали залишаються на збереженні у Підрядника та передаються по акту Замовнику.
3.3. Підрядник забезпечує повне, якісне та своєчасне ведення виконавчої документації, передбаченої чинним законодавством та умовами Договору, призначає наказом осіб, відповідальних за її ведення та направляє копії наказів Замовнику, забезпечує ведення журналу виконаних робіт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
капітальний ремонт (утеплення фасадів) частини адміністративної будівлі в РСЦ МВС у Вінницькій області за адресою: м. Вінниця вул. Ботанічна, 24 (закупівля за рахунок коштів спеціального фонду (довідка № 31/3507 від 19.08.2019)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21010, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Ботанічна, буд.24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
20 грудня 2019 14:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК-А" #31415124 |
Переможець |
102 983,84
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2019 14:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 13:28
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2019 14:31
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 19 грудня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | неможливість усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань державних закупівель |