Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Очікувана вартість
68 054,40 UAH
UA-2019-12-20-002701-b 6e30124caf674746a14c77e4c80c3843
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Миколаївна Гієнко

+380963092537 lara2012_kor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "ЦПМСД" КМР
Код ЄДРПОУ: 41844941
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 7
Контактна особа: Лариса Миколаївна Гієнко
+380963092537
lara2012_kor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 грудня 2019 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 24 грудня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2019 15:00
Очікувана вартість: 68 054,40 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Тендерна документація

20 грудня 2019 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2019 13:49
Оголошення 33190000-8 2020 рік.doc
20 грудня 2019 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2019 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2019 13:49
Оголошення 33190000-8 2020 рік.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-20-002701-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 08 січня 2020 11:57
Вимога про відхилення пропозиції
Замовник оголосив державну закупівлю за ДК 021:2015 - 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні. Лот№1. Системи для забору капілярної крові з ЕДТА КЗ стерильні з капіляром 0,2мл в індивід. упаковці (або еквівалент); лот№2. Спалювач голок та деструктор шприців, молоточок неврологічний, медична рулетка для вимірювання (прилади для вимірювання довжини).
Замовник опублікував ПРОТОКОЛ № 14 від 03.01.2020р. засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Коростенської міської ради. У даному Протоколі закріплено рішення Замовника про відхилення пропозиції учасника ТОВ “Ледум” на підставі ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі” (Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації).

Вважаємо це рішення незаконним з наступних правових підстав:

Зі змісту Протоколу вбачається, що в оголошенні про проведення закупівлі зазначено, що предмет закупівлі: Лот№1. Системи для забору капілярної крові з ЕДТА КЗ стерильні з капіляром 0,2мл в індивід. упаковці (або еквівалент), де індивідуальна упаковка — це визначена упаковка згідно Закону України № 2736-VI від 10.02.2016р., а саме упаковка з зазначенням найменування та місцезнаходження виробника. Даним вимогам, на думку Замовника, не відповідає пропозиція ТОВ “Ледум”. З цим не погоджуємося, вважаємо даний висновок Замовника безпідставним та необгрунтованим, враховуючи наступне.


Згідно ст. 2 Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» (в редакції від 10.02.2016р.): Дія цього Закону поширюється на всю продукцію, стосовно якої технічними регламентами не встановлено спеціальні вимоги щодо забезпечення її безпечності, за винятком видів продукції, зазначених у частині третій цієї статті. Зокрема, на вакуумні пробірки поширюється дія  “Технічного регламенту щодо медичних
виробів для діагностики in vitro”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 754.
Відповідно п.37 Додатку 1 до Технічного регламенту щодо медичних
виробів для діагностики in vitro «ОСНОВНІ ВИМОГИ до медичних виробів для діагностики in vitro Загальна частина»: Кожен виріб повинен супроводжуватися інформацією, необхідною для його безпечного і правильного використання з урахуванням підготовки та кваліфікації потенційних користувачів або споживачів, а також для ідентифікації його виробника.
Інформація, необхідна для безпечного і правильного використання виробу, розміщується
безпосередньо на виробі та/або на упаковці для продажу. Якщо розміщення повної інформації на етикетці кожної одиниці виробу є практично неможливим, інформація повинна розміщуватися на упаковці та/або в інструкції для споживача/користувача, яка додається до одного або більше виробів.
Таким чином, інформація про найменування або торгову марку та місцезнаходження виробника на вакуумних пробірках розмішена на груповій упаковці та в Інструкції по застосуванню.
Звертаємо увагу, що у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ “Ледум” надані необхідні документи на товар (інструкція по застосуванню, декларація відповідності, відомості про виробника, гарантійні листи тощо), що свідчить про виконання вимог Оголошення про проведення закупівлі та відсутність підстав для відхилення пропозиції даного учасника.


Беручи до увагу вищевикладене, керуючись ст. 30 ЗУ “Про публічні закупі” вимагаємо скасувати рішення Замовника про відхилення пропозиції учасника ТОВ “Ледум” (ПРОТОКОЛ № 14 від 03.01.2020р. засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Коростенської міської ради. ).

Додаток:

1. Інструкція по застосвуанню, декларація відповідності.
2. Гарантійні листи, відомості про виробника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 січня 2020 10:17
Згідно протоколу засідання тендерного комітету КНП"ЦПМСД"КМР №17 від 09.01.2020 р. щодо необхідності прийняття рішення на подану вимогу учасника допорогової закупівлі по Лот №1.Системи для забору капілярної крові з ЕДТА КЗ стерильні з капіляром 0,2мл в індивід. упаковці (або еквівалент) ДК 021:2015 (CPV) 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні - ТОВ "ЛЕДУМ", ТД повідомляє про те, що зразок Системи для забору капілярної крові з ЕДТА КЗ стерильні з капіляром 0,2мл в індивід. упаковці наданий ТОВ «ЛЕДУМ» був повторно і детально вивчений та інформує про наступне: індивідуальна упаковка кожного виробу не містить інформації необхідної для безпечного і правильного виробу (п.37 Додатку 1 ПКМУ від 02.10.2013 №754 ). Також ТД зазначає, що етикетка виробу не містить інформації про найменування або торгову марку та місцезнаходження виробника, що є недотриманням п. 40 Додатку 1 від 02.10.2013 ПКМУ №754 . Та на думку Замовника розміщення повної інформації на етикетці кожної одиниці виробу є можливим та необхідним.
ВИРІШИЛИ: відхилити вимогу учасника допорогової закупівлі по Лот №1.Системи для забору капілярної крові з ЕДТА КЗ стерильні з капіляром 0,2мл в індивід. упаковці (або еквівалент) ДК 021:2015 (CPV) 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні - ТОВ "ЛЕДУМ".

Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Системи для забору капілярної крові з ЕДТА КЗ стерильні з капіляром 0,2мл в індивід. упаковці (або еквівалент
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 46 459,40 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 464,59 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 27 грудня 2019 11:00
Закінчення: 27 грудня 2019 11:27
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

13000 шт
Системи для забору капілярної крові з ЕДТА КЗ стерильні з капіляром 0,2мл в індивід. упаковці (або еквівалент)
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 47588 — Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Грушевського,7
Дата доставки: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться після поставки товару шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника коштів протягом 30 банківських днів через АТ КБ Приватбанк Житомирської області на підставі наданих Постачальником видаткових накладних. Джерело фінансування - кошти НСЗУ. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2019 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕксімКаргоТрейд" 31 993,00
UAH з ПДВ
31 993,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕДУМ" 44 512,00
UAH з ПДВ
44 512,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД "ВОЛЕС" 46 280,00
UAH з ПДВ
46 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2019 11:38
ЕКТ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕксімКаргоТрейд"

ТОВ "ЛЕДУМ"

ТОВ "ТД "ВОЛЕС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕксімКаргоТрейд"
#36265663
Відхилено 31 993,00
UAH з ПДВ
03 січня 2020 15:52
ТОВ "ЛЕДУМ"
#21869802
Відхилено 44 512,00
UAH з ПДВ
03 січня 2020 15:55
ТОВ "ТД "ВОЛЕС"
#41828137
Переможець 46 280,00
UAH з ПДВ
03 січня 2020 15:58

Документи

03 січня 2020 15:52
Електронний підпис

Документи

03 січня 2020 15:55
Електронний підпис

Документи

03 січня 2020 15:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2020 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТД "ВОЛЕС"
#41828137
46 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 січня 2020 15:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 15:11
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 15:56
Договір №5 від 14.01.2020 р..PDF укладений
14 січня 2020 15:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 46 280,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 027,66 UAH)