Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне(Джерело фінансування закупівлі- кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
1 410,00 UAH
UA-2019-12-20-002173-b d6bb6bcc102a4eb094cc87ba2fe7ec89
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Чорна

+380638569159 sm_voz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВК "Відділ охорони здоров'я виконавчого комітету Смілянської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 02013254
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., м. Сміла, вул. Свердлова, 61
Контактна особа: Марина Чорна
+380638569159
sm_voz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Згідно договору. Вид предмета закупівлі- товар. Джерело фінансування закупівлі- кошти місцевого бюджету. Умови оплати договору -оплата здійснюється у розмірі 100% після поставки товару на протязі 20 банківських днів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 одиниця
Чорнило
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, м.Сміла, вул. Соборна,61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
12 штука
Бумага А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, м.Сміла, вул. Соборна,61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

20 грудня 2019 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2019 12:28
Рішення № 318.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Передерко Станіслав Михайлович
#2255202397
Переможець 1 410,00
UAH
20 грудня 2019 12:28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 12:52
Договір.pdf укладений
20 грудня 2019 12:52

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Чорнило 3 одиниця 90,00
UAH
Бумага А4 12 штука 95,00
UAH